Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Hej, nigdy odcinki nie widziałem, ponieważ na luzie nie sprawdzam, szkoda skrzyni, a na biegu przy 250 jest jeszcze zapas obrotów, a biegi na S zmienia około 5200. Maks tego silnika to 5500 napisane w manualu treningowym BMW.
pozdrawiam Bartek
  • Odpowiedzi 361
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Generalnie 3,5R6 zjada przy każdej prędkości.

 

Też masz porównanie...Wiadome że 3,5 nie ma żadnej szansy z 5.0(ani z dołu ani z "góry")Ja Ci też podam przykład

 

5.0 V12 0-100 7,4s, 0-200 25s, 100-200 17,6s!!!!!!!!!!!!!!

 

530d R6 0-100 6,8s 0-200 26s, 100-200 18,5s,spalanie średnio 8-9L!! Z tym że parametry o których kolego wspomniałeś były aktualne 20lat temu kiedy ten samochód był produkowany,dziś na pewno są "ciut" słabsze(chodź by nawet z zużycia silnika,czyt przebieg czy skrzyni biegów-też już nie pracuję jak nówka sztuka)Bo chyba się zgodzisz...

 

Wertus,po za tym wiedzę że jeszcze mało wiesz :wink: .Pogadaj z Wiktorem od białej 750i z 7er lub z Jey-em też od 750i(obie E38) i zapytaj się czy oni mają problemy z LPG.Dobra sekwencja i "noł" problem :wink: Tyle że koszt takiej sekwencji to tyle co za dobrą E32.Uważasz że ten silnik ciężko zagazować?Ciężko zagazować jest np silnik toyoty VVTi lub volvo S60/XC70 2,5T i to na LPG jechać nie będzie...

 

Teraz pewnie pomyślisz "gazować V12 to profanacja".Ok a np dla mnie nawet 316 gazować to profanacja.Każdy lubi co innego :cool2:

 

nigdy nie słyszałem odcięcia w 5.0 czy ten silnik ma odcięcie zapłonu czyt. (dedededede) ?

 

Naturalnie :D Znajomy ma 850i 6gang i zawsze jak się z nim widzę to słyszę odcinkę jak rusza z miejsca :twisted:

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano
Wertus,po za tym wiedzę że jeszcze mało wiesz .Pogadaj z Wiktorem od białej 750i z 7er lub z Jey-em też od 750i(obie E38) i zapytaj się czy oni mają problemy z LPG.Dobra sekwencja i "noł" problem Tyle że koszt takiej sekwencji to tyle co za dobrą E32

 

Prędzej czy później padną (raczej prędzej) W 5.0 V12 jest bardzo mały margines chłodzenia, i na gazie gdzie jest większa temp. pracy bardzo często dochodzi do przegrzania. Jeżeli twierdzisz że mało wiem to Gratuluje Tobie wiedzy na temat LPG w 5.0 V12. Bardzo dobrze znam się z Hamradami z Piły, oni naprawiają i handlują częściami do E32 i E38. Znają te bmk-i na wylot i taka jest też ich opinia na temat Lpg w 5.0V12. Zaden szanujący się Gazownik nie chce podjąć się montażu Lpg w 5.0, nawet taki as jak Wąski z Wałcza odradza ten temat. Kiedyś byłem mocno nakręcony na 5.0 więc pierwsza informacja jaka wyciągałem od gazowników to jak pracują na LPG. Nie mówie że nie jeżdżą ludzie tymi autami na gazie ale to jest raczej pyrkanie a nie jazda. Latem w +40st. but i po 100km silnik przegrzany.

 

Co do tracenia parametrów przyspieszania w 5.0 V12 po tylu latach to powiem Tobie że prędzej twój diesel straci werwę niż M70. Ludzie z Trzcianki znaja temat jak właściciel kebabu mający 3.0d w bmw5 twierdził że moje 4.0 V8 nie ma szans.Tez mi mówił że 6,8 do 100km/h itd. Dostał takie baty w czasie jazdy do piły aż miło. Wiem że zaraz napiszesz że pewnie miał podjechaną itd dla mnie diesel to diesel. Jak coś padnie to tysiące złotych trzeba wpakować a i tak niewiadomo czy ogarną temat. Kuzyn ma 740 2010roku w 4.0 D i już ma jej dosyć bo prawie zamieszkał w serwisie ciągle coś a za auto dał prawie 400tyś zł. Nie wspomnę o teścia ML-u 3,2 CDI masakra ciągle serwis a auto z 2009roku

I żebyś mnie dobrze zrozumiał 3.0d jest bardzo dobrym silnikiem i nie kwestionuje tego.

Opublikowano

No to widzisz,samochód a samochód to różnica.Ostatnio do waw ciągnęła za mną E38 740(nie wiem czy 4.0 czy 4,4) ale w każdym bądź razie szanse były wyrównane a np jak braliśmy się za wyprzedzanie samochodu to musiałem spuszczać pedał bo siedziałem jej na tyłku.

 

Co do F01-nie wiem bo nawet nie jechałem taką.Każdy model ma swoje bolączki.Znów ojca mojego W211 3,2 CDI jeździ bez żadnych problemów 4rok....

 

Co do gazowania 750i.Wiktora znam dość długo i ani razu nie słyszałem żeby marudził na chłodzenie w swoim aucie.Mieszka on w krakowie i sam wiesz że korki są tam na porządku dziennym.Na zlot jak jechaliśmy na expresówce nie schodziło poniżej 160km/h (klima wł itd bo było dość ciepło)Nie wiem czy znasz taką firmę jak energy gaz polska (czy jakoś tak,nie pamiętam dokładnie) i np chłopak który tam jest szefem nie widzi nic dziwnego w gazowaniu M73 bo o taką instalację też się tam pytałem.Firma chyba najlepsza w waw która zajmuje się takimi sprawami.

 

I tak na marginesie,nie jestem wyznawcą diesla.Benzyna to benzyna i kiedyś sobie kupię E60 M5 ale póki co mnie na to nie stać.A póki co mój diesel pali 8-9L i V12 czy V8 jakoś strasznie się nie boję więc czego tu chcieć-rozumiesz mnie chyba :wink:

 

Ale nie zmieniajmy tematu bo trochę odskoczyliśmy ...

 

Jak bym kupował to było by to 740 a to co kolega kupi to już jego sprawa,nas pytał tylko o zdanie :wink:

 

pozdrawiam

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano

Heh to fajnie że ma odcięcie ciekawi mnie jak brzmi bo na zadnym filmiku ani w rzeczywistosci nie słyszałem

Też mam automat i swoją na P czy na N indykowałem już X razy a skrzynia pracuje tak że aż jestem wzruszony

Jak ktoś chce to mogę wrzucić komuś jak brzmi moje odcięcie ( ja mówię na to indyk wiadomo chyb czemu :) )

Opublikowano
Podrzuć tutaj linka :wink: Jednak nie wiem czy to jest tak zdrowo dla silnika jak się go gazuje do odcinki na postoju...Mi kiedyś w e30 325 jak paliłem gumę i stała na odcięciu urwało 2dźwigienki zaworowe i kilka zaworów się ugięło...tak że ostrożnie z tym :wink:

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano

Witam, zdecydowanie mogę powiedzieć, że z chłodzeniem w M70 jest krucho, może w M73 to poprawili. Jednakże należy zauważyć co dla jednego jest ok, dla drugiego nie będzie. Mówiąc, że jest na styk twierdzę, że ciężko utrzymać temperaturę w pionie, czyli około 85 stopni w miejscu pomiaru, czyli na wylocie z silnika, tam gdzie są czujniki. Wszyscy posiadacze e32 750 wiedzą, że latem wystarczy wyłączyć gorący silnik na minutę, żeby po włączeniu zobaczyć, że wskazówka jest dobrze za połową. Oczywiście trzeba mieć świadomość, że wskazówka w pionie idealnie w M70 to 83.33 stopnia, czyli za mało dla prawidłowej pracy. Otwarcie pełne termostatu to 85 stopni, a to już za połową, u mnie na przykład temperatura robocza jest zawsze za połową, tak jak wszystkie M70 przed liftem jakie widziałem. Auta, które widziałem po lifcie mają wskazówkę równo za połową, ale to pewnie jest poprawka w zegarach. W autach które widziałem zagazowane, mają roboczą temperaturę silnika wyższą o 4 stopnie, dużo ich na komputerze nie sprawdzałem, ale tak było, nie były to silniki M70. zatem załóżmy, że latem macie roboczą temperaturę w korku 90 stopni, pamiętajcie, że czujnik termiczny awaryjnego chłodzenia wentylatora elektrycznego ma pierwsze załączenie przy 91 stopnia, a znajduje się w chłodnej części chłodnicy, zatem jest to minimalna temperatura niższa od dolotu chłodnicy/wylotu z bloku o 7 stopni(takie jest maksymalne dopuszczalne schłodzenie czynnika w chłodnicy). Zatem na wylocie bloku macie 99 stopni i załącza się pierwszy bieg wentylatora, a policzyli to tak, że jest jeszcze drugi bieg na 99, czyli na wyjściu z bloku macie 106 stopni. Skoro jest taki czujnik, to znaczy, że temperatura może dojść do takiej, oczywiście w krajach cieplejszych niż Polska. Zatem załóżmy, że macie 106 stopni, do tego dodajmy 4 od gazu (a może więcej jeżeli mieszanka będzie lekko uboga, a może więcej dla M70, silnik w końcu duży) i mamy 110. 3/4 wskażnika w M70 to na przykład 120 stopni. Wszystko byłoby ok, gdyby nie to, że silniki wolnossące o dużej pojemności z głowicami aluminiowymi powinny pracować w temperaturze roboczej 85-95 stopni, ze względu na naprężenia. Pomijam fakt, że sprawność kanałów chłodzących w autach kilkunastoletnich lub 23 letnich jak mój, też pewnie odbiega od nominału. Pisząc o chłodzeniu elektrycznym nie mówię, że temperatura musi dojść do tak dużej, żeby się załączyło, w większości przypadków sprawne visco da sobie radę. To, że ktoś ten silnik zagazował i działa to nie znaczy, że wszystko jest ok we wszystkich przypadkach. A tak na deser dodam, że w ASO BMW są do wyboru trzy rozmiary kół pasowych pompy wody, a to świadczy, że dla różnych regionów świata były trzy różne ciśnienia cyrkulacji środka chłodzącego.

 

 

Co do porównania auta z corvettą, jeździłem zarówno c4 i c5. Różnice wytłumaczyłem parę zdań niżej, dla mnie jako dla normalnego kierowny nie ma tak dużej różnicy czy auto ma 7.4s do setki czy 5s. Widzę różnicę, między 10, a 7 i jest ona większa. A jednak największe wrażenie prędkości dał mi smart brabus, który ma też chyba 8s, a wrażenie jakby był dwa razy szybszy od BMW.

pozdrawiam Bartek
Opublikowano
To, że ktoś ten silnik zagazował i działa to nie znaczy, że wszystko jest ok we wszystkich przypadkach.

Kolego masz piwo u mnie. Nie wiem ile razy jeszcze trzeba będzie tłumaczyć że V12 do gazu ma wstręt. Widze że ogarniasz temat M70 bo dokładnie to samo co napisałeś mówili chłopaki z Hamrad-u w Pile a naprawdę goście się tam znają na E32/E38 (zresztą moja E32 właśnie jest kupiona od jednego z właścicieli tego warsztatu)

Ja myśle że jeżeli sekwencja trzyma wszystkie nastawy to jest w miarę ok. Ale jak coś pogubi i zacznie auto pracować na bogatej mieszance to przegrzanie mamy jak w banku. A i tak chwalony stag 300+ coś poprzestawiał w mojej E38 bo zaczęła palić 30l/100km LPG. Nie wiadomo dla czego. Po ponownym ustawieniu znowu jak złoto.

Opublikowano
To, że ktoś ten silnik zagazował i działa to nie znaczy, że wszystko jest ok we wszystkich przypadkach.

Kolego masz piwo u mnie. Nie wiem ile razy jeszcze trzeba będzie tłumaczyć że V12 do gazu ma wstręt. Widze że ogarniasz temat M70 bo dokładnie to samo co napisałeś mówili chłopaki z Hamrad-u w Pile a naprawdę goście się tam znają na E32/E38 (zresztą moja E32 właśnie jest kupiona od jednego z właścicieli tego warsztatu)

Ja myśle że jeżeli sekwencja trzyma wszystkie nastawy to jest w miarę ok. Ale jak coś pogubi i zacznie auto pracować na bogatej mieszance to przegrzanie mamy jak w banku. A i tak chwalony stag 300+ coś poprzestawiał w mojej E38 bo zaczęła palić 30l/100km LPG. Nie wiadomo dla czego. Po ponownym ustawieniu znowu jak złoto.

 

Z tego co się orientuję, to za uboga mieszanka powoduje większy wzrost temp.

 

Zauważyłem że każde pytanie zadane na forum dotyczące wyboru silnika prowadzi do przepychanek, większość chwali to czym jeździ i za wszelka cenę stara się to udowodnić a nie o to tutaj chodzi :)

Opublikowano
Z tego co się orientuję, to za uboga mieszanka powoduje większy wzrost temp.

 

Bogata mieszanka to taka w której stosunek benzyny(gazu) do powietrza jest za duży.

 

większość chwali to czym jeździ i za wszelka cenę stara się to udowodnić a nie o to tutaj chodzi

 

Kolego ja jeżdżę M60 a chwaliłem M70, pozatym napisałem

Jak trafisz zdrową E32 ze Zdrowym silnikiem to wszystkie

czyli polecałem wszystkie silniki, nie doszukuj się dziury w całym.......................tyle w temacie.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

http://otomoto.pl/bmw-730-super-stan-klima-100-sprawna-C17401718.html

Może ktoś zna tę E32? Ma kolega propozycję zamiany na nią, ale jechać na darmo 400km nie uśmiecha mi się z nim. Tak na marginesie co o niej sądzicie? wydaje się być zdrowa ale ostatnia z bydgoszczy też na zdj. była ładna a w realu siep.

Opublikowano

ja oglądałem z komisu w bydgoszczy tez jechalem pociągiem 400km i nie chciała jechać...

Ta wygląda ładnie ale to troche za dużo jak dla mnie uboga jak nie ma nawet komputera tylko zegarek cyfrowy 9tyś za samochód bez gazu i w welurze to troche sporo musiał by być naprawde ideał.Z przodu ma dokładke ale tylej juz zabrało tak samo jak i progów bo byly takie zestawy do 32

Jeżeli finasowo jest mozliwosc tyle zaplacic i stan techniczny był by bardzo dobry to jak najbardziej mozna brac

Opublikowano
ja oglądałem z komisu w bydgoszczy tez jechalem pociągiem 400km i nie chciała jechać...

No właśnie tak zazwyczaj jest. Ja się wkopałem bo obiecałem kumplowi znaleźć zdrowe E32 i już mam powoli dosyć :mad2: Dzwonisz do takiego delikwenta mówisz mu że siepa poznasz ze stu metrów, że ogólnie znasz się na e32 bo zjadłeś na nich zęby więc niech mówi prawdę. Generalnie nikt nie musi mi mówić że ideały to w salonie i że w każdej jest coś do zrobienia ale ludzie tak kłamią przez telefon że szkoda gadać. Jedziesz 400km cały dzień zmarnowany a okazuje się że złom..................tylko walić w zęby :norty: No ale chyba się skuszę i jeszcze się po tą przejadę.

Opublikowano
Z przodu ma dokładke ale tylej juz zabrało

kolego to jest standartowy zderzak od v8 3.0 tylko prysniety w kolor nadwozia , a nie zadna dokladka!!

Musial bys puscic info na http://www.maxbimmer.pl/forum , chlopaki z Wrocka pewnie ktorys cos o niej wie!!! Pozdr.

Inni tez dostarczaja Radość z jazdy :)

http://img222.imageshack.us/img222/4316/drivingpleasure2.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

chociaz to troche nie ten dzial, ale wg mnie ta warta jest uwagi, po zdjeciach widac ze zadbany egzemplarz, to ze nie ma gazu wg mnie to na plus, KaczyDJ, bez urazy, ale brak duzego OBC nie swiadczy o ubogosci auta, ja kupilem tez z malym OBC, a teraz juz smiga bezproblemowo duzy (takze to zaden problem obecnie), co do zderzaka to kolega Jareknes sie juz wypowiedzial. Z reszta wlasciciel nie nalezy zdaje sie do pseudo-udoskonalaczy serii e32 wiec w zadne tego typu mody pewnie by sie nie bawil.

W ogloszeniu nie ma info ze bezwypadek, niektorzy mowia, ze wtedy auto zrobione z przystanku autobusowego, ale wydaje mi sie ze sprzedawca nie ma nic do ukrycia i jezeli cos bylo to o tym powie - zobacz na przednia szybe czy oryginal, nie pamietam, zeby montowali takie z zielonym paskiem, chyba ze jest to naklejka. Zapytalbym tez o powod sprzedazy.

pzdr

yaz

Opublikowano
Hej, auto dużego wrażenia nie robi. Felgi nieorginalne. Poza tym za 9 tyś auto z M30 to trochę za dużo bym powiedział. Jeżeli są papiery na udokumentowany przebieg 214 tyś to można brać, resztę się wymieni. Jeżeli nie ma paierów i histori to napewno nie za 9 tyś.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano
To siedzisko fotela kierowcy wygląda jak by było złamane, i czy ona nie powinna mieć czujników parkowania z przodu skoro ma parktronic?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Poza tym za 9 tyś auto z M30....

toz to M60,

...i czy ona nie powinna mieć czujników parkowania z przodu skoro ma parktronic?

slabo widac, ale wg mnie z przodu ma czujniki, spojrz na pierwsze zdjecie na prawy naroznik zderzaka, widac tam czujnik, przy tablicy rej. tez widac czujniki

 

9 tys to cena wyjsciowa, zawsze mozna i trzeba sie potargowac, tak mnie jeszcze zastanawia ten doklejony przy radiu z lewej strony zegarek/wskazowkometr, co to jest?

pzdr

yaz

Opublikowano
Wertus zobacz ile masz do radomska Oglądałem tam ładną 735 dla kolegi tyle ze on chcial wymienic za kiepski samochód i koleś nie chciał pozatym właściciel bardzo denerwujący miałem ochote go bić ale auto dobre ma automat lampki i pełny obc z sekwencją silnik mocny i zrywny skrzynia wporządku blacharka taksamo naprawde fajna i w dobrym stanie za 5500 jak by co dam ci wiecej info
Opublikowano
w dobrym stanie za 5500 jak by co dam ci wiecej info

Daj kolego jakiś namiar.

 

Witam, sam jestem z Radomska, tutaj się aut nie kupuje, taka dobra rada.

U nas się mówi że boń Bóg z Poznania :D Generalnie przez ostatnie 5 lat trochę bawiłem się w handelek autami i powiem Wam że takie cuda już w Polsce widziałem że jak kiedyś się ogarnę z kasą i będę szukał dla siebie E31 to tylko z Germani. Wole zapłacić 2 razy więcej ale cieszyć się z fajnego autka. U nas to już są takie talenty że kupisz szczepa a nawet czujniki lakieru nic nie wykazują. Ostatnio miałem lagunę II prosto z belgi przyjechała na lawecie do mnie na podwórko niby po lekkiej stłuczce..............dopiero przy sprzedaży zrobionej wyszło że ćwiartka wstawiana wraz z dachem była. Całe szczęście że brał to odemnie inny handlarz (zamieniłem na E38) a nie osoba prywatna bo miał bym wyrzuty sumienia.

Opublikowano

slabo widac, ale wg mnie z przodu ma czujniki, spojrz na pierwsze zdjecie na prawy naroznik zderzaka, widac tam czujnik, przy tablicy rej. tez widac czujniki

 

Rzeczywyście, przyjrzałem się dokładnie i teraz je widzę. A co do sprowadzania samochodów, to myslałem z gorsze niz z Poznania są wózki z FSD i Gniezna :norty:

Opublikowano

No tak co do zderzaka nie przyjżałem sie zobaczyłem inny kształt

Co do tej E32 Wertus ostrzegam że ręka sama ci będzie leciała na sprzedawce

Co do zauważonych wad kilka odprysków na masce bardzo delikatnie bierze drzwi pasażera na dole nie ma prawego halogenu w zderzaku i chyba tez kratki fotele są ręczne w moim uznaniu reduktor może być za mały do niej bo cieła sie na gazie z butem w podłodze oraz po wyjęciu kluczyka komputer nadal swieci i pokazuje temperature to w moim uznaniu nie jest normalne i moze byc jakies zwarcie pozatym kilka żarówek w środku spalonych. Ogólnie zawieszenie dobre blacharka tez jeszcze wytrzyma długo środek bardzo dobrze utrzymany silnik mocny skrzynia wporządku za taką kase można spokojnie brać

 

www.map24.interia.pl moze byc pomocne

 

http://moto.allegro.pl/bmw-735-sekwencja-i1454099958.html

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.