Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
też słyszałem o Highline, jest na mobile.de nawet 750iL za 20 kafli .. wg mnie taniocha jak za taki wypas, ma wszystko poza telefonem, aaa panowie mam pytanie, przejechałem się e38 4.4 V8 litra benzyna, i muszę powiedzieć, że bajka po prostu, jak ma się to do np 3.5 R6 ? skrzynia też tak płynnie chodzi ? aa i jak z 4.0 w e32, czy jest zbliżony do 4.4 V8 z e38 ? tzn, osiągi, przyspieszenie, dynamika, płynność .. ? ale mi się podoba e32, ogólnie lubię stare samochody mają w sobie to coś, (przed pomysłem o e32 dzwoniłem do gościa co sprzedawał Pontiaca Grand Prix z 79', niestety ktoś mnie ubiegł :( ) także powiedzcie mi jaka jest różnica pod względem płynności i osiągów między e38 4.4V8 a e32 4.0 V8 i między e38 4.4 V8 a e32 3.5 R6
  • Odpowiedzi 361
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
a co do wyposażenia, to chciałem już kupić dość bogatą opcję tj, parktronic, tempomat, rolety, nivo itp. no i w Longu, dokupiłbym telefon, kanapę z Highline z lodówką i wielofunkcyjnym podłokietnikiem, siedzenia przód z Highline ze stolikami, i tunel, pociągnąć przewody, podłączyć i po prostu full ;D
Opublikowano
a co do wyposażenia, to chciałem już kupić dość bogatą opcję tj, parktronic, tempomat, rolety, nivo itp. no i w Longu, dokupiłbym telefon, kanapę z Highline z lodówką i wielofunkcyjnym podłokietnikiem, siedzenia przód z Highline ze stolikami, i tunel, pociągnąć przewody, podłączyć i po prostu full ;D

 

Ciekawe rzeczy tu piszesz...

 

735 w porównaniu do E38 4.4 jest słabsze z pewnością

E32 4.0 , E38 4,4 jest podobnie głównie zależy od stanu silnika 4,4 ma tę samą moc co 4.0 w e32 jednak przy mniejszych obrotach

Opublikowano
Jeśli chodzi o różnice w 4.0 a 4.4 to trochę ją czuć...ale znikoma róznica...oczywiście 4.4 zbiera się ciut lepiej ale przecież 7 to nie auto rajdowe...kupiłem teraz E38 z silnikiem 2.8 193 konie i jeździ sie świetnie...zbiera się jak 735 w E32...no może odrobinkę słabiej ale komfort wspanialy tym bardziej,że autko poliftowe.Ale jak lubisz mocniej depnąć polecam 740i w E32...wgniata w fotel że ciężko oddech złapać.Moja E32 wymaga teraz trochę wkładu finansowego,przede wszystkim gruchy od nivo trzeba wymienić a i tak nie sprzedałbym jej za mniej niż 15 tyś...tzn wcale nie chce jej sprzedawać ale dązę do tego,że za 10 tyś super stanu i wypasu się nie spodziewaj bo nikt Ci z rocznika 1992 czy 93 za takie pieniądze nie sprzeda auta w stanie idealnym,bądź realistą.I nie rozumiem jeszcze co zdziwilo Cię w podanych cenach cześci w poście wyżej...ja posilił bym się nawet o twierdzenie,że to jakieś tańsze zamienniki.Tak czy inaczej powodzonka w szukaniu życzę ale z takim podejsćiem to bardzo długa droga przed Tobą.Pozdrawiam.
Opublikowano

Manual w M30 ma często zużyte cięgna, wybieraki tulejki, nie ma problemu ze zrobieniem tego koszta też nie duże większość tego nie robi bo części dostępne są tylko z serwisu BMW lub po dorobieniu ale jaki sens dorabiać skoro nowe ori są dostępne...

W E32 z silnikiem M60 nie spotkałem się z tym być może mechanizm wybieraka jest inny zresztą skrzynia jest inna mechanizm mniej podatny na zużycie Jechałem taką 730v8 Skrzynia jak i wrzucanie biegów było piękne wybierak sztywny i zdecydowany biegi wchodziły precyzyjnie i lekko zdziwiłem się bo to coś pięknego. W M30 zazwyczaj wybierak jest nie dokładny rozkolibany biegi trzeba wrzucać mocniej i wymaga to wyczucia ale to wszystko przez zużyty mechanizm który jak pisałem wyżej da się naprawić bezprolemu weryfikując i wymieniając zużyte elementy na nowe wtedy także skrzynia będzie pracować wspaniale.

Ja wybrałem automat bo myślę że do Siódemki zdecydowanie tylko to pasuje dodatkowo zniechęciły mnie zużyte mechanizmy wybierania biegów w maualu przez co jazda stawała się beznadziejna ( jak dla mnie) przejechałem się kilkoma i myślałem że ta skrzynia już taka jest więc dla mnie beee.

Ale po tym jak przejechałem się V8 i zauważając jak fajnie i sztywno oraz dokładnie biegi się wrzuca ( mówie na serio najlepszy manual z jakim kiedy kolwiek miałem doczynienia nigdy nie widziałem lepiej działającej skrzyni) to do ostrzejszej jazdy jak znalazł niby to tylko 3.0 ale jak go docisnąłem to poliło to gume nawet na 3 biegu od ruszenia do zmian 1-2-3

 

Więc podsumuje BMW oferuje świetnego automata (mam tu na myśli tylko skrzynie 4hp22 bo to dla mnie bohater) oraz o ile sprzęgło docisk i reszta osprzętu jest sprawna najlepszego na świecie manuala

Więc kwestia wyboru zależy jedynie od gustu jeśli chodzi o mnie wole Automat ale jak bym mógł mieć drugie E32 kupił bym też manual

Opublikowano
hmm no nie wiem, w każdym razie jakoś znalazłem tańsze części, oczywiście że nie zamierzam rajdować e32... przecież to limuzyna... choć znam takich "lornetka z tyłu, czarne lampy, czarne szyby, samochód ledwo w kupie się trzyma ale jedzie... "... aż serce boli jak coś takiego widzę... ;/ no ale niestety, de**ili nie brakuje ... części to jedno, nie zakładam że będę remontował ten samochód (chyba że go kupię za 2-3 tys), a za 8 już można dostać coś naprawdę w dobrym stanie, 10 to taki db+ stan ale nie bdb . Zależy też na kogo się trafi :D. czyli powiadacie że różnica między e32 3.4 R6 a e32 4.0 V8 jest dosyć spora ? a jak z sekwencyjnym gazem w 4.0 V8 ... bo z tego co mi wiadomo te V8 nie trawiły gazu ?
Opublikowano
v8 i w12 tj 730 i 740 v8 oraz 750 w12 szeroki ryjek robi wrazenie jak sie go ma we wstecznym lusterku.Pozdr

Inni tez dostarczaja Radość z jazdy :)

http://img222.imageshack.us/img222/4316/drivingpleasure2.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
v8 i w12 tj 730 i 740 v8 oraz 750 w12 szeroki ryjek robi wrazenie jak sie go ma we wstecznym lusterku.Pozdr

nie zebym sie czepial, ale 750 to v12, niby niewielka roznica w kacie nachylenia modulow V6, ale jednak

pzdr

yaz

Opublikowano
no tak masz 100% racji v12 kat nachylenia cylindrow 60 stopni a w 12 72 stopnie.Moj blad

Inni tez dostarczaja Radość z jazdy :)

http://img222.imageshack.us/img222/4316/drivingpleasure2.jpg

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Witam Mc...przeglądając Twój wątek odnośnie kupna E32 natrafiłem na linka....mojej NOWEJ BUMY:] http://moto.allegro.pl/bmw-735i-stan-kolekcjonerski-dla-fana-bmw-i1857062986.html,powiem Wam,że takich wariatów( pozytywnych) jak Tomek z Kołobrzegu, którego serdecznie pozdrawiam to już ze świecą szukać. Kupiłem ten samochód...igła. Pracuję w salonie samochodowym i mechanicy w firmie nie chcieli uwierzyć, że ten egzemplarz ma 21 lat! ALe nic, czyjaś strata, mój zysk! Teraz cieszę się mega komfortem E32. Jeszcze raz pozdrawiam byłego właściciela- Tomek, THX.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

witam, nie zakładam nowego tematu bo to można podpiąć pod ten jeszcze

 

opłaca się wymienić e34 2,5l z gazem na to e32.....z dość dziwną konfiguracją.... otóż....legendarne V12 zasilone swoim ulubionym paliwem czyli starym poczciwym LPG :)

 

http://allegro.pl/bmw-750il-e32-long-gaz-pilne-i2017251778.html

 

z dopłatą z mojej strony 1500zł

 

i czy w ogóle taka wymiana to dobry pomysł e34 na e32, silnik to raczej jest mi obojętny nie potrzebuje mocy bo baczków kręcić nie będę ani uskuteczniać sprintów z pod świateł, zależało by mi na dobrym wyposażeniu co nie trudne w tym modelu, najlepiej w Longu

Opublikowano
witam, nie zakładam nowego tematu bo to można podpiąć pod ten jeszcze

 

opłaca się wymienić e34 2,5l z gazem na to e32.....z dość dziwną konfiguracją.... otóż....legendarne V12 zasilone swoim ulubionym paliwem czyli starym poczciwym LPG :)

 

http://allegro.pl/bmw-750il-e32-long-gaz-pilne-i2017251778.html

 

z dopłatą z mojej strony 1500zł

 

i czy w ogóle taka wymiana to dobry pomysł e34 na e32, silnik to raczej jest mi obojętny nie potrzebuje mocy bo baczków kręcić nie będę ani uskuteczniać sprintów z pod świateł, zależało by mi na dobrym wyposażeniu co nie trudne w tym modelu, najlepiej w Longu

 

Od razu odpuść sobie ten egzemplarz... Bo to studia bez dna...

V12 ze zwykłym gazem to głupi pomysł, po za tym właściciel powypisywał takie głupoty że głowa mała :mad2:

Posiadałem HIGHLINE-ra i wersja ta nie różniła się od tej z ogłoszenia tylko lodówką ale posiadała inne fotele przednie całą środkowa konsola była inna, nie wspominając o tylnej kanapie :D

Wiec albo auto nie stało nawet obok HIGHLINE-ra albo ma wymienione całe wnętrze ....

Tak dla porównania mój samochód wyglądał tak : http://www.autocentrum.pl/awc/niki129/bmw-seria-7-1990/

A to białe coś to dla mnie nie jest warte 2 tys. zł

Dodam że 2007 roku swoją siódemkę sprzedałem za kwotę odrobinę wyższą niż wołają za ta białą.....

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
Nareszcie ktoś chce kupić e32 750. Po krótce bazując na moich doświadczeniach, wieloletnich. Doprowadzenie kilkunastoletniego e32 750 do stanu idealnego to przy dzisiejszym kursie euro około 20 tyś PLN. Kupno takiego doprowadzonego już jest niemożliwe, ponieważ nikt kto zainwestował w te auta ich nie sprzedaje, tak jak ja na przykład. Oczywiście zdarzają się takie sytuacje, znajomy kupił ostatnio od pierwszego właściciela w Polsce e32 750 z przebiegiem 160 tyś za 32 tyś PLN, serwis cały czas w ASO. Przy obecnych cenach paliw dochodzi spalanie w mieście od 20 latem do 25 litrów zimą. Trasa musisz liczyć 13 ście, bez szaleństw. Jeżeli tekst powyżej był dla Ciebie szokiem pozostaw to auto w sferze marzeń. Może jestem trochę brutalny, ale nie chcę, żebyś przy świętach popełnił duży błąd.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano

dzięki za rady, na takie konkretne właśnie liczyłem tzn. bez jakiś głupich uwag jak niektórzy odpisują, jeśli tyle kasy to miało by kosztować to raczej mnie nie będzie stać, a nie widzę zbytnio sensu kupować takiego auta i nie próbować doprowadzać go do jak najlepszej kondycji, e32 zawsze mi się podobało i z biegiem lat to się nie zmieniło.

 

Więc pozostaje poruszać mi się dalej e34 i zbierać na e38, bo chciał bym spróbować przygody z BMW 7er , brat miał sporo BMW i powiedział ,że potem nie będę chciał już innego auta niż 7 właśnie (mimo tego on właśnie kupił sobie x5 4,4l )

 

 

Może kiedyś w Niemczech trafi się jakiś dobry dziadek , który sprzeda mi ładne e32 żebym mógł ja kochać :)

 

pozdrawiam

Opublikowano

Nie popadałbym w paranoje.... Ładne zadbane 730i R6 lub V8 nie powinno być dużo droższe w utrzymaniu od E34 z tym samym silnikiem....

Np ten egzemplarz dla mnie cudo! http://moto.allegro.pl/bmw-730i-v8-zobacz-ten-lakier-super-stan-wejdz-i2012242823.html

i druga, tańsza ciekawa propozycja http://moto.allegro.pl/jedyne-takie-bmw-i2014682192.html

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
Ale rozmawialiśmy o M70. Dużo rzeczy do silnika trzeba kupować w ASO, bo nie ma zamienników. Ja mam to auto w rodzinie od nowości więc dużo przeszedłem. Poza tym pisałem o doprowadzeniu do ideału, a teraz wszystkie sprężynki, gumki, uszczelki poszły do góry przez euro. Nie mówiąc na przykład o katalizatorach, które muszą być oryginalne do żółtych tablic.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano
Oczywiście zdarzają się takie sytuacje, znajomy kupił ostatnio od pierwszego właściciela w Polsce e32 750 z przebiegiem 160 tyś za 32 tyś PLN, serwis cały czas w ASO.

 

Jeżeli masz na myśli moje auto to jednak zapłaciłem DUŻO mniej niż napisałeś, chyba że chodzi o kogoś innego.

 

Jeżeli chodzi o ceny 750iL w Niemczech to poza praktycznie całkowitym brakiem tych aut na rynku (pojedyncze sztuki warte uwagi) ceny ciekawych egzemplarzy zaczynają się od ok 7500EUR wzwyż (są i takie po 15000EUR), do tego dochodzi drogie euro, koszty sprowadzenia, rachunek niech sobie każdy sam policzy.

 

Jeżeli chodzi o eksploatację to zgadzam się z tym, że jest to auto drogie w utrzymaniu. Jeżeli ktoś chce np wymienić wydech (środkowy i końcowy odcinek) musi naszykować ok 6000 PLN (oryginał). Tylne amorki nivo kosztują ponad 3000 PLN/szt. Drogie są kable zapłonowe, uszczelki pod kolektor dolotowy (tylko ori), galanteria wnętrza. Ja przewiduję włożyć w swoje auto ok 5000 PLN na dzień dobry mimo prawie idealnego stanu.

 

Dlatego tak mało ich zostało. W pewnym momencie okazało się że porządny serwis kosztuje dużo więcej niż wartość auta, dlatego zaczęło się druciarstwo i półśrodki czego niestety żadne BMW nie znosi.

pozdrawiam

qba_m

Opublikowano

qba_m - masz E32 na czarnych tablicach? Tak jak w avatarze? Cudo... Czarne blachy + E32 to wygląda zjawiskowo! Pochwalisz się jakimiś zdjęciami?

Przepraszam za OT

Nikt nie będzie mi mówił, jak mam żyć, bo nikt za mnie nie umrze.

Opublikowano

widziałem te dwie sztuki na allegro,biała fajna , lubie ten kolor na BMW , mam też białą e34 w kolorze, który był niedostępny dla tego modelu :) Alpinweiss III ,czerwona widać dobry stan ale kolor strasznie nie pasujący jak dla mnie...

 

Znalazłem też 730 taniej o 3 tyś. stan idealny posiadała tylko 1 właściciela a teraz została ściągnięta do polski.

http://allegro.pl/bmw-730-v8-super-stan-100-oryginal-kosa-i2018852114.html

 

Co do utrzymania to ok, bo odkąd kupiłem moją jeszcze nic w niej nie robiłem, niestety zawieszenie trzeba będzie wymienić, ale drogo nie jest jak patrzyłem na ceny.

 

Zapytam się o tą białą jaki lpg itp

 

oraz ta mnie jeszcze zaciekawiła

 

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=2026829557&msg=Obserwujesz+aukcj%C4%99.%3Cbr+%2F%3E%0D%0ANie+przegap+jej+zako%C5%84czenia.+Ustaw+przypomnienie+w+zak%C5%82adce+%3Ci%3E%3Ca+href%3D%22%2Fmyaccount%2Fwatch.php%22%3ETrwaj%C4%85ce%3C%2Fa%3E%3C%2Fi%3E.&watched=1&msgtoken=68945115512738b1601bef683b7441d98c4b031b0dacff8bd2d8f4e849d8f130

Opublikowano

nie wierzę w możliwość kupna dobrej e32 za 4300 pln, wybacz, to jakiś szrot.

 

jeżeli chodzi o zdjęcia mojej to są dostępne na innych forach myślę że wrzucanie tu nie jest konieczne.

 

pozdrawiam

pozdrawiam

qba_m

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.