Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak kupisz rupiecia to więcej będzie stać niż jeździć ta co podlinkowałeś jak dla mnie używana przez rolnika tunera.

Sekwencja nie gwaratuje tego że auto bedzie dobre.

Jak do E32 to tylko Automat w silnikach R6 manualna skrzynia w tym wieku musi zostać zregenerowana tulejki i cięgna mało kto to robi a objawia sie to tym że wybierak jest niedokładny i niektóre biegi ciężko wrzucić i trafić.

Ja swoje E32 to tyle że zmieniłem filtry i olej dałem za nią 8 tyś +4 dołożyłem. Do Stanu fabryki brakuje koło 5-6tyś co zrealizuje w wakacje w bieg prac wliczam piaskowanie/ czyszczenie mostu skrzyni silnika komory silnika i nowy lakier ten jest ok ale che mieć jakiś fajniejszy. Leje tylko paliwo gwarancją długowieczności jest to że nie ma gazu i silnik jest dopieszczany i pilnowany do tego nie jeb*** na odcinie non stop tylko czasem tyle w temacie.

  • Odpowiedzi 361
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam, nie wiem czy to zgodne z regulaminem, ale z tego co czytałem to jest :D. Wiem, że tutaj są ludzie, którzy naprawdę dbają o samochód, dlatego też napiszę jaki samochód chciałbym kupić i jaki by mnie interesował:

BMW seria 7 E32 3.4L R6 211 KM, od 1989 do 1992 roku,

-automatyczna skrzynia biegów,

-najlepiej sama benzyna,

-gaz sekwencyjny lub wtrysk gazu w fazie ciekłej,

-pełna opcja wyposażenia

-czarna tapicerka, czarne skóry, bez pęknięć, nie wytarte,

-szyberdach

-fajny by był "iL" (Long), ale zwykła wersja bardzo mile widziana,

-kolory jakie mi odpowiadają: ciemny zielony, ciemny niebieski/granatowy/ niebieski, czarny

-bezwypadkowy ! ! !

-nie powygniatany, poprzecierany, poszpachlowany, pordzewiały !

 

 

Jeżeli ktoś miałby właśnie taki egzemplarz na sprzedaż to prosiłbym o kontakt. PW.

Opublikowano

mam ładnego longa kanapa elektryczna z tyłu skóry ok oryginalny działający tel i duzo innych fajnych dodatków z wyposażenia nie ma gazu automat aktualnie bez wkładu pieniędzy z wymienionych cech nie ma szybera sprzedam za 15tyś.

Posiada felgi 18' Borbet

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
...

Ja swoje E32 to tyle że zmieniłem filtry i olej dałem za nią 8 tyś +4 dołożyłem. Do Stanu fabryki brakuje koło 5-6tyś co zrealizuje w wakacje w bieg prac wliczam piaskowanie/ czyszczenie mostu skrzyni silnika komory silnika i nowy lakier ten jest ok ale che mieć jakiś fajniejszy. Leje tylko paliwo gwarancją długowieczności jest to że nie ma gazu i silnik jest dopieszczany i pilnowany do tego nie [bAD]*** na odcinie non stop tylko czasem tyle w temacie.

 

troche OT polece, ktos Cie kolego niezle nacial na kase, jak za zmiane oleju i filtrow dales 4tys PLN.

W innym temacie chcesz sprzedac to swoje e32 za 15tys, a sam jak wynika z powyzszej kalkulacji utopiles 12kPLN, tam piszesz, ze aktualnie bez wkladu finansowego, a tu, ze do stanu fabryki brakuje 5-6tys. To jak w koncu, bez wkladu czy z wkladem?? Lejesz tylko paliwo, a na co innego jezdza auta, na skorki od bananow? Na innym forum piszesz z kolei, ze bedziesz jezdzil tym autem az skrzynia padnie.

Takie niekonsekwencje i bajki w twoich wypowiedziach wisza na tym i nie tylko na tym forum juz od kilku ladnych miesiecy, a Ty na sile probojesz zainteresowac innych swoim e32 w longu i z elektryczna tylna kanapa no i teraz z ori telefonem.

Co do tematu watku juz sie wypoweidzialem wczesniej i wtoroje temu co napisal Jareknes, lepiej dac 8kpln za auto w dobrym stanie i dolozyc 2 niz odwrotnie.

pzdr

yaz

Opublikowano

w mechanikie dołożyłem to co trzeba było żeby było ok czyli oleje filtry świece.

Chyba jesteś Debilem sądząc po twojej wypowiedzi jest dużo nieistotnych pierdół które kosztują i które zrobiłem przy swojej E32 i stąd kosztorys.

Na innym forum zasugerowałem się pajacu że wibracje na wale żeczywiście może robić skrzynia jak u tamtego kolegi ale nie robiłem jeszcze nic z tym bo nie sądze że to skrzynia a np. łącznik.

Auto jest idealne i nic nie trzeba dokładać.

Ja Te dodatkowe 5 tyś bym przeznaczył na inne malowanie piaskowanie i czyszczenie elementów podwozia żeby było na nówke.

Co nie wpłynie i tak na jazdę nie sądzisz?

Denerwują mnie tacy durnie jak ty na siłe chcesz pokazać że jesteś mądry szukając dzióry w całym

Jesteś zazdrosnym pajacem i tyle widać bardzo Cie boli ta działająca kanapa z tyłu, a może chodzi o to że masz pseudo komputer w swojej a może jednak bardzo doskwiera ci brak Tempomatu?

Opublikowano

Denerwują mnie tacy durnie jak ty na siłe chcesz pokazać że jesteś mądry szukając dzióry w całym

Jesteś zazdrosnym pajacem i tyle widać bardzo Cie boli ta działająca kanapa z tyłu, a może chodzi o to że masz pseudo komputer w swojej a może jednak bardzo doskwiera ci brak Tempomatu?

 

KaczyDJ, malo Ci bylo ostatniego ostrzezenia? Naprawde, nie potrafisz sie powstrzymac od wycieczek osobistych i obrazania innych uzytkownikow forum?

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

spoko luz,

temat wyjasniony przez priv

pzdr

yaz

Opublikowano
Nie mylcie zwyklej 98 a werwy czy tej drugiej..zapomniałem nazwę teraz :duh: tam są lane jeszcze inne dodatki.Większa ilość oktanów powoduje,że silnik chodzi bardziej miękko i ciszej bo oktany zapobiegają spalaniu stukowemu co przyczynia się do słabszego uderzenia w tłok a co za tym idzie auto jest odrobinę słabsze.Nie to,że ja słynę z dziwnych teorii...przytocz jakąś kaczydj.Poczytaj na necie artykuły pisane przez ludzi obeznanych w temacie.A zreszta poczytajcie sobie tutaj http://autokult.pl/2011/06/02/liczba-oktanowa-a-moc-silnika Pozdrawiam.
Opublikowano
heja i z tematu o doradztwo wyszła mała awanturka eh .a kolega chce dowiedziec sie kilka istotnych spraw .chcąc kupić fajne auto musisz kilka obejzeć ( w róznym przedziale cenowym) nie koniecznie musi być piękny lakier bo to juz 20 lat a jak chcesz popróbować jazdy to podjedz i sam sie przekonaj ja mam 2 szt porównasz sobie .dla mnie bmw e32 to fajne wozidło duze wygodne wszystko pod ręką tak jak powinno być .jak chcesz szalec to nie 7 i nie automat kup sobie e30 po swapie lub e36 z większym motorem.a 7 te które sie sypia to pewnie nalezały do młodych gniewnych którzy myśleli ze jak duze to będzie szał na ulicy hehe .swoją drogą jak masz ładną e32 to ...... a kup sobie to zobaczysz. pozdro
Opublikowano
nie przesadzasz aby ? 15 tys. ? taniej mi wyjdzie jakbym miał ściągać z Niemiec z "Tuv'em"... brak szyberdachu to jedno, koloru nie przeboleję jednak, po prostu nie przypada mi do gustu... ale dzięki za zainteresowanie ogłoszeniem. Pozdrawiam.
Opublikowano

Witam, wiem, że tutaj są ludzie, którzy naprawdę dbają o samochód, dlatego też napiszę jaki samochód chciałbym kupić i jaki by mnie interesował:

BMW seria 7 E32 3.4L R6 211 KM, od 1989 do 1992 roku,

-automatyczna skrzynia biegów,

-najlepiej sama benzyna,

*ewentualnie gaz sekwencyjny lub wtrysk gazu w fazie ciekłej,

-pełna opcja wyposażenia

-czarna tapicerka, czarne skóry, bez pęknięć, nie wytarte,

-szyberdach

-fajny by był "iL" (Long), ale zwykła wersja bardzo mile widziana,

-kolory jakie mi odpowiadają: ciemny zielony, ciemny niebieski/granatowy/ niebieski, czarny

-bezwypadkowy ! ! !

-nie powygniatany, poprzecierany, poszpachlowany, pordzewiały !

-może być sprowadzony/nieopłacony (oczywiście nie dam kilkunastu tysięcy za niego, ustawmy barierę do 9 zza granicy za 7 max)

 

Jeżeli ktoś miałby właśnie taki LUB BLISKI TEMU egzemplarz na sprzedaż to prosiłbym o kontakt. PW.

 

a do tematu... nie ma co brać e32 za 3 czy tam 4 koła (chyba, że sprzedający ma komornika na karku :) ) te 7 tysięcy trzeba liczyć i w górę. AA i coś na co uczulam każdego znajomego, sprawdź ile samochód zostawia śladów na ziemi, bo widziałem asów, którzy jadą prosto a 4 ślady na śniegu zostawiają :D .

Opublikowano

Wiem o tym sprzedać auta nie chce stąd prowokacyjna cena chodź tak naprawdę jak najbardziej słuszna ale za te pieniądze bym był skłonny prowokacyjna i z tego powodu że coś co się toczy zakupisz w cenie nawet i do 3tyś. w Niemczech widziałem i super sztuki po 600euro ,

740ial na wspaniałym wypasie i pięknym stanie za 900e przecież to jak za darmo.

Ale w normalnych warunkach kupić longa z dobrym wypasem trzeba dać koło 2,000e + sprowadzenie + rejestracja i mysle ze napewno pare złoty jeszcze dołożyć bodaj oleje i paski dla bezpieczeństwa silnika.

 

( poprostu mam na myśli że dobre e32 w cenie ok. 5 tyś nie istnieje chyba że jest to nie liczny wyjątek, Za ładną sztuke w normalnych warunkach trzeba dać koło 8tyś)

O cenie zakupu pięknej sztuki i dołożeniu do niej mimo to może powiedzieć coś kolega Wertus który niestety dawno tu nie zagościł.

Opublikowano
to wiem, liczę między 7-10 ... tyle, że jeżeli te BMW ma "Tuv" do 09.2013 od dzisiaj w Niemczech, to 0 wkładu, wsiadać i jechać bo mechanicznie i optycznie jestem pewien, że jest ok... z drugiej strony to trochę szkoda, że nie ma w Polsce jakiejś fajnej e32 735... http://allegro.pl/bmw-735i-stan-kolekcjonerski-dla-fana-bmw-i1821266788.html << ta nawet okey jest, lecz cena astronomiczna a w jakim to stanie rzeczywiście jest nie wie nikt, być może wyczyszczone i odpicowane do zdjęcia jak to "My Polacy" często robimy... ceny za części też z księżyca... akurat tutaj nie mam za dużych problemów bo części po cenie hurtowej mam... ale sęk w tym, że chcę dobry samochód, nie do naprawy... a dwa to to, że siedzenia z przodu nie podobają mi się wolę te normalne, ta ramka na licznik i kierownica u niego to istna porażka jak na samochód w takim stanie, (dążę do tego żeby samochód był w 100% oryginalny), moje rygorystyczne wymagania są ze względu na to, że wiele rzeczy w życiu widziałem jakie potrafią zrobić z samochodami, m.in. 4 ślady na śniegu, wklęsły bok itp.. stąd też obawa przed zakupem samochodu z Polski, uważam jednak, że na takim forum trafi się super egzemplarz dlatego też postanowiłem dać tutaj ogłoszenie.
Opublikowano
i boję się trochę tego zwrotu "serwisowany w ASO" ... pracowałem w ASO, i wiem jak tam naprawiają / wymieniają na ORYGINALNE części także tutaj tym bardziej nie mam zaufania..
Opublikowano

W takim razie powodzenia w poszukiwaniach trzeba mieć świadomość że igły się już nie znajdzie mieć nie będzie i na niektóre rzeczy już niestety nie pozostaje nic innego jak przymrużyć oko.

Tak ta z linku jest bardzo ładna jednak licznik psuje efekt ale jeśli patrzeć by na to że samochód naprawdę jest w takim stanie jak wygląda to cena w sam raz.

Opublikowano
Hej, nie ma problemu kupić e32 w stanie idealnym, zobacz sobie na mobile.de, jest nawet 750, która ma 2.500 km przebiegu. To tak samo jak z e38, na allegro przebiegów poniżej 150000km w brud za 20 tyś, a na mobile.de sztuki z przebiegiem w okolicach 100000km za 100 tyś PLN. Ładną e32 można kupić w Niemczech za około 20 tyś PLN i to z silnikiem M30, jeżeli tyle możesz wydać to kupisz ładną, jeżeli nie to ładnej nie kupisz, w Polsce ich nie ma. A jeśli są to nie na sprzedaż, bo to byłaby głupota, nikt nie odda Ci auta za kwotę, którą przeznacza rocznie na utrzymanie auta w stanie kolekcjonerskim. Sam ostatnio kupowałem zawieszenie Lemfordera, amortyzatory Sachs i hamulce zimmermana dla kolegi do e32 730, wyszło prawie 10 tyś, auto warte może 5 tyś, a najlepiej, żeby ktoś takie auto sprzedał za te 5 tyś i to jeszcze z gazem :) Konkluzja jest tak jak na zakup każdego auta, jeżeli jesteś pedantyczny to musisz wydać 20 tyś, włożyć 10 i cieszyć się świetnym autem. A na pierwszy rzut oka ta linka powyżej ma zgnite przednie drzwi na dole, bo listwy odstają i to mocno. Poza tym wymiana wahaczy przednich za 200 PLN to chyba za robociznę, bo jeden tańszy wahacz dolny z Lemfordera to ponad 200 PLN za sztukę. Pozdrawiam i życzę udanego szukania.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano
nie wiem skąd taka kwota (10 tys.) za zawieszenie, amortyzatory i hamulce ... z tego co przeglądałem to było za zawieszenie bodajże 1.2-1.5 tys. hamulce też coś koło tego... nie wiem gdzie części kupowałeś ale chyba w serwisie, patrząc na ceny, no ale jak już wcześniej wspomniałem... ja mam ceny hurtowe.. może dlatego taka różnica, i w dodatku po znajomości :D to różnie to bywa :D tak siak czy owak, nie dałbym 9 tys za tą z linka, 1. siedzenia do wymiany 2. kierownica do wymiany 3. licznik do wymiany i nie wiadomo co jeszcze może być nie tak bo wizualnie prezentuje się świetnie, co w środku... tego nie wie nikt.. dlatego zastanawiam się nad tą >> http://otomoto.pl/bmw-735-C20039807.html tyle, że to 87 rok, i nie wiem jak z częściami do tego bo nie sprawdzałem, wiem, że tam zmiana jakaś była 1987-1988... ale jak ma blachę zdrową i mechanicznie jest bdb to mógłbym kupić, resztę się dopieści... zresztą, co o niej sądzicie ? i cały czas mnie nurtuje pytanie czy była zmiana wyposażenia w 1987-1988 po 1988 weszło bogatsze czy to tylko mit, gdzieś to wyczytałem i nie jestem pewien ?
Opublikowano
nie wiem skąd taka kwota (10 tys.) za zawieszenie, amortyzatory i hamulce ... z tego co przeglądałem to było za zawieszenie bodajże 1.2-1.5 tys. hamulce też coś koło tego... nie wiem gdzie części kupowałeś ale chyba w serwisie, patrząc na ceny, no ale jak już wcześniej wspomniałem... ja mam ceny hurtowe.. może dlatego taka różnica, i w dodatku po znajomości :D to różnie to bywa :D tak siak czy owak, nie dałbym 9 tys za tą z linka, 1. siedzenia do wymiany 2. kierownica do wymiany 3. licznik do wymiany i nie wiadomo co jeszcze może być nie tak bo wizualnie prezentuje się świetnie, co w środku... tego nie wie nikt.. dlatego zastanawiam się nad tą >> http://otomoto.pl/bmw-735-C20039807.html tyle, że to 87 rok, i nie wiem jak z częściami do tego bo nie sprawdzałem, wiem, że tam zmiana jakaś była 1987-1988... ale jak ma blachę zdrową i mechanicznie jest bdb to mógłbym kupić, resztę się dopieści... zresztą, co o niej sądzicie ? i cały czas mnie nurtuje pytanie czy była zmiana wyposażenia w 1987-1988 po 1988 weszło bogatsze czy to tylko mit, gdzieś to wyczytałem i nie jestem pewien ?

 

Hej, ja też mam ceny hurtowe kolego, zawias kompletny z układem kierowniczym i amortyzatorami, wszystko Lemforder, amortyzatory Sachs, musisz się dokładnie przyjrzeć budowie zawieszenia, a wtedy zobaczysz skąd ta kwota. 1500 PLN to koszt samych wahaczy na przód, plus tuleje górnych i boczne łączniki drążka stabilizacyjnego. Chyba, że będzie ładował chińskie...Poza tym jak już pewnie wyszperałeś to w tej co podesłałeś stanął licznik, tylko ciekawe ile lat temu :) Ponadto w tak starym silniku M30 masz hydrauliczne wspomaganie układu hamulcowego, a potem się będziesz pytał na forum czemu to nie działa :) O innych rzeczach nie wspomnę bo dużo tego by się uzbierało.

pozdrawiam Bartek
Opublikowano

Wyposażenie nie zalezy od roku tylko tego co ktoś sobie zażyczył owszem im bliżej końca produkcji tym więcej pierdół się pojawiało np tylnia elektryczna roleta el. kanapa tył ale nie wiem od którego roku były dostępne te dodatki.

 

Ta co wysłałeś nie ma klimy i ma drewno pomalowane na jakiś błękit.

Opublikowano
też obawiam się tej z 87.. bo z tego co mi wiadomo to w tych, które były robione do 1988 licznik stawał na 299,99... może i stan nawet nawet, ale ja bym tak celował w 1990-1992... aa i powiedzcie mi jeszcze taką rzecz, czy te modele które miały światła w drzwiach i tempomat, mają parktronic ? Bo już mętlik w głowie mam, chciałbym kupić ten samochód w pełnej wersji wyposażenia, czy moglibyście mi jakoś to powiedzieć jak sprawdzić czy samochód ma pełną opcję czy też jest to zwykła, tyle że sobie ktoś po dokładał wyposażenie i dziwi się że psuje mu się coś ?
Opublikowano

nie ma czegoś takiego jak pełna wersja każdy sobie życzył wszystko z osobna mógł mieć parktronik a nie mieć lampek w drzwiach i tempomatu ale ten bajer miały wersje poliftowe licznik staje we wszystkich przed liftem w tym mi też stanął Jedynie w przedliftowych bmkach ale z EMLem jest ten licznik bez "wady".

Ale w czym masz problem zmienić licznik w razie co?

Musisz patrzeć co która ma Fulla nigdy nie widziałem bo to musiał by być HighLine zawsze się znajdzie jakaś której jeszcze czegoś brakuje.

Wyposażenie jest różne i wcale od siebie nie zależne każdy na początku wybrał co innego lub też gdy nie wiedział co radzono wersje ubogie jak mu to odpowiadało i ew. jakiś dodatek z lepszego wypo lub standard lepszej wersji:

Dobre wyptępuje najczęściej tak.

El regulowane fotele ,BC IV Lampki w drzwiach do tego może byc roleta na tył tempomat, intensywne mycie itp.

Takich jest sporo taką można uznać za standard dobrego wypo ma to co trzeba.

Dodatkowe wyposażenie lepsze oprócz standardu dobrze wyposażonej może mieć:

kanape el tył, telefon, wentylacje na postoju, roletki na drzwi el roleta tył lampki do czytania, fotele z pamięcią tunele oraz boczki w pełnej skórze, spryski świateł i halogenów i jeszcze i jeszcze...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.