Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam do wczoraj bylem posiadaczem bm2 525 e34 (pijani kierowcy). Dawalem rade utrzymywac moja 5 spalanie w miescie 15 litrów przynormalnej jezdzie czesci rowniez nie byly drozyzna takze dawalem radei tu pojawia sie moje pytanie. chciałbym dokonac zakupu e32 i jaki silnik polecacie do gazu? slyszalem cos o 3.0 v8 chodzi mi o osiagi i w miare spalanie i czesci. prosze o normalne i sensowne odpowiedzi bo mozei potomnym przyda sie ta wiedza

 

 

 

ps. Przepraszam za błedy spacja sie zepsuła :)

  • Odpowiedzi 361
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
gaz tylko sekwencja w tym przypadku każdy myślę że najfajniejszym silnikiem jest 3.5 moze nie najnowszy i najmocniejszy ale wytrzymaly i niedrogi w eksploatacji ewentualnie 4.0 tez jest dobre choć mogą pojawić sie problemy te silniki są już delikatniejsze od szóstek 5.0 dobry silnik ale duzo pali i jest mimo mocy mulny nie znosi gazu choć i niekturzy pacjenci nawet kładli do niego 2 generacje... co skutkowało natychmiastową destrukcją 3.0 ten silnik mimo pozorow jest bardzo żwawy ale e32 z tym silnikiem czesto sa ubogo wyposażone
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Witam!!! Mój kolega poszedł po rozum do głowy (po wielu upokorzeniach jakie zafundowała mu moja M60 na drodze :D ) i postanowił sprzedać swoją astrę II 99r 1.816V (w pakiecie sportowym) i kupić zacne E32. Ma propozycję zamiany na jedną z Brodnicy ale nie chce mi się jechać 240 km bo nie wiem czy warta uwagi. Może ktoś zna lub widział to auto ? Podaje link do ogłoszenia:

http://allegro.pl/show_item.php?item=1378347733

Astra wyceniona na ok na 10 tyś więc dopłata dla kolegi, wiem że nie ma skór ale to nie problem bo znajomy z Piły załatwi.

Proszę o opinię. Pozdrawiam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opublikowano (edytowane)

BMka ze zwykłym gazem to zawsze śmieć Brak mocy usterki osprzętu silnika bebechy też cierpią nagary na tlokach odrywanie sie ich i branie w efekcie oleju 3.0 jest gorsze od 3.5 bo ma hydrauliczne zawory a nawet jest bardziej paliwożerne mimo mniejszej pojemności ale i tak jest żwawy cena przesadzona dla mnie warta około 2.5 tyś jak by dobrze chodziła.

Dla mnie Celem było 735 i Automat to Esencja E32 taka prawda jak dla mnie.

Edytowane przez kaczydj
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

prawda taka, ze auto tyle warte co jest w stanie zaplacic klient, ale tak jak kolega wyzej napisal, ja rowniez uwazam ze jezeli juz pchac lpg to tylko sekwencja i robione to wszystko z pojeciem przez ludzi ktorzy znaja sie na temacie.

ta z ogloszenia z tego co pamietam pojawiala sie juz wczesniej na allegro, z reszta zdjecia nieaktualne, blacha nie wyglada zle jak na czas kiedy byly robione zdjecia, ciekawe jak teraz?

pzdr

yaz

Opublikowano
wygląda ładnie, jak ja szukałem swojej to patrzylem na bogate wyposazenia itp ale potem jednak wolalem mniej wypasu byle byla sekwencja, dlatego w mojej 7 jest sekwencja i skóra z welura :D
Pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

ja na poczatku tez szukalem takiej co krawat wiaze i jak to mowia usuwa ciaze, ale wystarczylo pojechac do wroclawia i mialem dosyc, nie rozumiem ludzi naprawde. koles sprzedawal (caly czas sprzedaje) jedna z drozszych e32, a to jakas oslona nie przymocowana, a to podsufitka odstaje bo byla wstawiana, a to plastiki poodpadane, a to tasma pod maska, a to malowana tak ze w szachy mozna grac na karoserii, no tragedia. spedzilem ponad 13h w pociagu w obydwie strony a auto ogladalem moze 30min. przyznaje bez bicia, ze wiedzialem ze byla malowana, ale profesjonalizm z jakim zostalo to zrobione pozostawia wiele do zyczenia.

teraz bede jechal chyba obejrzec 3.0 v8 bez gazu, ma mniejszy wypas, chociaz jakis tam wypas ma. tania nie jest ale wole zaplacic i cieszyc sie z jazdy niz na dziendobry wrzucic 1kola ojro w naprawy i regulacje

pzdr

yaz

Opublikowano

Ja szukalem swojej rok podobną przygode miałem oglądając taką co niby sie o nią zabijali 8 godzin pociągiem w jedną strone spodów drzwi nie było sekwencja firmy żart brak indyka auto tarpało stało w komisie...

Z wypasu ważne żeby mieć pełny OBC Z manetką fabrycznie jeśli komuś na tym zalezy a reszte mozna dołożyć bez problemu. i Co śmieszne w moim mieście znałem wszystkie siudemki a tej którą obecnie mam w miescinie oddalonej odemnie moze o 15km gość ją miał 5 lat nigdy nie widziałem i tak właśnie kupiłem siudemke która cały czas była tak blisko mnie nie musiałem szukać daleko a wcześniej minimalna wycieczka wynosiła 120km w jedną stronie później podróż pociągiem 400 do tej co nie jechała.

I tak zakupiłem Longa z sekwencją za małe pieniądze

Opublikowano
tak zwykły gaz odpada miałem kilka okazji zobaczyc co robi zwykły gaz z silnikiem jak juz cos to tylko sekwencja i nie prawda to ze 3.0 pali wiecej od 3.5 bo to zalezy od stylu jazdy nieraz nawet 3.0 dobre wygoli złochane 3.5
Opublikowano

Przecież w ogłoszeniu jest napisane,że III generacja :!:

Czyli jeden poziom niżej przed sekwencją-tzw.monowtrysk.

Posiadam taką - IGS firmy Landirenzo w E32 735IA,różnica w tym,że masz @ krokowce dawkujące LPG(jeden od wolnych,drugi od wysokich obrotów-nie ma wtryskiwaczy.W momencie zakładania sekwencja wchodziła dopiero na rynek.

 

 

Opcja 2 zalecacie tylko sekwencję...Każdy wie,że rozbieżność cenowa i jakościowa podzespołów jest ogromna i również na badziew można trafić...

Opublikowano
Chłopaki mi nie chodzi o ten gaz, chodzi czy auto godne uwagi. Jak się okaże że silnik ładnie pracuje zawsze można założyć sekwencje już wszystko wyprowadzone więc nowego staga 300+ (sterownik, wtryskiwacze, reduktor) można na allegro kupić za 1500zł a jak wspomniałem gość dopłaca 2TYŚ więc będzie za co. Koleś twierdzi że jest zdrowa (nigdzie nie rdzewieje) i bardzo dobrze utrzymana (ma ją już 4 lata) więc to jest bardzo ważne, mówi także że silnik chodzi bardzo ładnie................więc już sam nie wiem. A co do gazu 3gen to mój brat ma Audi 80 2.0 z tym gazem już 6 rok. Przejechał już 160 tyś km i auto chodzi jak pszczoła. Sam kilka razy jechałem tym autem i powiem wam że żadnej różnicy do sekwencji..............a mam już drugą bmk-ę w sekwencji więc wiem co mówię. Myślę że to wszystko zależy kto to założył i wyregulował...........oraz kto tym jeździ. Czy dba o regularną wymianę filtrów, świec, oleju a także regulację gazu gdy się coś zaczyna dziać. Co do wyceny auta na 2,5 tyś zł to trochę kaczydj przesadziłeś. Sam swoją szukałem już sam nie wiem ile oglądałem wszystkie na allegro w promieniu 300km od mojej miejscowości i prawie wszystkie to siepy były więc gdy właściciel serwisu bmw (nieautoryzowanego) Hamrad z Piły coś mi napomknął że kupił mieszkanie i chyba sprzeda swoją piękną czarną M60 4.0V8 w longu na sekwencji bo remonty itp............było tylko jedno pytanie ile....15tyś...................biorę szybka decyzja bez jazdy próbnej. Dodam tylko że wsadziłem na dzień dobry 5tyś zł (zawieszenie 5cm gleba, nowe amory, sprężyny, tarcze, klocki, wahacze, oleje w silniku i w skrzyni, wydech na przelot, konserwacja itd.) ale teraz to mam lale, którą bym nawet za 30tyś nie sprzedał. Więc wiem tylko tyle................ za ładną trzeba zapłacić.
Opublikowano

Witam, nie ważne jak się będziemy spierać, nie ma już na rynku e32, które są w bardzo dobrym stanie. Dużo jeżdżę do Niemiec i czasami sobie obejrzę jakiś dobry egzemplarz, ale z racji, że na swojej zjadłem zęby, wiem gdzie zaglądać i czego się spodziewać. Te auta są za stare, gnębi je starość, nawet jak stoją w garażu nie jeżdżone. Ja swoją remontuję już od dwóch lat i zostało jeszcze dużo do zrobienia, ale mam jeszcze dwa lata na żółte tablice, więc raczej zdążę. Nadmienię tutaj, że auto kupiłem od pierwszego właściciela, który nie żałował na auto(posiadał to auto 18 lat). Z drugiej strony nasuwa się pytanie co autor myślał pisząc o zadbanej, każdy ma inne pojęcie zadbanego auta. Ponadto co oznacza auto zadbane, po dwudziestu latach użytkowania, na pewno to, że całe auto jest do malowania. Pojęcie auta kolekcjonerskiego można już łatwiej wyjaśnić. Swoje doprowadzam do takiego stanu, żeby wreszcie pojechać na zlot w Niemczech i się nie wstydzić. Jeśli chodzi o koszty remontów, są niemalże identyczne jak mojego znajomego e65 i on ciągle puka się w czoło, mówiąc, że już dawno powinienem kupić sobie e65. Jeśli chodzi o gaz, uważam, że zakładanie go do tak starego auta to głupota. A kupowanie "zadbanego" auta z gazem to czysty paradoks, bo jak kogoś nie stać było na paliwo to jak mógł dbać o regularne naprawy. Większość tych aut jeszcze jeździ, ponieważ są pancerne, ludzie jeżdżą nimi, aż wyzioną ducha. A jak wyzioną to na allegro za 3000 PLN.

 

-> kaczydj Zastanawiam mnie to, że piszesz, że swojej szukałeś ponad rok, a kupiłeś auto, które jest zjedzone przez rdzę. Ponadto kupiłeś auto, którego nie znałeś, a na 7er piszesz, że sam zakładałeś w tym aucie gaz parę lat wcześniej. Coś mi się tu nie zgadza...

pozdrawiam Bartek
Opublikowano

ja mam dobrą blacharke drzwi w każdej prawie lecą ja miałem nalot wymieniłem drzwi na inne i sie ciesze z tego Ze moja E32 nie ma rdzy. Widać że niektórzy są naprawdę schynięci jak daje do zrozumienia że żartuje. A ktoś to bierze na poważnie.

Co do gazu w audi ma pewnie 4 cylindry do 6cyl musi byc sekwencja i koniec i z nią też niektórzy mają problemy i tak. 2 a 3 generacja to mała różnica i tak szczela i nie ma słusznej mocy i robi gnój w silniku. Miałem samochód ze zwykłym gozem i widziałem co sie znim działo nie miało to mocy gos strzelał olej zaczeła brać krokowce padały jak muchy czemu brał olej? bo na tych instalacjach twoży sie kamień z wody z gazu osadza sie na świecach tłokach i zaworach jak to odpada to rysuje tuleje tłoki i pierścienie samochód nadaje sie wtedy do W.. Szkoda bo była to Omega A w ładnym stanie Wizualnym i technicznym oprócz wychlastanego silnika od gozu zwykłego i tam też miałem 3gen.... :norty:

Opublikowano

Witam, to ja może przypomnę ten nalot osobom które go nie widziały, oto Twoja galeria:

 

http://kaczydj.fotosik.pl/albumy/804831-10.html

 

za to co jest napisane na forum ponosi się konsekwencję kolego, jeżeli oceniasz inne auta, tak jak koledze wyżej napisałeś że auto warte 2500 PLN, to ta rdza którą prezentujesz ile jest wedle Ciebie warta. Z tego co widzę nie ogranicza się ona tylko do drzwi. My tu jesteśmy po to, aby sobie pomagać, nie przechwalać oraz wypinać, ponieważ i tak nie ma czym. Auta są stare i nic tego nie zmieni. Cieszę się, że jeździsz e32, a nie na przykład astrą lub golfem, natomiast, aby środowisko nabrało do Ciebie szacunku musisz na niego ciężko pracować, być szczerym i uczciwym, tak działa forum. Na 7er zostałeś wyśmiany, nie chcesz chyba, żeby tak stało się tutaj. Czasami Twoje zachowanie idealnie wpasowuje się we wszystkie przywary kierowców BMW jakie funkcjonują powszechnie, a nie chcesz chyba, aby nasza brać była źle traktowana przez innych kierowców. Poza tym zwracaj uwagę na ekspresję swoich wypowiedzi i na ton emocjonalny, ponieważ czasem zdarzają Ci się wpadki.

pozdrawiam Bartek
Opublikowano

Trol bo ciebie to boli że mam lepszą siedem od ciebie.

Na 7er jest dużo prostych i mało inteligentnych ludzi kturzy również zazdroszczą. Rdzy nie ma nie ma dowodu ze to było u mnie w tej co jeżdze.

Trol ja myślę że jesteś schynięty.Niemożliwe jest mieć 21 letni samochód który nie miał robionej blacharki

Opublikowano
kaczydj nie zazdrościmy Ci samochodu , każdy ma auto w podobnym stanie i już . (wielu z nas nawet w lepszym i każdy potrafi uszanować innych forumowiczów )
Opublikowano

Koledzy po co się spierać o pierdoły. Założyłem tego posta żebyście mi podpowiedzieli jak wam się podoba 7-mka z linka i tyle.

nie ważne jak się będziemy spierać, nie ma już na rynku e32, które są w bardzo dobrym stanie.

No niewieże że się z tym stwierdzeniem zgadzacie. Widocznie mało jeszcze ttrol widziałeś (nie obrażając Ciebie). Moja E32 jest w stanie lepszym niż nie jedno auto 5-letnie. Blacha zdrowa, silnik dzwon skrzynia fajnie chodzi, środek ładny nie zniszczony, lakier cały odświeżony w komorze jak już wspomniałem wsadziłem 5 tyś w zawieszenie, hamulce itp.......................więc myśle że mam prawo określić jej stan na bardzo dobry lub ,,auto zadbane". Jestem pewien że jeszcze troche takich E32 w Polsce zostało.....................sam widziałem w Miesięczniku BMW Trends. To nie są Omegi w Dieslu żeby miały po milion przebiegu większość 4.0V8 i 5.0 V12 ma zazwyczaj przebieg do 300 tyś km ponieważ nie były to wozy robocze tylko bulwarówki na pokaz, żeby sąsiadowi ciśnienie podnieść. Tyle mojego wywodu jeśli się ze mną zgadzacie to fajnie jeżeli nie to też fajnie to jest właśnie demokracja każdy ma prawo do własnego zdania. Pozdrawiam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

P.S a co sądzicie o BMW z linka ? :D :D

Opublikowano

Auto z linka wygląda ok, na pewno jest korozja na rantach przednich drzwi, bo listwy odstają. Na pewno była uderzona, pchnięta w miejscu widocznym nad tłumikiem, ponieważ zderzak się złożył na amortyzatorach i nie wrócił do poprzedniej pozycji, widoczny brak zejścia się tylnego zderzaka z lewym błotnikiem. Możliwe, że puścił amortyzator na śrubach, to się zdarza ale tylko w przypadkach, kiedy zderzak dojdzie aż do koła. Łyse opony, przynajmniej te z tyłu. To tak na pierwszy rzut oka, poza tym jest gaz. Duże felgi plus niski profil może świadczyć o wybitym zawieszeniu, chyba, że jest zrobione. Poza tym auto trzeba wrzucić na kompa, chociażby, żeby zobaczyć czy klima sprawna i jakie błędy nabiła w historii. Ciężko coś powiedzieć o aucie na podstawie zdjęć.

 

P.S Pozdrawiam serdecznie założyciela tematu, dopiero teraz zauważyłem, że jesteś z Trzcianki. Ja mam rodzinę w Wieleniu, bywam tam czasem, także może kiedyś się zobaczymy.

pozdrawiam Bartek
Opublikowano
Trol bo ciebie to boli że mam lepszą siedem od ciebie.

Na 7er jest dużo prostych i mało inteligentnych ludzi kturzy również zazdroszczą. Rdzy nie ma nie ma dowodu ze to było u mnie w tej co jeżdze.

Trol ja myślę że jesteś schynięty.Niemożliwe jest mieć 21 letni samochód który nie miał robionej blacharki

Ja tam nie wiem...ale viewtopic.php?f=74&t=142827 tu płaczesz że rdza Ci idzie i że "Jak tak dalej bedzie to pod koniec zimy zostanie sama rama" więc jak z tą rdzą u Ciebie?

 

Co do auta z linka,wygląda ok,ale gaz faktycznie straszy troche. Te silniki nie na sekwencji mają problemy i utrate mocy.Gazownik twierdził że wystarczy-chyba ktoś komu zależy na aucie raczej pakuje lepsze rzeczy?

Trzeba by podjechać i obejrzeć.Napewno trafiają sie E32 w dobrym stanie,a te w bdb też są,lecz mają o wiele wyższe ceny niż te które widujemy w 90% przypadków na allegro i przez wiele lat były doprowadzane/utrzymywane w takim stanie sporym nakładem kosztów.Fakt,teraz sporo złomów bo są tanie i trafiają do ludzi którzy bawią sie tym,katują a jak cos padnie to płacz i jak najtaniej...ale nie wyklucza to możliwości trafienia fajnego egzemplarza.

Że coś bedzie do roboty-norma,auta mają po 20 lat i sie starzeją,a wymienić sie wszystkiego czasem sie nie da.

 

Pozdrawiam

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Opublikowano (edytowane)
Bardzo chętnie ttrol, jestem dokładnie z Siedliska k. Trzcianki mam do Wielenia 15km. Jak będziesz u rodziny to daj znać podjadę i zobaczę twoją Bumkę. Jakby co to na wiosnę wybieram się do Torunia na zlot (chyba że mnie żona nie puści :D, coś mi przebąkuje że dzieci do dziadków a ona jedzie ze mną.........z drzewem do lasu? :D :D :D ) Edytowane przez Wertus
Opublikowano
kaczy ty tez miałes pordzewiała e32 i tu nie opowiadaj pierdoł ze masz taka super, jak sobie teraz umalowałes to jestes kozak ale wczesniej to wcale nie miałęs dobrej blachy tez była zjedzona
Opublikowano
pochwalisz sie tu swoją blachą jak na moją mówisz że była zjedzona? Ja to nie miałem ani kropki podobnie jak i ty.. wiec nie opowiadaj bo wydaje mi sie że mam najlepszą blache na cale województwo. I nie prawda że malowałem bo zrobiłem tylko polere

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.