Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
koledzy mam maly problem z rana przy odpalaniu moja bunia pusci siwego dymka przez chwile a potem spokoj dodam ze jak bym chcial dodac odrazu gazu to tam mi sie wydaje jak by jeden garek nie cykal jak trzeba ale to po chwili jest ok trwa to okolo 5sek wiec pytanko tu moje co m oze byc koncowka wtrysku a moze swiece prosze o podpowiedz dodam ze wczesniej tak sie nie dzialo
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
świeca żarowa... wymień i po sprawie

Sęk w tym, że przy wymianie świecy dopiero może zacząć sie sprawa :mrgreen:

Opublikowano
Miałem podobnie jak kupiłem auto. Nie miałem żadnych problemów z odpalaniem nawet przy najniższych temp. oraz garażowaniu pod chmurką, a kupiłem auto zimą. Dopiero później sprawdziłem, że z 4 świec żarowych jedna jest sprawna. Co do wymiany świec rzeczywiście trzeba być ostrożnym i robić to powoli bez pośpiechu bo można narobić sobie zbędnych wydatków. Po wymianie tych świec tej zimy po odpaleniu zero jakiegokolwiek dymka jedynie para wodna gdy tłumik zacznie się rozgrzewać, ale na to czekam 5 min. Sam gęsty biały dym tworzy się w momencie gdy nie może dojść do zapłonu z jakiegoś powodu. U mnie powodem była niska temp. wewnątrz cylindra spowodowana uszkodzeniem świec żarowych. U kogoś innego może być to słaba kompresja, wiadomo im większe ciśnienie tym większa temp powietrza przed zapłonem. Wtrysk który źle rozpyla też może powodować problem z zapłonem mieszanki. Ja w pierwszej kolejności sprawdziłbym świece żarowe jeśli problem występuje tylko przy niskich temp (mniej niż +5).
Opublikowano
świeca żarowa... wymień i po sprawie

Sęk w tym, że przy wymianie świecy dopiero może zacząć sie sprawa :mrgreen:

 

hehe no faktycznie mogłem napisać "postaraj się wymienić świece" :cool2: ja u siebie 3 z 4 odkręciłem ostatnią sobie odpusciłem bo małpa się zębami chyba trzymała :D

Opublikowano
dzieki koledzy za podpowiedz a o swiecach wiem bo jedna mam padnieta ale znia bunia palila normalnie chyba ze padlo wiecej niz jedna :cool2: pozdrawiam
Opublikowano

a dzieje sie cos z obrotami przy tym??

 

ja jak kiedys zalalem dupne paliwo to tak mialem. odpalam po nocy- siwy dym z komina, silnik kuleje na garkach i do tego wariuja obroty. tak przez pare sek i wszystko wracalo do normy.

wyjezdzilem paliwo, zalalem nowe i juz bylo ok.

e34 520i '90 M50B20; 2006-2007

e34 520i '94 M50B20; 2007-2009

e46 320d '02 M47N; 2009-2015

e91 318d '09 N47; 2015-....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.