Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, powiedzcie mi prosze czy model e46 ma jakis zaworek ktory moze samodzielnie upuszczac plyn chlodzoacy??? Pytam poniewaz gdy auto sie rozgrzeje w chlodnicy po lewej i prawej stronie kapie mi plyn a gdy juz ostygnie kapanie ustaje - dodam iz nie widac skad leci plyn przewody ktore ida do chlodnicy od silnika sa suche... wiec jedynie albo dziurawa chlodnica lub jakis zaworek... Prosba o pomoc
''Impossible is nothing''
Opublikowano
Kolego jest jedynie korek spustowy koloru niebieskiego na nim jest o-ring który uszczelnia by nie ciekło znajduje się od spodu chłodnicy, patrząc spod kanału po lewj stronie i najlepiej jak wjedzisz na kanał i obadasz to jedynie coś takiego, czyli korek spustowy zaworków nie ma w chłodnicy, sprawdź to będziesz wiedział czy tam jest nieszczelność, możesz również kupić proszek do uszczelniania chłodnic ale używasz na własne ryzyko, ja kiedyś użyłem tego proszku i sprawa była załatwiona, tyle że to było w polonezie.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

  • 1 rok później...
Opublikowano

Podłączę się, gdyż mam równie tajemniczy wyciek.

Jedyny efekt na samochodzie (poza plamą pod nim) dzięki, któremu wiem, że powinienem sprawdzić poziom płynu, to krople wiszące pod śrubą mocującą plastiki w rogu do zderzaka. Dokładnie pod lewym halogenem (po stronie kierowcy). Płyn ubywa w okolicy 100ml na 500km. Wcześniej nie ubywał w ogóle. Oczywiście patrząc od góry chłodnica sucha, przewody suche. Nawet gdyby przelewało sie po osłonach od prawej strony, gdzie są grube rury, to i tak tam też jest sucho... Czy ten korek spustowy jest właśnie bliżej lewej strony?

Patrzcie w lusterka, BMW są wszędzie!
Opublikowano
odnośnie tych uszczelniaczy do chłodnic to szczerze odradzam. Kiedyś z ojcem wsypaliśmy do jego samochodu i wtedy zaczęły się dopiero problemy...wymiana chłodnicy, przewodów i innych pierdoł :/
Opublikowano

a ja z 15 lat temu do e21 założyłem większy wiatrak i wyciął mi chłodnice od środka, woda leciała ciurkiem więc 2 opakowania tego proszku do zaklejania i chłodnica się uszczelniła. Do końca swych dni czyli jeszcze parę lat przejeździła bez problemu.

Proszek to takie brązowe trociny z opiłkami żelaza. :)

 

A co do wycieków to w e46 pękają zbiorniczki wyrównawcze, już to u siebie przerabiałem.

Opublikowano
to może zależy od modelu auta, ale pamiętam, że przeklinałem to coś...jechałem w pewnym momencie z włocławka do bydgoszczy, zatrzymałem się na światłach a z pod maski pełno białego dymu. W pierwszej chwili myślałem, że auto się zapaliło, a okazało, że chłodnicę wywaliło całkowicie i woda zalała silnik i wyparowała :) także, ja od tego zdarzenia wolę szukać i naprawiać usterki niż proszek wsypywać :)
Opublikowano

Wybaczcie szanowni państwo, ale proszek to chyba tylko do auta na sprzedaż. Choć i to pozostawia wiele wątpliwości...

Samochód ma być sprawny w tak istotnych punktach jak hamulce, oświetlenie, smarowanie i chłodzenie. Dopisałem się do wątku, bo nie mam na szybko jak wejść pod samochód i zbadać co jest. Sporo sugestii wskazuje na powtarzające się usterki i od tego zacznę, ale póki mogę jeżdżę, a jak już się nie da to trudno, ale gdzie sens zalepiać sobie układ chłodzenia. Przecież taki środek nie przyklei się tam gdzie musi, tylko wszędzie... I nigdy nie będę miał pewności, że gdzieś mi to nie puści. Wiecie jak jest z prowizorkami.

Dam znać po dokonaniu oględzin.

Dzięki

Patrzcie w lusterka, BMW są wszędzie!
Opublikowano
sprawdź wszelkie łączenia zaciskowe węży. Potrafią się ciut poluzować. Ja też miałem wyciek, szukałem szukałem cały czas. Okazało się że cybant na małym wężyku pod chłodnicą EGR troche się poluzował, cybant za pare groszy w sklepie i wyciek naprawiony.
szukam
Opublikowano

Nie, nie. Przewody chłodniczki EGR mam ogarnięte, jakiś czas temu wymieniałem oring w złączu i przy okazji wszystkie obejmy (cybanty) i jedną rurkę, jak się okazało, nie potrzebnie :)

Wstyd się przyznać, że nadal nie mam czasu tam zajrzeć... :( oj, żebym nie żałował.

Patrzcie w lusterka, BMW są wszędzie!
Opublikowano
A ja ostatnio miałem wyciek ciężki do zlokalizowania dopiero przy wymianie świecc żarowych okazało sie że cieknie delikatnie z króćca z głowicy pod kolektorem ssącym po demontazu króćca okazało się że uszczelka gumowa była uszkodzona przez lata eksplaatacji i po wymianie uszczelnienia jest wreszcie ok, może u ciebie tez masz tam wyciek?

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
nic prostszego rozgrzej auto (zrobi się ciśnienie większe w układzie) otwórz maskę i patrz gdzie paruje woda ew czy gdzieś nie cieknie, posprawdzaj tez czy nie cieknie z zaworków odpowietrzających układ.

Darmowa diagnostyka, programowanie - Nowy Sącz i okolice, kontakt PW


Moja galeria: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=173808


BMW E46 320Cd CR EU4 Coupe

Scania 124l 420KM

Opublikowano

Szanowni Forumowicze, precyzyjnie określiłem skąd kapie, spod lewego halogena ( po stronie kierowcy). Mało prawdopodobne aby w ogóle z silnika doleciało aż tam. Trzymam się wersji z korkiem spustowym, przynajmniej aż do wjechania na podnośnik. Głupio się przyznać, ale nie mam kiedy.

Nie ma też mowy o jakiejkolwiek parze, czy widocznym wycieku. Skądkolwiek jest ten wyciek jest on za mały na efekty w postaci pary, a lokalizacja jego jest u podstawy chłodnicy, nad plastikami przedniego pasa.

Mimo wszystko dzięki za rady i niewątpliwie pomoc innym, z podobnymi problemami.

Patrzcie w lusterka, BMW są wszędzie!
  • 1 rok później...
Opublikowano
Witam. Mam podobny problem z woda, wiem juz jaki jest powód wycieku. Ale mam kolejny problem. W samochodzie nie ma ani grama plynu chłodniczego. (Wycieki sprawdzałem na wodzie) Samochód stoi w garażu i oczekując na wymianę chłodnicy pod autem pojawiła sie plama oleju. (Tj jakieś 5 dni w bezruchu) Sprawdzałem olej na igle i oleju ubywa. Wyciek ma miejsce pod lewym halogenem. Zna ktoś może przyczynę tego ubytku?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.