Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 135
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

http://img132.imageshack.us/img132/5604/22032011029.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

 

Tak to wyglada u mnie. I co powiecie o tym nacieciu?? Mozna to wyczuc palcami niestety. Kolo juz kupilem ale boje sie wymiany z braku klucza dynamometrycznego i ze ogolnie cos pojdzie zle. Moze mozna jeszcze jezdzic?

Opublikowano

Jestem po wymianie sprzegla i regeneracji kola dwumasowego...moje odczucia sa nastepujace - wymiana dwumasy nie jest lekarstwem na rzucenie autem podczas gaszenia...

Wyczuwalny jest jeszcze delikatny luz na kole pasowym wiec tez sie przymierzam zeby je wymienic i wtedy bedzie komplet - nowe poduchy, dwumasa i kolo pasowe...jesli nie bedzie poprawy to sie poddaje i stwierdzam, ze " ten typ tak ma" :/

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano

przecież pisałem że każdy z tych elementów częściowo składa się na te szarpanie ... musisz mieć także nowy cały napęd pasowe tj. koło pasowe , paski oraz napinacz !!!!

ciekawi mnie ta regeneracja dwumasu , bo z tego co wiem to nie są dostępne jakieś tam części do regeneracji tego i to nic nie daje bez ich zmiany .....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano (edytowane)

U mnie koło pasowe wygląda na całym obwodzie tak:

http://i14.photobucket.com/albums/a310/BanderasBinu/BMW/P4180112.jpg

 

mam także odgłosy cyk, cyk i dochodzą one z napędu pasowego.

Niestety nie wiem co się dzieje, ale jak uruchomiłem bunię bez osłony nad chłodnicą, to po zgaszeniu nie chciała mi odpalić, a potem odpaliła. Teraz znów nie chce. Na zapłonie nie świecą się żadne kontrolki :/ ale kręci. Aha i w teście 2.0 nie mam kontrolki airbagu i absu :/

Edytowane przez M.S.

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=160388 <--- Meine BeeMWe.

Tylko BMW. Tylko Czarne.

M.S.

Opublikowano

Z tego co sie orientuje to w dwumasie sa sprezyny, ktore z czasem sie urywaja lub odksztalcaja i u mnie jak dwumasa zostala wyjata mila straszne luzy, po regeneracji jest ok, nawet mechanik, ktory tez byl sceptycznie nastawiony stwierdzil ze jest ok. Daja rok gwarancji.

Wszystko sie okaze po dalszej eksploatacji, czas pokaze - po prostu nie bylo mnie stac na zakup nowej za 1600zl:/

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano
Z tego co sie orientuje to w dwumasie sa sprezyny, ktore z czasem sie urywaja lub odksztalcaja i u mnie jak dwumasa zostala wyjata mila straszne luzy, po regeneracji jest ok, nawet mechanik, ktory tez byl sceptycznie nastawiony stwierdzil ze jest ok. Daja rok gwarancji.

Wszystko sie okaze po dalszej eksploatacji, czas pokaze - po prostu nie bylo mnie stac na zakup nowej za 1600zl:/

regenerowałeś w tej firmie ?? http://www.sprzeglo-service.pl/ ile zapłacileś?? fachowa firma?? długo czekales??

Opublikowano
Tak...regenerowalem w sprzeglo-service i jest ok. Cena waha sie od 600-800zl, czyli polowa jak za nowa...Zawiozlem rano a wieczorem bylo do odbioru. Jak na razie nie moge zlego zlowa powiedziec.

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano
http://img132.imageshack.us/img132/5604/22032011029.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

 

Tak to wyglada u mnie. I co powiecie o tym nacieciu?? Mozna to wyczuc palcami niestety. Kolo juz kupilem ale boje sie wymiany z braku klucza dynamometrycznego i ze ogolnie cos pojdzie zle. Moze mozna jeszcze jezdzic?

 

witam

jak je zdejmiesz to sie zdziwisz jak ono wygląda od wewnątrz :norty:

radze jak najszybciej wymienic bo możesz je zgubic i większej szkody narobić

Opublikowano

Na boki bardzo nie lata. Nie moza go tez ruszyc rekoma bo probowalem wiec nie jest najgorzej.

Ale nowe z www.czescidobmw.pl jutro bedzie wyslane + rolki + pompa wody. Klucz dynamometryczny kupie sobie chyba :)

Jakies wskazówki extra co do wymiany? Warto pompe wody ruszac czy czekac?

Opublikowano
Na boki bardzo nie lata. Nie moza go tez ruszyc rekoma bo probowalem wiec nie jest najgorzej.

Ale nowe z http://www.czescidobmw.pl jutro bedzie wyslane + rolki + pompa wody. Klucz dynamometryczny kupie sobie chyba :)

Jakies wskazówki extra co do wymiany? Warto pompe wody ruszac czy czekac?

Ja przy wymianie koła pasowego nie wymieniałem pompy wody i nic się nie dzieje jak zacznie niedomagać to wymienię, więc chyba szkoda kasy ale to twoja decyzja.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Pompa wody kosztuje 130zl wiec chyba warto. Kupilem firmy aqua cos tam. Na jakis czas powinno byc :)

Rolki INA sa po 80 i 50 zl wiec jak na BMW to tanio.

 

Dam znac jak u mnie po wymiane bedzie bo czasem wali przy gaszeniu a nowe poduszki i napinacz z paskiem, cieko wbic tez 1 bieg, jak zimno to piszczy strasznie cos tam.

Opublikowano
Kolego fornal daj znac czy rzucenie przy gaszeniu ustalo jak wymienisz pasowke i napinacze. Mnie tylko to zostalo :)

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano
a powiedzcie mi co sie przyczynia do szybszego zuzywania sie dwumasu??

 

slyszalem, ze jazda ze zbyt niskimi obrotami go wykancza a jak sie ma sprawa kiedy hamujemy silnikiem/biegami?? czy moze ma to wplyw na zuzycie sie sprzegla??

 

Koło dwumasowe to tłumik drgań skrętnych (inaczej niż koło pasowe - tłumik drgań). Jazda ze zbyt niskimi obrotami może mieć wpływ na korbowody, tłoki, wał, panewki itp. Nie ma żadnego wpływu na dwumas, ponieważ on ma gdzieś to, jak jest obciążony silnik. Natomiast hamowanie silnikiem jak najbardziej ma wpływ na zużycie dwumasu. A konkretnie sam moment puszczania gazu, kiedy to silnik przestaje napędzać, a sam zaczyna być napędzany. Co nie znaczy, że tak nie należy jeździć. I hamowaniem silnikiem dwumasu się nie zabija ponieważ ta robota, to jego psi obowiązek.

Jeśli chodzi o telepanie silnikiem, to wydaje mi się, że dwumas nie ma wielkiego wpływu. W końcu po zgaszeniu i tak trzeba wyhamować tą samą masę. Nie ma znaczenia, czy sprężyny/gumy są wywalone, czy nie. Taka sama siła poleci na poduszki silnika. Może coś trzasnąć, stuknąć itp. Mniejsza z tym.

Koło pasowe tłumi drgania swoją bezwładnością. A konkretnie masą, która jest na jego zewnętrznej części. Nie jest jego zadaniem tłumienie drgań skrętnych. Im większe obroty silnika, tym większa skuteczność tłumienia drgań przez to koło, bo i większy moment pędu itp. Jasne, przy gaszeniu może stukać, trzeszczeć, ćwierkać jak jest wywalone (łatwo to sprawdzić).

Reasumując mój przydługi wywód: Jestem pewien, że za telepania przy gaszeniu główną odpowiedzialność ponoszą wszelkie poduszki.

 

Wesołych

Opublikowano
a pomoglo cos wymiana poduch ? jaki koszt ? ja wymienialem u siebie kolo pasowe z 2 tyg temu bo straszne wibracje mialem i dalej sa mniejsze ale sa, i podejrzewam ze poduchy ladnie dostaly gdyz kolo bylo tak rozwalone ze bilo na kazda strone.Teraz kolo nie drga na boki ale dalej czuje wibracje w aucie.
Opublikowano
powiem tak...u mnie wymiana poduch na Lemfordera to koszt jakies 330 za komplet z tego co pamietam. Ich wymiana pomogla zredukowac wibracje na biegu jalowym, ale mnie najbardziej i tak dokucza rzucenie auta przy gaszeniu. Czekam na kase i wymieniam kolo pasowe bo juz nic innego mi nie zostalo:)

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano
Tez tak sadze ze kolo pasowe nic nie zmieni jesli chodzi o gaszenie auta ja mam nowe kolo gdyż strasznie biło na boki i gaszenie jak pewnie u kazdego telepie autem.
tu masz link do YT rzuc okiem jesli kolo chodzi rowno i nie masz wibracji na aucie nie wymieniaj kola pasowego strata kasy no chyba ze jest uszkodzone jak moje to co jest na filmiku to nic u mnie bylo wiele gorzej po wymianie na Corteco kolo chodzi jak trzeba ale wibracje nie ustały pewnie poduszki dostały nieźle po d..
Opublikowano

Rzecz w tym, że to nasze standardowe koło raczej nie ma takiego bajeru, jak to z filmiku...

A może Corteco (te za 500-600pln) już mają?

Pozdrawiam

Opublikowano
Panowie,ostatnio wymieniłem pasówkę i poduszki pod silnikiem u siebie i auto na wolnych obrotach przestało drgać (dodam,że automat-pisałem w tym temacie bliżej początku,na 2,3 str.). Ustąpiło także telepnięcie po puszczeniu pedału gazu na wolnych obrotach,które mnie denerwowało,bo wydawało się, że motor zgaśnie... Reasumując-duża poprawa i komfort i cisza na wolnych obrotach. Natomiast przy gaszeniu dalej szarpie. Wydaje mi się,że ten typ tak ma. Dodatkowy wpływ na to mają także usunięte klapki, o których nikt tu nie wspomina,a wszyscy forumowicze je na pewno wyeliminowali ze swych aut,bo wiadomo,że jeżdżenie z nimi to ryzykowna zabawa. Pozdrawiam :mrgreen:
Nic nie stuka nic nie puka...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.