Skocz do zawartości

brak Mocy bmw e39 2.0 diesel 136 ps


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie.

Mam problem z mocą auto jedzie max 130 km, do 2000 obrotów ledwo co sie rozpędza jak właczy sie turbo wciska w siedzenie ale powyzej 3000 tyś obrotów tak jak by mu paliwa brakowało. Wymieniłem Filtr paliwa,powietrza przeczysciłem zawór egr i sterownik,komputer nie wykazuje zadnych błedów sprawdzaane było podczas jazdy turbina dolot itd wszystko ok, Najgorzej jest z rana przy niskiej temperaturze ,cięzko ruszyc auto stoi u mechanika,nie wiem co robic ????? :mad2:

 

Prosze bardzo o pomoc porade co jeszcze zrobic??

Opublikowano

To, ze komp nie wykazuje błędów jako takich to jeszcze nie wszystko. Porównywałeś parametry pracy rzeczywiste z fabrycznymi? Chodzi tu przede wszystkim o parametry przepływomierza, sterowania/ładowania turbiną. Sprawdź przy okazji szczelność wszystkich wężyków sterujących podciśnieniem w układzie.

Pzdr.

Opublikowano
To, ze komp nie wykazuje błędów jako takich to jeszcze nie wszystko. Porównywałeś parametry pracy rzeczywiste z fabrycznymi? Chodzi tu przede wszystkim o parametry przepływomierza, sterowania/ładowania turbiną. Sprawdź przy okazji szczelność wszystkich wężyków sterujących podciśnieniem w układzie.

Pzdr.

 

 

Wiesz ja to sie nie znam zabardzo na tym ale mechanik ma troche pojecia o kazym typie aut nie tylko bmw i mówi ze wszystko ok z turbina,powiedział jeszcze ze zmienił przepływke i nic tak samo jeszcze dzis bedzie meczył,te cienkie wezyki mam spraqwdzic?? wymieniłem jeden od egr do sterownika egr. Powoli ja i mój mechanik sie załamujemy:(

Opublikowano
To, ze komp nie wykazuje błędów jako takich to jeszcze nie wszystko. Porównywałeś parametry pracy rzeczywiste z fabrycznymi? Chodzi tu przede wszystkim o parametry przepływomierza, sterowania/ładowania turbiną. Sprawdź przy okazji szczelność wszystkich wężyków sterujących podciśnieniem w układzie.

Pzdr.

 

 

Wiesz ja to sie nie znam zabardzo na tym ale mechanik ma troche pojecia o kazym typie aut nie tylko bmw i mówi ze wszystko ok z turbina,powiedział jeszcze ze zmienił przepływke i nic tak samo jeszcze dzis bedzie meczył,te cienkie wezyki mam spraqwdzic?? wymieniłem jeden od egr do sterownika egr. Powoli ja i mój mechanik sie załamujemy:(

 

 

Może ta przepływką którą zakładał machanior też była do bani...nie te parametry.Mnie to wygląda na przepływkę.

BMW=Boss-Money-Women
Opublikowano
a jak sie wogule odepnie przepływke to bd dobrze działął tak gdzies wyczytałem,moze masz racje kupie moze przepływke jade zaraz do niego i bedzie wiadomo,auto przyjechało z niemeic sam sprowadzałem z prywatnych rak auto naprawde w super stanie łądnie pali nie kopci super a tu pojezdzilem troche i checy:( chodzi mi poprostu zeby nie wyrzucac kasy w błoto na kupno przepływki a okaze sie ze to samo?
Opublikowano
Napisz czy masz auto jeszcze ze słynną VP44 czy już z CR bo jeśli ma pompę /a 136 PS chyba miały/ to najprawdopodobniej padł sterownik hybrydowy - to bardzo częsta usterka
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Podmien z kims przepływke u kogo jest pewne ze jest dobra.

Pewnie ze ma na VP44 na CR maja 150km ale one niebyly montowane w e39 tylko e46

Opublikowano
A gdzie ten sterownik hybrydowy sie znajduje, ja naprawde nie wiem czy ja go posiadam auto mam po lifcie rok 2000 136 km pozdrawiam i dziekuje za zainteresowanie, jak to wyglada nie moge tego znalezc na allegro?? przepływka była sprawdzana od dobrego auta takze ja wykluczam,a tak wogule to ręce opadaja;(
Opublikowano

Dobre mają słodkawy posmak jeśli włoży się jęzor do otworu zasilania.

 

 

 

A tak poważnie to chyba nikt tu na forum nie jest wróżką i nie doradzi ci jak sprzwdzić wymontowaną pompę wtryskową czy tym bardziej jej sterownik. Oddaj pompę do naprawy do porządnego warsztatu bo sam nic tam nie wykombinujesz.

Opublikowano

dobry słodki posmak juz ide spróbowac:D

 

ALe powiedzcie mi czy to jest ten stereownik co wysłałem w linku ? nie dam rady sam go wymienic?

Opublikowano

Po pierwsze, uszkodzenie sterownika to tylko moje podejrzenie - nie daję gwarancji że to ten właśnie element padł w twojej furce.

 

Po drugie, naprawa nie polega na wymianie sterownika, pompę trzeba wymontować, rozebrać, sprawdzić, sam tego nie zrobisz.

 

 

Po trzecie zrozum że Twoje BMW to nie polonez. Niewiele sam przy nim zrobisz samodzielnie, trzeba zaufać dobrym /drogim/ warsztatom.

 

 

ps. niedawno odpowiadałem na post "jakie E39 kupić żeby było tanio bo nie mam dużo pieniędzy ?" Ten przypadek dowodzi że eksploatacja tego modelu to nie tylko przegląd, OC i trzy razy za dwie dychy do baku na miesiąc.

Opublikowano
eksploatacja mozna nazwac klocki tarcze olej wymianaitd rozkrecanie pompy bo jakis sterownik pyknoł to wada, a co myslisz ze jak sie jezdzi bmw to tylko warsztat pomaga jeszcze drogi,nieraz z mojego doświadczenie lepiej robią laiki które nie ma ja firmy niz tak jak napisałes Drodzy.Dochodze do wniosku ze bmw to juz nie ten sam samochód co była stara poczciwa e30 ;) ale dzieki za wypowiedzi bd próbował tylko straszny dostep jest do tego sterownika pozdrawiam
Opublikowano
Takie małe pytanko - kiedy już wymontujesz ten sterownik /o ile ci się to uda/ to skąd będziesz wiedział co w nim padło ? A jeśli kupisz inny /a mają pewną wadę i prawie wszystkie oferowane na allegro mają uszkodzony ten sam element/ zamontujesz i nie będzie poprawy to co wtedy ??? Wada pomp VP44 to wada wyrobu Boscha a nie BMW. Ten sam wynalazek znajdziesz np. w oplu, vw czy audi. Życzę powodzenia w samodzielnej naprawie.
Opublikowano
juz dzwoniłem do firmy które sie zajmuja sterownikami i powiedzieli ze tylko zobacza sterownik i jesli jest uszkodzony to zrobią koszt 300 zł i 12 miesiecy gwarancji tak ze mysle ze chyba nie jest zle jest mozliwosc wykrecenia strerownika bez wyciągania pompy chyba to najlepszy sposób ? takie moje sugestie
Opublikowano
juz dzwoniłem do firmy które sie zajmuja sterownikami i powiedzieli ze tylko zobacza sterownik i jesli jest uszkodzony to zrobią koszt 300 zł i 12 miesiecy gwarancji tak ze mysle ze chyba nie jest zle jest mozliwosc wykrecenia strerownika bez wyciągania pompy chyba to najlepszy sposób ? takie moje sugestie

 

 

Nie wiem, po czym kolega wnosi ze uszkodzeniu ulegl sterownik, ale wedle mojej wiedzy to jedyną usterką vp44 jest przepalenie tranzysotra sterujacego posrednio nastawnikiem w pompie. Oczywiscie mowomy o sytuacji gdy pompa nie byla jeszcze wyciągana. Autko wowoczas przestaje wogole zapalać. Mialem ten sam silnik w e46, w zwiazku z tym zapraszam do poczytania w dziale e46 o utracie mocy w 320d. Najczesciej winą są przeplywomierz i uklad podcisnieniowy sterujący osprzętem. Sprawdzic w tym przypadku nalezaloby węzyki łączące pompe, zaworki i turbosprezarke. Możliwym też jest zacinanie sie zaworu upustowego przy turbinie (rowniez dosc czesta przypadlosc). W tym przypadku mozna sprobowac go reanimowac poprzez regulacje (ewentualne nalanie do srodka srodka smarujacego).

Xdrive

Koder

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.