Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witajcie:) kiedys juz na forum opowiadałem o mojej beci, 735 272kM. Tuning był robiony na zchodzie. układ wydechowy to barany czyli jak się spojzy na klektor to niem a gdzie ręki włozyc - kazdy cylinder ma swój wydech o tej samej długości. następnie wstawione sa dwie strumienice środkowy i końcowy tłumnik. wszędzie ida dwie rury o średnicy 62 mmm, niestety pomiędzy środkoeym a końcowym mam dziure i musze ja zaleczyć. Silnik z tego co wiem to został przerobiony:

* zwiększona średdnica tłoków, mahle,

* inne korbowody,

* polerowana głowica

i chyba coś z wałkiem.

Jak ją kupiłem musiałem robic zawory (dwa wypalone). Nie powiem jakie jeszcze przeróbki były zrobione w silniku bo się wtedy w to mocno nie zaglębiałem.

obnizone zawieszenie, które musiałem ze względu na polskie drogio podnieść. oczywiście zewnętrzy tuning z tyłu koła 265 z przodu 235, niestety pierwszy wjazd na trase otworzył mi oczy że należy jak najszybciej je wymienic na węzsze(rzucało na boki o 0,5 m) obecnie mam 235 i jest dobrze. A teraz najpszyjemniejsze :):) wsiadając do tego samochodu czuje sie jego moc, obrotomierz się zamyka bez problemu. ostatnio minąl rok i mam tylko 12 pkt karnych (było 16). NIesamowite uczucie z jazdy, kazdy kto się nia przejedzie ma wypieki na twarzy....no i to czego nie musze tłumaczyc na tym forum- samochód z duszą-wyróznia się w tłumie. Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.