Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
mam pytanie w związku z wymianą,czy poduszka silnika musi być konkretna o tym samym numerze(która pasuje tylko do z3 coupe i m3) czy np. pasuje od E36 2.8? Oglądając ogłoszenia ciężko znaleźć poduszkę do tego modelu,wszystkie inne są a tych akurat jak na lekarstwo.A jak już są to jakichś dziwnych firm po 60zeta.
A little piece of heaven in my hands
Opublikowano
realoem.com twoim przyjacielem jest :cool2: Sprawdz po numerze nadwozia jaka poduszka powinna byc u siebie pozniej kliknij "stosowany w" i juz bedziesz mial odpowiedz. Albo poszukaj nr i wpisz w katalog fota i masz po sprawie
Opublikowano
;]]] a to wszystko wyjasnia :D ja w kazdym badz razie przy 2,5 mam te od 1.8
Sprzedam: tylnie lampy od Z3
Opublikowano

bardzo rzeczowe odpowiedzi...dzięki za wysiłek

Kolego saron22 jakbyś przeczytał dokładnie moje pytanie to byś się domyslił że już sprawdziłem na realoem

A little piece of heaven in my hands
Opublikowano
ja tu nie jestem od domyslania sie. Skoro sprawdziles na realoem i wyszlo ci ze tylko ta pasuje to po co sie pytasz?? I jaka odpowiedz chcesz uzyskac??
Opublikowano
ja tu nie jestem od domyslania sie. Skoro sprawdziles na realoem i wyszlo ci ze tylko ta pasuje to po co sie pytasz?? I jaka odpowiedz chcesz uzyskac??

mianowicie taką czy poduszka pasuje od e36 2.8,bo z tego co widzę różnica jest chyba tylko w wytrzymałości a Z3 jezdzi moja żona i z tego co wiem nie ma zamiaru startować w kjs ani na ćwiartkę.Temat ogarnięty,poduszka włożona.

A little piece of heaven in my hands
Opublikowano
ja tu nie jestem od domyslania sie. Skoro sprawdziles na realoem i wyszlo ci ze tylko ta pasuje to po co sie pytasz?? I jaka odpowiedz chcesz uzyskac??

mianowicie taką czy poduszka pasuje od e36 2.8,bo z tego co widzę różnica jest chyba tylko w wytrzymałości a Z3 jezdzi moja żona i z tego co wiem nie ma zamiaru startować w kjs ani na ćwiartkę.Temat ogarnięty,poduszka włożona.

 

 

Ale jaka poduszka ? Z e36 328i podpasowala w koncu ?

 

Moze bys tak laskawie to dokladnie opisal, bo sam wymagasz szczegolowej pomocy, piszemy Ci to co wiemy to wielka obraza, ale cos juz samemu opisac to widze ze ciezej.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
No więc tak się szczęśliwie złożyło że pojechałem do sklepu z częściami i się okazało że ktoś zamówił poduszkę do M3 i nie odebrał.Poduszka firmy Corteco 140zł.Wiem że powiecie że to badziewna firma ale ja mam inne zdanie na ten temat.3 lata temu założyłem podporę wału tej firmy,zrobiłem 40tyś km i jak na razie spisuje się bardzo dobrze.Poza tym nie chciałem się szarpać na droższą bo jeszcze kilka rzeczy mam do zrobienia,min.klimatyzację szwankującą a w międzyczasie "tworzę"mulitifunkcję.
A little piece of heaven in my hands
Opublikowano

szkoda bylo wydawac te 140zl (moje zdanie) bo nowa w ASO to troche ponad 200zl jak dobrze pamietam.

 

tez w myslach walcze z multifunkcja, mozesz mi troche przyblizyc w jakim etapie jestes?

 

moj plan to wykorzystac lopatke lewa (glosniej, ciszej, kolejny i poprzedni utwor) z E39 i za pomoca specjalnego interfesju podpiac to do mojej ALPINE ale pytanie na ktore jeszcze nie znalazlem odpowiedzi to:

 

czy jedna lopatke moge uzyc bez drugiej i czy tasme kierownicza musze wymienic czy ta co jest ma odpowiednie wejscie zeby wszystko podpiac?

ZAPRASZAM UZYTKOWNIKOW SERII Z !>KLiK
Opublikowano

dzwoniłem do ASO,koszt coś koło 220zł ale na zamówienie i będzie za za tydzień.Szczerze mówiąc trochę się wystraszyłem bo kumpel miał identyczną sytuację i urwał łapę a ja juz jakiś czas jeżdżę bez poduszki.

Ja dość okazyjnie kupiłem całą kierę od e39 razem z taśmą,kierownica jest założona,podłączyłem na razie podświetlenie i na tym koniec bo jest za zimno żeby się bawić z taką drobnicą.Jak sie pogoda poprawi to zabiorę się za resztę.

A little piece of heaven in my hands
Opublikowano

nie miales wczesniej kiery "serducha"? nie jestes mi w stanie odpowiedziec na pytanie czy przy nich jest ta sama tasma co przy tych z multifunkcja?

 

ja w E34 jak poszla poducha to po paru dniach jezdzenia rozwalilem miche :x

ZAPRASZAM UZYTKOWNIKOW SERII Z !>KLiK
Opublikowano

taśma raczej nie jest ta sama,bo są nią poprowadzone dodatkowe 3 przewody.Ja mam kierownicę z 1998 ale tą starszą(i wtyczki pasują),bo w tym roku była jakaś zmiana i zamiast płaskiej wtyczki do klaksonu (takiej jak a Z3) i MF jest kwadratowa zielona.I z tego co się orientowałem tego modelu nie da się zaadaptować

http://www.idon-industries.com/bimmer/mfl/04.jpg

 

po lewej wtyczki z kierownicy E39 po prawej z e36,z3

i z tego co wyczytałem u gości którzy to zrobili wychodzi na to że jest proste.Okaże się czy tak jest już wkrótce.

 

As you can see the brown (earth) and blue (+12v for the horn) are switched, so you need to switch these around in the E38 slipring.

Now for the rest.

Purple: +12v illumination (which I connected to the switched +12v of the car)

Black wire: Cruise Control wire, which you said you don't need

White: ibus wire. This one needs to be connected to pin 7 of the radio (if you have a BMW radio and one that is ibus compatible. Not all OEM units will work! From your pic I'm pretty sure your unit is too old and will not have ibus support)

 

ten patent działa tylko z kilkoma radiami CD43 C33 C34

A little piece of heaven in my hands
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
jeżeli kogoś to interesuje to multifunkcja zrobina w/g powyższej instrukcji chodzi super :mrgreen:
A little piece of heaven in my hands

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.