Skocz do zawartości

Problem ze wspomaganiem, wpierw działa, po chwili już nie.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam pytanie odnośnie wspomagania kierownicy w 325TD 94r. Gdy autko pozostaje uruchomione, wspomaganie działa bez najmniejszego problemu, wszytsko lekko chodzi oraz działa w 100% jak należy. Jednak po chwili, kiedy silnik troche popracuje,pompa oczywiśćie też pracuje, pokręci sie kierownicą, efekt jest całkowicie inny, dosłownie niema wspomagania, kierownice trzeba kręcić dwoma rękami. Mam wlanego czerwonego ATFa, poziom jak należy, jedną rzecz, jaką zauważyłem to po tych kilku chwilach w zbiorniczku robi sie z płynu piana. I teraz moim pytaniem jest poprostu co to sie dzieje?? Czy może być wlany zły olej, słyszałem już opowieści o jakimś zielonym płynie, czy może poprostu padła pompa, (jeżeli tak, jaką mam załatwić wrazie potrzeby wymiany??), a może do układu dostaje się jakieś powietrze, które powoduje piane w płynie, a ten staje sie automatycznie nieużyteczny. Oczywiście gdy silnik zostanie wyłączony, troche odstoi, wszytsko zaczyna się od nowa, wpierw działa, później już NIE.

 

Dziękuje za wszelkie odpowiedzi :lol:

Opublikowano
Ja uwazam, ze to pompa. Po prostu juz nie daje rady i przez to przestaje pracowac wspomoaganie. Plyn masz wlany dobry. Najlepiej podjedz do jakiegos mechanika i niech Ci stwierdzi. Pompa nie jest droga. Uzywka ok 50 - 100 zl. Pozdrawiam.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano

Ja miałem problem z chwilowym brakiem wspomagania, działo się to sporadycznie i efekt był delikatny ale odczuwalny, nigdy nie było prawidłowości...

Wymiana głównego paska... pomogła.

Opublikowano

Pompa lub gdzieś zaciągane jest powietrze - świadczy o tym piana.

Wydatek na pompę wcale nie jest ogromny, bo używka to faktycznie do 100zł, a z wymianą też nie ma problemów.

 

Aaaa zakładam, że odpowietrzać próbowałeś parę razy (kierownicą na maxa w lewo, przytrzymać, potem na maxa w prawo, przytrzymać).

Kai
Opublikowano
jezeli pompa chodzi cicho i nic nie terkocze to łapie ci gdzies lewe powietrze także zanim zaczniesz wymieniac pompe to poszukaj przecieku. zacznij od listwy ją srwadz w pierwszej kolejnosci jezeli sie poci to tam bedzie łapac ci powietrze :cool2:
DARK SIDE OF POWER!
  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Dziękuje wszytskim za możliwe usterki, jeżeli autko będzie zrobione napisze co było powodem.

 

POZDRAWIAM

 

no i co bylo ?

zh
Opublikowano
Jeszcze tego nie zrobiłem, ale w pierwszej kolejności wymieniam pompe wspomagania. Tak stwierdził jeden mechanik.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.