Skocz do zawartości

1.6 czy 1.8?


bartek1561

Rekomendowane odpowiedzi

Witam dzis dostalem od szefa propozycje ze sprzeda mi silnik od bmw 318 e36 silnik w gazie nic nie stuka normalnie zyleta i chce oddemnie za komplet ze wszystkim 500zl a za wymiane silnika 300zl i teraz sie zastanawiam czy wymieniac czy naprawiac swoj 1.6 w moim 1.6 zawory stukaja i dobry mechanik mojego kolegi powiedzial ze te zawory wystarczy tylko wyregulowac no i troche do remontu silnik co byscie na moim miejscu zrobili.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ten silnik jest w naprawde dobrym stanie to za te pieniadze i to jeszcze z osprzetem to bez wahania bym kupil. Ale to jest tylko moje zdanie. Twoje 1.6 przeciez tez mozesz wyremontowac i zostawic sobie lub sprzedac i i to 1.8 ci sie zwroci.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak słabnie, to może być trochę więcej remontu, myślę że tu masz za dobrą cenę ten silnik od e36 i skoro mówisz że to żyleta, to się nie zastanawiaj :)

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez tak wlasnie mysle a tym bardziej ze bude mam zdrowa tylko ze krzywo stoi a nie dawno sie spotkalem z pierwszym wlascicielem to mowil ze jak ja sprowadzal z niemiec to autobus w nich wjechal w tyl ale jak sie jedzie to nie sciaga zobacze wyreguluje zawory i zobaczy czy bedzie dalej stukac a jak nie bedzie stukac to go sprzedam i kupie 1.8 :D moze troche sie zwruci kasa wsadze troche kasy ale bede wiedzial ze mi nie stanie gdzies w trasie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyreguluje zawory
jak już tego dokonasz to koniecznie opisz ten zabieg na forum :D
dobry mechanik mojego kolegi powiedzial ze te zawory wystarczy tylko wyregulowac no i troche do remontu silnik co byscie na moim miejscu zrobili.
musi byc naprawdę dobry :shock:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
zobacze wyreguluje zawory i zobaczy czy bedzie dalej stukac

Jak znajdziesz miechanika co wyreguluje zawory w tym M40 to koniecznie daj numer do niego.

 

A tak powaznie to poczytaj w " najczęście zadawane pytanie" o tym dlaczego M40 klepie. Bedziesz wiedział wtedy dlaczego kolega marek i ja chcemy wiedzieć jak się reguluje zawory w M40. Dowiesz się też dlaczego M40 traci na mocy. W brew pozorom są to powiązane tematy bardziej niż myślisz

 

A odnośnie silnika. Jeśli rzeczywiście jest do zadbany silnik silnik to bierz i montuj a twojego za 300 pogoń na allegro na części. I ciesz się jazdą.

Jak autobus wjechał z tyl to lepiej zobaczy czy tyl nie jest dospawany z innej e30.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koniecznie sprawdź te 1.8 z e36 czy to nie jest m43 na łańcuszku bo później będziesz musiał przerobić i dołożyć znacznie więcej niż teraz Ci się wydaje.

Jak masz ten silnik jeszcze w samochodzie to zobacz, czy nie zamienisz siekierki na kijek bo zostaniesz z dwoma bocianami w garażu :mad2:

To co opisujesz to wykończony wałek+dźwigienki+samoregulatory itd. itp. ale po co szukać...

Praktycznie każdy w swoim m40 zmagał się z efektem bociana czyli klepaniem bebechów w głowicy :D

a Ty e30.318 nie czepiaj się regulacji niech jedzie i mu wyregulują koniecznie chcę wiedzieć czy mu to dobrze wyregulowali :mad2: :mad2: :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czepiłem się bo jak przeczytałem że:

i troche do remontu silnik
to :mad2: jest trochę do remontu ale jednak trochę sprawny i do tego regulacja zaworów w m40 :duh: mechanik najlepszy z najlepszych .

Koniec czepiania ,jeśli silnik który masz okazję kupic to zdrowe m40b18 wkręcające się do odcinki i z wałkiem w dobrym stanie to kupuj.

Przełożysz miskę ,kolektor ssący i listwę wtryskiwaczy od swojego i będziesz zadowolony .Naprawa Twojego rozrządu pochłonie znacznie więcej kasy jak zakup drugiego silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do mechanika to jest jeden z najlepszych w okolicy jak mi to zrobi to dam wam znac i nr do mechanika :) i dodam jeszcze raz ze ja mam 1.6 m40. silnik tamten 1.8 normalnie wkreca sie na obroty buta ma wszystko elegancko a wlasny szef by mnie w ciula nie robil bo go znam od dziecka i wogole bardzo duzo zeczy mi pomogl no i chyba to jest m43 ale nie jestem pewien bo tylko o cenie gadalismy ale za jakis miesiadz bd go przekladal i mysle ze mi 2000 tys wystarczy. Aha i jeszcze dzis sprawdzam stan oleju a tam duzo mniej niz bylo nalane a zrobilem z 600km a nigdzie mi nie cieknie i mysle ze pali olej Edytowane przez bartek1561
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

twój mechanik w życiu takiego silnika nie rozbierał a ty mu wierzysz? w m40 NIE ustawia się zaworów i to powinien wiedzieć!!

po drugie to jesteś pewny że jak m43 to tylko włożyć i będzie chodzić? najpierw sobie miski olejowej poszukaj do e30 a jak znajdziesz to zacznij szukać kompa i wiązki bo nie wiem gdzie cewki i czujnik wałka podłączysz :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.