Skocz do zawartości

kierownica bije prz predkosci 80-90km/h help


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam kiera bije przy tej predkosci zmienialem felgi z przodu i dalej drży nie mocno ale drży. napewno mam tarcze krzywe bo przy hamowaniu tez bije, ale to wystarcze przetoczyc i przy hamowaniu juz nie bedzie... łożysko tez prawdobodobnie buczy ale to tez nie ma wplywu, i tez mam 4 sruby ale to chyba tez nie ma wpływu help
Opublikowano (edytowane)

Jedź na stację diagnostyczną. Za 30 PLN powiedzą Ci co jest nie tak w zawieszeniu, i czy na pewno nic z tych "awarii" jakie masz nie ma wpływu :mrgreen:

PS. I zajmij się tym samochodem... Miej nad nim litość, bo za chwilę nie będzie Cię stać na naprawy, jak jedno pociągnie za sobą drugie... :duh:

Edytowane przez NetSerwer
Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
Opublikowano
nie czekaj tylko odrazu jedz na diagnostyke ja nigdy nie czekam na nic bo pozniej bedziesz wydawal 2 razy tyle niz wczesniej :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Opublikowano
moze to byc wina opony prawdopodobnie gozy lub przyhamowana, poszukaj tez takiej stacji diagnostycznej na ktorej sprawdzaja amortyzatory, kiedys mialem tak w toyocie ze wszystko robilem co tylko sie dalo a nie sprawdzilem amortyzatorow, okazalo sie ze jeden byl calkowicie do d..y i wpadal w rezonans drgan, daj znac co bylo u ciebie
GDYBY PAN BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH
Opublikowano
U mnie w e36 również biło kierownicą tylko przy prędkości 100-110km/h i po dłuższych poszukiwaniach nie znaleźliśmy przyczyny, jednakże zamówione były już amory i po ich wymianie bicie ustąpiło całkowicie.
Opublikowano
W e39 bicie przy takich prędkościach występuje tylko z jednego powodu, a mianowicie tuleje wahaczy przednich. Zakładam oczywiście, że opony, felgi i tarcze są proste.
Opublikowano

Czasem wystarczy zaczac od rzeczy najprostszych co tym przypadku znaczy dobrze wywazyc kola...

Jak to nie pomoze to juz masz powyzej pare wskazowek.

Co do przetaczania tarcz to lepiej od razu zmien na nowe i to najlepiej oryginaly bo one sie nie krzywia.

Jesli te ktore masz sa bardzo pokrzywione a na dodatek masz wywalone lozysko i 4 sruby zamiast pieciu to zeby nie wiem jak wywazone byly kola to i tak bedzie trzesawka. Tarcza troche wazy i jesli wyobrazisz sobie jak wiruje z przsunietym srodkiem ciezkosci to da Ci pewne wskazowki.

O Tempora! O Mores!
Opublikowano
kupiłem sruby, przetoczylem tarcze, wywazyłem kola i nadal to samo...

A zmierzyłeś grubość tarcz po przetoczeniu? Nie powinieneś kupować samochodu kiedy nie stać Cię na jego utrzymanie. Niestety, tacy co jeżdżą na toczonych tarczach, używanych klockach ham. i regenerowanych sworzniach są zagrożeniem dla innych i siebie samych.

Opublikowano
I zapewne na używanych oponach. Sprawdź tuleje, to nic nie kosztuje. Zaciski wyczyszczone? Klocek się nie zacina podczas suwu?
Opublikowano
i teraz nie bije wcale podczasz jazdy tylko jak hamuje

Ciekawe,czy przed zakładaniem tarcz wyszyściłeś dokładnie piastę w miejscu styku z tarczą.Jest tam delikatny rdzawy nalot i te dziesiąte milimetra wystarczą aby biło przy hamowaniu.

niema nic lepszego niż BAWARKA
Opublikowano
U mnie też były amory. Lewy miał 25% a prawy 78%. wymieniłem oba i niema już żadnych drgań :wink: . Działo się to przy prędkości 100-120km/h. Pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.