Skocz do zawartości

JAKIE OPONY LETNIE 245/40/18 ???


Gość loko888

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,obiecalem pomoc ojcu w zakupie opon do jego BMW 520d. Czy polecacie jakis konkretny model? Ja zastanawialem sie nad Dunlopami SP 01 badz SP SPORT MAXX, ewentualnie Continental Sport Contact 2 lub 3. Rozmiar opon w BMW Ojca to 245/40/18 i nie RUN FLATY !!! pozdrawiam i z góry dziekuje za odp. :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja też miałem taki dylemat ,nawet założyłem taki temat było sporo opinij ,wcześniej miałem MICHELIN PILOT SPORT 2 i były idealne na wszystkie warunki +bardzo ciche ,kupiłem teraz znowu te opony myślę że zrobiłem dobrze ,polecam ten model !
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ja mam potenza 225/50/17 run flat najgorsze dziadostwo jakie tylko jest nikomu ich nie polecam auto wozi na najmniejszej kolejnie mysle o dunlop aldo Micheline ale nigdy nie run flat..

Coś o tym wiem mam Bridgestone Potenza RE 050 RFT 245/45/17.Choć pewnie to nie wina marki opony a szerokości+RFT!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiscie polecam Continental Sport Contact 2. Mialem je w swoim samochodzie az 3 razy z rzedu. Najpierw rozmiar 245/40/18. Teraz zmienilem kola na 19" ( opona 245/35/19 ) Opony sa ciche i bardzo dobrze sprawdzaja sie w kazdych warunkach.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołączę się do tematu :) także szukam opon na lato w tym rozmiarze i znalazłem coś takiego

Uniroyal Rainsport2 , Vredestein Ultrac Sessanta , Toyo Proxes T1-R

miał ktoś może z was doświadczenia z tymi oponami?? chyba że macie jakieś inne propozycje ?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Podpinam sie pod temat z innym pytaniem.Mam bardzo dobra oferte zakupu opon w rozmiarze 235/45/17. Homologowane rozmiary to 245/45/17 i 225/50/17. Zamontowalibyscie na moim miejscu ten niehomologowany rozmiar? Roznica jest niby niewielka...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam sp sport 01, dla mnie run flaty porażka totalna! Zero komfortu, czujesz każdą dziurę, poza tym trzeba na prawdę często kontrolować ciśnienie w oponach, ja jeździłem zadowolony okazało się że w każdym kole było 0,8 bara (moje niedbalstwo:/) a samochód stał normalnie, niestety opony ucierpiały na tym no i szrot:/ Jeżeli kupujesz cały komplet z felgami pomyśl o 17 z wyższym bieżnikiem, może trochę gorzej to wygląda ale uwierz ojciec odczuje różnicę. Jeżeli masz już felgi i latały na nich run flaty to pewnie te felgi są do nich przystosowane i jeżeli założysz na nie zwykłe opony to po kilku zaliczonych dziurach na 100% pęknie felga, ponieważ zwykle opony są miękkie i cała siła idzie nie na opony tylko felgę. Jeżeli chodzi właśnie o Dunlop sp sport 01, dość szerokie i prowadzi w koleinach:/ Ja osobiście na lato kupuję 17 cali i wysoki profil, dosyć mam tego, że jak wpadnę w jakąś dziurę to czuję jakbym jechał na gołych felgach, a o podjeździe na krawężnik, no cóż nie można się zapomnieć bo można stracić oponę. Do tego mam Active Steerning i często po wpadce wyskakuje błąd, denerwujące.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz już felgi i latały na nich run flaty to pewnie te felgi są do nich przystosowane i jeżeli założysz na nie zwykłe opony to po kilku zaliczonych dziurach na 100% pęknie felga, ponieważ zwykle opony są miękkie i cała siła idzie nie na opony tylko felgę.

:shock: :shock: :shock: ciekawa teoria ciekawa (no chyba że to praktyka)!

P.S. jaki u nas jest "fachowy" skrót RunFlatów ROF czy RFT (bo już się pogubiłem) :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponowie pytanie a czy ktoś jeździł może na tych Uniroyal Rainsport2 lubToyo Proxes T1-R bo widzę że jeśli chodzi o Vredestein Ultrac Sessanta to kolega galwanizer4 odradza i opinie właśnie że są głośne i szybko się ścierają.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja żona w swoim samochodzie miała Toyo i bardzo sobie chwaliła. Tylko,że są to opony kierunkowe i mogą huczeć. Jednak bardzo dobrze odprowadzają wodę i przy hamowaniu również sprawdzają się wyśmienicie. Co do zużycia jak na ten typ opon to nie jest źle.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,mam okazję kupić oponki dunlopa sp9000 nówki ale z rocznika 2006 albo za tą samą cenę np. falkeny 452, chciałem się Was poradzić co lepiej

z góry dziękuje za odpowiedzi

tylko potwierdzam cos co ktos kiedys powiedzial a mianowicie:to auto naprawde zaraża!!!!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dalej jestem zwolennikiem twierdzenia że 18" w profilu 40 to nie na nasze drogi, chyba że ktoś lubi tłuczenie w kierownicy. Miałem 18" kupiłem 17" na profil 50 i zastanawiam się nad 55 bo wnerwia mnie jak wsiadam do kolesia bmw i on sobie płynie po naszych drogach. Pozdro
330d,yzfr6,yz250, INPA-Darmo sprawdzę/pomogę
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Dzieki za wszystkie podpowiedzi, Ojciec zdecydowal sie w koncu na opony Dunlop Sp Sport Maxx TT poniekad dlatego ze jest to nowy model i dostali bardzo konkurencyjna cene u znajomego (700zł za sztuke wraz z montazem), poki co do opon nie ma zadnych uwag, pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.