Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Jak w temacie .. nie mam pojęcia czemu przestało działać podświetlenie przebiegu i przebiegu dziennego - piszę o podświetleniu ponieważ w słoneczny dzień dzień albo przy mocnym świetle pod odpowiednim kątem widać że przebieg jest pokazywany.

Mam BMW 530 D od tygodnia - zastanawiam się czy poprzedni właściciel nie kombinował coś z przebiegiem i czy stąd nie mogły się wziąć problemy z deską.

 

Dziękuję z góry za ew. pomoc lub jakieś namiary na kogoś kto zna się na tym i jest ze świętokrzyskiego lun Krakowa.

Opublikowano
Wyjmij zegary, psiuknij szuwaksem na wtyczki, zapnij z powrotem.

 

Może nie jestem już na czasie, ale za moich czasów to z szuwaksem robiło się coś innego :) .

Opublikowano
Na przykład Pawlak zrobił dzika szuwaksem ze świni :D
Wszyscy wiedzieli że tego nie da się zrobić. Aż pojawił się jeden co nie wiedział...i zrobił.
Opublikowano
Jednego nie napisałem ... że one kiedyś zaświeciły i znowu zgasły więc nie spalone. Z tego co piszecie możliwe że ktoś wyjmował zegary i nie podpiął ich dokładnie .. ciekawe więc jaki moja gwiazda ma naprawdę przebieg :? . Co do wyjęcia zegarów ... robił to ktoś z was? Czy jeśli w życiu nie wyjmowałem zegarów w żadnym aucie .. ale jestem dosyć kumaty w elektronice to sobie poradzę?
Opublikowano
Jednego nie napisałem ... że one kiedyś zaświeciły i znowu zgasły więc nie spalone. Z tego co piszecie możliwe że ktoś wyjmował zegary i nie podpiął ich dokładnie .. ciekawe więc jaki moja gwiazda ma naprawdę przebieg :? . Co do wyjęcia zegarów ... robił to ktoś z was? Czy jeśli w życiu nie wyjmowałem zegarów w żadnym aucie .. ale jestem dosyć kumaty w elektronice to sobie poradzę?

 

Do cofania przebiegu w e39 nie wyciąga się licznika.

 

Ja wymieniałem kiedyś te żaróweczki, miałem przepalone dwie, ale jak już wykręcisz zegary to lepiej wymienić odrazu wszystkie - koszt nie jest wielki.

O ile dobrze pamietam to licznik jest na czterech śrubach z czego dwie są ukryte pod listewkami ozdobnymi po prawej i lewej stronie kierownicy - musisz je podważyć i wyskoczą, pamiętaj też o ustawieniu kierownicy na maks do siebie i na dół.

Opublikowano
Dzięki bardzo .. jak się troche ściepli to się za to wezmę, poczytałem troche i faktycznie nie wygląda to na trudny temat. Napiszę tu jak mi poszło. Dzięki za posty. Cieszę się że to żywe forum. Chyba nie będę żałował że się przesiadłem z AUDI na BMW. :8)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.