Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
to ja jeszcze lepiej dorzucę... ja płaciłem u siebie za sprawdzenie sztuki 15zł, czyli klp 60zł. Tylko, że to wtryskiwacze pod VP44, dla CR wiadomo że będzie drożej, ale AŻ takie kwoty :roll:... dla mnie to jakaś abstrakcja :jawdrop:
  • Odpowiedzi 61
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Dzowniłem do innego warsztatu to za 200 zł zrobia ale trzeba im wysłac. Mam nadzieje ze jak przysla to wystarczy włozyc i bedzie dobrze.Mam okazje rowniez kupic uzywany wtrysk ale z norma euro 4 a do mojego przechodzi eurro 3 wiec nie wiem czy bedzie pasował?
Opublikowano
Wtrysku euro4 nie zakodujesz u siebie. Ma dluzszy kod. Fizycznie bedzie pasowal, ale nie 0wiem jak z dzialaniem. Ja bym nie eksperymentowal. Jak masz juz gdzies wysylac to wyzej0podalem Ci stronę cerka. Sprawdzenie 35zl o ile dobrze pamietam. Sprawdz w cenniku na stronie. I tez mozesz im wyslac. Yoshi ja tez placilem 15zl za sprawdzenie dla CR :)
Opublikowano
Powiem wam ze dzwonilem to kilku np:gryfino bojarski itp. i dowiedzialem sie ze w BMW nie tak prosto ustawic wtrysk poniewaz glosno chodza po regeneracji i jest lipa, wolałbym mnie pewnosc ze wysle i dobrze zrobia niz pozniej ma byc lipa i ma dudnic jak traktor.Cena wyregulowania i sprawdzenia wynosi od 200zł najnizej do 350 w gryfinie ale do wszystkich co dzwonilem to potwierdzaja ze w gryfinie najlepiej robia.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

Przysłali mi wtrysk, koszt 510 zł (regeneracja), wymieniłem,odpaliłem i chodzi. Sprawdzałem INPA korekcje i na biegu jałowym jest w miare dobrze, gorzej troche jak jade to wtedy idzie do góry. Czy teraz musze przeprowadzić adaptacje wtrysku po wymianie końcówki i czyszczeniu?????????????

  • 5 lat później...
Opublikowano
Sorki ze odgrzeje kotleta. Pytanie do kolegi lukasz06. Jakia koncowke wtryskiwacza zamowiles ?? Dlle 160 1063+ ?? pytam bo na rynku jest tyle wariantow ze glowa mala.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Witam a ja mam takie pytanie czy jak na tescie przelewu wychodzi ze jeden przelewa mniej to o czym to swiadczy ? I drugie pytanie korekcja w inpa na wolnych obrotach wychodzi slabo (duze roznice) a na wyzszych np. 1500obr/min wyrownuje sie prawie do zero to normalne czy nie bardzo ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jaka różnica procentowa w tych przelewach? Korekcje sprawdzaj na wolnych obrotach i rozgrzanym silniku do temperatury roboczej, słabe tzn. jakie?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Dzieki za zainteresowanie . Na przelewach wyszlo 2,3,4po ok 40ml a 1 ok 30ml. Jesli zas chodzi o korekcje to 1 ok - 2 , 2 ok -0.1, 3 ok 0.1 , 4 ok 3 .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przelewy nie sa zle, nie jest to bardzo duza roznica, jest dopuszczalna. Natomiast korekcja wtryskiwacza na 4 cylindrze to juz jest problem, proponuje go wymienic. Mozesz sprobowac podpiac na krotko lm diesel spulung, ale nie sadze, ze zejdzie chociaz do 1.5 :?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Wlalem spulunga do paliwa ! Ale zastanawia mnie skad taka roznica ? Czy to nie jest tak ze 1 przypchany a 4 wyrownuje ? A zaczelo sie od 4b10 jesli dobrze pamietam czyli nierowna praca czy jakos tak
Opublikowano
Przeczytalem chyba wszystkie posty na ten temat , ludzie pisza sprawdz to sprawdz tamto ale nikt nie wyciaga wnioskow nikt nie analizuje tych wynikow . Jaka jest zaleznosc miedzy tymi pomiarami ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Taka, ze wtryskiwacz na 4 cylindrze zaraz wypali Ci dziure w tloku od nadmiaru paliwa a nr 1 odejmuje, zeby auto jakos jechalo mimo to :roll: do paliwa moglbys lac jakbys chcial poprawic korekcje, ktore mieszcza sie w 1.0 a w Twoim przypadku silnik ma pracowac na samym spulungu, podpina sie go przy pompce progowej i odpina zbiornik.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Zapewne masz racje ! moge wymieni wszystkie wtryski na nowe czy regenerowane ale zastanawiam sie nad zasadnoscia takiej wymiana. Mowisz o wypaleniu tloka ok ale ja nie widze podstaw do takiej tezy (przelew ok , korekcja na wyzszych obrotach wzorowa ) wyglada na to ze tylko na biegu jalowym te wartosci sa rozjechane. Nieznam sie na tym az tak zeby wyciagac tak daleko idace wnioski , dlatego probuje sie dopytac od kogos kto ma doswiadcvzenie
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie daj się naciągnąć na wymianę czy regenerację wszystkich wtryskiwaczy. Kup używkę z gwarancją rozruchową, koszt ok 200,- i po sprawie. Już 3 takie kupiłem, pierwszy był dobrzy, później dwa (tak na wszelki wypadek, żeby dwa razy nie zrzucać kolektora i miałem nosa) i z nich jeden był nieciekawy, wymieniłem oczywiście na gwarancji i został mi teraz jeszcze jeden na zapas.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie wiem co mam myslec o Twoich przemysleniach. Jak nie wierzysz w to co jest napisane na forum zawsze mozesz pojechac na diagnoze w bosch service, bo tam niby pracuja kompetentni ludzie :roll: korekty ocenia sie na wolnych obrotach i w pelni nagrzanym silniku, jak nie wierzysz to j/w. Nikt tu nikodo do niczego nie namawia, ale Ty chyba czekasz na potwierdzenie, ze jest ok i mozna tak jezdzic..ja wymienilem wtryskiwacz, ktorego korekcja byla +1.1 (reszta do 0.4), bo jechalem na program i chcialem miec w pelni sprawne auto.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
korekcje na jałowym przy niskich obrotach są spowodowane złą dawką, która odpowiada za jałowy, po dodaniu gazu wtrysk jak logika podpowiada daje więcej paliwa za co odpowiada dawka odpowiadająca pracy pod obciążeniem, wiec wyciągając wnioski ta dawka jest niewłaściwa. Wypalenie dziury w tłoku jest mozliwe w przypadku kiedy z końcówki kapie paliwo lub podkładka pod wtryskiem jest nieodpowiednia, nie spotkałem się, żeby poprzez zła dawkę mógł się uszkodzić tłok bo musiała by być ekstremalnie popiepszona.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nikogo nie mialem zamiaru urazic :shock: poprostu wiele razy widzialem jak mechanik/diagnosta naciaga klienta na niepotrzebna wymiane, bo nie ma innej roboty albo tak latwiej zarobic..dlatego moich aut mechanik nie dotyka, moze poza geometria i przegladem technicznym :wink:

 

edit: wg mnie korekcja +3 jest ekstremalna biorac pod uwage, ze na drugim wtrysku jest -2. Stawiam dobra ruda, ze jak kolega wymienilbym ten wtryskiwacz to z -2 wyjdzie ponizej 0,5.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
no jasne to jest w luj duża oczywisice powinien coś z tym zrobić ale dziury w tłoku nie powinno wypalić, bynajmniej nie spotkałem sie z takim przypadkiem
Opublikowano
Ok macie koledzy racje ! Ale takimi autami jezdza rowniez np. Kobiety ktore napewno nie maja pojecia o diagnozie auta i o jakis przelewach czy korektach . A objawu zadnego nie ma i tylko moja dociekliwosc i chec sprawdzenia doprowadzila mnie do tego miejsca ze zaczalem sie zastanawiac czy jest dobrze czy bardzo zle . Ale wracajac do testu przelewowego nie wynika z niego nic zlego .
Opublikowano
A z innej beczki czy wyjecie wtrysku jest bardzo skomplikowana operacja ? Czy srednio rozgarniety amator se z tym poradzi ( mam na mysli siebie) ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Potrzebny jest klucz dynamometryczny, bo jarzmo trzeba przykrecic momentem rownym 10nm i nie kazdy wtryskiwacz ma ochote wyjsc z gniazda. Chociaz ja jeszcze wybijaka nie uzywalem. Jezeli wymieniasz inny wtryskiwacz niz na 1 cylindrze to musisz zrzucic kolektor ssacy i tu znowu idzie w ruch klucz dynamonetryczny, bo skreca sie go z momentem 12nm (latwo ukrecic srube, mi udalo sie ta sztuka nawet przykrecajac z odpowiednim momentem). Prawie zawsze przy tym jest akcja szukanie jednej z uszczelek i zagadka czy wpadla do silnika czy nie. Nie chce Cie straszyc, ale trzeba to robic na spokojnie i musisz zarezerwowac na to caly dzien. Przy okazji warto wywalic klapki, jesli jeszcze sa; porzadnie umyc kolektor i wymienic swiece zarowe jak ktoras nie domaga..i tu kolejny strach zeby nie ukrecic przy odkrecaniu i oczywiscie przykrecanie z odpowiednim momentem.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.