Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Robiłem pomiar i wykazało że wtrysk mi leje.Mam zamiar wymienic końcówke wtrysku którą już zamówiłem. Czy jak zaryzykuje i wymienie sama końcówke i włoże z powrotem wtrysk to jest szansa ze bedzie chodził poprawnie albo chodzby lepiej? Wiem że prawidłowo musze jechac na przyrzad i sprawdzic wtrysk po wymianie końcówki ale czy ktoś miał taka juz sytuacje ze sam wymienił i było dobrze bez sprawdzania na przyrzadzie?

  • Odpowiedzi 61
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

sam nie wymieniałem..ale koleszka brata za flache to zrobił..sprawdzał później pod ciśnieniem i uratowałem wtryski i sterujący również :8)

koszt imprezki kosztował mnie 650pln.. końcówki 620..4szt.

Opublikowano
jestem po wymianie,samochód chodzi ale korekcja wtrysku jeszcze sie zwiekszyła, jak to mozliwe to nie wiem, moze ktos jest w tym dobry i mi pomoze?
Opublikowano
jedyne co mi przychodzi na myśl to kodowanie tego naprawianego wtryskiwacza... ale byłby to taki pierwszy przypadek o którym osobiście bym słyszał. A może najzwyczajniej jest on już zużyty i należałoby wymienić cały wtryskiwacz :think:
Opublikowano
ustawiałem dzisiaj przez inpe i jest taka funkcja active i tam jest ustawienie procentowe e-blower off,co tym sie ustawia bo nacisnełem i nie chciał odpalic?moze ktos pomoze i poda numer a ja zadzwonie i powie co robic?
Opublikowano

Bez sprzetu nie ustawisz wtrysku po wymianie koncowki. Wazne jest aby ustawic wszystkie dawki na danym poziomie. Jesli wymienisz sam koncowke i wszystko bedzie super, to gratuluje i proponuje zagrac w lotto :)

 

Wtrysk musi miec szczelnosc,odpowienia dawke rozruchowa, biegu jalowego oraz przy obciazeniu.

Opublikowano

Czytałem ze sie tez robi adaptacje wtrysków zeby wyzerowac korekcje?

Korekcje na wtryskach sie rozjechaly po wymianie końcówki na 1 cylindrze w dodatku po wymianie zwiekszyla sie korekcja w INPIE, nie wiem co juz mam zrobic, chodzi jak traktor i pali jak smok

Opublikowano
kolego a znajdz mi fachowca który tak dobrze robi i bierze uczciwie, chce to sam zrobić, zreszta forum na ktorym jestes jest dla ludzi co sie znaja na rzeczy i dlatego licze na podpowiedz
Opublikowano
Ja swoje wtryski robilem w serwisie Boscha w Bialymstoku. Bylem bardzo zaskoczony sprzetem jakim dysponuje serwis. Mikroskop, myjka ultradzwiekowa, EPS. Za regeneracje 1 szt zaplacilem ok 500 PLN z koncowka.
Opublikowano
Witam

Robiłem pomiar i wykazało że wtrysk mi leje.Mam zamiar wymienic końcówke wtrysku którą już zamówiłem. Czy jak zaryzykuje i wymienie sama końcówke i włoże z powrotem wtrysk to jest szansa ze bedzie chodził poprawnie albo chodzby lepiej? Wiem że prawidłowo musze jechac na przyrzad i sprawdzic wtrysk po wymianie końcówki ale czy ktoś miał taka juz sytuacje ze sam wymienił i było dobrze bez sprawdzania na przyrzadzie?

po pierwsze jaki pomiar robiłeś? jak sprawdzałeś że wtryski leje .... ? leje na przelewie ?

po drugie po co wciskasz coś czego nie rozumiesz i nie wiesz do czego służy ? dobrze że chociaż wiesz co wcisnąłeś ..... i nie mówię złośliwie ..... teraz wiesz za co fachowcy biorą pieniążki - za wiedzę !

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Pomiar robiłem programem INPA-korekcja wtrysku, samochód kopcił, i duzo palił , znam sie na rzeczy bo wszystko juz przeczysciłem, zawory, turbine odme itp. ale nie bede sie rozpisywal tu na forum, napisałem konkretnie ze leja wtryski i musze wymienic koncówke a na maszynie niestety tez zle ustawiaja, nie dokladnie dlatego najlepiej kupic uzywany ale znowu kupisz uzywany to moze za miesiac tez sie zepsuc.

Dlatego z wtryskami nie jest łatwo i zdaje sobie sprawe z tego ale myslalem ze jestem na forum gdzie sa specjalisci w tym temacie i pomoga i prosze zeby nie pisali Ci co pojecia nie maja o czym pisze.Tego FORUM by nie BYLO jakby kazdego stac było na serwis!!!!!!!!!!!!

Wiem ze jest tu kilku co sie znaja i czekam na ich opinie ?

Opublikowano

ale ja ci napisałem że jest różnica czy wtrysk leje na przelew czy masz uszkodzoną końcówkę rozpylacza !

jeśli znasz się na rzeczy to powinieneś wiedzieć że stan wtrysku nie składa się tylko na korekcje wtrysków !

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

jeśli znasz się na rzeczy to powinieneś wiedzieć że stan wtrysku nie składa się tylko na korekcje wtrysków !

 

Dokładnie, korekcja nie zależy tylko od wtryskiwacza. Naprawianie wtryskiwacza Common Rail bez sprzętu to jak odkręcanie śruby młotkiem i przecinakiem.

Oddaj to specjalistom, którzy sprawdzą ci wtryskiwacz, odpowiednio wszystko ustawią, wymienią co potrzeba. Na forum bmw-sport.pl jest gość o nicku: "commonrail" ma taka stronke http://www.cerka.pl - kiedyś w sprawie wtryskiwaczy doradził mi w kilku kwestiach.

pzdr

Opublikowano

Nie robiłem przelewu ale cykanie jakby zawór uszkodzony był, kopci na czarno przy dodaniu gazu, duże spalanie i trzesie samochodem, jednym słowem chodzi nie tak jak nalezy i sledziłem forum od kilku tygodni i wszystko wskazywało na wtrysk dlatego zaryzykowałem wymienić końcówke wtrysku bo ona zazwyczaj pada, jakby mial kase to bym kupil wszystkie nowe zakodowal i problem z głowy. Nie wiem co teraz robić, czy wyjąc wtrysk i dac na przyrzad bo korekcja na tym wtrysku idzie od minusa do plusa i przekracza 3 wiec cos jest nie tak.

W dodatku wszedłem przez Inpe w silnik w fuckje active -e-blower i tam jest ustawianie od 0-90% ale nie wiem czego bo cos ise przez to wylaczylo i silnik nie chcial odpalic ale wszedlem jeszcze raz i ustawiłem na 5 % i chodzi ale korekcja jeszcze sie zmienila. Czytan na forum ale nikt zabardzo nie zna sie na INPIE. Czytalem ze trzeba adaptacje wtrysku zrobi wyzerowac go i powinno byc dobrze ale gdzie sie to w INPIE robi to nie wiem.Widze ze znasz sie na tym to moze cos podpowiesz?????????????Wiem ze jak zawioze to mechanika to wyciagnie wtrysk wlozy uzywke wpisze kod i bedzie chodził ale czy lepiej wątpie.

Opublikowano

Z tym e-blower w Active to nie ma nic do rzeczy bo to jest test wiatraka. Ustawiasz na np 50% i włacza Ci się wiatrak na 50% mocy. Jeżeli chcesz zakodować wtryski sam w Inpie to rowniez wejdż w Active i tam masz IMA. Na dole z prawej strony ekranu masz podane numery wtryskiwaczy i przypisane kody. Wcześniej zczytujesz kody z głowki wtryskiwacza. F1 change IMA i wpisujesz według wzoru np dla trysku 1 o kodzie 123456 wpisujesz: ima1;123456

Z doświadczenia wiem że te kody nic nie dają. Ja u siebie robiłem remont silnika, który musiałem zrobić właśnie przez lejący wtryskiwacz... Wszystko robiłem sam, ale akurat wtryskiwacze dawałem na sprawdzenie do znawców tematu bo wiem że to bardzo precyzyjne i czułe urządzenie. Lejący wtryskiwacz zastąpiłem kupionym z Allegro. Korekcja wtysków zalezy od całego słupka tj stan pierscieni,tłoka,gładzi,zaworów itp Ja po zrobieniu silnika na cacy i sprawdzeniu wtryskiwaczy na maszynie rownież mam zła korekcję. Narazie auto stoi, bo jestem studentem i mam sesję - nie mam czasu się tym zając. Ale już w tym tygodniu pod koniec będę się za to brał, na początek zamienie wtrykiwacze miesjcami i zoabczę czy ze zmianą wtrysku na inny cylinder, na tym cylindrze również rośnie korekcja. Jeżeli ze zmianą cylindra korkecja będzie zła to wiadomo wtryskiwacz, jeżeli nie wiadomo dól.

A tak wogóle przy wymianie końcówek założyłeś na wtrysk nowe podkładki miedziane i oringi??? Bo zużyte podkladki i oringi tez mogą być przyczyną słabej korekcji.

pzdr

Opublikowano

No wkońcu ktoś konkretnie napisal, dzieki

Zmieniłem podkładke na nowa i musze przyznać ze wtrysk pierwszy po wymianie końcówki zmienił korekcje pozostałych wtrysków. Samochód chodzi ale nie tak jak trzeba.

Korekcja sie rozjechała i na luzie wchodzi na czerwone pole gdzie wczesniej nie bylo tego na biegu jalowym tylko pod obciazeniem wtrysk dawal za duzo.

Moze faktycznie wyjac ten wtrysk i jechac na ustawienie?

Opublikowano
Najlepiej jakbyś tak właśnie zrobił. Mi za samo sprawdzenie wtryskiwacza wzięli 15zł/sztuka. Ceny kształtują się od 15-50zł za sprawdzenie wtryskiwacza na maszynie.
Opublikowano
Nie chce mi się wierzyć że tyle kosztuje. Wręcz niemożliwe. Regeneracja wtryskiwacza kompletna z wymianą no nową koncówkę, zaworkiem, uszczelniaczami itd kosztuje w granicach 400zl. 200zł to może za sprawdzenie 4 wtryskiwaczy to się zgodzę. Bo niektórzy sobie tak cenią 50zł/sztuka za sprawdzenie. Dowiedz się dokładnie.
Opublikowano

Dlatego mówię, niemożliwe żeby za sprawdzenie jednego wtryskiwacza ktoś powiedział 200zł...

Za 250zł na Allegro można kupić używany, sprawny wtryskiwacz :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.