Skocz do zawartości

[E39] Mapa spalania / zapłonu, czy jakoś tak...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panie i panewki

Przeczytałem gdzieś na forum, że do E39 ktoś wgrał mapę spalania / zapłonu (? albo coś jakoś tak?) i samochód dostał dodatkowe koniki, mniej zaczął palić itp.

O co z tym chodzi i na ile jest to obciążeniem dla mechaniki? Jak to się robi i czy ktoś w Warszawie mógłby mnie w tym wspomóc?

Generalnie jestem zwolennikiem "oryginału" i wszelkie tuningi, "usprawnienia", pokrętełka i wymiany lamp mnie nie kręcą, ale jeśli TO nie robi nic złego, a może coś polepszyć, to czemu nie...

Będę wdzięczny za słowa mądrości.

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
Opublikowano
więcej koni przy mniejszym spalaniu ?

idź do salonu ERY :D :D :D

Takie rzeczy nie tylko w erze.

Przy spokojnej jezdzie powinno byc nizsze spalanie po podniesieniu mocy, tylko nasuwa sie pytanie po co podnosic moc jezeli chce sie spokojnie jezdzic?

Sprobuj zadzwonic do Pawla 693344258, chlopak z warszawy on mi wgrywal nowa mape do 530d, moze bedzie ci w stanie pomoc, ponoc jest dobry, a co do podnoszenia mocy, czemu nie oby z glowa a wszystko wytrzyma.

GDYBY PAN BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH
Opublikowano

O ile w dieslu można taką mapą trochę zdziałać to już w benzynie podejrzewam, że będą to bardzo kosmetyczne zmiany - mooooże jakieś minimalne różnice w spalaniu. Osiągi zaś podejrzewam nie będą jakieś znacząco odczuwalne. Ale spróbować można - czemu nie.

Pzdr.

Opublikowano
U mnie wgranie nowej mapy to koszt 400zł. Co daje? Ponoć lepszą kulturę pracy, z 6 koników więcej i lepsze przyśpieszenie z dołu
Opublikowano

Ojtam ojtam z tą Era, nagle wszyscy tacy mądrzy :mrgreen: Wiadomo, że to nie o to chodziło, żeby zrobić nagle M'kę z mojej Buńki plastrem i płytą DVD. Chciałem się rozeznać w temacie, czy warto temat drążyć. Jak mam zapłacić 400 PLN za 2 kuce i 0,5 litra na 1000 km, to kupię za to komplet chlapaczy i masę bitumiczną do pochlapania podwozia...

Dzięki za info Panowie! :cool2:

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
Opublikowano
Tacy kolesie którzy podejdą ci do auta z całym swoim zapleczem w postaci starego laptopa to zwykli partacze i nie warto zajmować sobie nimi głowy. Bez pomiarów na hamowni zmiana oprogramowania to druciarstwo. Najlepszy w polsce jest MASTERS TUNING z warszawy.
Opublikowano
Tacy kolesie którzy podejdą ci do auta z całym swoim zapleczem w postaci starego laptopa to zwykli partacze i nie warto zajmować sobie nimi głowy. Bez pomiarów na hamowni zmiana oprogramowania to druciarstwo. Najlepszy w polsce jest MASTERS TUNING z warszawy.

 

Uuuoo! Zaleciało tu reklamą. :D

Opublikowano
Tacy kolesie którzy podejdą ci do auta z całym swoim zapleczem w postaci starego laptopa to zwykli partacze i nie warto zajmować sobie nimi głowy. Bez pomiarów na hamowni zmiana oprogramowania to druciarstwo. Najlepszy w polsce jest MASTERS TUNING z warszawy.

 

Uuuoo! Zaleciało tu reklamą. :D

 

 

pyta to odpowiadam - a to ze masters jest najlepszy to przeciez zadna tajemnica wsrod obeznanych z tematem

Opublikowano
Tacy kolesie którzy podejdą ci do auta z całym swoim zapleczem w postaci starego laptopa to zwykli partacze i nie warto zajmować sobie nimi głowy. Bez pomiarów na hamowni zmiana oprogramowania to druciarstwo. Najlepszy w polsce jest MASTERS TUNING z warszawy.

 

Uuuoo! Zaleciało tu reklamą. :D

 

 

pyta to odpowiadam - a to ze masters jest najlepszy to przeciez zadna tajemnica wsrod obeznanych z tematem

A o V-tech'u kolega słyszał?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.