Skocz do zawartości

[e39] 540i 2000 Radom WBADN61080GG86302


Rekomendowane odpowiedzi

bylem i oglądałem, miałem tylko wątpliwosci ktore chciałem rozwiac :) to chyba akurat zdrowe podejscie do tematu... Bez 100% pewności nie kupie

 

100% pewnosci to nie masz nawet w salonie jak kupujesz nowe auto.

 

To jak może byc 100% pewnosc przy 10-letnim aucie za 10% ceny nowego?

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

może już czytałeś to ogłoszenie, wydaje się być poważne, poszperałem w necie nt. osoby sprzedającej, poważny człowiek od nieruchomości, firma realna.

540 krajowa, tyle, że kombi, cena w tego co zostało napisane do zbicia.

 

viewtopic.php?f=5&t=146970

 

pozdrawiam

 

 

Ogłoszenie poważne, ale samochód skorodowany strasznie. Szok, ze 12 letni BMW może tak spróchnieć.

 

Pozdr.

 

Coobin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Witam,

może już czytałeś to ogłoszenie, wydaje się być poważne, poszperałem w necie nt. osoby sprzedającej, poważny człowiek od nieruchomości, firma realna.

540 krajowa, tyle, że kombi, cena w tego co zostało napisane do zbicia.

 

viewtopic.php?f=5&t=146970

 

pozdrawiam

 

 

Ogłoszenie poważne, ale samochód skorodowany strasznie. Szok, ze 12 letni BMW może tak spróchnieć.

 

Pozdr.

 

Coobin

12 lat po polsce i polskich zimach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

może już czytałeś to ogłoszenie, wydaje się być poważne, poszperałem w necie nt. osoby sprzedającej, poważny człowiek od nieruchomości, firma realna.

540 krajowa, tyle, że kombi, cena w tego co zostało napisane do zbicia.

 

viewtopic.php?f=5&t=146970

 

pozdrawiam

 

 

Ogłoszenie poważne, ale samochód skorodowany strasznie. Szok, ze 12 letni BMW może tak spróchnieć.

 

Pozdr.

 

Coobin

 

Coobin, ogladales to auto na zywo, ja jestem nim zainteresowany, a wlasciciel pisze o 2 elementach z rudym, przednie lewe drzwi i ramka szyby tylnej plus ktorys tylni blotnik do lakierowania bo lakier bezbarwny zszedl...

 

Sent from my Milestone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

widzę, że Koledzy mają trochę informacji na temat tej 540-ki z Wawy. Korozja, jeżeli występuje, może być spowodowana nieprofesjonalną naprawą lakierniczą, zapewne można to poprawić. Ważne, aby mechanicznie auto było sprawne, szczególnie skrzynia i podzespoły trakcyjne, silnik ma duży zapas dobrej pracy.

Zainteresowani mają dobry powód do twardych negocjacji cenowych. Zastanawiałem się nad tym samochodem pod kątem zakupu dla syna, ale chyba za bardzo narowiste auto.

Proszę napisać coś więcej, jeżeli ktoś z Was nabędzie to auto.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Panowie...

 

Dowiedzialem sie od sprzedawcy ze auto kupil ktos z naszego forum....

Niewiedzialem ze jest tu [bAD] zasada podkupowania aut...

wiesz na forum tak jak w zyciu sa ludzie dobrzy i zli ale pamietaj ze nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło a co sadzisz o tej srebrnej z sosnowca http://otomoto.pl/bmw-540-C16409202.html z tego co widze to 540i ładna jest trudniej znalezc niz 530i w polsce i tych i tych mało ale za to w niemczech 530i jest z czego wybrac a 540 jak na lekarstwo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niewiedzialem ze jest tu [bAD] zasada podkupowania aut...

 

trzeba było brać a nie zastanawiać sie nie wiadomo nad czym, kto 1szy ten lepszy, nie bardzo wiem do kogo masz pretensje? chyba jedynie do siebie-za 100% pewność

po 2gie: a bo to jedno forum BMW jest w Polsce?

oceń moją ///M http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98534&start=0

///M jak miłość

Sprzedam BMW 120d "083d, 120d E82 2011r, 520d '07 lift, 123d '08, Z4///M '08, info na http://www.fast-cars.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niewiedzialem ze jest tu [bAD] zasada podkupowania aut...

 

trzeba było brać a nie zastanawiać sie nie wiadomo nad czym, kto 1szy ten lepszy, nie bardzo wiem do kogo masz pretensje? chyba jedynie do siebie-za 100% pewność

po 2gie: a bo to jedno forum BMW jest w Polsce?

 

 

Dokładnie,

człowieku masz bardzo duże wymagania co do wyposażenia, a zastanawiasz się przy 20 kilku tysiącach jakby to była ostatnia transakcja w życiu. Trzeba było zostawić 300 PLN zaliczki najwyżej byś stracił...

 

Co do kombi warszawskiego....dam sobię rękę obciąc że na początku było wystawiane z przebiegiem ponad 300 tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

może już czytałeś to ogłoszenie, wydaje się być poważne, poszperałem w necie nt. osoby sprzedającej, poważny człowiek od nieruchomości, firma realna.

540 krajowa, tyle, że kombi, cena w tego co zostało napisane do zbicia.

 

viewtopic.php?f=5&t=146970

 

pozdrawiam

 

 

Ogłoszenie poważne, ale samochód skorodowany strasznie. Szok, ze 12 letni BMW może tak spróchnieć.

 

Pozdr.

 

Coobin

12 lat po polsce i polskich zimach

 

Dalej mimo wszystko nie widzę związku. Dlaczego zatem Fabia mojego ojca po 10 latach stania pod blokiem nie ma nigdzie rdzy a samochód, którego cena nowego wynosiła wówczas 250 tys. próchnieje.

 

Mam jednak swoje domysły. Skody są naprawdę dobrze zabezpieczone, a E39 prymusem w tej dziedzinie nie jest, albo to auto jest po przygodach.

 

Samochodu nie widziałem, ale oglądałem zdjęcia na chomikuj.pl wystawione przez właściciela. Na mnie zrobiły bardzo złe wrażenie. Najbardziej zeżarta tylna klapa.

 

Nie ma jednak co strzępić języka, bo samochód został sprzedany.

 

Pozdr.

 

Coobin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgnita jest sama ramka od otwieranej tylnej szyby, a nie klapa, wlasciciel nie ukrywa, ze auto mialo 2 czy 3 szkody parkingowe. Pisalem do niego wczloraj i auto nie jest sprzedane. Jesli mechanicznie jest ok, a boli go tylko rudy w wymienionych miejscach (2) to za ta cene moim zdanie jestb ok. Szkoda, ze musze sprzedac moje auto najpierw...

 

Sent from my Milestone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za tę kasę to brać, jeśli nie miała rzeczywiście poważnego wypadku. Niestety e39, e46 wzorem nierdzewienia nie jest. Jeszcze rok temu byłem dumny jak paw, że nie mam oznak korozji pod maską, jak większość e46, a dziś zauważyłem małe jak główka od szpilki pęcherze :mad2: Żeby było jasne - samochód 100% bezwypadkowy. Więc w jakimś sensie upieranie się na tzw. "rocznik" przy kupowaniu samochodu chyba ma znaczenie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymien mi auto nowej generacji ktore jest wzorem nierdzewienia, obecnie mam mercedesa w124 z 95 roku i wyglada lepiej niz niejeden okular z poczatku 2000, no ale temat jest nie o rdzy a o 540i ;-)

 

Sent from my Milestone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymien mi auto nowej generacji ktore jest wzorem nierdzewienia, obecnie mam mercedesa w124 z 95 roku i wyglada lepiej niz niejeden okular z poczatku 2000,

Sent from my Milestone using Tapatalk

 

Peugeot 307, Peugeot 607 - w nich rdza nie ma podejscia. Za to zawieszenie czy elektronika gorsze niz w e46/e39

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niewiedzialem ze jest tu [bAD] zasada podkupowania aut...

 

trzeba było brać a nie zastanawiać sie nie wiadomo nad czym, kto 1szy ten lepszy, nie bardzo wiem do kogo masz pretensje? chyba jedynie do siebie-za 100% pewność

po 2gie: a bo to jedno forum BMW jest w Polsce?

 

 

Dokładnie,

człowieku masz bardzo duże wymagania co do wyposażenia, a zastanawiasz się przy 20 kilku tysiącach jakby to była ostatnia transakcja w życiu. Trzeba było zostawić 300 PLN zaliczki najwyżej byś stracił...

 

Co do kombi warszawskiego....dam sobię rękę obciąc że na początku było wystawiane z przebiegiem ponad 300 tys.

 

Witam serdecznie zapaleńców.

 

To ja jestem właścicielem owej 540 z Warszawy i po twojej wypowiedzi nasuwa mi się tylko cytat z filmu "Chłopaki nie płaczą" kiedy Fred (Pazura) mówi do Gruchy, że kiedyś dał by sobie odciąć rękę za taką jedną laskę...I co...I teraz byłbym kur.... bez ręki. :lol:

 

Auto jest od nowości w firmie, ma przebieg 210 000 km nie kręcony, nie dłubany, nie korygowany, nawet czasem występujące braki w pikselach nie były naprawiane. Więc jeśli widziałeś dokładnie to auto w ogłoszeniu z przebiegiem ponad 300 tyś. to albo ktoś sobie pożyczył zdjęcia do swojego ogłoszenia, albo znalazło się ogłoszenie o podobnym kolorystycznie aucie, choć ja przeglądam codziennie ofertę 540 i nie widziałem jeszcze kombiaka w takim kolorze. Wcześniejsze moje ogłoszenia tego auta miały co najwyżej przebieg mniejszy (zaczynałem ją sprzedawać kiedy przebieg był coś w okolicach 207 000 km - pół roku temu). Oczywiście część sceptyków będzie zdania, że nie można robić 7-8 tyś km rocznie. Więc tutaj także prosiłbym o nieoddawanie swoich organów pod zakład. Obecnie jeżdżę E65 740d - na co dzień i robię tygodniowo jakieś 450 km. Oprócz tego mam Forestera którego głównie użytkuję jadąc na działkę pod Warszawą. Wcześniej miałem jeszcze Land Rovera Discovery TD5, którego na szczęście udało mi się sprzedać pod koniec roku. Mając 3 auta do dyspozycji i pracując 2 km od domu takie przebiegi są realne. I proszę mi wierzyć, że nie jestem 80 letnim emerytem jeżdżącym autem tylko do kościoła.

 

Odnośnie śladów rudej, to starałem się opisać jak najdokładniej co dolega lakierniczo mojej 540. Nie staram się niczego ukryć, ani zataić tak aby kupujący nie musiał mówić niezbyt przyzwoicie o moim pochodzeniu społecznym o mej rodzinie, przyjeżdżając kilkaset km na oględziny "auta w stanie igła".

Moja 540 nie jest idealna i jeśli ktoś szuka takiego auta w Polsce z wiekiem 12 lat to chyba łatwiej jest trafić kumulacje w totka. No ale nikt nikomu nie zabroni uganiać się za jednorożcem. Co do nowych aut które łapią szybciej rdzę to proponuję na pierwszym miejscu postawić Forda (Focus, Mondeo) - mieliśmy takich kilka w firmie i auta po 2 latach od kupna trzeba było prawie całe lakierować. I nie sądzę, że są to jedynie wyjątkowe przypadki.

 

Sam od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tym, aby oba elementy pomalować i wymienić ramkę w tylnej szybie. Kosztować mnie to będzie pewnie z 1000 zł i podejrzewam, że jeśli nikt nie będzie chciał kupić auta w takim stanie to będę to musiał zrobić. Oczywiście ryzykuję przy tym obiekcje kupującego, że lakier nie jest orygina;ny, że auto malowane i na pewno było zgięte jak banan. Dlatego wolę opuścić cenę, tak aby to kupujący zrobił sobie auto tak jak będzie chciał i to on będzie miał pełną świadomość co kupił i w jakim stanie.

 

Reasumując mój trochę przydługi komentarz, za co przepraszam - nie chciałem zaśmiecać tematu ( końcu wątek był o 540 z Radomia), podtrzymuję z całą stanowczością, że mechanicznie auto jest praktycznie bez zastrzeżeń jeśli chodzi o newralgiczne elementy (silnik, skrzynia, zawieszenie, napędy), natomiast z drobniejszych rzeczy to powoli zbliża się serwis olejowy przy którym trzeba będzie wymienić przednie tarcze z klockami - na co zwrócił mi w piątek jeden z oglądających forumowiczów.

 

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i oczywiście zapraszam do kontaktu i na przejażdżkę.

Adrian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

wątku Pan nie zaśmieca, sam wywołałem Pana samochód, pokazując link do ogłoszenia i czyniąc krótki opis Pana i miejsca Pana pracy. Potem Koledzy rozwinęli temat.

Jak napisałem brałem pod uwagę kupno tego auta dla syna, jednak po namyśle odpuściłem, li tylko ze względu na moc silnika i wiek mojego syna.

Życzę szybkiej sprzedaży, podobnie jak było w białą E70.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

E70 została jednak w dalszej rodzinie dlatego nie ogłaszam jej dalej. Do jazdy miejskiej 540 jest prawie idealna bo trzeba ją kręcić aż do 2,5 tyś obrotów. :) . Szatan pojawia się od prawie 4 tyś. ale w Warszawie prawie nie ma jak tego sprawdzać.

Pozdrawiam

Adrian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie zapaleńców.

 

To ja jestem właścicielem owej 540 z Warszawy i po twojej wypowiedzi nasuwa mi się tylko cytat z filmu "Chłopaki nie płaczą" kiedy Fred (Pazura) mówi do Gruchy, że kiedyś dał by sobie odciąć rękę za taką jedną laskę...I co...I teraz byłbym kur.... bez ręki. :lol:

 

Auto jest od nowości w firmie, ma przebieg 210 000 km nie kręcony, nie dłubany, nie korygowany, nawet czasem występujące braki w pikselach nie były naprawiane. Więc jeśli widziałeś dokładnie to auto w ogłoszeniu z przebiegiem ponad 300 tyś. to albo ktoś sobie pożyczył zdjęcia do swojego ogłoszenia, albo znalazło się ogłoszenie o podobnym kolorystycznie aucie, choć ja przeglądam codziennie ofertę 540 i nie widziałem jeszcze kombiaka w takim kolorze. Wcześniejsze moje ogłoszenia tego auta miały co najwyżej przebieg mniejszy (zaczynałem ją sprzedawać kiedy przebieg był coś w okolicach 207 000 km - pół roku temu). Oczywiście część sceptyków będzie zdania, że nie można robić 7-8 tyś km rocznie. Więc tutaj także prosiłbym o nieoddawanie swoich organów pod zakład. Obecnie jeżdżę E65 740d - na co dzień i robię tygodniowo jakieś 450 km. Oprócz tego mam Forestera którego głównie użytkuję jadąc na działkę pod Warszawą. Wcześniej miałem jeszcze Land Rovera Discovery TD5, którego na szczęście udało mi się sprzedać pod koniec roku. Mając 3 auta do dyspozycji i pracując 2 km od domu takie przebiegi są realne. I proszę mi wierzyć, że nie jestem 80 letnim emerytem jeżdżącym autem tylko do kościoła.

 

Odnośnie śladów rudej, to starałem się opisać jak najdokładniej co dolega lakierniczo mojej 540. Nie staram się niczego ukryć, ani zataić tak aby kupujący nie musiał mówić niezbyt przyzwoicie o moim pochodzeniu społecznym o mej rodzinie, przyjeżdżając kilkaset km na oględziny "auta w stanie igła".

Moja 540 nie jest idealna i jeśli ktoś szuka takiego auta w Polsce z wiekiem 12 lat to chyba łatwiej jest trafić kumulacje w totka. No ale nikt nikomu nie zabroni uganiać się za jednorożcem. Co do nowych aut które łapią szybciej rdzę to proponuję na pierwszym miejscu postawić Forda (Focus, Mondeo) - mieliśmy takich kilka w firmie i auta po 2 latach od kupna trzeba było prawie całe lakierować. I nie sądzę, że są to jedynie wyjątkowe przypadki.

 

Sam od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tym, aby oba elementy pomalować i wymienić ramkę w tylnej szybie. Kosztować mnie to będzie pewnie z 1000 zł i podejrzewam, że jeśli nikt nie będzie chciał kupić auta w takim stanie to będę to musiał zrobić. Oczywiście ryzykuję przy tym obiekcje kupującego, że lakier nie jest orygina;ny, że auto malowane i na pewno było zgięte jak banan. Dlatego wolę opuścić cenę, tak aby to kupujący zrobił sobie auto tak jak będzie chciał i to on będzie miał pełną świadomość co kupił i w jakim stanie.

 

Reasumując mój trochę przydługi komentarz, za co przepraszam - nie chciałem zaśmiecać tematu ( końcu wątek był o 540 z Radomia), podtrzymuję z całą stanowczością, że mechanicznie auto jest praktycznie bez zastrzeżeń jeśli chodzi o newralgiczne elementy (silnik, skrzynia, zawieszenie, napędy), natomiast z drobniejszych rzeczy to powoli zbliża się serwis olejowy przy którym trzeba będzie wymienić przednie tarcze z klockami - na co zwrócił mi w piątek jeden z oglądających forumowiczów.

 

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i oczywiście zapraszam do kontaktu i na przejażdżkę.

Adrian

 

 

No to bym rękę stracił...

Byłem niemal pewny że widziałem przebieg w okolicach 290 tys...a może czeski błąd?

Przebieg 209 jest realny i jeśli prawdziwy ja bym się nie czepiał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.