Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dla uspokojenia nerwowych forumowiczow powiem tylko ze lampy led philipsa do jazdy dziennej sa dostepne w kazdym ASO BMW w katalogu Akcja Zima jako akcesorium do samodzielnego montazu. Ponadto rozczaruje co niektorych poniewaz nawet montaz kierownicy wielofunkcyjnej, xenonow i innych retrofitow zakupionych u nich jest przewidziany do podlaczania przez uzytkownika we wlasnym zakresie. Mam auto na gwarancji z pakietem BSI i w przeciwienstwie do niektorych tu wypowiedzi wiem jak wyglada sprawa serwisowania i kosztow ASO. pozdr
  • Odpowiedzi 84
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Arnold dość ciekawe te światła,ale niestety nie pasują do naszych zderzaków od x5,szukam czego pod te auto,macie jeszcze coś na oku?

Marczello-(cytat -Tak samo jest z instalowanie zamienników w porządnym nie starym samochodzie. Chyba, że ktoś kupił 10-cio letniego Xa za 40tyś ze swoich wszystkich oszczędności by spełnić marzenia i teraz kombinuje jak ze spalania 12L/100km zrobić 9,8L, albo 6L i to jest niebezpieczne. Na zachodzie zabronione jest jakiekolwiek swoje naprawy i zmiany w samochodzie. Wszystkie naprawy w ASO lub w warsztacie na licencji.) jak czytam twój wpis ostatni to nie mogę uwierzyć ze w profilu masz parę autek w starym roczniku,ciekawe jak je miałeś to jakie były myśli , spostrzeżenia i czyny związane z eksploatacja w tym czasie tych autek,czemu odrazu nie kopiłeś tego co masz teraz ?,czytając twoja wypowiedz chciałbym odkupić dziś od ciebie te E30 które miałeś-bo to pewnie jest igła kolekcjonerska jak z fabryki.(nie twierdze ze była zaniedbana,tylko się zastanawiam czy ze wszystkim byleś w ASO,jak tak to zwracam honor)

Opublikowano

Drogi w Niemczech na pewno w dużym stopniu przyczyniają się do zmniejszenia wypadkowości, ale również istotny jest serwis jak i kultura jazdy - składniowa daje wypadkową siły. U nas ani dróg nie ma, a druga rzecz, że mechaników dobrych tez nie ma, a kultura jazdy daje też wiele do życzenia. Wnerwia mnie jak ktoś kupuje samochód na który go nie stać, nie stać do na serwis, eksploatację. Samochody wyglądają jakby miały się rozlecieć. A najlepiej jak widzę na stacji benzynowej jak ktoś tankuje swoje BMW auto za 20pln. To tylko pogłębia polski stereotyp o właścicielach BMW. Napisałem, że można zaoszczędzić na kupno nowych oryginalnych częściach nie koniecznie w ASO, ale nie można pakować chińszczyzny do samochodu tej marki - nie mówiąc "każdej" marki.

E30 miałem 10 lat temu z 2,8L w benzynie. Nie liczyłem kosztów spalania - bo kupując taki samochód liczyłem się z tym. Gdy miałem problemy finansowe jeździłem Megane 1,9dti - nie było mnie stać na BMW. Megane była dużo tańsza w eksploatacji. Rok temu kupiłem E31 z miłości do tej marki - kupiłem ją za 12500pln wpakowałem w nią już 20tyś pln w zrobienie zawieszenia,klocków, tarcz, wahaczy, kupno opon - liczę się z tym, ze samochód jest ciężki i bardzo szybki, więc podstawy bezpieczeństwa muszą być zapewnione. Części oryginalne kupiłem przez serwis naprawy ze spacjalizacją BMW - nie w ASO. Gdy nie było mnie stać na naprawę E39 w ASO czy w warsztacie BMW, naprawiałem u kogo się da - zawsze był problem - jedna rzecz zrobiona inna spieprzona albo źle zrobione i ciągle samochód na warsztacie. W ASO faktycznie zdarzają się wyjątki takie jak w TVN Turbo w Raporcie lecą, ale to tylko wyjątki o których trzeba wspominać. Jeśli Kaziu robi coś w swoim warsztacie i coś spieszy - i po finale oddasz go do sądu - nie będzie go stać na wypłatę odszkodowania.

 

Jeden mechanik robił mi samochód dostawczy 3mc naprawy - (skrzynia biegów). Porażka! Oddałem gościa do sądu - wyciągłem odszkodowanie za czas jaki samochód nie pracował. Kwota opiewała na taką kwotę, że gościu by musiał zbankrutować, ale nie jestem chamem i dogadaliśmy się. Z ASO nie miałbym skrupułów. Nie możemy zakładać, ze pan Kazik zawsze zrobi wszystko dobrze.

 

Nikogo nie atakuję i nie miałem takiego zamiaru. Denerwują mnie ludzie np w E36 i nie tylko, którzy podtrzymują stereotyp BolidMłodzieżyWiejskiej. Moje samochody są na bardzo wysokim poziomie - zarówno prywatne jak i służbowe. Nie chcę mnieć później wyrzutów sumienia że coś sie stało z powodu niedopatrzenia czy zaniedbania.

Trzy największe litery w całym uniwersum: B M W
Opublikowano
W Xie chciałem założyć autoalarm - NIKT się tego nie podjął. Specjaliści rezygnowali, mówiąc w każdym samochodzie tylko nie w Xie. Finał - wylądowałem w ASO. Dlatego nie jestem za tym by kopać w samochodzie sam, tymbardziej przy elektronice. Każdy mówił, że Xy bardzo nie lubią "obcych ciał" w sobie i kopania w elektronice.
Trzy największe litery w całym uniwersum: B M W
Opublikowano
Drogi w Niemczech na pewno w dużym stopniu przyczyniają się do zmniejszenia wypadkowości, ale również istotny jest serwis jak i kultura jazdy - składniowa daje wypadkową siły. U nas ani dróg nie ma, a druga rzecz, że mechaników dobrych tez nie ma, a kultura jazdy daje też wiele do życzenia. Wnerwia mnie jak ktoś kupuje samochód na który go nie stać, nie stać do na serwis, eksploatację. Samochody wyglądają jakby miały się rozlecieć. A najlepiej jak widzę na stacji benzynowej jak ktoś tankuje swoje BMW auto za 20pln.

 

Marczello, Ty chyba słońca potrzebujesz :) U nas wszystko źle? Otóż nie. Wszyscy chcielibyśmy lepszych dróg, ja też, mechanicy zdarzają się i tacy, i tacy a kultura jazdy jest taka, jak drogi: jak obwodnica Wiednia ma po 4 pasy ruchu w każdą stronę, to wszyscy się pomieszczą, ale jak jedna z dużych wylotówek z W-wy z trzech pasów ma teraz jeden (od 6-ciu miesięcy :) ), to nie dziw się - kultura nam wszystkim siada. Czemu Cie boli jak kto tankuje? Ja z lenistwa tankuję co 1.000 km (przed chwilą upchnąłem w baku 92 litry), moja Żona tankuje jak się zapala rezerwa, zawsze za 100 zł. Jak ją pytam "ile Toyota pali", to słyszę "100 zł spaliła" :)

 

Z elektroniką do X'a to fachowcy poza ASO nie lubią, bo BMW nie udostępnia dokumentacji i nie wiesz do końca, co się dzieje w obwodach elektrycznych. Prosty przykład: skąd komputer wie, że przepaliła się żarówka? Bo po przekręceniu kluczyka obwód generuje 3 do 5 krótkich strzałów napięcia i sprawdza, czy ma obwód (może też sprawdza opór, nie wiem). Przy żarówkach żarowych tego nie widzisz, ale jak zmieniłem ringi na LED, to światła przez ułamek sekundy wyglądają jak policja, (najpierw szybko mryga prawa pozycja a potem lewa, LED potrzebuje znacznie mniej prądu, więc żarówka nie zdąży się rozżażyć a LED już błyśnie :) I jak nie masz do tego dokumentacji, to nic dziwnego - prosta elektronika wariuje i trzeba dochodzić na piechotę a nie każdy elektryk to lubi/ma czas.

 

Marcin

Opublikowano

To fakt - słońca i lata mi brakuje. :mad2:

Poza tym - masz swoje racje, ja swoje - forum jest na to by je wypowiadać. Nie ma co dalej polemizować.

pzdr.

Trzy największe litery w całym uniwersum: B M W
Opublikowano
Arnold dość ciekawe te światła,ale niestety nie pasują do naszych zderzaków od x5,szukam czego pod te auto,macie jeszcze coś na oku?
Philips robi jeszcze dużo węższe daylight 4 a Hella małe okrągłe światła do jazdy dziennej, popatrz może któreś będą pasowały. pozdr
  • Moderatorzy
Opublikowano

I Wam się to podoba???!!!

Przecież takie dodatkowe lampki ma prawie każdy Golf w PL !!!!

Nie lepiej zmienić żarówki w ringach na białe ledy i dać światła dzienne w długich?

Opublikowano
Dobra sugestia. Wygląda to okropnie.
Trzy największe litery w całym uniwersum: B M W
Opublikowano
Nie porównuj tanich pseudo lamp bez homologacji do markowych produktów, ponadto wygląda to dla mnie lepiej niż gmeranie w oryginalnej lampie i cudowanie z żarówkami led... to dopiero pachnie bazarkowym tuning shopem. Podejrzewam że żaden z was nawet nie widział oryginalnego produktu na samochodzie, naoglądaliście się tanich gówien i teraz snujecie negatywne opinie. Fakt jest taki że nawet Schnitzer doposaża swoje auta w moduły LED. Ale pewnie chcą upodobnić się do golfów... jedynek
  • Moderatorzy
Opublikowano

Ma czy nie ma homologacji to i tak wygląda jak kasztan z krzaków. :norty:

Jak będę miał chwilkę to zrobię fotkę jak to wygląda w oryginale + ledowe żarówki + długie jako światła dzienne.

Opublikowano
Takim żarówkowym tuningom bez żadnej homologacji DRL mówię nie, każdy bardziej kumaty policjant zabierze ci dowód...
Opublikowano
BMW ma ringi, piękne ledy w Audi - to pasuje - inne połączenie odpada. Tak to wygląda z mojej strony. Nie dałbym LEDów do BMW - tak czy siak widać, że było coś kopane. Lubię mieć samochód ile się da w oryginale. Alpina, ACS czy Hamman mnie nie przekona.
Trzy największe litery w całym uniwersum: B M W
  • Moderatorzy
Opublikowano

Hehe.... żarówki od długich do świateł dziennych to oryginały tylko świecą z ograniczoną mocą np. 15% a na ledową wymieniać tylko żarowkę ringów i dzięki temu ringi świecą białym czyli dozwolonym światłem.

Ograniczenie mocy żarówek długich jest dopuszczone przez BMW gdyż w fabrycznym LM istnieje taka opcja.

I z daleka widać że jedzie BMW a nie np. Audi czy Peugeot.

Opublikowano
Ci co juz cos maja,dajcie jakieś fotki abyśmy zobaczyli jak to wygląda na żywo
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Jak przyjda i zamontuje, to pokaze. Na razie wciaz czekam, bo do 14 lutego Chinczycy mieli swoj Nowy Rok, wiec biura i poczta - wszystko stalo.

 

Pozdrawiam,

 

Marcin

Opublikowano

byłem dziś w Inchcape (nuda), i:

a) serwisant rodem z LOST powiedział, że jestem jego kumplem. Trochę mnie zaskoczył.

b) światła dzienne do E53 kosztują 690 zł. Świecą zapewne czystym złotem.

c) w E53 nie da się ustawić sterownika świateł "długich", żeby zrobić z nich światła dzienne.

 

pozdrawiam,

 

Marcin

  • Moderatorzy
Opublikowano

Haha....

Nie da się :duh: :duh: :duh: :duh:

Opublikowano
Marcinx5 przyszły Ci te siatła?,,ciekaw jestem jak to bedzie swiecic,mysle tez zamontowac zarowki led w halogeny i przerobic tak aby swiecily tylko one w dzien,bez postojowek
Opublikowano

witam,

 

Nie, jeszcze nie przyszły, czas dostawy z Chin waha się od 7 do nawet 30 dni (zwykła poczta), więc wciąż czekam. Podjechałem ostatnio do stacji kontroli technicznej i diagnosta powiedział, że montaż świateł dziennych w miejsce przeciwmgielnych to wystarczający powód do odebrania dowodu rejestracyjnego przez co bardziej kumatego Policjanta. No i w kropce jestem, bo staram się być legalny na maxa.

 

pozdrawiam,

 

Marcin

Opublikowano
a moze wiecie,bo nie moge znalesc,czy we wszystkich krajach czlonkowskich UE mozna jezdzic tylko na siatlach dziennych(bez postojowych)?,jak to jest w poszczegolnych krajach(w niektorych jest obowiazek,a w innych nie ma obowiazku zalaczania siatel)
Opublikowano
zanalazlem cos takiego- http://dadrl.pl/?page=dzienne ,czyli jak sie ma zamontowane dzienne w miejsce halogenów ,to nie przyczepia sie jak beda to klosze do dziennych (z homologacja),orginaly trzeba wywalic .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.