Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam problem z bmw e46 n42 115km 2002r ,auto jak jest zimne nie pali na wszystkie gary ,ma małe cisnienie na zimnym , mechanik powiedział ze tłok jest uszkodzony ,a może coś jeszcze ,zrobił próbe olejowa i po dodaniu oleju na zimnym ciśnienie wzrasta ,mam pytanie co sie opłaca wymienić silnik czy go robić ,dodam ze mam gaz ,przebieg orginalny 154 tyś na gazie zrobione 45 tyś
Opublikowano
Dlaczego pomiar został wykonany na zimnym silniku?? jeżeli ciśnienie przy próbie olejowej wzrosło do wartości nominalnych tj fabrycznych można podejrzewać: pierścienie, tłok lub gładź cylindra. Jeśli nieznacznie to: nieszczelności zaworów i pierścieni tłokowych.
Opublikowano
Było robione na ciepłym i miało ponad 15 na cylinder,na zimnym na pierwszym cylindrze było 10, 0,85 na drugim 0,78,na trzecim 0,88,na czwartym zalałem moto doktora i jst ok już 4 miesiace ,mam też instalacje gazowa może ona cos narobiła bo z nia tez miałem problemy ale teraz jest ok
Opublikowano
teraz tak, ale dopiero jak zalałem moto doktora,ale mam znowu czasami problem z odpaleniem ,i tak mi sie wydaje ze problem powraca ,a woim wypadku diagnoza chyba była trafna ,i zastanawiam sie co zrobić z tym remont silnika czy wymiana

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.