Skocz do zawartości

regeneracja reflektorów


cypis666

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Sam czujnik jest w postaci kostki.

wygląda to tak.

http://i60.tinypic.com/28uhb8w.png

 

Oba czujniki od poziomowania są z prawej strony na wahaczach.

Jeśl masz błąd czujnika z przodu, wystarczy skręcić koła w prawo i zajrzeć... czy np ramię nie pękło, czy jest podłączone do czujnika.

 

Po podniesieniu fury na lewarku i zdjęciu koła, masz bardzo dobry dostęp. Wtedy można zerknąć czy wtyczka ok, czy przewody całe, cy wygląda wszystko jak trzeba.

Czujnik jest przykręcony na dwa imbusy lub torxy... zależy jakie śruby ktoś zastosował i czy było grzebane... u ciebie miałem torxy a w czujce która przyszła były imbusy.

 

Co do zmiany kierunku świecenia świateł... w środku jest specjalne pokrętło któym to się przestawia... powinna być naklejka na lampie jak to zrobić.

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 167
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Super, dzięki za obszerne info :)

 

Dostałem paczkę z lampami spowrotem już. Jak narazie wygląd super, zapakowane elegancko. Nawet mniej zapłaciłem bo "tylko" 500zł :)

Jak tylko dostanę nowy czujnik poziomiu to odpale i zobaczymy co i jak :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Reflektory mi akurat nie parują, chociaż pierwszy raz po zamonotwaniu lamp zaliczyłem wizyte na myjce i zaparowały.. ale tylko za pierwszym razem teraz jest ok.

 

U mnie jest jeszcze trochę inny problem, raz na jakiś czas nie wiedzieć czemu źle się poziomują i świecą za wysoko :/|

W dzień nie robi to problemu chociaż wyjeżdżając z garażu widzę że świecą za wysoko, ale wieczorem robi się problem. Wszystkie znaki się świecą a ludzie mi dają długimi po oczach

No i tak jest przez 1-2 dni potem wraca do normy i znowu po jakimś czasie za wysoko ?!?!?!

 

Czy tu chodzi o czujnik ?

Miał ktoś już podobnie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reflektory mi akurat nie parują, chociaż pierwszy raz po zamonotwaniu lamp zaliczyłem wizyte na myjce i zaparowały.. ale tylko za pierwszym razem teraz jest ok.

 

U mnie jest jeszcze trochę inny problem, raz na jakiś czas nie wiedzieć czemu źle się poziomują i świecą za wysoko :/|

W dzień nie robi to problemu chociaż wyjeżdżając z garażu widzę że świecą za wysoko, ale wieczorem robi się problem. Wszystkie znaki się świecą a ludzie mi dają długimi po oczach

No i tak jest przez 1-2 dni potem wraca do normy i znowu po jakimś czasie za wysoko ?!?!?!

 

Czy tu chodzi o czujnik ?

Miał ktoś już podobnie ?

 

A regulowałeś światła, w sensie czy ustawiałeś je na stacji diagnostycznej? Ja jescze tego nie dotykałem bo się boje, że mi ktoś to spier.... ale zdecydownie muszę to zrobić ponieważ na pewno świecę również za wysoko, ale zawsze na tym samym poziomie.

Czujnik poziomu również u siebie wymieniłem, bo miałem uszkodzony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy przyczyną będzie czujnik, czy silniczki w reflektorach (raczej czujnik), ale powiem, że światła się nie poziomują, tylko wracają do zaprogramowanej pozycji.

Cała regulacja na lampie, czy na kompie to ustawienie określonego punktu, w jakim ma się ustawić lampa. Dlatego też, jeśli masz prawidłowo ustawione lampy, to zawsze po teście przy odpaleniu, po jeździe po dużych nierównościach, garażach i w każdej innej sytuacji powinny się ustawić w zadanym punkcie. Nawet jak ustawisz jedną w górę a drugą na sam dół, to zawsze mają do tej pozycji wrócić.

Winę raczej zrzuciłbym na czujnik, bo jeśli obie lampy w tym samym czasie zaczynają świecić tak samo nieprawidłowo, to raczej jest wina ich sterowania.

Sprawdzałeś jak reagują na ruch czujnika przy wahaczu? Tzn. jak odepniesz czujnik od wahacza i sam nim ruszasz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

po regeneracji i wymianie regulatorów obowiązkowa wizyta na stacji diagnostycznej w celu ustawienia prawidłowego poziomu.

grosze kasują albo za darmo na przyrządzie ustawią.

ustawienie na lampach jest MECHANICZNE i nie ma nic do rzeczy z elektroniką są to pokrętła w lampie regulujące regulatory na gwincie,

silniczki ustawiają lampę na pewnym poziomie, który jest podany przez czujnik, ale właściwy poziom należy ustawić na regulatorach.

i to najlepiej z kierowcą w środku (może to mieć wpływ)i

Oczywiście wszystko będzie ok pod warunkiem prawidłowo reagujących czujników.

a te najlepiej sprawdzić ręcznie, zdjąć koło, odkręcić śrubkę i sprawdzić czy lampa reaguje przy poruszaniu czujnikiem

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś chwile pojezdzilem, i coś jest nie tak tylko nie wiem czy to wina czujnika?

 

Stanąłem przed garażem i światła miały problem żeby się ustawić po ok 20min jazdy. Chodziły góra dół przesuwaly się ok 1cm w górę i w dół przez 2-3min

 

Czujnik? Jeżeli tak to który?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Jak tam u Was w te ulewy z parowaniem reflektorów? U mnie kurna parują :mad2: Się boję, że zaraz od tego parowania się zrobi syf w środku lampy i tyle będzie z całej regeneracji :mad2:

Da się coś na to poradzić? Może zakład od lamp się w jakiś sposób nie popisał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze

Moje wrocilły uszczelnione, i dodatkowo metalowymi klamerkami spięte.

myje na myjni fure, jezdże w deszczu... parowania nie zauważyłem

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tam u Was w te ulewy z parowaniem reflektorów?

Z tym to akurat jest loteria w taką pogodę. Przy takiej pogodzie parowanie lamp nie oznacza zaraz, że coś jest z nimi nie tak. Taki urok owych warunków atmosferycznych.

Zresztą znajdź też inną analogię - w taką pogodę najczęściej parują też szyby w środku auta. Czy to znaczy, że z nimi też coś jest nie tak? :mrgreen:

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tam u Was w te ulewy z parowaniem reflektorów?

Z tym to akurat jest loteria w taką pogodę. Przy takiej pogodzie parowanie lamp nie oznacza zaraz, że coś jest z nimi nie tak. Taki urok owych warunków atmosferycznych.

Zresztą znajdź też inną analogię - w taką pogodę najczęściej parują też szyby w środku auta. Czy to znaczy, że z nimi też coś jest nie tak? :mrgreen:

Pzdr.

Miałem różne samochody, tylko w BMW paruje :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze

340 / sztuka kwota brutto. - twardy klej

komplet 680 + przesyłka.

taka jest (była przynajmniej) cena

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam lampy nierozklejane (regulatory wymieniłem sam bez ich rozklejania) a mimo tego w pewnych warunkach atmosferycznych czasem wzdłuż dolnej krawędzi trochę potrafią przyparować. Często też tak się dzieje jak jest bardzo gorąco latem i pojedzie się na myjnię gdzie lampy spryska chłodna woda. Wtedy też troszkę są przyparowane.

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Zachecony dobrymi recenzjami regeneracji reflektorow u p. Huberta , postanowilem sie sam przekonac o jej skutecznosci na moich lampach ksenonowych.

Reflektory dostraczylem osobiscie, rowniez osobiscie je odbralem zeby nie mozna nic bylo zrzucic na kurierow itd

 

Faktycznie , efekt jest wart tych pieniedzy.

Ponizsze zdjecia nie do konca oddaja roznice w oswietleniu , tak jak moje oko to widzi ale mozna wierzyc na slowo ze jest sporo lepiej.

P. Hubert jeszcze zalecil wymiane palnikow gdyz jeden z nich juz ma "obloczek" i na pewno emisja swiatla jest zanizona tak wiec moze byc jeszcze lepiej.

Poza polerka kloszy, czyszczeniem soczewek i ponowna metalizacja luster, wymienil kolka zebate na recznej regulacji lamp bo starosc je dopadla i byly w rozsypce.

Zdecydowanie polecam usluge u p. Huberta.

 

http://s4.postimg.org/eyqilcwxl/Xenony_przed_i_po_01.jpg

 

http://s4.postimg.org/jw436gywp/Xenony_przed_i_po_02.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Nie działa mi regulacja w lewym reflektorze, chodzi o wersje polift z xenon. Trudno to rozebrać? Da sie naprawić starą regulacje czy trzeba szukać drugiej? Dodatkowo mam problem z samopoziomowaniem, czy czujnik jest tylko po prawej strony, czy przy nivo tylny tez trzeba sprawdzić?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.