Skocz do zawartości

regeneracja reflektorów


cypis666

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Ten sam problem co u kolegów, lapmy co chwile świecą w dół lub w górę więc ciągła regulacja.. nie wiem czy to regulatory czy czujnik..

Słabe światło to dość spory problem, żeby tego było mało dziś spalił się jeden żarnik, rok temu wymieniałem obydwa na ory. został mi 1 stary sprawny, jutro go włożę. Mimo wszystko zastanawiam się nad regeneracją, chciałbym żeby ktoś zrobił to raz i porządnie.

 

Ktoś może coś powiedzieć o:

 

http://www.xenon-serwis.pl/

 

Mam do nich jakieś 170km i najlepiej byłoby do nich jechać. Pytanie tylko jak długo to trwa?

 

Dziś rozmawiałem z Panem, 340zł od lampy przy twardym kleju i 240zł przy miękkim - jak znam życie to pewnie u mnie jest twardy.

Ktoś był, robił, może poradzić? odradzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 167
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze

Ja się składam do regeneracji i z pewnością będę wysyłał

sporo czytałem i wybrałem zakład koło Poznania.

regeneracja-hc

mają bardzo dużo pozytywnych opinii.

u mnie również za komplet przy twardym/ silikonowym kleju 340 zl

odbłyśnik, soczewka, regulatory i polerka...

z pewnością zrobię fotki więc wrzucę na forum

ale cała operacja pod koniec lutego... kasa.

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słyszałem że od połowy czy tam końca 2002r. lampy są tak klejone że są nierozbieralne, czy ktoś z tej firmy potwierdził na 100% że można to zrobić w tym modelu? Jeśli tak, to sam chętnie bym się skusił na taką usługę, czekam na relację!
Straight six in the front, manual gearbox in the middle and drive goes to the back - that's the chapter one, page one of the petro-sexual handbook :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ja oddawałem same odbłyśniki do napylenia ale do innej firmy (rozważałem też oddanie całych lamp) i pan mi powiedział że dużo samochodów ma klejone klosze, których nie da się zdjąć, więc lampy są rozcinane na obudowie, naprawianie, po czym ponownie sklejane/spawane.

Więc praktycznie dla dobrego zakładu nie stanowi to problemu :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, czyli otwierane są "inwazyjnie", pytanie tylko czy nie powoduje to problemów w przyszłości.. Jakieś złe spasowanie, nieszczelność, itp. Dzięki za info
Straight six in the front, manual gearbox in the middle and drive goes to the back - that's the chapter one, page one of the petro-sexual handbook :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Nie, widziałem takie lampy w e39 po rozcięciu, i były ładnie poskładane, nawet nie rzucało się w oczy miejsce spawania, z parowaniem też nie było problemów.

A świeciły super, tym bardziej że dostały soczewki bi-xenon z A6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

W firmie do której planuje wysłać klosze,

gość zadał pierwsze podstawowe pytanie - "Jaki klej został wykorzystany do sklejenia lamp?"

U nich na stronie jest nawet film pokazowy.

pewnie ma to związek z tym o czym piszecie.

Jedne lampy są sklejone na taki plastyczny klej, coś jak plastelina, i z nimi nie ma większych problemów pewnie,

a inne lampy, mają coś jakby silikon tylko że twardsze, i te pewnie w piekarniku tak łatwo się nie rozejdą i trzeba kombinować,

dlatego też regeneracja tych lamp jest droższa.

 

Rozmawiałem z gościem przez telefon, bardzo konkretny i widać że nie pierwszyzna dla niego lampy od e39

i co ważne, powiedział mi że po szlifowaniu kloszy napylają jakąś warstwę ochronną...to ważne, bo słyszałem że jak się samemu

zrobi polerkę, to lampy dość szybko matowieją później.

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałem z gościem przez telefon, bardzo konkretny i widać że nie pierwszyzna dla niego lampy od e39

i co ważne, powiedział mi że po szlifowaniu kloszy napylają jakąś warstwę ochronną...to ważne, bo słyszałem że jak się samemu

zrobi polerkę, to lampy dość szybko matowieją później.

Poprzednie moje lampy (fabrycznie założone miałem polifty z żarówkami H7, które wymieniłem na oryginalne poliftowe ksenony D2S) użytkowałem przez prawie 2 lata po tym, jak samodzielnie zrobiłem polerkę kloszy. W ruch poszły papiery ścierne wodne + pasta polerska Menzerna 3000 + położenie wosku twardego Finish Kare 1000 Hi Temp). Przez całe te 2 lata ani trochę nic nie zmatowiało samo z siebie (oczywiście podczas użytkowania pojawiały się mikro obicia od jakichś kamyczków i syfu na drodze ale nie było to permanentne matowienie tworzywa), ani nic nie zżółkło itp.

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ok,

dzięki za info,

twardy wosk faktycznie może robić robotę...

jeżeli ktoś wie jak to zrobić poprawnie i potrafi, nie mówię że się nie da.

 

ja już zdecydowałem że wyślę, i tak są regulatory do wymiany i chcę by odbłyśniki zostały napylone,

przy okazji niech gość zrobi polerkę...

zobaczę jak wyjdzie

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

W tym tygodniu jadę w delegację.

jak wrócę to wysle lapy, najprawdopodobniej gdzieś pod koniec miesiąca / przyszły tydzień.

auto będzie uziemione na ok 3 dni więc muszę to sobie logistycznie jakoś zaplanować ;)

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szukałem jeszcze troche w internecie i znalazłem tego gościa

 

http://tmc-mc.pl/?page=o_firmie

 

przez telefon oczywiście wszystko pieknie, szukałem gdzieś jakiś opinii ale nie ma nic.

Gość za kompleksową usługę powiedział 350zł ale nie był w stanie powiedzieć mi co wchodzi zakres tej usługi - usłyszałem tylko "wszystko proszę Pana"

 

czekam z niecierpliwością na efekt po powrocie twoich lamp, koniecznie zrób zdjęcia przed (wiem że się powtarzam) :D

jeszcze tylko powiedź jak wygląda u Ciebie jazda wieczorem?

u mnie oświetlone jest 5m do przodu ? być może dalej ale to tak świeci że nic nie widać..

jeszcze jak to w BMW koszty u mnie wzrosną bo jeden z Xenonów zrobił się blady.. znaczy że do wymiany :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Spoko

zrobię wszystkie fotki.

cyknąłem już jak świecą w nocy teraz,

zrobę foto w tym samym miejscu przy tym samym oświetleniu po regeneracji.

co do świecenia, to też odnoszę wrażenie że niezbyt dobrze w nocy się sprawdza... ale u mnie to może też być wina regulatorów i ustawienia świateł,

będą fotki i będą filmy... spoko.

jak tylko wyjmę lampy

 

Edit:

Lampy jutro jadą do Poznania... pod koniec tygodnia powinny być spowrotem :|

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj chce poinformowac / urchonic przed uszkodzeniem reflektorow,

 

Jak polerujecie lampy nalezy na sam koniec uzyc specjalnego filtra UV,

ktory sie naklada na koniec na reflektory, inaczej zepsujecie sobie reflektory a efekt bedzie tylko chwilowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Tutaj chce poinformowac / urchonic przed uszkodzeniem reflektorow,

 

Jak polerujecie lampy nalezy na sam koniec uzyc specjalnego filtra UV,

ktory sie naklada na koniec na reflektory, inaczej zepsujecie sobie reflektory a efekt bedzie tylko chwilowy.

 

 

Bajki opowiadasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

No tak się składa że chyba nie opowiada.

Miałem troszkę przyniszczone klosze, i właśnie oddałem do polerowania.

Po pół roku wyglądały gorzej jak przed polerką, zżółkły, zmatowiały, ogólna rozpacz.

Tu gdzie polerka nie sięgnęła plastik był nadal ok, tu gdzie było robione tragedia.

A też się cieszyłem jak głupi że wyglądały idealnie, wręcz jak nowe :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Zajmuję się tym zawodowo, zrobiłem już setki lamp i nie mogę się z Tobą zgodzić.

Z kilkoma autami, w tym z jednym e39, w którym robiłem lampy mam do czynienia na co dzień. Po ponad roku wyglądają tak samo jak w dniu, w którym je robiłem. Auta dosyć intensywnie użytkowane.

 

Są dwie opcje, które mogły spowodować Twój problem:

1. Nie do końca usunięta warstwa wierzchnia lampy i to jej resztki zżółkły (czytaj źle przeprowadzony proces polerki),

2. Myjesz auto agresywną chemią (np. myjnie bezdotykowe).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio robilem z kumplem wlasnie takie czyszczenie lam w jego aucie

On zamowil sobie taki KIT to odnowy lam, i tam wlasnie w instrkcji bylo zeby po polerowaniu nakladac dolaczony

ten filter UV i tak tez zrobilismy !

Doczytalem sie tez paru odpowieedzi u innych ze tez nalezy uzywac filter UV

 

Nie chce tu sie klocic i mowic jak jest po prostu mowie co slyszalem widzialem i uzywalem,

 

Mozliwe ze bez tego dodatku UV tez bedzie OK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zajmuję się tym zawodowo, zrobiłem już setki lamp i nie mogę się z Tobą zgodzić.

Z kilkoma autami, w tym z jednym e39, w którym robiłem lampy mam do czynienia na co dzień. Po ponad roku wyglądają tak samo jak w dniu, w którym je robiłem. Auta dosyć intensywnie użytkowane.

 

jak co dzien widzisz te auta to tyhc zmian kazdego dnia ( zmian w lampach ) nawet bys nie byl w stanie zobaczyc

bys musial zrobic zdjecie tych lamp i po roku czasu w takich samych warunkach takie samo zdjecie i bys mogl zobaczyc roznice wtedy.

o ile jakas jest badz nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Zajmuję się tym zawodowo, zrobiłem już setki lamp i nie mogę się z Tobą zgodzić.

Z kilkoma autami, w tym z jednym e39, w którym robiłem lampy mam do czynienia na co dzień. Po ponad roku wyglądają tak samo jak w dniu, w którym je robiłem. Auta dosyć intensywnie użytkowane.

 

jak co dzien widzisz te auta to tyhc zmian kazdego dnia ( zmian w lampach ) nawet bys nie byl w stanie zobaczyc

bys musial zrobic zdjecie tych lamp i po roku czasu w takich samych warunkach takie samo zdjecie i bys mogl zobaczyc roznice wtedy.

o ile jakas jest badz nie ma.

 

 

 

Aby stwierdzić czy lampy zżółkły albo zmatowiały, nie potrzebuję chyba zdjęć :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.