Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeśli chodzi o regulację, to najprawdopodobniej regulatory połamane.

normalna sprawa, najlepiej oba komplety wymienić na takie z aluminiową główką.

co do rozebrania.... to zależy ile masz czasu i jakimi narzędziami dysponujesz... reflektory poliftowe mają zazwyczaj twardy klej, co nie ułatwia sprawy rozebrania ich.

Są magicy co wymieniają regulatory bez rozbierania lampy... ja nie wiem jak to zrobić... niech się ktoś inny wypowie,

Co do czujników, to należałoby sprawdzić oba.

czy światła reagują.

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
  • Odpowiedzi 167
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Są magicy co wymieniają regulatory bez rozbierania lampy... ja nie wiem jak to zrobić... niech się ktoś inny wypowie,

JA tam magikiem nie byłem i nie jestem ale wymieniałem u siebie regulatory bez rozbierania lampy. Fakt - podstawa to cierpliwość i nerwy ze stali (ewentualnie poklniesz jak najstarszy szewc) ale da się to spokojnie zrobić. Chyba, że ktoś ma absolutnie 2 lewe ręce to wiadomo, że ciężko mu będzie to ogarnąć. Jak się ma odrobinę zdolności manualnych to jest to do ogarnięcia.

Pzdr.

Opublikowano
sam zastanawiam sie nad rozebraniem lamp...wolalbym polerowac niz kupowac hujowe zamienniki za 300zl ktore za rok beda wygladaly gorzej niz moje obecne 11 letnie...
  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam.

 

Idzie jesień i zabrałem się za prawe światło bo ledwo świeciło.

Udało mi się je rozkleić. Ale by dostać się do tego czarnego już odbłyśnika cuś trzeba jeszcze odkręcić.

Ale za chiny nie wiem co. Tyle tego.

Przesyłam linki do zdjęć. Może ktoś mi jakoś pomoże - nakreśli co mam odkręcić by wyjąć te odbłyśniki.

 

Z góry dziekuję.

 

 

http://fotozrzut.pl/zdjecia/c08e01e9d2.jpg

http://fotozrzut.pl/zdjecia/97d913cfeb.jpg

http://fotozrzut.pl/zdjecia/7672dd4e8e.jpg

 

 

Rozkleiłem i nie wiem jak się bardziej dostać. A nie chcę odkręcić czegoś czego nie trzeba :)

Opublikowano

W zasadzie to tam filozofii wielkiej nie ma - musisz odkręcić te nóżki, na których trzyma się soczewka. Reszta powinna być także intuicyjna jak już odkręcisz soczewkę - więcej zobaczysz to i będziesz widział które śruby masz wykręcać, żeby uwolnić odbłyśniki.

Lampy z którego roku miałeś, że udało Ci się je rozkleić? No chyba, że przez rozklejenie rozumiesz też rozcięcie kleju.

Pzdr.

Opublikowano

Wiesz. Auto ponoć z 2001r. Czytałem gdzieś że później stosowano jakiś twardy klej. Mi się udało. Autko stało na słońcu i zabrałem lampę do domu i pomalu, pomalu z nożykiem udawało mi się. Ale ten sylicon też mocno trzymał. Bałem się by nie połamać sobie klosza.

A co do odbłyśników. Tam też są te regulatory. Nie wiem jak wyciągnąć te cięgiełka. Na tych białych kostkach są takie nacięcia więc chyba trzeba trochę je odgiąć by wyszarpnąć. Hmmm.

I dzięki za info :)

Opublikowano
Jak najbardziej masz miekki klej , odbłyśniki masz wypalone co widac (jak bys chciał mam nowe na magazynie) regulatory juz były wymieniane , co do odkręcenia soczewki nie ma problemu , ale przy jego przykręcaniu bym uważał bacznie , dlatego że musisz soczewke ustawić do świateł drogowych , a to dla amatora niezłe wyzwanie, źle wyregulowanie soczewki względem świateł mijania(czyli soczewka) drogowe bedą świecić gdzie chcą , życzę oczywiście powodzenia, jeśli jakies pytania zapraszam na priv
Reflektory Samochodowe-SpawaniePlastików
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ale przy jego przykręcaniu bym uważał bacznie , dlatego że musisz soczewke ustawić do świateł drogowych

 

Trudna i stosunkowo upierdliwa zabawa.

Mi nie siadło jak należy, i jedno drogowe świeci mi wyżej. :roll:

Opublikowano

 

Trudna i stosunkowo upierdliwa zabawa.

Mi nie siadło jak należy, i jedno drogowe świeci mi wyżej. :roll:

 

Dlatego ostrzegam innych przed tą operacją, tym bardziej że kolega )po zdjeciach widać) będzie musiał zdemontowac soczewkę , odkręcić odbłyśnik i dać do regeneracji, lub wymienić soczewekę na nową,

Reflektory Samochodowe-SpawaniePlastików
Opublikowano

Chwila bo czegoś tu nie kumam albo panowie stosujecie mylne nazewnictwo. O jakie "ustawienie soczewki do świateł drogowych" chodzi :?:

Przecież w e39 światła DROGOWE (czyli tzw "długie") są realizowane przez tradycyjne żarówki i odbłyśniki. Na soczewce są światła MIJANIA (tzw "krótkie").

Opublikowano
Pewnie chodzi o to, że po rozebraniu i totalnym rozkręceniu reflektorów "rozkalibruje" się wzajemne ustawienie światła krótkiego i długiego (soczewkę możesz przykręcić pod różnymi kątami). Czyli jak tego nie wyregulujesz, to po skręceniu reflektorów może się zdarzyć, że nawet jak prawidłowo ustawisz na urządzeniu kąt świecenia krótkich, to długie będą świeciły po drzewach albo wręcz przeciwnie - zbyt blisko.
  • 1 rok później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wie ktoś czy odbłyśniki lamp są takie same z lewej i prawej strony i czy w przedliftach/poliftach są one takie same? Konkretnie chodzi mi o odbłyśnik przy żarówce mijania, zwykła H7 bez soczewki.
  • 1 rok później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Po przeszło roku temat zapewne nieaktualny :lol:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

no tak, wygląda to jak oczywista reklama.


ale ja mogę coś więcej powiedziec o auto gamma.

Robiłem nie wiem może z półtora miesiąca temu u nich lampy poliftowe xenon. pełna regenracja włącznie z odbłyśnikiem i polerką soczewek, polerka kloszy z aplikacją filtra i wymiana sparciałych dekli (przez które podobno dostawały się smieci osadzające na soczewce) plus demontaż, montaż i regulacja wysokości.

łącznie zapłaciłem ponad 800, bez wymiany dekli liczyliby chyba ~700 z tego co pamiętam.

no nie moge powiedzieć złego słowa, Pan ogólnie bardzo miły, jak zobaczyłem swiatła po regenerce, wyglądały jak nowe z salonu. wrażenie bardzo dobre, Jeszcze lepiej było na pierwszej "trasie" w nocy. szczęke zbierałem z podłogi, no nie ma zadnego porównania do świateł sprzed regeneracji (myślę ze największy wpływ na to miały regulatory) teraz jazda w nocy to przyjemność.

Specjalnie przed regeneracją pytałem się jakie regulatory zakładają, Pan powiedział że czarne bo białe to badziew także tu byłem pozytywnie zaskoczony że gość od razu wie ocb.

po robocie Pan kazał nie myć świateł przez 24h (na myjce ciśnieniowej a juz na pewno nie szczotka) w celu utrwalenia warstwy UV

mineło półtora miesiąca i jak narazie nic nie paruje, nic nie matowieje i świeci dalej supert. także póki co jestem zadowolony Z auto gammy

zobaczymy co przyniesie przyszłość :)


a i za lampy na twardym kleju +50zł (chyba nawet od lampy tego nie pamiętam do końca)) moje na szczęście sa miękkie :)

a co do czasu oczekiwania: na poczatku powiedzieli że auto będzie gotowe tego samego dnia w którym je zostawiłem, jednakże coś tam nei wyszło za dużo roboty itp. itd. i ostatecznie było do odbioru dzień pózniej także tu też jak dla mnie super


jak podskocze na stacje i umyje swiatła to zrobie fotki i wrzuce, chociaż nawet nie umyte prezentują się bardzo ładnie :)



edit: obiecane zdjęcia,

ad23809fed04595emed.jpg

e08f5146f5649600med.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.