Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No i stało się, moje lampy również wróciły z regneracji

nie będę się rozpisywał , orzeł już wyraził swoją opinie - potwierdzam. Efekt powalający. Moje lampy były strasznie zajechane. Wyglądają jak nowe.

Polecam Pana Huberta - http://www.regeneracja-hc.com

Lampy wysłałem w Poniedziałek a w Środe zostały do mnie odesłane.

 

Ps. Jeszcze nie robiłem zdjęć, ale chwilę temu wróciłem z garażu. Przy okazji regeneracji lamp zdecydowałem się na wymianę żarników D2S

No i wróciłem lekko rozgoryczony, głównym powodem wymiany żarników były różne kolory, tzn. jeden świecił na biało/niebiesko a drugi na taki blady kolor

Po wymianie, efekt jest ten sam a na dodatek jeden z nich delikatnie mruga

 

Przetwornica? Soczewka? Czy to normalne ??????

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/fe76ba09c0f5.jpg

 

Jeszcze jedna sprawa, przy odpalaniu oba światła mają tą samą barwę. Po prostu po kilku sekdunach ta z prawej strony zmienia barwę na żółtą :mad2:

  • Odpowiedzi 167
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A co jak zamienisz palniki stronami?

Kolor światła zostaje = wina przetwornicy

Kolor przechodzi z palnikiem = wina palnika

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sama polerka cene pewnie miałaby podobną.

ale tu dochodzą jeszcze (w moim przypadku) wymiana regulatorów i napylanie odbłyśnika - bardzo ważne i dające bardzo dużo + czyszczenie soczewki

 

poza tym reflektory z końca produkcji są klejone klejem epoksydowym... nie da się ich nawet w piecu czy przy użyciu opalarki rozkleić...

stąd... ja się nawet nie podjąłem... zostawiłem to fachowym rączkom które robią to na codzien.

 

mam prośbę,

możecie zerknąć na fotki z mojego innego posta

viewtopic.php?f=72&t=240647&p=1799517#p1799517

nie wydaje Wam się że lampy zbyt nisko świecą ?

w tygodniu pewnie wymienie czujnik z tyłu... mam nadzieje że poprawi się sytuacja.

dzięki

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
Opublikowano

No i [BAD].. z lewej tu gdzie światło ma prawidłową barwę mruga :mad2: czyli przetwornica

Z kolei ten drugi świeci na żółto, wynikałoby z tego że obydwie przetwornice nadają się do wymiany bądź regeneracji.

Koszt 50-140zł przy regeneracji w zależności od tego jak dużo trzeba naprawiać. Dają 30 dniowy okres gawarancji.

 

Ktoś regenerował przetwornice ? Warto ?

Opublikowano
No i [bAD].. z lewej tu gdzie światło ma prawidłową barwę mruga :mad2: czyli przetwornica

Z kolei ten drugi świeci na żółto, wynikałoby z tego że obydwie przetwornice nadają się do wymiany bądź regeneracji.

Koszt 50-140zł przy regeneracji w zależności od tego jak dużo trzeba naprawiać. Dają 30 dniowy okres gawarancji.

 

Ktoś regenerował przetwornice ? Warto ?

 

No i poleciały do regeneracji, dziś wysłane - do czwartku max piątku powinny wrócić do mnie.

Dam znać po wszystkim czy pomogło i jaki koszt - może komuś się przyda

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No niestety... tak bywa, czasami z deszczu pod rynne...

ale odwdzięczy się za cierpliwość...

jak dmuchniesz na nowych przetwornicach to skrzydła komarów będą się topić i same korpusy spadać na asfalt ;)

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
Opublikowano
Przetwornice wróciły. Pan powiedział że nie wie.. Nie spotkał się z takim czymś i w ogóle czarna magia ale w ramach gwarancji i tego że brałem u nich żarówki + ta Regeneracja to daje mi swoją sprawna i mam zapłacić koszty przesyłki.
Opublikowano (edytowane)

Witam kolegów,

również skorzystałem z oferty regeneracji reflektorów, wróciły dzisiaj, świecą pięknie, ale powstały dwa poważne problemy:

1. Przestało działać samopoziomowanie

2. Światło drga na nierównościach (byle studzienka wystarczy)

 

Ktoś ma jakieś pomysły co może być przyczyną? Dodam, że przez firmę regenerującą były wymieniane również regulatory (były sprawne, ale chciałem wymienić profilaktycznie). Wydaje mi się, że zły montaż regulatorów może być przyczyną obu problemów..

Edytowane przez Vincent86
Straight six in the front, manual gearbox in the middle and drive goes to the back - that's the chapter one, page one of the petro-sexual handbook :D
Opublikowano
Sprawdzałem po montażu, to cała lampa siedziała sztywno, solidnie. Ale szczegółowo po jeździe już nie sprawdzałem.
Straight six in the front, manual gearbox in the middle and drive goes to the back - that's the chapter one, page one of the petro-sexual handbook :D
Opublikowano
A jak chodzi regulacja wys świateł na potencjometrze w kabinie? Jedź z 0 na 3 i tak w kółko i zobacz jak silniczek pracuje. Ale coś musieli spartolić chyba z montażem regulatorów
Opublikowano
W środku regulacji nie mam, bo są ksenony :) Tak jak pisałem, samopoziomowanie również nie działa..
Straight six in the front, manual gearbox in the middle and drive goes to the back - that's the chapter one, page one of the petro-sexual handbook :D
Opublikowano
A no tak :duh: Zadzwoń do nich i powiedz jak to wygląda. Tylko jak sztywno siedzi to dziwne żeby drgało. Może same odbłyśniki są źle przymocnowane do regulatora i wtedy na lampie będzie wszystko sztywno siedziało.
Opublikowano

Dzwonić będę jutro na bank, myślałem że może ktoś miał podobne przygody i będzie już coś wiedział..

 

Ale jak sobie myślę o wysyłaniu reflektorów po raz kolejny, kolejny tydzień bez auta, to mi się odechciewa i zaczynam żałować tej decyzji :/ Koledzy, jeśli macie oryginalne nietykane lampy, to zastanówcie się dwa razy przed podjęciem decyzji o regeneracji..

Straight six in the front, manual gearbox in the middle and drive goes to the back - that's the chapter one, page one of the petro-sexual handbook :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A gdzie wysyłałeś te lampy ?

daj znać, żeby inni się nie nacieli.

Co do samopoziomowania, to sprawdź dokładnie czy wtyczki są wpięte do końca.

powiedz też dokładnie co nie działa.

czy po uruchomieniu nie odbywa się test ? (lampy dół - góra)

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
Opublikowano

Wysłałem tam, gdzie wszyscy polecają :) Ale spokojnie, nie ma jeszcze pewności, że problem jest spowodowany przez nich.

 

Wpiąłem chyba wszystkie wtyczki, które wcześniej wypiąłem, każdą do 'kliknięcia'... Która wtyczka odpowiada za poziomowanie? Bo z tego co pamiętam były wtyczki tylko do: przetwornicy, świateł drogowych, postojowych i kierunków.

 

Dokładnie, nie odbywa się test dół - góra.

Straight six in the front, manual gearbox in the middle and drive goes to the back - that's the chapter one, page one of the petro-sexual handbook :D
Opublikowano

U mnie nie było żadnych problemów.

Zarówno przed wysłanie jak i po odebraniu wszystko działa, tylko u mnie w przeciwieństwie do Ciebie wszystko działa lepiej..

U mnie wymiana regulatorów zrobiła robotę.

 

Daj znać o co chodziło jak już dojdziesz co to.

 

Ps. u mnie problem z przetwornicami - kilka postów wyżej - mimo że nie ruszali to pomogli i naprawili/wymienili. Aż w szoku byłem, chyba że miałem jakąś super extra przetwornice i zabrali ją a dali mi drugą taką słabą o podobnej barwie :D W każdym bądź razie efekt który chciałem został osiągnięty, 2 lampy siedzą w tej samej barwie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolego,

właśnie coś mi jednej wtyczki brakuje jak wymieniasz...

kierunek ok

przetwornica ok

długie ok

postojowe ok

i UWAGA... Sterowanie silniczkami regulacji poziomu - mała wtyczka, posiada po 3 kabelki idące od czujników.

musi być wpięta... inaczej światła nie będą się regulować... silniczki nie dostaną prądu ;)

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
Opublikowano

Witam

 

Sprawdź czy we wtyczce (gnieździe) od regulacji lampy nie wygiął ci się jakiś pin gdy wpinałeś kostkę tą od regulacji ja jak swoje regenerowałem nie wiem jakim cudem ale wygiąłem pin i też :mad2: że regulacja nie działa a tu taka pierdołka była.

Opublikowano

hehe :mad2: no i sprawa poziomowania rozwiązana, musiałem się bardzo spieszyć, że przeoczyłem tą wtyczkę :) Dzięki orzel_man, jedno zmartwienie mniej.

 

Pozostaje więc tylko problem drgań. Jak teraz byłem to sprawdziłem jeszcze raz i cały reflektor siedzi solidnie, ale jak złapałem za samą wtyczkę od ksenona i poruszałem, to tam jest delikatny luz (tak z 1mm) i od przodu widać jak rusza się soczewka.. I pewnie to są te drgania na nierównościach. Skąd ten luz się bierze?

Straight six in the front, manual gearbox in the middle and drive goes to the back - that's the chapter one, page one of the petro-sexual handbook :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

U mnie jest podobnie ale nie drga nic w czasie jazdy.

teraz jak silniczki będą trzymać może być ok.

przejedz się i sprawdź.

jak były odłączone, mechanizm mógł nie trzymać.

powinno być ok.

wg mnie to bardzo solidna firma... nie ma lipy jak pisałem.

Cieszę się że poziomowanie wróciło ;)

oby drgania również "same" się rozwiązały

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Idąc waszym przykładem również wysłałem reflektory do renegeracji.

 

Wiedziałem że:

- Moje lampy były już rozklejane

- Wymienione były regulatory (miałem czarne)

 

Mimo wszystko regulacja ręczna (ta na lampie) nie działała, reflektory się nie ustawiały jak trzeba a do tego były juz troche styrane. Dzień po wysyłce dzwoni do mnie Pan z w/w firmy. Najpierw informuje, że tamte regulatory były już połamane (nie wiedziałem, że te czarne też się łamią) w obu lampach, po czym zadaje ciekawe pytanie...

"Ten samochód to będzie jeździł w Polsce czy w Anglii"?

Ja nieco zszokowany odpowiadam, że no w Polsce przecież.

"Acha, bo miał Pan ustawione na Anglię"

 

Gratulacje dla kretyna który miał wcześniej ten samochód, po stłuczce kupił lampy z angola i tak jeździł :duh: Po kiego grzyba kupować sobie 540 i tak żydzić to ja nie rozumiem. Ciekaw jestem jak lampy wrócą, jeszcze wg inpy mam czujnik położenia na wachaczu przednim uszkodzony.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolego jeśli facet mówi "miał pan ustawione na Anglię " to nie znaczy

Ze masz lampy od Anglika...

W tych lampach jest opcja przestawiania kierunku promieni

Reflektora tak by nie oślepiac innych jak pojedziesz do kraju

Z ruchem lewostronnym...

 

Jak jeździłeś to nie widziałeś ze nie w ta stronę świeca?

 

Co do czujki z przodu... Przerabiałem niedawno to samo

Po wymianie wszystko wstaje jak trzeba. Kupiłem używany czujnik.

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
Opublikowano
Kolego jeśli facet mówi "miał pan ustawione na Anglię " to nie znaczy

Ze masz lampy od Anglika...

W tych lampach jest opcja przestawiania kierunku promieni

Reflektora tak by nie oślepiac innych jak pojedziesz do kraju

Z ruchem lewostronnym...

 

Ale to w środku jest czy jak? Poprzedni właściciel oszczędzał na wszystkim także specjalmnie nie to nie zdziwiło jak chwilę nad tym pomyślałem....

 

Jak jeździłeś to nie widziałeś ze nie w ta stronę świeca?

 

Co do czujki z przodu... Przerabiałem niedawno to samo

Po wymianie wszystko wstaje jak trzeba. Kupiłem używany czujnik.

 

Nie widziałem że źle świecą bo...... nic nie widziałem :lol: Światło na max w dół zwykle było.

Jeszcze temu czujnikowi się nie przyglądałem, ale możesz mnie nakierować czy wymienia się samą tą "kosteczkę" do której wchodzi wtyczka czy może coś z mechaniki trzeba robić? Na allegro są albo same kostki albo z całym mechanizmem. Dopóki nie mam świateł nie mam możliwości dojścia do tego i obejrzenia co właściwie się stało.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.