Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam takie pytanie które nie daje mi spokoju. Od zawsze wiem, że kiedy samochód ma zgaszony silnik i jest na biegu (na jedynce), to nie odjedzie. a u siebie zauważyłem, że jak parkuje auto kiedy jest troche pod górke (przodem podgóre) i kiedy zostawiam auto na 1 biegu, to ono i tak zjezdza do tyłu!! Nie całkiem jak na luzie. Tylko jak by były dwie opcje - takie uczucie że ząbek po ząbku zjeżdza co 5cm. Albo nie wiem, fizyka sprawia że mimo że silnik jest wyłączony, auto zjezdzając do tylu, kręci powoli zgaszony silnik do tyłu??? czy t możliwe?? Najbardziej to sie odczuwa kiedy już wysiada sie z auta, to wiadomo, że się człowiek jakoś tam odpycha od auta kiedy sie wysiada. Wtedy najbardziej widac jak kilka centymetrów cofnie do tyłu.

PS. wiem że od tego jest ręczny, ale zawsze myslałem, że kiedy auto jest na 1 biegu to szczególnie nie odjedzie do tyłu, a druga sprawa mam narazie taki problem z ręcznym, że jak go zaciągnę a potem spuszcze to tylne koła są jeszcze zablokowane, aż mocno ruszę to wtedy puszczają.

Pozdrawiam

"Jak by nie było, gdyby nie Niemce, nikt nie siedziałby teraz w BeeMce"
Opublikowano
druga sprawa mam narazie taki problem z ręcznym, że jak go zaciągnę a potem spuszcze to tylne koła są jeszcze zablokowane, aż mocno ruszę to wtedy puszczają.

podreguluj naciąg i sprawdź okładziny hamulcowe bębnów.

Opublikowano
yoshimura01 - ale przecież z tyłu są tarcze. A czy mogłbys mi powiedziec, czy to, ze odjezdza to jest normalne?
"Jak by nie było, gdyby nie Niemce, nikt nie siedziałby teraz w BeeMce"
Opublikowano
Ty no bez urazy. Widze, że wiesz co piszesz i że znasz się na tym. Tylko nie wiedziałem, jak wygląda ręczny kiedy z tyłu są tarcze. Nie pomyslełem, że jest tez tam osobny bęben do ręcznego. Także ok.
"Jak by nie było, gdyby nie Niemce, nikt nie siedziałby teraz w BeeMce"
Opublikowano
heh :wink: spoko Kolego tak się czepiam półsłówek :handshake: No właśnie temat jest taki, że hamulcem roboczym jest tarcza i zacisk a to z tego powodu, że jego skuteczność i wydajność jest znacznie lepsza niż hebla bębnowego. U Ciebie problemem jest naciąg hamulca ręcznego... wystarczy go podregulować no i sprawdzić te szczęki hamulcowe jak się mają okładziny cierne. pozdrawiam
Opublikowano

Witaj

Ja co do tego odjeżdżania , gdy jest na biegu/przeciwnym do spadku .

Wg mnie to słaba kompresja .

 

Pozdrownienia

panta rei
Opublikowano
Gdy wyłączysz silnik włączysz bieg nr 1 samochód cofnie do momentu wyrównania kompresji ciśnienie w cylindrach powoli spadnie i jeżeli spadek terenu jest duży wał korbowy wykona pewien obrót .Postaw auto na średnim nachyleniu drogi przodem pod górę włącz 1 lub wsteczny nie zaciągaj ręcznego i wykręć świece auto za każdym razem zjedzie do tyłu.
Opublikowano
Gdy wyłączysz silnik włączysz bieg nr 1 samochód cofnie do momentu wyrównania kompresji ciśnienie w cylindrach powoli spadnie i jeżeli spadek terenu jest duży wał korbowy wykona pewien obrót .Postaw auto na średnim nachyleniu drogi przodem pod górę włącz 1 lub wsteczny nie zaciągaj ręcznego i wykręć świece auto za każdym razem zjedzie do tyłu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.