Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. a forum jestem nowy.

kupilem ostatnio bmw e46 , rok 2005, sedan. otoz jestem zielony w sprawach z bmw. moj problem wyglada nastepujaco. otorzylem ostatnio klape bagaznika , i nie potrafie jej zamknac :duh: , na pilocie mam przycisk do otwierania klapy ,. chodzi o to ze samochod jest otwarty , trzasne klapa do dolu a rygiel nie zaskakuje. nie wiem czy jest to jakas wada, moze cos zepsulem , nie wiem. samochod ostatnio stał zamkniety i wszystko bylo dobrze . prosze o wyrozumialosc , dzieki :D

@edit

dodam jeszce , ze zamykanie i otwieranie z pilota dziala, tzn jak zatrzasne srubokretem ta zapadke to po nacisnieciu sie otwiera

Opublikowano
kolego miałem ten sam problem wystarczyło wyregulować ten kołeczek który znajduje się wewnątrz bagażnika (po prostu trochę go podnieść do góry) żeby zaczął zahaczać o ten mechanizm w klapie i teraz już jest wszystko ok.

http://img200.imageshack.us/img200/2941/zdjcie0196001320x200320.jpg

...na tym osiedlu

gdzie BEEMKA jest

prawie jak BENTLEY...

• 1 miesiąc temu...
Opublikowano

witam , odswieze temat otoz znow mam maly problem z ta klapa ;p nie wiem czy jest to wina zaprogramowania czy czeegos innego ale samochod jest otwarty , albo silnik wlaczony chce otworzyc bagaznik tym mikrostykiem i NIC , tak jakby bagaznik byl zamkniety , a z pilota ladnie dziala , co moze byc przyczyna? moze cos jest zle zakodowane? jakies pomysly prosze tutaj

dziekuje i pozdrawiam

• Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zaśniedziałe styki w listwie nad rejestracją. Poliftowe modele mają ją wykonaną mniej solidnie i często podcieka tam woda.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam!

I jak rozgryzłeś problem? Pytam bo mam identyczny. Mikro stykiem otworzyć się nie da a kluczykiem tak.

Śniedzi nie widać przejście w wiązkach sprawdzone. Jakieś pomysły???

Opublikowano