Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jak masz kolege co ma taka sama bunie to spróbuj jeszcze czujnik polozenia wałka rozrzadu podmienic

 

5min ci to zajmie

 

hmmmm przepływka to juz dosc drogi biznes jak masz mozliwosc podmianki i upewnienia sie ze to ona jest wadliwa to sprobuj i dopiero pozniej kup

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Wymieniłem również cały wąż odmy bo stary był już gliniasty i choć nie było widać pęknięć, pewnie nie trzymał parametrów. Jak na razie jest wszystko OK zaraz po odpaleniu na ciepłym.
Opublikowano

A co teraz. Bo u mnie po staremu. Wszystkie próby naprawy kończą sie jedynie casochłonnymi naprawami innych rzeczy które przy okazji się popsuje.

Ostatnio za namową kolegi mechanika postanowiłem przeczyścić kolektor ssący. Przy okazji urwała się plastikowa rurka od łącznika w bloku- taki plastikowy kruciec i narobiło sie roboty. Zrobiłem to a problem z pływaniem i gaśnieciem nadal pozostał. Nie wiem czy znajdzie się ktoś kto poradzi sobie z tym moim autem nie wymieniając przy okazji połowy części.

Opublikowano

jak nie odma ani czujka wałka to juz tylko pieprzony podgrzewacz (robi zwarcie) ale to łatwo mozna sprawdzic bo przy wyłaczonym panelu klimy/ogrzewania nie bedzie falował

 

czekaj do lata bo zima to nie robota, a co do delikatnych plastików to na mrozie trzeba uważac bo zmarzniety plastik jest BARDZO kruchy

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Oto moja historia falujących obrotów:

Becia śmigała sobie, zima, dlatego tankowałem E98 Vervę. Wtargnęła wiosenka, diabełek podkusił - a tam, paliwo podskoczyło, to wleję E95. Po 5 kilometrach, na pierwszych światłach się zaczęło: 2000, 500, 2000, 500 obr/min. Wyłączyłem silnik, zapaliłem, spokój.

Rano po odpaleniu to samo. Po 3-cim restarcie przeszło, ale w te pędy na stację dolać E98. I tak codzień do pełna.

Po 4 dniach przeszło.

Wszystko już miałem na podorędziu, i odmę, i przepływomierz, i wszystko co tu i nie tu pisaliście... u mnie wystarczyło nie oszukiwanie auta na paliwie :oops:

Odwdzięczyła mi się, a mnie się upiekło :)

  • 4 lata później...
Opublikowano

Podłącz do kompa z odpowiednim programem dedykowanym tylko BMW a nie uniwersalnym do wszystkich aut i coś wyjdzie .

Puki co to poczytaj na temat czujników wałka ale przyczyn może być sporo i się na siebie nakładać

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.