Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jestem tu nowy! Chciałbym się zakręcić przy zakupie BMW 320xd z seri e92 z napędem na 4 koła, cenie sobie bezpieczeństwo i dlatego chciałbym wybrać autko z Xdrive.. Jakie są wasze opinie na ten temat? Czy xdrive jest dobry? Miałem okazje ostatnio śmigać takim tylko e90 i w mojej ocenie wydawało się być wszystko ok? Lecz nie jestem takim maniakiem:P wiec pytam o wasze zdanie. Jak już wspomniałem jeździłem takim jak było bardzo sporo śniegu i trzymanie było rewelacyjne!! Mój znajomy podwiózł mnie na jazde próbną e90 lecz tylko z napędem na tył i nie mógł mnie dogonić!! Jakie są wasze odczucia?

 

Pozdrawiam!

Opublikowano

Powiem tak. Ostatnio jeżdżę sporo E90 rodziców z napędem na tył. W zimie, na zaśnieżonych lub oblodzonych trasach to koszmar. Nie warto wydawać takiej sumy na auto, w którym w zimę trzeba walczyć o przetrwanie. A ta cała gadanina o zabawie w zimie z napędem na tył to pic na wodę. Czasami nawet DTC nie daje rady.

Jednak ostatnio przejechałem się X1 z XDrive i muszę powiedzieć , że napęd na 4 koła to rewelacja.

Moim zdaniem jak BMW to tylko z XDrive.

Opublikowano

bo do bmw na zime panowie to sie do bagażnika wkłada 100kg żelastwa i auto inaczej trzyma(tak sie robi jesli chodzi o napęd typowo tył)

Jeśli zaś chodzi o napęd 4x4 to można tym odgarniać snieg

Sasiad miał coś takiego kiedy zasypało ulice i nie było jak wyjechac ten oczywiście wyjechał z uśmiechem patrząc jak w niedzielny poranek wszyscy sie głowia jak wyjechac z podwórek

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Nie warto wydawać takiej sumy na auto, w którym w zimę trzeba walczyć o przetrwanie. A ta cała gadanina o zabawie w zimie z napędem na tył to pic na wodę. Czasami nawet DTC nie daje rady.

 

Cos Ci napisze kolego, mieszkam w okolicach Szklarskiej Poręby i Karpacza więc zima jest tutaj zawsze konkretna i wyobraź sobie, że jeżdże autami z napędem na tył od kilku lat ( e46, Merc w211, merc w221 i e91) i żyję mam sie całkiem nieźle i zabawe mam przednią. To , że nie potrafisz opanować auta i korzystać z uroków-dobrodziejstw napędu na tył i nie potrafisz zrobić użytku z DTC które uwierz mi daje rade tylko trzeba wiedzieć jak i kiedy je "przytłumić" to nie pisz bzdur o "walce o przetrwanie" i "gadaninie o zabawie w zimie" bo pusty śmiech mnie ogarnia.

Nawet moja żona potrafi w zimie objechać 80% aut które tutaj jeżdżą ( zwłaszcza przyjezdnych z rejestracjami z PO i W na początku) i to wyobraź sobie e91 318d po chipie z momentem obrotowym w okolicach 400nm i napędem TYLKO na tył,więc zanim zaczniesz pisać mądrości ludowe może zweryfikuj swoje umiejętności jako kierownika :nienie:

 

Mam tez subaru legacy z 4x4 i fakt jeździ się łatwiej ale tutaj nie ma tego dreszczyku emocji, poza tym ja zawsze uważam że 4x4 to tylko w terenówkach i ewentualnie w lux limuzynach lub rajdówkach .

 

 

A wracając do tematu jeździłem nie dawno na testówce 320xd automat i było super margines bezpieczeństwa i przyczepności większy, łatwiej się rusza na lodzie a po zdławieniu systemów laci ładnymi slajdami :twisted:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
popieram kolege wyżej. Ja również latam od dłuższego czasu Beemkami róznymi tylko z napedem na tył i nigdy nie mialem zadnego problemu czy to z trakcja czy nie wjechaniem gdzies. Polecam tył naped w 100%. Jeżdze beemkami od kilka lat różnymi modelami i nigdy nie mialme zadnego problemu!!Tył napęd to jest to!! Jak sie nie umie to sie nie jeździ:d
Opublikowano

Panowie ja wiem dokładnie że sie da jeździć w zimę z napędem na tylnią oś ale jest trochę ciężej.. jednak auta z napędem na 4 prowadzą sie stabilniej, i to każdy przyzna! A co do wypowiedzi kolegi to z wkładaniem 100kilo do bagażnika to święta prawda też tak robiłem:)

 

Macie jakieś oferty tego właśnie modelu z silnikiem diesla w senie do 120tyś. zł godnych polecenia?

Opublikowano
Powiem szczerze, problemem może być niskie zawieszenie jeśli ostro posypie śnieg, a nie brak 4x4. Na beemkowski napęd konieczna jest dobra opona i nie będzie żadnych problemów, dobre ogumienie to powinien być standard w tej klasie. I żyć nie umierać, trasy przecierać! Czy warto wybrać 4x4? Pewnie, że warto. Czy warto wybrać BMW bez 4x4? Tym bardziej warto :twisted:

http://img408.imageshack.us/img408/6363/individualvisualizer3to.jpg

¿Te gusta conducir?

The Ultimate Driving Machine

Freude am Fahren

  • Zarejestrowani
Opublikowano

Macie jakieś oferty tego właśnie modelu z silnikiem diesla w senie do 120tyś. zł godnych polecenia?

 

 

Uderz do któregos z dealerów i poproś o ofertę premium selection ewentualnie poszukaj u jakiś brokerów aut z anglii ale z kiera po naszej stronie ;)

 

A używki spokojnie na allegro znajdziesz lub na mobile24

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • Zarejestrowani
Opublikowano

Heh nie nie :) chodzi mi o polskich brokerów ;)

 

Np mój ojciec u nich kupował subaru i są naprawde dobrzy : http://eurobrokers.home.pl/www/konfigurator_krok2/BMW

 

A chodzi tutaj o to , że w Angolii możesz sobie kupić autko z kierownicą po lewej stronie już na etapie zamawiania auta ( w UK można kupować auta z kiera po dowolnej stronie ;P u dealerów), a cena będzie sporo fajniejsza niż w PL no i seryjne wyp bogatsze ;)

 

Ja polecam 320d SE ;)

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Nie warto wydawać takiej sumy na auto, w którym w zimę trzeba walczyć o przetrwanie. A ta cała gadanina o zabawie w zimie z napędem na tył to pic na wodę. Czasami nawet DTC nie daje rady.

 

Cos Ci napisze kolego, mieszkam w okolicach Szklarskiej Poręby i Karpacza więc zima jest tutaj zawsze konkretna i wyobraź sobie, że jeżdże autami z napędem na tył od kilku lat ( e46, Merc w211, merc w221 i e91) i żyję mam sie całkiem nieźle i zabawe mam przednią. To , że nie potrafisz opanować auta i korzystać z uroków-dobrodziejstw napędu na tył i nie potrafisz zrobić użytku z DTC które uwierz mi daje rade tylko trzeba wiedzieć jak i kiedy je "przytłumić" to nie pisz bzdur o "walce o przetrwanie" i "gadaninie o zabawie w zimie" bo pusty śmiech mnie ogarnia.

Nawet moja żona potrafi w zimie objechać 80% aut które tutaj jeżdżą ( zwłaszcza przyjezdnych z rejestracjami z PO i W na początku) i to wyobraź sobie e91 318d po chipie z momentem obrotowym w okolicach 400nm i napędem TYLKO na tył,więc zanim zaczniesz pisać mądrości ludowe może zweryfikuj swoje umiejętności jako kierownika :nienie:

 

Mam tez subaru legacy z 4x4 i fakt jeździ się łatwiej ale tutaj nie ma tego dreszczyku emocji, poza tym ja zawsze uważam że 4x4 to tylko w terenówkach i ewentualnie w lux limuzynach lub rajdówkach .

 

 

A wracając do tematu jeździłem nie dawno na testówce 320xd automat i było super margines bezpieczeństwa i przyczepności większy, łatwiej się rusza na lodzie a po zdławieniu systemów laci ładnymi slajdami :twisted:

 

Podpisuje sie pod tym w calej rozciaglosci wypowiedzi.

Nie wiem czemu ale mam wrazenie, ze coraz wiecej ludzi nie umie/potrafi jezdzic samochodami i wkolo tylko mistrzowie prostej a jak jakies zakrety sie pojawia to juz problem. A jak spadnie deszcz albo snieg to juz wogole tragedia.

Domyslam sie, ze coraz to mlodsze pokolenie kierowcow siedzi za kolkiem ale chcialbym przypomniec, ze kiedys jezdzilo sie Fiatami 125p albo Polonezami. Naped byl tam na tyl (ktory notabene byl bardzo lekki i nikt nawet nie marzyl o rozkladzie mas 50:50) i zero doslownie zero systemow bezpieczenstwa (jedyne pseudo systemy to szybka noga kierownika auta jako ABS i wyobraznia jako DTC :mrgreen: ) ) a zimy byly wtedy zimami a nie opadami sniegu i jakos ludzie jezdzili i dawali rade :cool2:

Co do samej jazdy zima z napedem na tyl to wszystko jest juz tu: viewtopic.php?f=70&t=139042

Jesli chodzi o 320xd to trakcyjnie bedzie bardzo dobrze ale zapomnij o emocjach, kazda 320d z nawedem na tyl na suchym objedzie cie wkolo. Wybor nalezy do Ciebie, czy wybierasz bezpieczenstwo ponad wszystko czy frajde z jazdy.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Opublikowano

Witam Forumowiczów,

używając E91 w auto jaki E87 w manualu nie było sytuacji niemożliwej tej i poprzedniej zimy z wyjazdem ze śniegu, czy jazdy po drogach, systemy trakcji były niezawodne i zawsze dawały sobie radę nawet z podjazdami w górach. Jak masz Kolego okazję kupić xD to zawsze warto, to coś więcej niż "klasyka", moim skromnym zdaniem najlepiej w automacie. Szukaj u dealerów dobrego ex AG.

Pozdrawiam.

Opublikowano

Ten naped jest swietny. Jezeli uda ci sie dorwac 330XD to juz bajka. Faktycznie tylnim napedem jezdzi sie w zimie malo komfortowo, ale bardzo duzo daja dobre opony.

 

Co do niskiego zawieszenia, w becie jest na prawde dobrze, mam porownanie do Peugeota 407 w ktorym odgarnia sie snieg caly czas. Wymienialem w nim po zimie oslone silnika i pogubilem wszystkie listwy ozdobne od zderzaka. :mad2:

 

pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mało kto pamięta, że mając 4x4 rozpędzisz się szybciej, pojedziesz stabilniej, ale niestety zahamujesz tak samo jak w RWD.... ja od czasu do czasu jeżdzę x3 i wiem, ze hamowanie na śniegu niczym się nie różni od ośki.
Opublikowano
krzys1972 bierz od arnolda jego 330xd i po temacie.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Opublikowano
Nie no autko ładne ale ja nie potrzebuje 3 litrów, tak wiem jedzi lepiej ale po mieście mi nie trzeba ps. To są dodatkowe koszta a ja chce cos świeżego. Widziałem jedna na otomoto błękitna w full opcji. Nie wiem czy warto ale kupić auto z drugiej ręki i w takim wyposażeniu brzmi ciekawie:d ma ten system audio słyszałem go i gra extra inne takich bajerow nie maja hmm
Opublikowano
hmm napisałes u brokerów z angli.? Jak mam to rozumieć? Chodzi ci o to że ktoś to sprowadza i przerabia?

 

na forumowej giełdzie Kolega Os wystawiał 320xd z 2008r. za 108.000 zł - nie wiem czy oferta nadal aktualna - musisz poszperać w ogłoszeniach.

 

Co do napędu na tył... osobiście nie rozumiem komentarzy i obaw, że mając auto z napędem na koła tylne w zimie trzeba walczyć o życie na drodze - jeśli ktoś tak pisze to albo nie jest w stanie dostosować stylu jazdy do warunków i umiejętności albo powiela stereotypy mimo że nigdy za kierownicą BMW nie zasiadał.

Od kiedy zrobiłem prawo jazdy jeżdżę autami tylnonapędowymi i uwierzcie mi, że nigdy nie miałem na drodze podbramkowej sytuacji z powodu tego właśnie napędu. A od kiedy korzystam z aut wyposażonych w DTC/DSC i nie wiadomo co tam jeszcze wyjazd z zaspy, wspinanie się pod górkę itp. nie stanowią najmniejszego problemu.

 

Swego czasu testowałem również 320xd - auto ma zdecydowanie lepszą trakcję, ale tak naprawdę wybór powinien zależeć od tego w jakich warunkach użytkuje się najczęściej samochód. Jeśli głównie jeździ się drogami należącymi do wysokich klas odśnieżania i po mieście zdecydowanie wystarczy napęd na koła tylne, a za kwotę pozostałą w portfelu można zamówić inne gadżety lub zdecydować się na mocniejszy silnik :)

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

Opublikowano
Mam od 11.2009 nowe 320xdA. To już 6 samochód z napędem na 4 koła (było KIA Sportage 2x, Nissan X-Trail, KIA Sorento 3.5LV6, jest jw+ Nissan Pathfinder LE V6 4.0 i Volvo XC60D5 żony). Z powyższych samochodów frajda z jazdy 320xd jest największa! Nie wierzę w cuda typu trakcja na śniegu przy napedzie na tył! Wiem bo dojazd do domu mam raczej ekstremalny i po zmieleniu przedniego mostu Pathfinder z napędem na sam tył, na zimowych Nokianach nie mógł ruszyć z miejsca :((. Jak tylko znajdę dołączę zdjęcia 320xd "płynącej" przez łąkę pełną śniegu. Żeby nie był - 2x zagrzebałem ją w błocie, ale w końcu to nie terenówka. Zecydowanie polecam, zwłaszcza z automatem, ale marzę o 330Ci (jako drugim!!!)
  • Zarejestrowani
Opublikowano
Bardzo ładna, fajny wypasik i cena przyzwoita. Ciekawi mnie tylko kierownica w wersji M ale chyba to przez to, że ma ogrzewanie bo m-paka zewnętrznego nie widzę.

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Witam jestem tu nowy! Chciałbym się zakręcić przy zakupie BMW 320xd z seri e92 z napędem na 4 koła, cenie sobie bezpieczeństwo i dlatego chciałbym wybrać autko z Xdrive.. Jakie są wasze opinie na ten temat? Czy xdrive jest dobry? Miałem okazje ostatnio śmigać takim tylko e90 i w mojej ocenie wydawało się być wszystko ok? Lecz nie jestem takim maniakiem:P wiec pytam o wasze zdanie. Jak już wspomniałem jeździłem takim jak było bardzo sporo śniegu i trzymanie było rewelacyjne!! Mój znajomy podwiózł mnie na jazde próbną e90 lecz tylko z napędem na tył i nie mógł mnie dogonić!! Jakie są wasze odczucia?

 

Pozdrawiam!

 

Chcesz miec wygodny i dobrze wygladajacy srodek transportu - kup awd

Chcesz miec frajde z jazdy - kupuj rwd

I nie ma sie czego obawiac, najlepszym przykladem jest moja Malzonka, ktora nasluchawszy sie opowiesci o tylnym napedzie bala sie wsiadac za kierownik gdy tylko niebo sie zaczynalo chmurzyc ;) Dzisiaj pieknie smiga w kazdych warunkach a auto do najprostszych przeciez nie nalezy. Sama nalega by podjechac na jakis placyk by sie troche pokrecic :)

Opublikowano

Pewnie, że warto. Hmm jeśli mogę coś doradzić to poprzeglądaj oferty premium selection w Niemczech. Mają duży wybór (większy niż w polsce) i fajne ceny (taniej). Trochę więcej papierologii ale masz gwarancje bezwypadkowości. W dojczach jak ktoś mówi, że bez wypadek to jest bez wypadek, inaczej grozi mu więzień. Ja kupiłem w Riller&Shnauck i jestem bardzo zadowolony. Powodzenia.

 

Ps. do Lwo kobieta w M3 - krew by mnie zalała z zazdrości ofc! :wink:

Opublikowano

Dokładnie wyposażenie ma rewelacyjne:) A jeśli chodzi o awd to jak jest ślisko to xdrive ma 40-60 więc tył i tak ciągnie:) Więc w zimę zabawa jest!

Ale stawiam na bezpieczeństwo przede wszystkim i na przyjemność prowadzenia dlatego zostaję prz Xdrive! Zastanawiam się nad tą błękitną ale sam już nie wiem.. z napędem na 4 koła ma najlepsze wyposażenie i bardzo dobra cena..

Opublikowano
Tak wtrące swoje trzy grosze tylko, ale xDrive jak wiemy odbiera trochę mocy szczególnie w odczuciu. I przy silniku 20d auto jest o raz dynamiczniejsze bez xDrive niż z. Warto to przemyśleć...

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.