Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dla mnie opony, szczegolnie ze nowa ma 8mm a zimowki przy 5,5 to juz nie to samo, pewnie jeszcze pare lat juz maja :?:

no i moze troche mniej gazu dawaj na zakretach ;)

ZAPRASZAM UZYTKOWNIKOW SERII Z !>KLiK
Opublikowano

To moze cos z mostem? Niewiem, np jedno kolo kreci sie szybciej - zgaduje?

Saron ma obczajone jak to dziala moze cos napisze :)

ZAPRASZAM UZYTKOWNIKOW SERII Z !>KLiK
Opublikowano

No niechce nic mowic ale ja przy 1.8 podobnie mialem jak był lód. Na śniegu ok.

Masz może blokade mostu ? może przez to ?

Sprzedam: tylnie lampy od Z3
Opublikowano (edytowane)

A na suchym/mokrym , ale nie na sniegu/lodzie jezdzi sie normalnie ?

 

Jedz na szarpak na sprawdzenie luzow .

 

Jesli nie wyjdzie to ten typ tak ma.

 

Szpera i moment od samego dolu robia swoje. A ASC w Z3 jest bardziej przytepione jak np. w E46 i pozwala na drobne uslizgi kol nawet jak jest wlaczone ...a maly poslizg na sliskim przeradza sie latwo w duzy poslizg ;).

 

Nie wiem jakie masz te opony ale mozesz chyba tylko zainwestowac w lepsze zimowki i NOWE.

 

Ja tez sie kiedys lekko przerazilem jak jadac na 3. biegu 40km/h po przemoczonym sniegu z wlaczonym ASC na prostej zarzucilo mi zadek tak ze prawie o kraweznik przyhaczylem. a wcisnalem gaz naprawde minimalnie. Tyle ze to bylo na letnich oponach.

Ja sie smieje ze prosto w zime tym samochodem jezdzic sie nie da, nonstop od kontry do kontry :lol: .

Edytowane przez piotres
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
zaczalse wymieniac bez zdiagnozowania przyczyny?? i tyle rzeczy juz wymieniles?? Rozumiem ze teraz jak juz nie ma sniegu to problem nie ustapil?? jak jedziesz na suchym asfalcie to tez cie tyl wyprzedza?? Bardzo dziwny objaw. Skoro podejrzewasz opony to nie ma nic prostrzego jak zamienic na chwile kola z innego samochodu i zobaczyc co sie bedzie dzialo. Jesli problem nie ustapi to trza szukac w zawieszeniu. A moze na przodzie sa luzy a ty szukasz z tylu?? Podjedz na jakas dobra stacje kontroli pojazdow i niech ci porzadnie wyszarpia zawieche chociaz domyslalm sie ze przed ustawieniem geometrii luzy byly sprawdzane... Takie to troche wrozenie z fusow
Opublikowano
hehe cale ustawienie geometrii w seryjnej Z3 to ustawienie zbieznosci przodu wiec tam za bardzo nie ma czym krecic ;).
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

UWAGA!

na suchym i mokrym po deszczu auto fajnie jezdzi,nie rzuca,tyl nie wyprzedza,dopiero jak spadl snieg to jest wielka lipa!!

p.s u mnie teraz jest opor sniegu a jestem z podkarpackiego ;)

Opublikowano
hehe cale ustawienie geometrii w seryjnej Z3 to ustawienie zbieznosci przodu wiec tam za bardzo nie ma czym krecic ;).

 

Czyli tak jak w 99% samochodow na rynku :8)

 

Kontorla geometrii to nie tylko ustawianie katow i zbieznosci badz rozbieznosci. To rowniez pomiary katow "nieustawialnych" wlasnie po to aby zdiagnozowac problemy z prowadzeniem, myszkowaniem, wybieraniem opon, piszczeniem opon na zakretach wiele innych.

Kazdy producent podaje w jakim przedziale dany kat powinien sie zawierac (jaka powinien miec wartosc w stopniach i w minutach plus tolerancja) i jesli wartosc nie miesci sie w przedziale a nie ma luzow w zawieszeniu oznacza to ze np wahacz moze byc krzywy, albo zwrotnica, albo luzy na lozyskach albo elementy trzymajace zawieszenie do nadwozia samonosnego badz ramy moga byc skrzywione lub uszkodzone. W ten sposob mozna rowniez wykryc pozostalosci po niewlasciwie wykonanej naprawie blacharskiej.

Kontorla geometrii to w takim przypadku jaknajbardziej uzasadnione posuniecie

Opublikowano
UWAGA!

na suchym i mokrym po deszczu auto fajnie jezdzi,nie rzuca,tyl nie wyprzedza,dopiero jak spadl snieg to jest wielka lipa!!

p.s u mnie teraz jest opor sniegu a jestem z podkarpackiego ;)

to wszystko tlumaczy :cool2:

okazuje sie ze niepotrzebnie wydales pieniadze. Przyczyna twoich problemow nie sa usterki w samochodzie a tylny naped, niezbyt dobre opony i pewnie ich szerokosc. Ot taka przypadlosc samochodow tylnonapedowych. Nie na darmo samochody z przednim napedem uwaza sie za bezpieczniejsze. Pozdr

Opublikowano
Nie na darmo samochody z przednim napedem uwaza sie za bezpieczniejsze. Pozdr

 

 

bylem przekonany ze to zdanie skonczysz ze nie bez powodu uwaza sie autami dla dziewczat ;)

 

kup swierze, max 1 roczne opony, np NOKIAN sa tanie a dobre i napewno zauwazysz roznice

ZAPRASZAM UZYTKOWNIKOW SERII Z !>KLiK
Opublikowano
Ja mam założone używane zimówki bo nie często jeździ zimą, na stalówkach 16' 205/50 i Z-ka słucha się znakomicie, jak chcesz iść bokiem to idziesz a jak nie to to nie :D
http://obrazki.elektroda.pl/5027143500_1344194822.jpg
Opublikowano
Nie na darmo samochody z przednim napedem uwaza sie za bezpieczniejsze. Pozdr

 

 

bylem przekonany ze to zdanie skonczysz ze nie bez powodu uwaza sie autami dla dziewczat ;)

 

kup swierze, max 1 roczne opony, np NOKIAN sa tanie a dobre i napewno zauwazysz roznice

 

Tak sobie w wannie myslalem i tez chcialem zaproponowac Nokain. W koncu sa produkowane w skandynawii. Zwroc tez uwage na szerokosc opon. Zimowe opony z reguly sa troche wezsze niz letnie

Opublikowano
No a zobacz sprężyny. Może coś z nimi. Ja w Reno miałem pekniętą spręzyne i na suchym bylo ok a na sniegu auto latało po całej drodze. Może to coś podobnego będzie ?
Sprzedam: tylnie lampy od Z3
Opublikowano

moim zdaniem to wina łopon.

jak spadły pierwsze śniegi na 225/50/16 lato (dobre micheliny) nie dało się jeździć. byłem w mega szoku

po profesjonalnym zabezpieczeniu podwozia itd, zmieniłem pozostając przy seryjnej feldze na 215/55/16 dobra zima i lata znakomicie :twisted:

 

wydaje mi się, że 195 szerokości oponek i do tego zdartych (bo wyślizganych) przy 193 hp i sporym momencie (jak na wolnossaka) dają opisany przez Ciebie efekt. sugeruję zainwestować w dobre zimówki.

 

pzdr

 

p.s.

 

czy to prawda, że Twoja Zeta śmiga 260 km/h (jak napisałeś w ogłoszeniu), bo jakoś mało wiarygodne to jest dla mnie - przynajmniej w seryjnym silniku. jeżeli tak - prośbą podeślij mi linka do takiego filmiku.

Opublikowano
258km/h jechalem ,wtedy to nie bylo pod filmik,ale jak tylko pogoda sie zmieni powtorze ten wyczyn i nagram na kalkulatorze,przy takiej predkosci spocilem sie na maxa!!;)huk niesamowity,koniec obrotow,wiecej nie jedzie pozdrawiam
Opublikowano

spoko.

 

czekam na filmik (mój w takim razie jest zamulony :cry2: )

Opublikowano
dsc mruga jak mnie majtnie na sliskim,dziala wszstko,gdyby nie esp to czasami mialbym ciezko ,strach ,auto stoi,wkurzam sie tylko ,zmienilem zawieszke z tylu,sprawdze dzis sprezyny,zobacze jakies fajne oponki,jak to nic nie pomoze to nie wiem co jest
Opublikowano
258km/h jechalem ,wtedy to nie bylo pod filmik,ale jak tylko pogoda sie zmieni powtorze ten wyczyn i nagram na kalkulatorze,przy takiej predkosci spocilem sie na maxa!!;)huk niesamowity,koniec obrotow,wiecej nie jedzie pozdrawiam

 

Pewno Ci licznik zalewa na tych kolach ;). Osobiscie nie wierze. Chyba ze z duzej gorki.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.