Skocz do zawartości

[e39] 525d 2003 M-Pakiet ~195KM 400Nm


Manolito77

Rekomendowane odpowiedzi

Tak - w tej cenie było wszystko zrobione, oprócz nerek, które malowałem już na ten kolor ze 2-3 miechy temu i zapłaciłem wtedy za to 50pln (z mojego nakładu pracy było tylko zerwanie chromu).

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 440
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy
pozbycie się rudej pod zamkiem klapy tylnej wraz z jej malowaniem części na której jest rejestracja

Widzę że to ogólny problem (u mnie też) w E39.Jak całość jest ogólnie super i rdza raczej nie tyka, to te klapy są :mad2: .Czyżby kiepski ocynk?

Czy przez tyle lat nie mogli poradzić sobie z tym? A może olali problem?

ec2Wze6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
pozbycie się rudej pod zamkiem klapy tylnej wraz z jej malowaniem części na której jest rejestracja

Widzę że to ogólny problem (u mnie też) w E39.Jak całość jest ogólnie super i rdza raczej nie tyka, to te klapy są :mad2: .Czyżby kiepski ocynk?

Czy przez tyle lat nie mogli poradzić sobie z tym? A może olali problem?

to zalezy u mnie np. klapa czysta za to pod klapką od wlewu paliwa purchelek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo te klapy to już nie o to chodzi, że mają jakiś kiepski ocynk a kiepsko jest rozwiązane umiejscowienie samego zamka w klapie. Słabo jest to odizolowane na rancie klapy bo tylko jedną kiepską gumką i od drgań czy nawet sporadycznego używania obija się rant w miejscu styku z zamkiem, ocynk odpada i zaczyna ruda atakować. Ale to nie tylko bolączka e39. Jak zostawiałem auto u tego lakiernika to akurat do roboty pewna klientka zostawiła lekko dziabnięte z przodu zdaje się Stilo. Niby inna firma a z tyłu na klapie, przy zamku miał dokładnie to samo co ja u siebie. Ten lakiernik mówił, że właśnie styk zamka z klapą jest kiepsko zaizolowany i się tam odbija ocynk i niestety ruda wkracza do akcji.

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Jedna spontaniczna fotka podczas przejazdu po Wrocławiu:

 

http://img846.imageshack.us/img846/8714/edit1r.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zima zbliża się wielkimi krokami więc czas na wrzucenie kilku ostatnich fotek w setupie letnim 2011.

 

http://img585.imageshack.us/img585/6910/319fn.jpg

 

http://img510.imageshack.us/img510/7102/326m.jpg

 

http://img401.imageshack.us/img401/1341/332y.jpg

 

http://img846.imageshack.us/img846/781/335xa.jpg

 

http://img526.imageshack.us/img526/2928/341txb.jpg

 

Pzdr.

Edytowane przez Manolito77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zapasy na zimę zrobione, termin wymiany zaklepany na 15-go więc teraz tylko czekac i Buma będzie przygotowana do zimy.

 

http://img841.imageshack.us/img841/7396/graty.jpg

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Zapasy na zimę zrobione, termin wymiany zaklepany na 15-go więc teraz tylko czekac i Buma będzie przygotowana do zimy.

 

http://img841.imageshack.us/img841/7396/graty.jpg

Pzdr.

na zdjeciu brakuje Ci jeszcze górnych łozysk amortyzatora nie sa drogie ok70zł lemforder za sztuke a po co masz 2 razy zagladac nie pekaja w nich gumy takze z góry nic nie zobaczysz ale wyrabia sie łozysko na kulkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cichy - liczę się z tym, że po zmianie będę miał pewnie trochę bardziej twardo niż obecnie. Zwłaszcza, że moje przednie amortyzatory są już zużyte i na pewno nie pracują tak jak powinny bo czuję, że się już zrobiła miękka kanapa z przodu. Ważne, że z przodu będą nówki - czy Sachs, czy Monroe, czy Bilstein to już dla mnie mniej ważne. Ważne aby to były amortyzatory dedykowane i dobierane pod zawiechę według VINu auta a nie na zasadzie "daj Pan pierwsze lepsze z brzegu - będzie git".

Gorik - wiem wiem, to jeszcze zamierzam kupic (tak samo jak te harmonijkowe gumy na drążki kierownicze) a mam jeszcze parę dni bo termin umówiony na 15-go. :wink:

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto fajnie utrzymane i doinwestowane ale jedna rzecz mnie razi - a mianowicie bardzo nie podoba mi się końcówka wydechu w dół przy zderzaku M-pakietowym.

Wrzuć jakaś ładną prostą końcówkę i będzie git :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto fajnie utrzymane i doinwestowane ale jedna rzecz mnie razi - a mianowicie bardzo nie podoba mi się końcówka wydechu w dół przy zderzaku M-pakietowym.

Wrzuć jakaś ładną prostą końcówkę i będzie git :cool2:

Będę to chciał zrobic bo fabryczna kiełbacha też mi się nie podoba przy m-paku. Ale to raczej już na wiosnę będę robił bo teraz na zimę to w sumie szkoda, żeby nową podwójną końcówkę żarła już na dzień dobry sól. Ogólnie rzecz biorąc to będzie dwururka, rury okrągłe (w ostateczności bardzo lekkie -ale to bardzo lekkie - elipsy, ścięte lekko pod kątem).

Póki co pomalowałem fabryczną końcówkę na czarno to przynajmniej tak nie razi w oko jak srebrna/jasna (oczywiście sprayem odpornym na temperatury wysokie).

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dziś kolejny mały mod w aucie:

 

http://img3.imageshack.us/img3/4607/40007715.jpg

 

http://img337.imageshack.us/img337/3034/28589312.jpg

 

Zdjęcia średnie bo po zmroku i telefonem zrobione na szybko.

Mod niewielki ale cieszy bo wreszcie ktoś się zlitował i zaczął produkowac banany do e39. Co najlepsze - kod kreskowy jest z cyfrą 5 (Polska?) a na pudełku widnieje napis, że zaprojektowane to zostało w Belgii dla EU.

Wszystko pasuje plug & play - wystarczy tylko wypiąc to mini ramie ze spoilerkiem z fabrycznych wycieraczek e39 i wpina się bezpośrednio w metalowe ramię te banany. Żadnych luzów, cicha praca i dobre zbieranie wody.

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszczęśliwiłeś mnie informacją, że w końcu są dostępne banany do e39. Masakra, żeby tyle czasu na takie coś czekać... :duh:

To masz tak samo jak ja na wieśc o bananach dostępnych - wreszcie!!! - do e39 :mrgreen:

Pzdr.

P.S.Dzięki za koment.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Uszczęśliwiłeś mnie informacją, że w końcu są dostępne banany do e39. Masakra, żeby tyle czasu na takie coś czekać... :duh:

To masz tak samo jak ja na wieśc o bananach dostępnych - wreszcie!!! - do e39 :mrgreen:

Pzdr.

P.S.Dzięki za koment.

nawet niezle to wyglada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Bardzo ładne auto zrobione z gustem :cool2:

 

Polerkę robiłeś w 100% sam? To był Twój pierwszy raz, czy miałeś już doświadczenie w tych sprawach? :mrgreen: ;)

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W wazelince już miałem doświadczenie. :mrgreen: W polerowaniu lakieru byłem prawiczkiem. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Jednak długa lektura różnych for detailingowych + zakup odpowiednich past, padów, polerki i nadszedł dzień kiedy trzeba było teorię zastosowac w praktyce. Akurat lakier BMW jest jak beton więc trzeba się na prawdę mocno postarac żeby go przyjarac/coś schrzanic (no chyba, że się polerkę chce robic normalną szlifierką kątową - bo i takie zapytania były czy tym można). Generalnie jeśli nie przekracza się obrotów w okolicy 1500 - 2000 obr to lakier będzie bez strat.

Oczywiście efekt polerki nie wyszedł na 100%. Osiągnąłem rezultat myślę w okolicy 70% jeśli chodzi o usunięcie rys i swirli po myjniach. Jak na pierwszy raz to i tak wyszło przyzwoicie. Teraz na wiosnę chcę jeszcze poprawic odrobinę lżejszymi pastami i poprawic woskiem z wcześniejszym użyciem cleanera pod wosk.

Z modów na setup 2012 nic wielkiego nie planuję. Jedynie myślę o dystansach żeby trochę koła wypchnąc na zewnątrz oraz końcówka wydechu nie daje mi spokoju więc pewnie ją zmienię.

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

600 pln za wszystkie 4 koła (zdjęcie lakieru fabrycznego, uzupełnienie porysowanych/uszczerbionych rantów, malowanie proszkowe) + 30-40 pln za czerwone paski, które sam wyklejałem na felgach.

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.