Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jutro jadę zakupic opony letnie na tył (jadę innym autem więc potem tylko sam zmienię obuwie na letnie) więc koło wtorku powinny już byc buty na aucie. Jak dam radę to we wtorek koło wieczora wrzucę jakieś pierwsze foty jak to wygląda.

Pzdr.

  • Odpowiedzi 440
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Mnie teraz kręcą "białe perły", i takie czarne fele pasowałyby jak ulał (e63 mnie męczy od dawna).

A do czarnego auta... ehm, no faktycznie każdy ma swój gust.

Do swojej grafitowej pasują wyłacznie srebrne fele i tak zostanie.

Opublikowano

Wreszcie obuwie na aucie. Zrobiłem parę zdjęc - niestety jakośc taka sobie bo robiona lokówką (jak na złośc w aparacie akumulatory powiedziały mi "wal się na ryj"). :?

 

http://img146.imageshack.us/img146/6091/graphic5.jpg

 

http://img31.imageshack.us/img31/1542/graphic4dt.jpg

 

http://img689.imageshack.us/img689/2805/graphic3m.jpg

 

http://img29.imageshack.us/img29/5940/graphic2vr.jpg

 

http://img852.imageshack.us/img852/7556/graphic1z.jpg

 

Na żywo wygląda to duuuuuuużo lepiej - na zdjęciach te felgi wyszły jakoś tak matowo a na żywo mają bardzo ładny połysk. Co do opon typu run flat, które zakupiłem na tył to jestem póki co miło zaskoczony. Zrobiłem jazdę próbną przez różne progi, nierówności i póki co nie zauważyłem jakiejś wielkiej różnicy czy pogorszenia komfortu jazdy. Te run flaty są już II generacji więc może lepiej trochę dopracowane.

 

Ogólnie to jeszcze muszę poprawic:

- dekielki na felgach bo w obecnej formie nie psują do tych felg (widac to na zdjęciach)

- zderzak i maskę (są dośc mocno poobijane od kamyków - pewnie pójdzie to do malowania) co też widac na zdjęciach.

Pzdr.

Opublikowano
Jak mówiłem mi się to podoba,nie zlało się w ogóle bo są krązki odblaskowe.Masz racje z dekielkami,zdałoby się przerobić na karbon, albo coś tego typu.Ogólnie gitara,dla mnie fajniscie i z głową(BEZ ŻADNEJ WIOCHY)POzdr manolito
Opublikowano

Dekielki nie muszą być w sumie karbonowe. Wystarczy, że będą zamiast niebieskiego w logo - czarne. No i do pomalowania na czarno ten plastik od kapsla bo teraz ta szara obwódka wokół samego dekielka wygląda jak kupa.

Pzdr.

Opublikowano
Moim skromnym zdaniem te przerobki sa poprostu boskie :cool2: dokladnie te same zmiany (czarny gril, czarne felgi i listy przyokienne od shadow line) chce zastosowac u siebie, z tym ze felgi wolalbym bez czerwonej obwodki, mysle ze u mnie na kolorze topasblau metalic wygladac bedzie rownie dobrze jak u Ciebie :D
"Możesz mieć każde auto, M5 i tak jest szybsze..." - Jeremy Clarkson
Opublikowano

Przy Twoim kolorze topasblau można śmiało robi felgi w jednolitym czarnym kolorze, bez obwódek bo będą się już wystarczająco odcinały od auta. Ja poszedłem w obwódki czerwone również z tego względu aby się zaasekurowac przed ewentualnym zlaniem się felg z oponami i kolorem auta. Dzięki obwódkom bardzo ładnie widac rozmiar felgi.

Pzdr.

Opublikowano
Manolito 77 najbardziej zazdroszcze ci kierownicy i tapicerki w kolorze aluminium chce mieć ten sam model kierownicy i tapicerki w swoim BMW niestety musze na to wyłożyć trochę grosza:) a co do ogółu to super wygląda aczkolwiek dla mnie nie obraż sie ale przed przeróbkami dla mnie była ładniejsza lecz ile ludzi tyle gustów a o gustach się nie dyskutuje ogolnie super E39:)
Opublikowano
Manolito 77 najbardziej zazdroszcze ci kierownicy i tapicerki w kolorze aluminium chce mieć ten sam model kierownicy i tapicerki w swoim BMW niestety musze na to wyłożyć trochę grosza:) a co do ogółu to super wygląda aczkolwiek dla mnie nie obraż sie ale przed przeróbkami dla mnie była ładniejsza lecz ile ludzi tyle gustów a o gustach się nie dyskutuje ogolnie super E39:)

Dzięki za komentarz i spokojnie - na nikogo nie zamierzam się za nic obrażac. Forum jest po to, żeby przedstawiac wygląd swojego auta, zmiany itp i po to, żeby ktoś potem ewentualnie wyrażał swoją opinię. To co podoba się mnie nie musi się podobac komuś innemu i ja podchodzę do tego bardzo lajtowo.

Co do tej kiery i tapicery to na szczęście takie zabawki dawali w kompletnym m-pakiecie a mi się taki kompletny egzemplarz auta udało znaleźc. Co do kosztów to nie musisz nic mówic bo to akurat wszyscy wiedzą, że z większością gratów do e39 to przesadzają z cenami bo jeśli ostatnio ktoś pisał na jakimś forum (powołuje się tylko an to info gdyż sam nie mam potrzeby szukania takiech rzeczy w ASO), że lusterko zewnętrzne do e39 w ASO wycenili sobie na 2450pln/szt. to się zaśmiałem gdyż przy aucie z pierwszych roczników produkcji to już nie raz jest kwota dochodząca do 10-15% wartości ceny całego auta a to już jest śmiech na sali...

Pzdr.

Opublikowano
Dokładnie ceny części czasami są z kosmosu bo np 1500zl za używaną kierownice M-pakiet(o sprawdzaniu ceny nowej nawet nie myśle)to trochę chore,co do twojego m-pakietu to jest właśnie ta różnica że masz kompletny u mnie nie ma tapicerki i tylnego dyfuzora no i kierownicy,ale zauważyłem że Ty nie masz felg m-pakietowych ale może po prostu je zmieniałeś?ja myślalem o założeniu 19 tek ale jak pomyśle o naszych drogach to mi się odechciewa:(na szczęście dla mojej Buni pracuje w Danii więc przeważnie jeżdze po tutejszych drogach które są w dużo lepszej kondycji:) u mnie jest też obniżone zawieszenie ale fabrycznie i nie wiem czy to robią w m-pakiecie czy mam może taką wersje...
Opublikowano
Dokładnie ceny części czasami są z kosmosu bo np 1500zl za używaną kierownice M-pakiet(o sprawdzaniu ceny nowej nawet nie myśle)to trochę chore,co do twojego m-pakietu to jest właśnie ta różnica że masz kompletny u mnie nie ma tapicerki i tylnego dyfuzora no i kierownicy,ale zauważyłem że Ty nie masz felg m-pakietowych ale może po prostu je zmieniałeś?ja myślalem o założeniu 19 tek ale jak pomyśle o naszych drogach to mi się odechciewa:(na szczęście dla mojej Buni pracuje w Danii więc przeważnie jeżdze po tutejszych drogach które są w dużo lepszej kondycji:) u mnie jest też obniżone zawieszenie ale fabrycznie i nie wiem czy to robią w m-pakiecie czy mam może taką wersje...

Z tymi felgami m-pakietowymi to szczerze mówiąc sam nie wiem jak było. W VIN mam pozycję: 0788 BMW LA wheel, individual ---> nie wiem tylko, czy odnosi się to do tych właśnie właściwych, m-pakietowych felg czy może wyraz "individual" mówi, że ktoś sobie akurat zamiast nich wziął te, które mam obecnie. Sprawa jest o tyle niejasna, że na zapasie mam funkiel nówkę koło z felgą właśnie tą m-pakietową. Rodzi sie moje pytanie czy w salonie kupując auto i zamawiając jakąś inną felge do auta to oni zakładają tylko na auto te 4 zamówione felgi a ta w bagażniku zostaje taka jak była czy wymieniają wszystkie 5 sztuk? Gość, od którego to auto kupiłem a który to auto sprowadził z Niemiec sam był zakłopotany i przyznał, że za Chiny ludowe nie pamięta na jakich felgach była ta Buma bo najpierw pojechał pierwszy raz ją zaliczkować i wrócił do PL a dopiero po około tygodniu pojechał już po nią, żeby nią wrócić. Jak w tu w PL zobaczył, że na zapasie jest felga m-pakiet a na aucie wzór 32 to sam zgłupiał i nie wiedział, czy to tam Niemiaszek podmienił felgi czy Buma z tymi felgami była tak zamówiona. A mogła być zamówiona z tymi felgami bo ja np widziałem bardzo dużo e39 w oryginalnym m-paku i właśnie z tymi felgami wzór 32. W sumie to teraz już mi się te aktualne felgi bardziej spodobały i może nawet lepiej, że są akurat te. Tą piątą z zapasu m-pakietową chyba sprzedam (koło było użyte jeden raz przez kilka godzin jak złapałem gumę i musiałem dojechać tylko do wulkanizy więc felga jest fabrycznie nówka a z bieżnika opony to się tylko te kolorowe paski wytarły bo wcześniej NIGDY nie było to koło nawet użyte) i w jej miejsce sobie kupię jakieś koło zapasowe 16' na feldze alu ale wyglądającej jak stalówka - zawsze to trochę mniej kilogramów w bagażniku niż taka solidna felga 17' m-pakietowa, która teraz w przypadku konieczności założenia zapasu nijak mi nie pasuje bo nie dość, że wzór całkiem inny to jeszcze zapas srebrny a felgi robocze czarne :wink: a z taką niby "stalówką" 16" czarną to zawsze się to trochę będzie komponowało.

Pzdr.

Opublikowano (edytowane)
u mnie jest też obniżone zawieszenie ale fabrycznie i nie wiem czy to robią w m-pakiecie czy mam może taką wersje...

 

Ja u siebie mam zawieszenie m-technica a nie mam zadnego m-pakietu, wiec wg mnie zawieszenie m-technica w m-pakiecie to standart :wink:

Edytowane przez waski87
"Możesz mieć każde auto, M5 i tak jest szybsze..." - Jeremy Clarkson
Opublikowano
Hej waski87 pewnie masz racje z tym zawieszeniem :cool2: a co do tych felg m-pakietowych o których pisał manolito to faktycznie temat trochę zagmatwany ale mogły wyjść z fabryki w takiej wersji,widziałem już wiele BMW z m-pakietem i co auto to różnica,ale cóż może to i lepiej bo dzięki temu możemy być oryginalni i mamy o czym dyskutować pozdrawiam :D
Opublikowano

Fajne połączenie. Nawet zacnie pasi do topasblau oraz czarnych listew. :cool2:

Pzdr.

Opublikowano

Mnie się bardzo podoba night bandit. Może faktycznie ze srebnym rantem byłoby więcej kontrastu i co za tym idzie jeszcze ładniej :roll:

Z takim zadziornym wyglądem przydałoby się trochę w silniku pomodzić :D

 

gregorbmw widuję taką samą e39 w Katowicach i dla mnie kozak - jaki to kolor dokładnie? Był w ogole estoril blue w e39?

 

Sorki za zaśmiecanie galerii,

 

siemanko

Opublikowano

No kolego gregorbmw trzeba przyznac ze jest czego pozazdroscic :cool2: Twoja e39 wyglada rewelacyjnie moim zdaniem :D

Szkoda ze zdjecia nie zostaly zrobione w piekna sloneczna pogode wtedy Twoje auto prezentowaloby sie wiele lepiej :twisted:

"Możesz mieć każde auto, M5 i tak jest szybsze..." - Jeremy Clarkson
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano (edytowane)

Przyszedł czas aby wziąc się do roboty. Ostatnie 2 dni zasuwałem robiąc polerkę lakieru w swojej Bumie + nałożenie po wszystkim wosku. Ze sprzętu poszły w ruch:

1) Polerka Silverline Silverstorm

2) Pasty ścierne Menzerna 500 oraz 3000

3) Wosk Collinite 476S.

Do tego oczywiście masa szmatek typu mikrofibra, szampon Nigrin oraz rękawica frędzlowa także Nigrin, gąbki ścierne i futra.

Na wstępie powiem, że ten lakier jest jak beton i bez futra do polerowania nawet nie ma co podchodzic (albo gąbką zajmie to wiecznośc). Ogólnie korekta lakieru wyszła na około 70%.

Poniżej kilka szybkich zdjęc telefonem bo nie było czasu żeby się jeszcze w aparat foto bawic.

 

http://img204.imageshack.us/img204/5926/poler1.jpg

 

http://img819.imageshack.us/img819/6535/poler2.jpg

 

http://img36.imageshack.us/img36/2119/20110924160137.jpg

 

http://img10.imageshack.us/img10/508/20110924160223.jpg

 

http://img829.imageshack.us/img829/1792/20110924160300.jpg

 

http://img593.imageshack.us/img593/6803/20110924160320.jpg

 

http://img8.imageshack.us/img8/6610/20110924160328.jpg

 

Z dodatkowych, typowo kosmetycznych spraw to zrobiłem także polerkę tylnych lamp - z poprawką malowania kierunkowskazów (odrobinę mocniej i równiej), polerkę przednich lamp (na razie tylko pastą polerską - po zimie ewentualnie zrobię głębszą korektę papierem wodnym i pastą) oraz przydymiłem lekko szkła halogenów przednich żeby się ładniej wtapiały w zderzak.

I to by było na tyle.

Pzdr.

Edytowane przez Manolito77
Opublikowano

Wiem wiem ale jeszcze się zastanawiam nad przycięciem tej kiełbachy i zaślepieniem dziury na nią w dyfuzorze. Widziałem takie rozwiązanie na zdjęciu z jakiegoś niemieckiego forum i wyglądało to bardzo fajnie.

 

Pięknie wyszło, ile kosztowały cię wszystkie graty do polerowania? pasty, szmatki, gąbki, wosk itp? Chyba też się tym zajmę któregoś wieczora

Maszynę do polerki kupiłem przez Amazona - kosztowała niecałe 200pln. Pasty, gąbki, pady polerskie, szmatki, taśmy maskujące 3M, wosk Collinite 476s - w sumie jakieś 250 pln wyszło. Jeśli chodzi o szmatki typu mikrofibra to ja z czystym sumieniem mogę polecić wyroby Jana Niezbędnego dostępne praktycznie w każdym markecie - mają bardzo przyzwoite ceny a jakościowo nie odbiegają zbytnio od wyrobów firm typowo detailingowych.

Jeśli chodzi o gąbki polerskie to powiem szczerze - tym się można bawić już przy samym wykończeniu lakieru na lustro. Do korekty rys itp bez futra polerskiego (i to raczej jakiegoś dobrej klasy) nawet nie ma co podchodzić bo ten lakier jest jak beton i korygowanie go gąbką przypominało mi raczej lizanie marmurowej płyty nagrobkowej - owszem można to robić ale potrzeba na to strasznie dużo czasu...

Pzdr.

Opublikowano

jest łaaaaaaadnie :cool2:

 

hehe "dyfuzorze" :wink:

w sumie ciekawy zabieg ze schowaniem rury.

 

osobiście dałbym inny rant albo chociaż troszkę mniej wściekły czerwony :wink:

a tak swoją drogą - nerki do malowania oddałeś z całym samochodem czy same obwódki ? Ile Cię lakiernik za to naliczył (jeśli to nie tajemnica oczywiście) ?

Opublikowano

Nerki malowałem już wcześniej. Co do kosztów malowania elementów poobijanych przez kamyki to maska + oba blotniki + zderzak + pozbycie się rudej pod zamkiem klapy tylnej wraz z jej malowaniem części na której jest rejestracja + poprawa trójkątów mocujących lusterka boczne ( utlenione aluminium od którego odpada lakier)- za to wszystko dałem 1700 pln.

Pzdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.