Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czyli mój samochód nie ma nawet blokady kierownicy :? Piszę "nawet", bo alarmu też nie ma, chyba będę musiał dokupic chociaż alarm...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Właśnie wróciłem z programowania. 4 stówy mniej w portfelu.

Na razie spokój. Ciekawe na jak długo pomoże.

Opublikowano

Z tego co wiem to programowanie nic nie daje :(

Według mnie blokada powinna być w każdej e90 bez względu na wersje

Bad_Boy - blokada wyskakuje ci automatycznie po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki , więc nie masz na co uważać bo ona wyskakuje sama .

Opublikowano
Właśnie wróciłem z programowania. 4 stówy mniej w portfelu.

Na razie spokój. Ciekawe na jak długo pomoże.

 

Prawdopodobnie wywaliłeś 400 zł. w błoto. Z którego roku masz auto?

Przerabiałem już temat blokady i niestety winę ponosi silniczek blokady, który znajduje się w kolumnie kierowniczej.

W serwisie sprzedają całą kolumnę za ok. 1500 pln. Tak się składa, że mam całą sprawną kolumnę i ten silniczek mogę Ci sprzedać jeśli byś chciał. NIe trzeba nic kodować, po wyjęciu starego i podłączeniu nowego wszystko śmiga, aż miło.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nie koniecznie z tym programowaniem wtopił u mnie po dwukrotnym programowaniu w końcu problem zniknął juz 2 lata nic się nie dzieje.
Opublikowano

Kolumna kosztuje 1700 z kawałkiem plus wymiana.

Wydanie takiej kwoty bez sprawdzenia czy nie pomoże samo programowanie za 4 paczki to były by wtopione pieniądze ...

Pożyjemy zobaczymy jak będzie się pojawiać znowu to pomyśle nad całą kolumną.

Gosciu który mi to robił twierdził że mechanizm blokujący jest przykręcony do kolumny śrubami które się zrywają podczas dokręcania i dlatego jest to nierozbieralne. Chodzi o to żeby utrudnić życie potencjalnym złodziejom.

Zastanawiam się tylko czy nie warto by tam bez rozbierania wtłoczyć jakiegoś smaru.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Chciał bym przeprogramować tą blokadę ale nie w serwisie,bo często wywala mia tą żółtą kierownice wtedy gdy chcę odpalić auto i muszę wyjmować kluczyk aż do skutku.

Zna ktoś fachowca na terenie Warszawy, Białegostoku lub po trasie.

Opublikowano

Witam,

 

Mam podobny problem u siebie e E87 tyle, że po zapaleniu się czeronej kiery samochod nie odpala zero reakcji, w serwisie krzykneli mi ok 5 tys bo chca kolumne i CAS wymieniac i programować.... zaprowadziłem do mechanikka który się trudni BMW, wymontował ten silniczek i wymienił ( czyli silniczek jest odkręcalny jeśli E90 ma taka samą kolumne jak E87 ), ale auto dalej nie działa. Bawi się dalej metoda prób i błędów naszczęście ma możliwość zwrotu części i narazie nie poniosłem kosztów.... ale i samochód nadal uziemiony.

 

Boje się, że sobie z tym nie poradzi więc podbijam pytanie przedmówcy i pytam o jakiegoś speca od BMW w Warszawie ???

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zadam głupie pytanie, koleś-mechanik po wymianie silniczka skasował błędy w module CAS ?? Jeżeli nie to auto nawet po wymianie całej kolumny na nową nie odpali...
Krzysztof
Opublikowano
Witam koledzy mam tez problem z blokada kierownicy i chcialem zapytac czy ma ktos moze namiary na elektryka z Bmw Sikora Mikolow albo kogos kto przeprogramuje auto ale w lepszej cenie niz aso tzn 600 pln ( z woj. Slaskiego) z gory dzieki za info
Opublikowano
Zadam głupie pytanie, koleś-mechanik po wymianie silniczka skasował błędy w module CAS ?? Jeżeli nie to auto nawet po wymianie całej kolumny na nową nie odpali...

 

 

Wykasował, a nawet zamówił inny moduł CAS ( używany - sprawny ) przeprogramował go pod móją E87 i dalej nic, sprawdził jeszcze całą wiązek samochodu bomogło nie byc masy..... Dziś przyszło mi do głowy, że kilkukrotnie spadał mi kluczyk na ziemie, a że drugiego nie mam dziś udam się do BMW zamówić nowy.... zobaczymy może to podziała w moim przypadku.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

witam

problem tkwi prawdopodobnie w adaptacji modulu cas do sterownika silnika jezeli tego nie robil to nie zapali

a skoro wyminił cas to napewno musi to zrobic

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
chyba chodzi o synchronizacje a nie adaptacje ... rozrusznik kręci po zmianie cas ?? sprawdzałeś jakie teraz błedy masz w module cas ?? i dme/dde ??
Krzysztof
  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Odświeżam temat, bo i mnie po po blisko 9 miesiącach problem powrócił (jesienią wymieniłem akumulator i po wymianie do dziś tylko 1 raz miałem akcję z żółtym komunikatem, a wcześniej zdarzał się co kilka dni). Dziś po wyłączeniu zapłonu dziwnie zaterkotało i blokada nie zaskoczyła. Po ponownym włączeniu zapłonu pokazała się żółta ikona, po kolejnym odblokowanie i po wyłączeniu zablokowanie - bez problemu. Czy to kolejny nieistotny incydent czy zapowiedź końca żywota tego gó......ego silniczka (o wartości na oko 5 zł - ale nie do kupienia w oficjalnym serwisie). Czy ktoś to rozebrał i czy ewentualnie pasują silniczki np od zamków. W jednym z postów ktoś pisał, że jego mechanik gdzieś go kupił. I tu mam pytanie czy był nowy i czy sam, czy cały zespół blokady. Edytowane przez multilab
Opublikowano
gdzieś ktoś pisał że w us spec nie było tych blokad co by oznaczało że można wywalić i programowo wyłączyć
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na USA poszczególne moduły różnią od tych na Europę więc pewnie i CAS się różni. Na stany były wersje z blokadą i bez niej ...
Krzysztof
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam

 

Prosze o pomoc odnosnie kontrolki el. blokady kierownicy E91

Prosze o numer kontaktowy i w miare mozliwosci odpowiedz.

Czym temat ugrysc.

Auto jedzi swieci kontrolka na czerwono..(blokada chodzi normalnie bez

niepokojacych odglosow..tak jak przed pojawieniem sie kontrolki odrazu

czerwonej)

teraz kwestia czy przeprogramowac cale auto czy sa inne sposoby ..bez

wymiany kolumny:)

DIS-em..w CAS-sie

 

ps. a i o co chodzi z tym...cytat..Programowanie pomaga choć nie zawsze. Zobacz jakie masz błędy w casie, pewnie od blokady kiery. Zobacz jakie masz ładowanie, może podchodzi pod 15V i dostał strzał i dlatego zgłupiał.

 

Sa tacy co pisza ze poruszyl wtyczka od kolumny kierowniczej i chodzi..inni ze akumulator..

Auto poki co pali i nic sie nie dzieje..ale wiadomo..moze by c roznie :)

 

U mnie wlasnie laduje tak ok 14.7 14.8

moze stad blad..??

 

Pozdrawiam

marcind_80 (nick z forum)

Marcin

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
3 dni temu mi tez zaczela dokuczac czerwona kontrolka blokady kierownicy, auto palilo ok blokada dzialala tylko to palilo, dzis bylem w serwisie i stwierdzili ze dianostyka mowi ze do wymiany ( 1700 kolumna plus robocizna) ale ze przekodowali i narazie zniklo ale powinienem wymienic . Nigdy na zolto mi nie palilo tylko zaraz czerwOny ale skoro zniklo myslicie ze chca mnie na wymiane naciagnac? Mial ktos tak ze czerwony a po kodowaniu spokoj?
Opublikowano
Witam

 

Prosze o pomoc odnosnie kontrolki el. blokady kierownicy E91

Prosze o numer kontaktowy i w miare mozliwosci odpowiedz.

Czym temat ugrysc.

Auto jedzi swieci kontrolka na czerwono..(blokada chodzi normalnie bez

niepokojacych odglosow..tak jak przed pojawieniem sie kontrolki odrazu

czerwonej)

teraz kwestia czy przeprogramowac cale auto czy sa inne sposoby ..bez

wymiany kolumny:)

DIS-em..w CAS-sie

 

ps. a i o co chodzi z tym...cytat..Programowanie pomaga choć nie zawsze. Zobacz jakie masz błędy w casie, pewnie od blokady kiery. Zobacz jakie masz ładowanie, może podchodzi pod 15V i dostał strzał i dlatego zgłupiał.

 

Sa tacy co pisza ze poruszyl wtyczka od kolumny kierowniczej i chodzi..inni ze akumulator..

Auto poki co pali i nic sie nie dzieje..ale wiadomo..moze by c roznie :)

 

U mnie wlasnie laduje tak ok 14.7 14.8

moze stad blad..??

 

Pozdrawiam

marcind_80 (nick z forum)

Marcin

 

Skad jestes? Moge ci w tej sprawie pomoc :-)

Opublikowano
3 dni temu mi tez zaczela dokuczac czerwona kontrolka blokady kierownicy, auto palilo ok blokada dzialala tylko to palilo, dzis bylem w serwisie i stwierdzili ze dianostyka mowi ze do wymiany ( 1700 kolumna plus robocizna) ale ze przekodowali i narazie zniklo ale powinienem wymienic . Nigdy na zolto mi nie palilo tylko zaraz czerwOny ale skoro zniklo myslicie ze chca mnie na wymiane naciagnac? Mial ktos tak ze czerwony a po kodowaniu spokoj?

 

Kolego w mojej BYŁEJ :( e91 sam to naprawiłem..wystarczyło wyciągnąć kolumnę..rozkręcić blokadę i przeczyścić styki silniczka oraz przetrzeć (odtłuścić) czujnik magnetyczny na płytce drukowanej. Kodowanie najczęściej pomaga na jakiś czas dopóki układ nie zaśniedzieje lub zatrze się jeszcze bardziej co sprawi kolejną zmianę odczytu wartości napięcia na blokadzie przez komputer lub całkowite zblokowanie kierownicy :] U mnie pokazywała się żółta blokada ale według mnie właśnie to jest przyczyną..tu masz opis jak dostać się do blokady http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=483387

  • 3 lata później...
Opublikowano
Witam Jestem nowy tutaj ..Chce opisac wam moj przypadek z żólta kontrolka blokady kierownicy.: posiadam Bmw E91 2006 r .auto stalo 4 dni w garazu (suszylem podloge po zalaniu przez korek w podlodze ). odpalalem auto co jakis czas na chwile . Na 4 dzien gdy wzystko juz poskladalem chce odpalic auto i nagle nic..zero tak jak by odcielo zaplon wszystjo gaslo za kazdym razem gdy wciskalem ,,START,, nie wiedzialem co robic wiec wyjalem i sprawdzilem wszystkie bezpoeczniki po kolei. Gdy wlozeylem ostatni z najwiekszych wyskoczyla mi ŻÓŁTA KONTROLKA BLOKADY KIEROWNICY. zNOW PROBOWALEM ODPALIC I TO SAMO ..Poczytalem na forum i kilka osob pisalo ze mialo tak przez slaby akumulator . Wiec podlaczylem auto pod kable do innego auta i proba odpalenia powiodla sie . Auto mi odpalilo , nie pokazalo mi juz wiecej tej kontrolki ( nie usuwalem tez bledu z kompa ) . Chce jeszcze dodac ze kontrolka pojawila mi sie tylko raz po wlozeniu ostatniego bezpiecznika - moze byl to tylko niegrozny blad przez wyjecie bezpiecznika . Jeszcze jedno ..Rozmawialem tez z moim dobrym kolesiem ktory inetersuje sie bmw , powiedzial mi ciekawostke zenie ma co tez za duzo panikowac i zaraz myslec o najgorszym , ze duzo bledow tez wyskakuje wlasnie gdy jest slaby akumulator ( w jego przypadku w bmw SERIA 5 ) tez pojawialy sie przerozne bledy ..uszkdzenia skrzyni i innych bardzo powaznych praktycznie w tym samym czasie , wszystko na raz okazalo sie ze akumulator byl slaby i tak wlasnie sie dzieje - to moja historia z ZOLTA KONTROLKA MAM NADZIEJE ZE KOMUS POMOGLEM TYM POSTEM PZD

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.