Skocz do zawartości

Hamulce


gorge

Rekomendowane odpowiedzi

Dziś po dłuższej jeździe na autostradzie zrobiłem przerwę,odpalam auto a tu ikonka auto na podnośniku na czerwono świeci.

Sprawdziłem wyświetla kod 71 czyli zużyte klocki hamulcowe,a jakiś miesiąc temu wymieniałem cały komplet tarcze,klocki i czujniki przód i tył wszystko ATE.

Czy to może być problem z czujnikami,muszą być oryginalne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
Nie, ale może coś Ci sie zapiekło ? Cały czas Ci sie to wyświetla teraz ? A może po wymianie nie skasowałeś inspekcji klocków. Sam zamówiłem sobie wczoraj komplet klocków i czujników ATE i troszke mnie zmartwiłes;/ A ogólnie dobrze Ci hamują na tych klockach ??

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nic mi się nie zapiekło wszystko jest idealnie sprawdzałem wszystko było zimne auto toczy się bez oporów tylko nagle się zaświeciło.

W warsztacie jak wymieniali to wszystko czyścili także lipy nie było,po wymianie hamulce były sprawdzane tak jak na przeglądzie nawet kolo był zdziwiony bo różnica była 2% na kołach.

Skasowałem inspekcje po wymianie,podłączony był komp pokazuje mi na 110000 tyś.km.

Co do ATE dla mnie hamulce idealne auto zatrzymuje się momentalnie polecam bardzo,z przodu założyłem tarcze power disc ate rewelacja.

Pojadę do mechanika zobaczę czujniki je podejrzewam,cały komplet tarcz i klocków był made in Germany a tylko czujniki made in Poland.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby nie zakładać nowego tematu.

Czy jest możliwe zdemontowanie czujników zużycia klocków bez demontażu klocków?

 

Jak najbardziej jest możliwe (oczywiście pod warunkiem że nie "zapiekły" się w klocku hamulcowym).

Ja u siebie bez problemu (bez demontażu zacisku) wyciągnąłem obydwa. Teraz wiszą przyczepione, ale już nie do klocków. Sam kontroluje często stan klocków, a te czujniki przecierają się dosyć szybko, gdy jest jeszcze sporo okładziny i później wynikają z tego różne niedogodności: zakup nowych czujników, kasowanie błędów, szybszy zakup nowych klocków.

Te czujniki są głównie dla osób które wcale nie interesują się stanem hamulców w aucie i sprawdzają je dopiero gdy zapali się komunikat.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli skasowałeś inspekcje klockow po wymianie jak należy i było ok a teraz zapaliła sie kontrolka to najpewniej wina czujnika, może sie uszkodził, przetarł, zagiął. Też tak miałem raz

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Panowie,już zrobione.

Jak montowali czujnik z tyłu za dużo wystawał i ocierał o felgę aż się przetarł,wina warsztatu więc zero kosztów.

Kupiłem dla pewności oryginalne czujniki i wymienili na miejscu,także po problemie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.