Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W sobotę mam cały dzień tylko dla siebie, więc postaram się je zamontować. Najbardziej irytuje mnie ten czujnik ABS. Mam nadzieję że stary wyjdzie bez większych problemów, ponieważ czytałem że lubią się kruszyć przez co demontaż nie należy do standardowych czynności ( wczoraj podczas zmiany felg stary czujnik dostał kolejną dawkę penetranta ). Lampy kupiłem za 1000zł. plus ich uzbrojenie 240 zł.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

  • Odpowiedzi 54
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Lampy już po wymianie. Oczywiście nie obyło się bez komplikacji. Prawa lampa nie bardzo chciała wejść na swoje miejsce ponieważ przeszkadzała jej rurka od klimatyzacji, trzeba było ją lekko podgiąć. Czujnika ABS niestety nie ogarnąłem i można powiedzieć że się do poniedziałku poddałem. Na dzień dobry ukręciłem śrubkę trzymającą czujnik, następnie czujnik pękł mi w rękach. Próbowałem go wydłubać ale to robota głupiego. Tak czy tak jutro podejście drugie.

 

http://img832.imageshack.us/img832/4645/71545533.jpg

 

http://img834.imageshack.us/img834/3148/26021726.jpg

 

http://img23.imageshack.us/img23/3819/13550163.jpg

 

http://img850.imageshack.us/img850/9691/93674244.jpg

 

http://img202.imageshack.us/img202/2715/75525996.jpg

 

Felgi polerowane zimą 2010 r. a świecą się jak ... :mrgreen:

 

http://img201.imageshack.us/img201/945/20130422266.jpg

 

http://img849.imageshack.us/img849/4961/20130423267.jpg

 

http://img546.imageshack.us/img546/5659/20130423270.jpg

 

http://img705.imageshack.us/img705/8930/20130423271.jpg

 

 

 

 

edit. 22.04

2:0 dla starego czujnika ABS. Oczywiście nigdzie w mieście nie mogę kupić klucza 36 dwunasto kątnego :mad2:

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Jaki masz rozmiar opon kolego ?

 

235/45/17

 

Coś będziesz robił z ringami ? Czy zostają takie żółte ?

 

Zostają takie żółte ponieważ nie podobają mi się białe. Dlatego wolałem dokupić ori żarówki zamiast inwestować w markery.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano

Są gusta i guściki, ale jeżeli wrzucisz xenon to już nie będą pasowały te ringi wg mnie ...

 

Masz może jakieś porównanie auta przed eibachem i po ? Ładnie siedzi na tych szprychowych kołach :)

Opublikowano
Są gusta i guściki, ale jeżeli wrzucisz xenon to już nie będą pasowały te ringi wg mnie ...

Nie planuję dokładać xenonów więc problem mnie nie dotyczy.

 

Masz może jakieś porównanie auta przed eibachem i po ? Ładnie siedzi na tych szprychowych kołach :)

Niestety nie mam, ponieważ eibachy założone zostały w Niemczech w 2006 r.gwarancja 5 lat, nr katalogowy sprężyn 20 53 140

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
sam doprowadziłeś te felgi do takiego stanu czy już takie były? efekt jest powalający.. świecą się w słońcu jak psu jajca na święconke :lol: mam takie same ale moim jeszcze daleeeko do takiego wyglądu...
Opublikowano
sam doprowadziłeś te felgi do takiego stanu czy już takie były? efekt jest powalający.. świecą się w słońcu jak psu jajca na święconke :lol: mam takie same ale moim jeszcze daleeeko do takiego wyglądu...

Sam je doprowadziłem do takiego stanu jak są obecnie. Zajęło mi to ok miesiąca w okresie zimowym 2010 r. Jakbyś chciał regenerować swoje to polecam viewtopic.php?f=72&t=184273

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

  • 1 rok później...
Opublikowano

Jaki koszt lamp przód po lift?

Pompa wody nie cieknie?

Czytałem temat, od a do z i jestem ciekaw jak Ci się sprawuje i pompa i chłodnica Nissensa?

Ja z racji okrojonego budżetu poszedłem w Valeo, ale pompę wodę również mam Ruvilla.

Opublikowano
). Lampy kupiłem za 1000zł. plus ich uzbrojenie 240 zł.

Kolega wcześniej już pisał. I tak bardzo dobra cena. Ja znalazłem ładne w okolicy, całe regulatory nie zmatowial e szkła i błyszczące nie wypalone odblysniki ale za 1400zl. Tańsze albo miały regulatory zniszczone albo angol, ring nie działa, jakiś zaczep pękniety, matowe, i tak każda jakaś wadę miała. Kupiłem za 600zl przedlift z regenerowanymi odblysnikami idealnymi kloszami i wzmocniony regulatorami. Na wiosnę idą do auta chyba że jednak kupie tego polifta :mrgreen:

Opublikowano

strasznie drogo chcą za te lampy, cena w ogóle wielu części jest mocno przesadzona-zawyżona.

dlatego ja przednie lampy na ringach odpuszczam, 300 zł dałem za regenerację swoich i świecą na prawdę ładnie, jeśli mi się znudzą pomarańcze to po prostu wymienię przednie klosze, dam białe kierunki po bokach i lampy przed FL na białym kierunku, nie trzeba rzeźbić, przerabiać, plug and play to mi się podoba no i chyba wolę zwykłe żarówkowe ;) nie wiem jak jest w przypadku awarii lamp po FL pewnie trzeba kupić nowe.

Opublikowano

Nie mam pojęcia jak z tyłem jest ale tam są chyba diody.

 

Co do chłodnicy to wypowiedzieć się mogę za kolegę bo już 3 rok u mnie siedzi i nie ma problemu. W ekstremalne upały i kilkugodzinne korki nie ma szans żeby dobiło do 100st, a na oryginalnej nawet przekraczało 100st. (test nr7)

Ale była też strasznie brudna i to też swoje robiło. Wycieków odpukać nie ma i pewnie z 70tys już zrobiłem na niej.

 

A co do lamp to fakt. Cena prawie półtora tys za ładną lampę to dużo. A kupić za 1000zł to głupota jeśli są wypiaskowane lub jakiś zaczepów nie ma. Kolega w dobrej cenie wyrwał.

Opublikowano (edytowane)
Jaki koszt lamp przód po lift?

Kolega Daniel juz ci napisał. 1000zł + oprawki + żarówki ringów 240zł ( z tą ostatnią pozycją to cena wg mnie chora 90 zł/szt ).

Dodatkowo nie jestem zbytnio z nich zadowolony ( poza tym że odmłodziły wizualnie babcię ) ponieważ wydaje mi się że nocą w trudnych warunkach, stare zwykłe lampy świeciły lepiej niż polifty. Te soczewkowe polifty mogę porównać do jakości świateł w e34.

Jedyny plus zakupu jest taki, że kupiłem je od dobrego znajomego ( czyli z bardzo pewnego źródła ) którego znam kilkanaście lat i wiem ile pieniędzy pakuje w swoje BMKi.

Pompa wody nie cieknie?

Ja nigdy nie narzekałem na pompy Ruvilla, osobiście nie znam nikogo komu by pompa tej firmy przeciekała.

Czytałem temat, od a do z i jestem ciekaw jak Ci się sprawuje i pompa i chłodnica Nissensa?

Chłodnica dalej wygląda jak nowa i tak samo się sprawuje. Oby tak dalej.

Edytowane przez andrzej29

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano

No to nie zachęciłeś mnie aby pozbyć się ponad 1000 zł na przednie lampy które słabo świeca, ale może to kwestia że się soczewka kończy? Nie dawałeś ich do regeneracji?

 

W takim razie ja pozostanę przy moich zregenerowanych lampach, szkoda tylko że będę musiał wydać, więcej szmalu na nowe klosze z białymi kierunkami ale cóż bywa.

Opublikowano

Wcześniej edytowałem.

Jeździłem e39 znajomego i na tych nowych lampach jakość światła również mnie nie powaliła. Nie widziałem odczuwalnej różnicy między nowymi a używanymi.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano

Polecam Ci Tungsram Megalith Ultra +90% lub +120%. Mam te drugie i na prawdę jest jasno przed autem jadąc w nocy wzrok się nie męczy.

Na HB3 mam zwykłe bo póki co nie mogę znaleźć nic ciekawego z tych "mocniejszych czy wzmacnianych".

Opublikowano

Jedna z najlepszych pomp to podobno hepu. Bardzo mało reklamacji. Tez mnie nie zachęciłes do poliftowych h7. ja jednak od pomarańczy nie uciekam i uciekać nie będę.

 

Co do lamp byłem przekonany że będą o wiele lepiej świecić bo nie mają tych szklanych szkiełek co przedlifty.

Opublikowano
Tez mnie nie zachęciłes do poliftowych h7.

Moim wpisem nie próbowałem nikogo z was zniechęcać do poliftowych H7, po prostu napisałem swoje odczucie po zmianie lamp. Może gdybym wcześniej jechał poliftem na H7, nie podjąłbym takiej decyzji.

ja jednak od pomarańczy nie uciekam i uciekać nie będę.

Ja miałem fabrycznie białe kierunki, dlatego zostały białe. Ładne, nie wypiaskowane lampy z pomarańczowym kierunkiem również wyglądają ok. Kilka osób z 5er miało u siebie pomarańcze+ felgi z polerowanym rantem i naprawdę auta wyglądały :cool2:

Co do lamp byłem przekonany że będą o wiele lepiej świecić bo nie mają tych szklanych szkiełek co przedlifty.

Ja również.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Z lampami to jest tak, że sporo zależy od stanu odbłyśników. Mam 2 e39 i w obydwu mam H7 na soczewce tylko, że 1 jest przedlift a druga polift. Zarówno jedne jak i drugie rozebrałem, wypolerowałem klosze, wyczyściłem soczewki, wymieniłem regulatory. W lampie przedlitowej odbłyśnik jest metalowy i w tym wypadku był on w idealnym stanie a sama warstwa refleksyjna jest trwała i wystarczyło ją przetrzeć szmatką. W przypadku polifta sprawa jest nieco trudniejsza bo odbłyśnik jest ze stopu i warstwa refleksyjna jest bardzo delikatna, nie ma mowy o czyszczeniu czegokolwiek z użyciem szmatki, do tego warstwa ulega uszkodzeniu w wyniku użytkowania - odbłyśniki oddałem do regeneracji (było to 4 lata i 100 000 km temu - efekt się utrzymuje).

Moje subiektywne opinie są takie:

- zarówno jedne lampy jak i drugie po regeneracji świecą bardzo dobrze - jeździłem e39 z ksenonami i jakieś przepaści nie stwierdziłem, snop światła sięga daleko i jest mocny.

- w obydwu lampach jeżeli popatrzymy na palące się światła soczewka daje odcień jasno biały / niebieskawy bardzo zbliżony do tego co w standardowych xenonach (parę osób było przekonanych, że mam xenony), więc jeśli tak jak na zdjęciach kolegi z tego tematu soczewka jest zabarwiona na żółto to za pewne odbłyśniki są już w słabym stanie - przed regeneracją lamp poliftowych miałem ten sam efekt

- jeżeli chodzi o różnice w świeceniu między lampami to moim zdaniem minimalnie ale naprawdę minimalnie lepiej drogę oświetlają lampy przedliftowe (soczewka oczywiście tak jak napisałem na początku posta), może to być złudzenie (w polifcie czeka mnie aktualnie wymiana przedniej szyby bo jest już bardzo zniszczona, w przedlifcie szyba ma pół roku), w obydwu lampach mam założoną tą samą serię żarówek, lampy w obydwu autach ustawione i sprawdzone na stacji kontroli pojazdów.

 

:cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.