Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
heja od niedawna mam problem gdyż wydaje mi się że spaliny z mojej 46 nieładnie pachną również wydaje mi się że lekko są przybarwione na dodatek jakby bylo mało są wyczuwalne w samochodzie ale tylko podczas postoju czytałem że to wina łączki elastycznej ale co z tym zapachem dodam że wcześniej jeżdziłem benzyniakiem więc może nie jestem przyzwyczajony prawde mówiąc to dławią napiszcie czy spaliny disla są aż tak [ ŚMIERDZĄCE ] pozdrawiam.......
Opublikowano
niestety SĄ :? co do smrodu w kabinie to oczywiście, że łącznik kata wstępnego Ci się wypalił i należy to wymienić. Jeżeli będzie OK to sprawdź kolektor wydechowy, uszczelki kolektor wyd / turbo, obieg EGR. Jak masz webasto to jego układ wydechowy.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
wymieniłem łączke kata no i zobaczymy ( koszt 100 zł ) narazie musze wywietrzyc auto z tych spalin ,ale teraz został problem spalin kopci tak jakby brał olej po sprawdzeniu na bagnecie jest więcej niż było po wymianie ( zrobiłem 6 tyś km ) oprucz tego silnik nie pracuje równo są momenty szarpania odczasu do czasu , gdy pracuje równo to kopcenie ustępuje jeszcze dodam że przy chamowaniu przed przeszkoda wydaje mi się że silnik nie pracuje na wszystkie gary z momentem puszczenia pedału chamulca pracuje normalnie napiszcie gdzie szukac przyczyny mechanik powiedział że wszystko wskazuje na wtryski podobno regeneracja to koszt około 400zł sztuka... pomóżcie koledzy..
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wtryski Ci leją i nadmiar oleju napędowego dostaje się do oleju w silnkiu stąd większy stan na bagnecie i nierówna praca a także kopcenie, smutna sprawa :cry2:
Opublikowano

Uszkodzenia wtryskiwaczy objawiają się zwykle:

- spadkiem osiągów i problemami z wchodzeniem silnika na wyższe obroty,

- problemami z rozruchem,

- dymieniem,

- zwiększonym zużyciem paliwa,

- zapalaniem się kontrolki „check engine”,

- metalicznym odgłosem pracy silnika,

- przedostawaniem się znacznych ilości paliwa do oleju silnikowego.

 

 

Co do regeneracji to warto, elektromagnes teoretycznie jest niezawodny wyrabia się element mechaniczny sprężyna i dysza, które ulegają wymianie później reszta przechodzi testy aby poprawnie zasilić naszego diesla w mieszankę.

Opublikowano
czyli jednak wtryski tyle że nie zauważyłem większego spalania niż dotychczas i w sumie z rozruchem też nie mam problemu no ale jak trzeba będzie no to trzeba będzie więc zostaje domówic sprawe z mechanikiem no i jazda a ogólnie to idzie sprawdzic czy te wtryski są dobre no i czy można wymienic 1 z nich jezeli okarze się że jest wadliwy :?: napiszcie jakiego koloru są spaliny jeżeli leją wtryski .
Opublikowano
jeżeli masz ten charakterystyczny smród to przyczyny są dwie: nie przelewający, ale puszczający bokiem wtrysk, wydostające się gazy śmierdzą i przeradzają się w asfalt - rzadkie w BMW, częstsze w cr od MB, drugą przyczyną jest zapchany separator oleju, tzw. odma, jak nie pamiętasz kiedy ją zmieniałeś to zmień i przy okazji obejrzysz wtryski
Opublikowano
heja od niedawna mam problem gdyż wydaje mi się że spaliny z mojej 46 nieładnie pachną również wydaje mi się że lekko są przybarwione na dodatek jakby bylo mało są wyczuwalne w samochodzie ale tylko podczas postoju czytałem że to wina łączki elastycznej ale co z tym zapachem dodam że wcześniej jeżdziłem benzyniakiem więc może nie jestem przyzwyczajony prawde mówiąc to dławią napiszcie czy spaliny disla są aż tak [ ŚMIERDZĄCE ] pozdrawiam.......

 

 

Air wic polecam heheh

Opublikowano
Zanim bedziesz cokolwiek wyciagal to moze warto pokusic sie najpierw o czyszczenie ukladu paliwowego, jedna z przyczyn cieknacych wtryskiwaczy moze byc ich fizyczne zabrudzenie. Czyszczenie ukladu, czyli pompy i wtryskiwaczy wydluzy czas zycia tych elementow. Za takie obiawy jak u ciebie moze tez odpowiadac minimalna roznica pomiedzy wymaganym a rzeczywistym katem wtrysku, za co odpowiada np podciekajacy juz wtrysk albo zabrudzon walek przestawiacza kata wtrysku, ktorego nie wyczyscisz bez demontazu pompy, no chyba ze zastosujesz sie do zalecen czyszczenia ukladu paliwowego. Wtedy przeczyscisz takze pompe. Polecam srodek liqui moly diesel spulung, mechanik bedzie wiedzial co z nim zrobic, a jak bedzie to pierd...ola to ci kaze wlac to do baku, czego robic niie powinno sie z wiadomych wzgledow. Koszt srodka niewielki, warto sprobowac.
.
Opublikowano
Jakiś czas temu byłem w ASO (Bawaria Motors) i stało odpalone nowe salonowe BMW 5 (napewno diesel ale nia pamietam jaki motor). Smród identyczny jak z mojego M57. Od tego czasu przestałem się przejmować zapachem spalin.
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Zanim bedziesz cokolwiek wyciagal to moze warto pokusic sie najpierw o czyszczenie ukladu paliwowego, jedna z przyczyn cieknacych wtryskiwaczy moze byc ich fizyczne zabrudzenie.

 

Zgadza się. Ja tak właśnie miałem i czyszczenie pomogło.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.