Skocz do zawartości

e32 740, V8 z rana odpalam....


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a falują?

Daj jej do indora kilka razy moze ja zamuliłeś. Ja indykuje swoją co jakiś czas i obroty są wporzadku

Do prostych przyczyn może należeć np filtr paliwa.

jeśli podczas jazdy na PB jest dobrze to wyklucza to pompke paliwa. Świece i kable nie powinny mieć aż takiego wpływu aby aż unieruchomić silnik. Przyczyną może być też kiepskie paliwo błędy sondy lamby itp itd........

Opublikowano
kable nie powinny mieć aż takiego wpływu

M60 nie ma kabli tylko cewki.

błędy sondy lamby

M60 na zimnym chodzi na ssaniu i sondy wtedy komp omija, dopiero jak się zagrzeje silnik zaczyna czytać ze sond.

 

Generalnie ja bym zaczął od sprawdzenia błędów na komputerze. Po co szukać po omacku. Sam mam M60 4.0 V8 i wiem że przyczyn może być bardzo dużo. Krokowy, cewki, pompa paliwa, któryś z czujników - szczególnie położenia wałka lubi płatać figle, filtr powietrza lub paliwa a może poprostu paliwa za mało w baku - na rezerwie też nieraz słabo chodzi.....................

Opublikowano
To czym wertus masz połączone świece z tymi cewkami hmmmmmmm? M60 Nie ma Kopułki i palca Kable przecież musi mieć :D
Opublikowano
KaczyDj Twoje wypowiedzi są przynajmniej na poziomie dziecka z podstwówki, co to znaczy indykować auto i co to ma do problemu opisanego przez kolege?!? W m60 świeca jest połączona bezpośrednio z cewką, jak nie wiesz to się doinformuj. A co do problemu kolegi: auto kopci?, jak tak to może odma płata figle, sprawdź też auto na komputerze.
Opublikowano

Kolego powyżej jesteś upośledzony.

Nie interesuje sie M60 nie wiedzialem ze tam jest rozwiazane w ten sposób. No to wporządku nie ma kabli koniec tematu. A ty już na siłe chcesz udać mądrego, Duzo ma a jak jesteś schynięty to sie domyślaj o co chodzi.

Opublikowano

Kaczydj daj na luz co ty taki narywisty jesteś. Zbaczamy z tematu a damian 740 ma mały problem ,z którym musi się uporać.

wracając do tematu, faktycznie odmy mogą też taki objaw dawać. Przypomniałem sobie jednak że niedawno chłopak na forum miał podobny problem z E38 M60 i okazało się że filtr powietrza miał już bardzo brudny.Wymienił i problem znikł. Dlatego damian sprawdź filtr powietrza, przeczyść krokowy - banalnie prosta czynność, jak nic nie pomoże dawaj na kompa. Jak juz się wyjaśni napisz co było dla potomnych...........................

Opublikowano

Wiem wertus pomyliłem sie a człowiek schynięty twiedzi że moje wpisy to nic nie warte wypociny i ubliża.

Popraw i daj se spokój po co chcesz udawać mądrego jak nie jesteś?

Opublikowano (edytowane)

Kaczy postępuj tak dalej a czeka cię sroga kara i będzie płacz. Jeżeli nie masz pojęcia o konstrukcji silników bmw nowszych niż m30, to po co zabierasz głos ? Zastanów się nad sobą.

 

 

Co do tematu - może to być wina przynajmniej kilku usterek - dlatego NIEZBĘDNE podłączenie pod komputer diagnostyczny.

 

Co do sond - faktycznie zimny silnik ich nie czyta, ale mimo, to jak są uszkodzone to powodują wzbogacenie miesznki, rozjechanie się mapy i problemy nawet na zimnym silniku.

Edytowane przez xsilver
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co do tematu - może to być wina przynajmniej kilku usterek - dlatego NIEZBĘDNE podłączenie pod komputer diagnostyczny.

zgodze sie z przedmowca, chociaz prawdopodobnym jest ze ktorys z wymienionych przez kolegow wczesniej elementow moze powodowac klopot, to lepiej nie szukac po omacku, a podlaczenie pod kompa, jezeli nie da bezposredniej odpowiedzi to naprowadzi szybciej na rozwiazanie

 

nic złego nie zrobilem

nikt nie napisal, ze zrobiles cos zlego, sek w tym ze to forum nazywa sie BMW Klub Polska, a nie BMW Klub KaczyDJ i uzywajac swojego narzecza (e.g. indykowac, schyniety) mozesz nie trafic do wszystkich odbiorcow, bo wyobraz sobie, nie kazdy wie co moga oznaczac te wyrazy. Poza tym, odpisujesz na temat, a pozniej przyznajesz, ze nie interesujesz sie m60. Z reguly ludzie, korzy nie maja nic do powiedzenia w danym temacie lub nie znaja sie na nim, milcza.

pzdr

yaz

Opublikowano
Nie wiem ale wymieniłem przyczyny typowe dla każdego silnika. A że w M60 nie ma kabli to juz co innego. To nie reaktor jądrowy ze niewiadomo co tam sie mogło stać
Opublikowano

xsilver, yaz ;) :clap: :clap:

 

Co do problemu, to możliwe jest jeszcze uszkodzenie, wieszanie się któregoś z czujników temperatury przez co auto nie chodzi na "ssaniu"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.