Skocz do zawartości

328 spada moc - uszczelka ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

na początek objawy

-biały dym z rury

-ubywa płyn chłodniczy a po odkręceniu korka bulgocze delikatnie

-silnik pracuje jakby na 5 cylindrów, ale jak go zgasze i odpale ponownie wszystko wraca do normy czasem na 1 min czasem 1 godz

 

i jeszcze kody błędów z CS

45 Multi Function Steering Wheel: Port

123 Map coding thermostat control electrical circuit

241 Misfire detected : cylinder 4

2 Ignition coil : cylinder 4

 

czy odpowiedzialna za to wszystko może być uszczelka pod głowicą i ewentualnie jak moge to dodatkowo potwierdzić

 

i jeszce pozostałe błędy

148 CAN ERROR : Engine speed (RPM)

147 CAN ERROR : Engine Intervention

152 DSC button

 

11 EGS signal disturbed

87 Body-Bus (K-Bus)

BE LCM internal error

D7 Fuel tank sensor 2 (without fuel pump)

Edytowane przez snakedoc
Opublikowano
na początek objawy

-biały dym z rury

-ubywa płyn chłodniczy a po odkręceniu korka bulgocze delikatnie

naturalnie wydmuchana uszczelka pod głowicą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.