Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szczerze, to tak się zastanawiam i dochodzę do przekonania że nie warto sprzedawać.

- zmieniłem środek

- dołożyłem Mpakiet

mam wymienione:

- kompletne amortyzatory

- łożyska gumy

- tarcze, klocki

- odme

- disy

- świece

- pasek, rolki, napinacz

- pompe wody

- opony goodyear

Po zmianach auto nabrało innego harakteru, spotrowe-elektryczne- podgrzewane fotele w alkantarze otulają i aż się nie chce wysiadać.

Byłem dziś oglądać X3

http://otomoto.pl/oferta/bmw-x3-x-drivenavikamera2xpdcskoraautomatsensoralu-ID6yC5wT.html

Niby coś nowego, ale:

- brak xenonów

- zwykłe stołki

- mała navi

- tylko 2.0 184 KM

 

Zastanawiam się, czy nie wziąść jej na jakiś czas i przekonać się co zostawić.

Martwi mnie tylko ten motor(rozrząd).

Przebieg czy prawdziwy? Może ktoś ma możliwość sprawdzenia

VIN 0A61462

-----///Moja galeria- BMW E90- M Pakiet LCI///------

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=146363

Klik by powiększyć


e34a03810f04.jpg

  • Odpowiedzi 520
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
+1 nie sprzedawaj chyba zazamiana na 335i lub 335D

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Dzięki :)

To chyba najbardziej rozsądne.

Silniejszy mi nie potrzebny, już i tak byłem dwa razy na zbiciu punktów :(

 

To auto weekendowe, ostatnio nawet sprzedałem zimówki 2015 z felgami.

W tygodniu mam służbowy i tak naprawdę to śmigam tylko w weekendy.

Coraz bardziej dochodzę do przekonania że E90 zostanie ze mną do końca.

 

Przymierzałem się też do Mercedesa C ale mi nie podpasował. Linia okien jakaś dziwna i źle się czułem.

-----///Moja galeria- BMW E90- M Pakiet LCI///------

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=146363

Klik by powiększyć


e34a03810f04.jpg

Opublikowano
To ja mam inne pytanie, ściągnąłeś w końcu znaczek Związku Dresów Polskich :P ?
http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Opublikowano
Mała rzecz a cieszy :-)

3f8ac687f6e8.jpg

 

Czy jak wymieniałeś przycisk to odginałeś tą listwę tak jak na filmie

Czy da się go jakoś podważyć bez odginania listwy. Widzę że na allegro same używki w granicach 50 zł.
Opublikowano

Ciężko Ci bedzie wymienić bez odgięcia listwy.

Z tyłu przycisk ma takie dwie nóżki, które trzeba ścisnąć. Listwa ładnie wyskakuje( tylko ostrożnie)najlepiej podważyć plastikową łopatką.

 

Warto kupić idealny start- stop, bo to ma zdobić. Te po lifcie często się wycierają i wygląda nieestetycznie.

-----///Moja galeria- BMW E90- M Pakiet LCI///------

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=146363

Klik by powiększyć


e34a03810f04.jpg

Opublikowano
To ja mam inne pytanie, ściągnąłeś w końcu znaczek Związku Dresów Polskich :P ?

 

Jeszcze nie :D

Ma się dobrze, i jak widzę budzi emocje :wink:

 

 

Tak na marginesie- ile realnie mógłbym wołać (dostać) za moje E90?

-----///Moja galeria- BMW E90- M Pakiet LCI///------

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=146363

Klik by powiększyć


e34a03810f04.jpg

Opublikowano

wystaw i się przekonasz ile ktoś jest w stanie zapłacić

biorąc pod uwage 2005r silnik przebieg i to że żyjemy w PL moim zdaniem koło 35tys , niekorzystna pora roku na sprzedanie auta

Opublikowano

Targają mną emocje. Jak już wspominałem, chciałbym X3.

Jednak teraz jak pozmieniałem moją trójkę, to mi szkoda sprzedać.

 

Te diesle w X3 2.0 jakieś nieudane- turbo, rozrząd to duże ryzyko awarii.

 

Co myślicie, warto zmienić na coś takiego? zważywszy że jeżdżę weekendowo

http://otomoto.pl/oferta/bmw-x3-x-drivenavikamera2xpdcskoraautomatsensoralu-ID6yC5wT.html

albo

http://otomoto.pl/oferta/bmw-x3-x-drive-salon-pl-aso-panorama-automat-xenon-led-niski-przebieg-ID6yoFCL.html

-----///Moja galeria- BMW E90- M Pakiet LCI///------

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=146363

Klik by powiększyć


e34a03810f04.jpg

Opublikowano

Nie zamieniaj 6 cylindrów na 4 i to w dieslu. Teraz kierują tobą emocje a później będziesz rozczarowany, naprawdę.

 

Jak x3 to 3.0d albo 3.5d. Benzyna 3.5i spali już więcej (jeżeli bierzesz to pod uwagę oczywiście), SUV, duży opór powietrza, masa, napęd xdrive. Diesel ma większy moment i lepiej sobie poradzi z bryłą auta, co nie oznacza, że dynamika 2.8i albo 3.5i jest zła :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
2,0 diesel bardzo fajnie jezdzi w połaczemiu z automatem rozrzad też spoko,mnie szfankowała skrzynka rozdzielcza .Chciałem kupic serie 5 ale kupic e60 to cud dlatego powrót do seri 3. :norty:
Opublikowano
To ja mam inne pytanie, ściągnąłeś w końcu znaczek Związku Dresów Polskich :P ?

 

Jeszcze nie :D

Ma się dobrze, i jak widzę budzi emocje :wink:

 

 

Tak na marginesie- ile realnie mógłbym wołać (dostać) za moje E90?

 

Jakie emocje, żart sobie robie jedynie :)

http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Opublikowano

w X3 na pewno będziesz miał wygodniej wsiadać/wysiadać niż do e90 + na krawężniki łatwiej wjeżdżać ale jak już tyle lat miałeś R6 w benzynie to dlaczego myślisz o dieslu?

Najlepiej przejedź się jednym i drugim dla porównania

Opublikowano

Właśnie na tym mi zależy, by wyżej siedzieć i mieć lepszą widoczność itd.

Na codzień jeżdżę służbowym Sprinterem i musze powiedzieć że super sprawa.

Ogólnie E90 jeździ mi się Oki, tylko już jest ze mną długo i czuje potrzebe zmiany.

Cały czas szukam, jeżdzilem X1 X3 i tak się przymierzam

-----///Moja galeria- BMW E90- M Pakiet LCI///------

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=146363

Klik by powiększyć


e34a03810f04.jpg

Opublikowano

masz bardzo fajne auto głównie dzięki zmianie na lci, ten znaczek emki trochę szpeci ale ogólnie auto bardzo odmłodniało po Twojej kuracji, motor też fajny mnie osobiście nie pasowałaby przesiadka z benzynowej r6 do czterocylindrowca w klekocie, nie mówię że to jakiś tragiczny motor, poprawna jednostka ale po r6 raczej bym w to nie wszedł; jakbyś sprzedawał w przyszłym roku jakoś w połowie, to z chęcią bym go obejrzał i być może przygarnął ;)

 

powodzenia w podjęciu decyzji :cool2:

Opublikowano

Dziękuję :-)

 

Szukam godnego następcy, tylko te doładowane silniki do mnie nie przemawiają.

Wtrysk bezpośredni w benzynowych też ma swoje wady.

Najlepiej to by było kupić nówkę, ale mój budżet nie pozwala.

Chyba trzeba będzie pomyśleć o zmiani stajni...

-----///Moja galeria- BMW E90- M Pakiet LCI///------

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=146363

Klik by powiększyć


e34a03810f04.jpg

Opublikowano
Chyba wszystkie nowsze silniki są na wtrysku bezpośrednim era starych dobrych silników się kończy a nowsze potrafią paść po 100 tyś. audi też ma bezpośrednie wtryski FSI TFSI i wiele z nimi problemów ogólnie nie ma z czego wybierać.
Opublikowano (edytowane)

lukaszbmwe90 dobrze że napisałeś chyba. Sam przesiadłem się niedawno do Passata CC 1,8 tsi 160@200 KM. Gdybym czytał pierdoły w necie zamiast podpytać kumatych mechaników to bym nic nie kupił :mrgreen:

Kolega ma Passata 1,8 tsi (CDAA) z przebiegiem uwaga 250 tyś km i od wymiany do wymiany nie dolewa oleju, rozrząd wymieniał przy 190 tyś km. Zachęcony jego doświadczeniem sam kupiłem 1,8 tsi po 2 miesięcznych ciężkich poszukiwaniach (serwisowany do 180 tyś w Niemczech, po kompletnej wymianie rozrządu i zero problemów z olejem w historii wv aso), zrobiłem pierwszy tysiąc kilometrów i jestem mega zadowolony z osiągów i spalania. Wcześniej ze względu na duże przebiegi byłem skazany na diesla :(

 

Nie ma się czego bać w silnikach turbo z bezpośrednim wtryskiem podstawa to znać wady fabryczne i albo zrobić po kupnie albo jak ja prześwietlić porządnie przed zakupem.

Edytowane przez Blade1984
Opublikowano

Masz do porównania dwie marki miałeś bmke masz paska. Jest odczuwalny komfort pomiędzy tymi dwoma markami typu stuki puki skrzypienia głośność w środku który lepszy może równe ?. Koszty utrzymania części ceny porównywalne? Widzisz w pasku zero poboru oleju a tu to główny problem chociaż na forach innych marek to także główny problem wszystkie nowsze chyba są tak skonstruowane problemy z sondami vanos valvetronic katami itp itd.

 

Szwagier ma audi A4B5 z 2000r i wygoda jazdy wydaje mi się porównywalna a może i lepsza chodzi mi o wybieranie nierówności bmka jakaś taka sztywna :D nie zlinczujcie mnie za to :lol:

Opublikowano

lukaszbmwe90 ciężko porównać te dwa auta bo mają zupełnie inny charakter. Nie ma aut do wszystkiego...

Szukałem czegoś innego wygodniejszego, BMW e90 super mi się jeździło ale miałem już dość klekotu/wibracji/dźwięku diesla. Zmieniłem prace i nie muszę już dojeżdżać po 65 km do pracy dziennie :D więc diesel przestał mi być potrzebny.

Najpierw myślałem o e60 2,5 benzyna ale mi szybko przeszło to auto nie jest ani sportowe ani komfortowe, jest takie pomiędzy, jednak sporo pali i bez turbo nie ma dużego momentu w całym zakresie prędkości obrotowej silnika, do tego sporo pali.

Jeśli chodzi o vw passat cc jest jedyny oprócz Scirocco który mi się podoba. BMW lepiej się prowadzi ale jest mało komfortowe. Co do spasowania elementów bogatszy zadbany passat cc jest jak dla mnie tak samo spasowany (wersje bieda edition mają gorszej jakości wykończenie z tego co zauważyłem, tu i tu zero trzeszczenia stukania itd). Żeby odczuć gorszej jakości dolną część konsoli musisz ją po dotykać bo wizualnie zero różnicy. Wstawki srebrne robią robotę, drewno wygląda słabo moim zdaniem. Komfort, wygoda przestronność zdecydowanie na + dla passata cc. Silnik rewelacja spalania w mieście przy normalnej jeździe czyli nie psj ani nie od świateł do świateł to 11 litrów pb95 trasa 7,5 przy 140km/h . 200 konny diesel spala 6 trasa i 9,5 w mieście więc 1,5 litra to dla mnie śmieszna różnica która tylko potwierdza że nie warto diesla brać.

Auto w gratisie miało ciemne tylne lampy które dodają tylko charakteru.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Mała zmiana:-)

 

Moja navi CCC poszła za 1699 pln.

c903b3b5b53e.jpg

 

Okazyjnie za 1230 zł kupiłem CCC z przyciskami skrótów 1-8 z 2008; do kompletu nowa ramka navi (51459120979) za 103 zł.

Wymiana łatwa i bezproblemowa.

654458b74af6.jpg

 

Teraz jeszcze duży Idriwe i będzie :D

Panel pod Idrive już czeka.

 

Polecam każdemu.

Wiem że to nie CIC, ale ta poliftowa ma nowe menu, lepszą funkcjonalność i działa szybciej.

Z ciekawostek, w nowej jest możliwość ustawienia przewietrzanie wnętrza.

 

Tak wygląda prawie 12 letnie E90 i 170 tys. przebiegu

 

b8f4076d98dc.jpg

Edytowane przez frack

-----///Moja galeria- BMW E90- M Pakiet LCI///------

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=146363

Klik by powiększyć


e34a03810f04.jpg

Opublikowano

Fajna zmiana na plus :cool2:

 

Zastanawiam się u siebie nad nawigacją, mam tylko business :/, nie wiem czy warto pchać się w wymianę. Czy sama przekładka wystarczy?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.