Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czy ktoś wie jak to jest... W Polsce X3 ma runflaty w standardzie a w niektórych krajach za dopłatą?

Tak, w Polsce jest to standard, a w UK (bo tam badam rynek) trzeba za nie dopłacić.

 

Ja na jeździe próbnej miałem 18" zimówki zwykłe (nie RSC) i komfort zwalił mnie z nóg - nawet zjechałem specjalnie ze zwykłej drogi na jakąś szutrową wyboistą - SZOK :cool2:. Niemniej jednak wygląd na 19" wygrywa u mnie od startu :-). Pozostaje pytanie czy nie założyć na te 19" zwykłych opon (wtedy nie ma problemu z przekładką na zimę samych gum...). Normalnie nie wiem, nie wiem, nie wiem :mad2: :mad2: :mad2:

nawet się nie zastanawiaj, bierz bez ROF tak jak napisałeś "różnica" jest duża, kupując nowe auto masz w cenie 5 lat BMW assistance na całą Europę...ja zrobiłem to (zamiana na bez ROF) po 1 tygodniu użytkowania,

wiem "bezpieczeństwo" ale ile masz takich sytuacji a ile km masz za to w ciszy i wygodzie...a jak będziesz miał pecha to nawet ROF nie pomoże...pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
Mam pytanie Panowie. Rozumiem, że kupując auto u nas muszę mieć Run Flaty ale czy mogę w każdej chwili zmienić opony na zwykłe? Czy wiąże się to z jakimiś problemami (wymiana czujników itp.)?
Opublikowano
nie ma żadnych problemów, nic nie trzeba zmieniać za wyjątkiem opon, problem może być w duga stronę, felga pod ROF powinna mieć dodatkowy wewnętrzny rant, który trzyma przebitą oponę...czyli zmieniając z "bez ROF" na "ROF" powinnieneś zainwestować w felgę dla opon ROF, w drugą stronę nie ma to znaczenia...pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ja jeździłem X3 na ROF autem testowym na 17" i ma się to nijak do mojej e90 na 17" ROF. Komfort zupełnie inny - lepszy na korzyść X3. Także wg mnie bez sensu jest zamiana opon na zwykłe.

 

Pzdr.

Opublikowano

ExIDE racja, komfort na rf w x3 jest ok, bo auto od poczatku bylo zestrojone do takich opon. Podobno nowe x3 i nowa 5 to pierwsze auta dopracowane w 100% pod wzgledem komfortu na run flatach, a wczesniej rzeczywiscie bywalo roznie.

 

Sam kombinowalem co zrobic z tym run flatem, i najlepsze wyjscie to wziac 2 pary kół - letnie i zimowe, i na obu miec runflaty.

 

Aha, nikt jeszcze tego nie napisal - zmieniajac opony na zwykle gdzie umiescilibyscie kolo zapasowe? Lataloby luzno w bagazniku? No bo jazde bez kola chyba wykluczamy. Niby raz na pare lat, ale pech sie moze trafic.

 

Wystarczy otworzyc bagaznik zeby zobaczyć ze w nowym x3 nie ma miejsca na kolo zapasowe. No, chyba ze zdemontujecie drugą (ta głębszą) podloge bagaznika i tam sie wepchnie jakas dojazdowka... Zycze powodzenia w próbach :8)

Opublikowano
Pojawił się już nowy cennik, kurcze dodali nowy lakier metaliczny: Biel mineralna (A14). Ciekawe czy da się zmienić zamówienie jeszcze....
Opublikowano
W sumie nowy cennik ma 30d (i ile kosztuje? i kto się z ceną wstrzelił miesiąc temu? :-)), 28i, dodali nowy kolor, jakieś inne obramowanie szyb, m-pakiet i wsio... Nima side view... Trzeba zatem negocjować cenę i zamawiać - side view wejdzie pewnie najwcześniej w LCI... i wtedy się kupi od razu 30d :-)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W nowym cenniku 2.0d jest wyjściowo droższe o 1600zł a ceny dodatków na pierwszy rzut okna bez zmian. Czy ktoś analizował dokładnie cennik? Za te 1600zł coś dodali do standardu czy to po prostu podwyżka?
Opublikowano

Zmiany w nowym cenniku (w stosunku do cennika z 1 stycznia 2011), które zauważyłem a dotyczą 20d:

- 20d nie ma "Układ dynamicznej kontroli stabilności (DSC) o rozszerzonym zakresie z asystentem ruszania i hamowania,

osuszaniem hamulców oraz zapobieganiem nurkowania przodu przy hamowaniu", ma za to "zwykłe" Układ dynamicznej kontroli stabilności (DSC),

- 20d ma "Elektromechaniczny hamulec ręczny" zamiast "Hamulec ręczny z automatyczną elektromechaniczną funkcją Hold"

- nowe lakiery: biel mineralna i smolista czerń (tylko M),

- Obramowania satynowe aluminium BMW Individual,

- Relingi dachowe Shadow Line BMW Individual, na wysoki połysk,

- Pakiet aerodynamiczny M,

- Obramowania Shadow Line BMW Individual, na wysoki połysk,

- Pakiet sportowy M,

- Obręcze kół ze stopu lekkiego Star Spoke 368 M, 18 cali (tylko M),

- Obręcze kół ze stopu lekkiego Double Spoke 369 M z ogumieniem mieszanym, 19 cali (tylko M),

- Zwiększenie prędkości maksymalnej - nowa opcja ale nie dotyczy 20d,

- tapicerka KC Sensatec - nie wiem co to nawet,

- Podsufitka BMW Individual w kolorze antracytowym (tylko M),

- Sportowa skórzana kierownica kosztuje DUŻO drożej - teraz 1184 dla 20d, na początku tyle kosztowało potem zmniejszyli do około 400 zł a teraz znowu do góry:),

- Sportowa skórzana kierownica M,

- Łączność, Bluetooth, interfejsy audio USB wraz z BMW Assist

(proszę sprawdzić dostępność na poszczególnych rynkach),

- 6NR APPS,

No i to po krótce to co zauważyłem :D

Odnośnie APPS to tutaj jest więcej informacji:

http://x3.xbimmers.com/forums/showthread.php?t=471395

 

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.