Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

widzialem wczoraj przejazdem w Lublinie - z kratka - nie wyglada zle, ale w najtanszej wersji nie powala...

 

vazq~

~ The Gator Nation ~
Opublikowano
To pewnie ta sama, bez ksenonów i z małymi felgami?

 

nie widziałem dobrze bo stała za filarem a ja jechałem swoim autem, nie chciało mi się wracać, obejrzałem dokładnie w salonie czarną, jest... duża

Opublikowano

Codziennie w Warszawie o 8:30 jedzie Domaniewska od Pulawskiej na Mokotowie

Kieruje Pani.

Mala felga rzeczywiscie nie powala :(

Beste Maschine der Welt
Opublikowano
Tak, to najmniejsza jaką ładują i jest słabiutka... Dzisiaj widziałem 19" i to jest to co tygryski lubią najbardziej - tylko się upewniłem w tym, że słusznie trzymałem się tej jednej opcji jak rzep i nie zrezygnowałem z niej - auto wygląda jedwabiście na tych kołach!
Opublikowano
19-ka jest śliczna ale opony do tego to majątek :) Dlatego wziąłem 18-ki. Taki kompromis a mnie się także podobają. Zdecydowałeś się insane co do Q5 a X3?
Opublikowano

Co do ceny opony to 19" wyjdą zimówki ok. 5200 brutto... A jak liczyłem 18" to mi wychodziło ok. 3600-4000 więc aż takiej różnicy kosmicznej nie ma (tym bardziej, że jak odliczymy VAT i podatek to wychodzi względnie OK - a wrażenia estetyczne u mnie wywołały banana na twarzy na kolejne 2h :-)).

 

Co do Q5 vs. X3 to Q5 już nie biorę pod uwagę :-). Przekonały mnie koszty eksploatacji, mniejsza "chodliwość" i "to coś" co ma BMW, hehe...

 

Teraz jestem na etapie zgłębiania tematu zakupu w UK (jak zasugerował któryś z kolegów moderatorów). Mam jeszcze trochę czasu do zakupu więc wynajduję sobie zajęcia... Na pierwszy rzut oka w UK zaoszczędzę kupę kasy. Ale zobaczymy gdzie są haczyki :-)

Opublikowano

A nie lepiej 19teczki na lato z fabryki a cale kola zimowe z oferty bmw zima w rozmiarze 17"?

Zmiana runflatow to tragedia, przy 19tkach latwo uszkodzic felge, nie mowiac o wywazaniu takiego kola, gdzie pewnie raz albo i 2 trzeba sciagac/przesuwac opone zeby ciezarki po 100g nie wyszly.

Beste Maschine der Welt
Opublikowano
Bardzo prawdopodobne, że tak zrobię. Jeszcze cały czas się waham bo opony 19" wyjdą mimo wszystko taniej (albo przynajmniej porównywalnie) niż pełne koła 17" i wyglądają o niego lepiej. Ale też się boję o zdejmowanie RSC. Jeszcze pozostaje opcja wzięcia auta bez RSC... Sam nie wiem - temat rzeka. Zobaczę co mi Brytyjczycy zaoferują... tam się za RSC w sumie dopłaca chyba 250 funtów...
Opublikowano
W którymś teście wyczytałem, że komfort bez Runflatów jest o niebo lepszy wiec zastanów się czy dopłacać! Dla mnie przekładanie opon z takich felg to pomyłka ale to moje zdanie. Szkoda felg.
Opublikowano

Mam nadzieję, że uda mi się jeszcze przejechać testowo autem na takich kołach i wtedy będę miał jasność.

 

Sęk w tym, że w UK chyba trzeba wziąć te RSC (przynajmniej wg konfiguratora www), ale tego jeszcze się wywiaduję.

Opublikowano
O komfort na run flatach sie nie martwcie. W starszych modelach byla roznica, natomiast nowe x3 to zupelnie nowe zawieszenie zestrojone do wspolpracy z takimi oponami. Zapewniam ze jest ok (przynajmniej na 17").
Opublikowano
Wiesz... w 17" dochodzi do tego jeszcze wysoki profil. W 19" go "prawie nie ma" - choć z drugiej strony to profil taki jak mam w e91 na zimowych 16", a na lato jeżdżę w "niższych" 17" także nie powinno być źle... Poza tym - ten wygląd... Aaaahhh :-) Jak mawiają kobiety - jak chce się być pięknym to trzeba cierpieć :cool2:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy ktoś wie jak to jest... W Polsce X3 ma runflaty w standardzie a w niektórych krajach za dopłatą?
Opublikowano
Ja nie pisałem, że komfort na run flatach jest słaby w X3, bo jest jak najbardziej ok. Natomiast w którymś magazynie: TopGear lub Cars (nie pamiętam który teraz) napisali, że komfort bez run flatów jest znacznie lepszy! Ponoć to sprawdzili. Więc jeśli ktoś ma wybór to można się zastanowić.
Opublikowano
Czy ktoś wie jak to jest... W Polsce X3 ma runflaty w standardzie a w niektórych krajach za dopłatą?

Tak, w Polsce jest to standard, a w UK (bo tam badam rynek) trzeba za nie dopłacić.

 

Ja na jeździe próbnej miałem 18" zimówki zwykłe (nie RSC) i komfort zwalił mnie z nóg - nawet zjechałem specjalnie ze zwykłej drogi na jakąś szutrową wyboistą - SZOK :cool2:. Niemniej jednak wygląd na 19" wygrywa u mnie od startu :-). Pozostaje pytanie czy nie założyć na te 19" zwykłych opon (wtedy nie ma problemu z przekładką na zimę samych gum...). Normalnie nie wiem, nie wiem, nie wiem :mad2: :mad2: :mad2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Niby tak. Ale np. ja przez ostatnie lata żadnym samochodem nie jeździłem dłużej niż 4 lata. Daje to max. 8 operacji przełożenia opon x 100zł = 800zł a przy tym przed każdym sezonem mamy wyważone koła. Sens ekonomiczny zakupu drugiego kompletu felg raczej wątpliwy.
Opublikowano
Tzn. nie do końca - w przypadku 19" kół to koszt opon jest mniej więcej taki sam jak całych kół 17"... Wyważać i tak trzeba co sezon, ale przynajmniej koła mogę sobie wymienić sam, dokręcić stosownym momentem, nie stoję w kolejkach, zmieniam koła kiedy chcę... A poza tym lubię sobie "pogrzebać" :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.