Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!!!

prawdopodobnie mam krzywe tarcze(wibracje przy hamowaniu) wiec bede się zabierać za wymiane i mam kilka pytań:

1) który zestaw polecacie ( wydaje mi sie nie potrzebuje zestawu za 500-600zł bo 320d to nie M3)

a) http://moto.allegro.pl/tarcze-trw-klocki-trw-bmw-e36-bmw-e46-98-i1430049605.html

b) http://moto.allegro.pl/tarcze-klocki-bosch-przod-bmw-e46-320d-136km-286mm-i1427952683.html

2) czy musze kupywać czujniki zużycia czy zostają stare?? wystarczy jeden czy 2 sztuki bo nie mam pojecia

3) wymiana bezproblemowa czy są jakies haczyki?? dodam ze juz kilka razy wymieniałem hamulce ale zadnych czujników nie było

4) wymiana przewodów hamulcowych?? czy wystarczy ze wizualnie są ok

 

pozdrawiam i prosze o odp :cool2:

Opublikowano
więc tak: jakbym miał wybierać między tymi dwoma firmami to wybrał bym Bosch, nie mam nic do TRW ale ta pierwsza bardziej do mnie przemawia. Jeżeli uda Ci się wyjąć czujniki z klocków cało to nie musisz kupować, jest jeden na przód i jeden na tył. Co do przewodów to jak są ok to bym nie wymieniał. Jeżeli chodzi o samą wymianę to nie robiłem tego w BMW ale myślę, że jest to wszystko dobrze rozwiązane i intuicyjne. Nie powinno być problemu większego.
Opublikowano

z tego co wiem, powinno się wymieniać klocki razem z czujnikami.

co do tarcz i firmy klocków to w sumie obojętne..

 

ja też mam zamiar kupywać tarcze i klocki.. ale myślę nad takim zestawem

http://allegro.pl/sport-kit-bmw-e46-318-320-320d-323-ci-coupe-z3-z4-i1414304560.html

http://allegro.pl/tarcze-ate-pd-klocki-ate-przod-bmw-e46-z3-z4-i1392088411.html

pokazuje przód bodajże, ale mam do wymiany tył, zastanawiam się nad tymi nacinanymi..

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
z tego co wiem, powinno się wymieniać klocki razem z czujnikami.

 

Zgadza sie , ale tylko wtedy gdy zapala sie kontrolka od klocków czyli czujnik sie przetarł. Kolega wymienia tarcze bo jak stwierdził sa pokrzywione wiecz czujniki zużycia klocków sa całe. W takim przypadku moze zostawić stare

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano

witam

co do przewodów hamulcowych tych gumowych przy zaciskach nie zaszkodzi optycznie sprawdzic czy nie sa sparciałe lub popękane

natomiast przewody hamulcowe metalowe jeżeli są naprawde skorodowane to przydałoby się wymienic

Opublikowano
nowsze czujniki jak w np e60 czy e90 się wymienia zawsze, te stare od e46 - małe - idzie odratowac i użyc ponownie, system nie będzie robił problemów. co do TRW to robi ona oe do niektórych modeli i to nie tylko bmw, także...ja nigdy na nie nie narzekałem, tak samo jak na tarcze brembo, na dniach przymierzam się do montażu kpl bosch na przodzie, podobno też dobre.
Opublikowano

Witam!

 

Co do przewodów hamulcowych miedzianych i tych elastycznych, to koszt nie jest taki duży jak niektóre warsztaty sobie śpiewają, ja w swoim wozie wymieniłem sam i elastyczne i sztywne i kosztowało mnie to coś około 250 złotych, czasem nie warto oszczędzać, a mieć pewność, że wszystko jest OK. Kupiłem u faceta LKLEMAR na All, ma wszytko co potrzebowałem wprawdzie nie wystawione, ale po kontakcie telefonicznym wystawił aukcję dokładnie z tym co mnie interesowało. Uważam, że mimo wszytko przy rozgrzebanym samochodzie warto wymienić i to :) pozdrawiam WOJTEK

Opublikowano

Niedawno wymieniłem wszystkie tarcze i klocki na TRW i jestem zadowolony, nie pylą tak mocno jak wcześniejsze ATE. Kup klocki TRW konkretnie do E46 ponieważ teoretycznie do E46 i E36 pasują te same, ale te od E46 mają trochę większą powierzchnię okładzin, a zetknąłem się kilka razy gdy ktoś chciał komuś wcisnąć klocki do E36 jako części do E46.

 

Dla pewności numery: GDB1344 tył i GDB1348 przód.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Ja polecam zestaw Zimmermann + Textar .... droga hamowania zdecydowanie krótsza jak przy Ate a pylenie tez w normie,

czescidobmw.pl 415,- . Pamiętaj że po wymianie kompletu prze pierwsze 100 km nie dusić hebla zbyt mocno...

http://i.imgur.com/TJRt6Lp.jpg?1
Opublikowano
już zamówiłem u kolegi w sklepie tarcze TRW i klocki juz nie pamiętam abs czy jakoś tak polecał ze niby mało pylą itp razem 350zł wiec mysle ze ok :cool2: dziekuje wszystkim za pomoc :cool2:
Opublikowano
a ja i tak jestem zdania że najlepszym rozwiązaniem problemu jest swap hebli z 330d [oczywiście jeśli masz kółka 17 cali].

a orientujesz się może czy wyjdzie swap ze starego diesla 320d - 286mm tarcza na nowszego od wersji cr z tarczą 300mm przy zachowaniu kół 15"?

Opublikowano
jeżeli swapniesz kpl heble od M47 tj tarcza + zacisk + jarzmo to oczywiście, że da radę przy zachowaniu 15tek... tylko po co Ci słabsze tarcze do silniejszego silnika [??].pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.