Skocz do zawartości

e34 520i grzeje się po przejechaniu 1-1,5km


zielin666

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. jestem nowym uzytkownikiem tego forum i mam wielki problem. Mianowicie moja beemka (E34 520i 1989r) grzeje sie po zrobieniu jakies 1-1,5 kilometra.Jak na drugim biegu dojde do okolo 5 tys obrotow to automatycznie temperatura spada do normalnej. dodam jeszcze ze auto jest w gazie i na gazie o wiele szybciej sie grzeje niz na benzynie. jesli ten wątek byl juz poruszany to prosze o wyrozumialosc. pomozcie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze witam... :)

po drugie zajrzyj do tych tematów może znajdziesz tam odpowiedz ...

 

viewtopic.php?f=71&t=143839

 

viewtopic.php?f=71&t=144010

 

jeżeli nie znalazłeś nic tam ciekawego radzę ....

 

1. Sprawdź termostat

2. Sprawdź pompe chłodnicy

3. Zajedz do jakiegoś dobrego gaziarza i niech sprawdzi instalację i narazie to wszystko co moge ci pomuc ale poczekaj bo napewno ktoś tutaj miał taki problem (bo pamiętam że była ta kwestia poruszana tylko nie pamiętam gdzie) i napewno ktoś powie ci więcej i lepiej doradzi ...

Grubo albo Wcale...

FWD Is For GAY :P

http://www.youtube.com/user/Pienio21?feature=mhum#p/a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jeszcze jedna spraw sprzęgło wiskotyczne do którego jest przykręcony wentylator,jeśli już jest uszkodzone to po prostu wentylator kręci się z mniejszą szybkością i w mniejszym stopniu chłodzi silnik bardzo łatwo to zdiagnozować robisz kilka km tak aby auto było rozgrzane zatrzymujesz się otwierasz maskę gasisz silnika a ktoś znajomy patrzy czy wentylator zatrzymał się w tej samej chwili czy zrobił jeszcze jakąś ilość obrotów,jeśli jeszcze się obracał to znaczy że wisko masz walnięte.Natomiast osobną sprawą jest pompa wody niektóre z nich mają plastikowe łopatki i potrafią się one oderwać zniekształcić,u siebie jakiś czas temu miałem podobny problem wymieniłem sprzęgło wiskotyczne do tanich nie należ ta zabawka i wszystko było dobrze,następnie o jakimś czasie objaw wrócił i przy wymianie rozrządu była wymieniona pompa wody z owej z plastikowymi łopatkami na taką z metalowymi i już ponad rok nic się nie dzieje
Nie maszyna a technika zrobi z Ciebie zawodnika
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być pompa. Przyjrzyj się od razu czy nie masz walniętej chłodnicy. Co do odpowietrzania to poradniki są na samym początku forum działu e34. Odkręcasz korek i odpowietrznik. Odpalasz, włączasz nawiew na max ciepło i max dmuchanie, czekasz aż opadnie płyn i dolewasz tak długo aż będzie płyn lecieć odpowietrznikiem. Zamykasz i jedziesz. Po paru km zajrzyj czy nie opadł poziom za bardzo i ewentualnie dolej. To tak w skrócie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli była by to uszczelka,to wielce prawdopodobne,że będzie płyn chłodniczy w oleju.

Zobacz jaki masz olej w silniku,jeśli robi się koloru takiej kawy z mlekiem - to niestety uszczeleczka.

A VISCO,wcale nie jest aż tak drogie - nie straszcie kolegi !!!!!!!!!!

Wiadomo,jak nie poszukasz,tylko kupisz w pierwszym możliwym miejscu - można mieć niefart,i się przepłaci.

Ja osobiście jestem z Wawki,i mam swój sklep,który znalazłem ze 2 lata temu,kiedy wydzwaniałem sklepy,właśnie za sprzęgłem wentylatora. Od tamtej pory,właśnie tam kupuje nowe części z roczną gwarancją i to za bardzo przystępne ceny. Tak więc,kto szuka-ten znajdzie !

Powodzonka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.