Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

To i ja się pochwalę swoim 318dT - mimo że idę trochę inną drogą niż Koledzy z forum - preferując dosyć dyskretny wygląd samochodu. Jedynym dodatkiem, który wizualnie mi się podoba to większe felgi, jednak auto porusza się na seryjnych 16", ze względu na fakt, iż zakładanie większych felg byłoby przerostem formy nad treścią biorąc pod uwagę, że pod maską pracują 122KM :)

 

Kilka słów o samochodzie: zakupiony został w programie Premium Selection w 2007r. (samochód miał wówczas 6 miesięcy i bodajże 5.000 km na liczniku). W tej chwili przejechałem nim troszkę ponad 60.000 km. W tym czasie auto zaliczyło dwie ponadprogramowe wizyty w ASO mające na celu naprawę przepalonego bezpiecznika odpowiadającego za prawidłowe działanie centralnego zamka (koszt każdej z nich nie przekroczył 50zł). W grudniu 2010r. auto jeden jedyny raz mnie zawiodło i nie zechciało odpalić - co według mnie zostało spowodowane dosyć nagłym atakiem zimy, resztką letniego diesla w baku i nieużytkowaniem samochodu przez jakieś 4-5 dni (perypetie z BMW Mobile Care opisuję w dziale: inne zagadnienia...). Na drugi dzień, wraz ze wzrostem temperatury do ok. +1 st. C moje BMW odpaliło bezproblemowo. Po zatankowaniu Dieslem Gold problem się nie powtórzył. Poza tym tylko planowe wizyty w ASO celem wymiany oleju, płynu hamulcowego i filtrów.

 

Jak już wspomniałem samochód ma pod maską podstawowego diesla o mocy 122 KM, co w zupełności wystarcza do płynnej jazdy zarówno w mieście jak i na trasie. Niepodważalną zaletą tego silnika jest sposób w jaki obchodzi się z paliwem - podczas spokojnej płynnej jazdy w trasie można spokojnie zejść do wartości ok. 4,5 l na każde 100 pokonanych kilometrów.

 

Na pokładzie oprócz podstawowego wyposażenia znajduje się niezbyt wiele, zaś jedynymi modyfikacjami ode mnie było dołożenie oryginalnej chromowanej końcówki wydechu oraz zestawu Alpine HiFi.

 

Na dłuższe trasy dysponuję oryginalnymi akcesoriami transportowymi BMW - bazą na relingi, bagażnikiem na rower, bagażnikiem na narty i boksem dachowym :)

 

Zdjęcia zrobione nad Wisłą w Tyńcu.

 

http://img31.imageshack.us/img31/5748/dsc00276zm.th.jpg

http://img833.imageshack.us/img833/3143/dsc00275mi.th.jpg

http://img638.imageshack.us/img638/9656/dsc00271y.th.jpg

http://img62.imageshack.us/img62/1952/dsc00269c.th.jpg

 

Gotowy na zimowy wyjazd na narty.

 

http://img842.imageshack.us/img842/7379/dsc00127w.th.jpg

 

Mam nadzieję, że jakość Was nie rozdrażni, ale wydaje mi się, że jest i tak bardzo dobra jak na SE C902 :)

Edytowane przez greg523

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Autko sympatyczne, choć jak dla mnie zbyt słaby silnik. Ale skoro Ci wystarcza to ok.

Sam nie jestem zwolennikiem przeróbek, ale 16 cali psuje wygląda tego auto. Jak bym się pokusił o 17 cali.

  • Zarejestrowani
Opublikowano

Wcale nie taki słaby , sam miałem w serii 143konie i tragedii nie było, a poza tym dochodzi jeszcze aspekt finansowy, zwykła oszczędnośc lub po prostu w danym momencie było go na taką stać.

Ja sam mam prawie serię, ale nie zastanawiałeś sie nad zderzakami M-pakietowymi +carbon? Klagosz miał tak zrobione i wyglądało masakrycznie fajnie ;)

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

jakoś takie modyfikacje nie bardzo do mnie przemawiają. Jak już wspominałem...jedyne co bym dodał to może większe felgi, ale biorąc pod uwagę, że musiałbym na to wydać z 8.000 zł, a do tego na pewno pogorszyłby się komfort jazdy to według mnie nie jest to warte zachodu. Ten mój wzór felg delikatnie mówiąc jest nieciekawy - najładniejsze 16 to te, które ma dziqsek :)

Narazie zastanawiam się nad dorzuceniem worka na narty - bo wrzucanie nart na dach jest dosyć upierdliwe i odkąd mam autostradę do Brzeska to strasznie szumi i paliwo ciągnie :)

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Które MIAŁ dziqsek, poszły do żyda bo z powodu bezrobotności trzeba jakoś rachunki opłacać ;/

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Które MIAŁ dziqsek, poszły do żyda bo z powodu bezrobotności trzeba jakoś rachunki opłacać ;/

 

mogłeś dać znać, to może bym nabył :)

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

http://img84.imageshack.us/img84/4975/1445b.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Jak odbiorę powrzucam swoje fotki :)

 

Mam nadzieję, że teraz będzie ok. Bo na podglądzie u mnie widać wszystko ładnie :)

Edytowane przez greg523

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

Opublikowano

Pochwal się/napisz jeszcze raz albo popraw link co kupiłeś bo foto nie działa :(

 

A jestem bardzo ciekawy :!: :wink:

Opublikowano
Teraz widać? :) bo na podglądzie było OK

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

Opublikowano

No teraz wszystko ok

 

Ale powiem ci że zmiana auta :cool2:

 

To teraz tylko czekać na nową galerie :8)

Widzę, że wyposażenie zacne: M-pakiet, nawi, xenon, szyberdach to już bardzo dobre wyposażenie ale o nic nie pytam bo mam nadzieję, że wszystko opiszesz w nowej galerii :wink:

Kiedy odbierasz?

 

PS:

... - mimo że idę trochę inną drogą niż Koledzy z forum - preferując dosyć dyskretny wygląd samochodu. Jedynym dodatkiem, który wizualnie mi się podoba to większe felgi, jednak auto porusza się na seryjnych 16", ze względu na fakt, iż zakładanie większych felg byłoby przerostem formy nad treścią biorąc pod uwagę, że pod maską pracują 122KM :)

...

To już chyba nieaktualne :norty:

Opublikowano

fajna, przemyślana :cool2: zmiana, widać, że poprzednie auto dawało Ci radość :cool2: i zmieniając poszedłeś w LCI (najbardziej dopracowane i poprawione auto każdego producenta) a nie w "nowe", nie opatrzone innej marki....

 

werja b. bogata, dziwi mnie tylko, werjsa nawi :?: takie bogate doposażenie :cool2: aż za bogate :mrgreen: i nawi na płytę :mad2: :mad2: jak jest z wyświetlaczem :?: , wymiary :?: rozdzielczość :?: kolory :?:

 

pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • Członkowie klubu
Opublikowano
fajna, przemyślana :cool2: zmiana, widać, że poprzednie auto dawało Ci radość :cool2: i zmieniając poszedłeś w LCI (najbardziej dopracowane i poprawione auto każdego producenta) a nie w "nowe", nie opatrzone innej marki....

 

werja b. bogata, dziwi mnie tylko, werjsa nawi :?: takie bogate doposażenie :cool2: aż za bogate :mrgreen: i nawi na płytę :mad2: :mad2: jak jest z wyświetlaczem :?: , wymiary :?: rozdzielczość :?: kolory :?:

 

pozdr.

 

Zawsze mnie zastawiały auta z programu Premium Selection. Z reguły te bardzo mocno doposażone mają jakiś szkopół. U mnie np. też M-pakiet i Navi CiC, skóry, etc. ale brak xenonów.

A u kolegi xenony, M-pakiet, etc. i nawi Bussiness.

 

Dziwni są Ci Niemcy :mad2:

Niemniej jednak zacne autko. Gratulacje :cool2:

Opublikowano
Bardzo ładne autko, gratuluję udanego zakupu :)
Opublikowano
fajna, przemyślana :cool2: zmiana, widać, że poprzednie auto dawało Ci radość :cool2: i zmieniając poszedłeś w LCI (najbardziej dopracowane i poprawione auto każdego producenta) a nie w "nowe", nie opatrzone innej marki....

 

werja b. bogata, dziwi mnie tylko, werjsa nawi :?: takie bogate doposażenie :cool2: aż za bogate :mrgreen: i nawi na płytę :mad2: :mad2: jak jest z wyświetlaczem :?: , wymiary :?: rozdzielczość :?: kolory :?:

 

pozdr.

 

Zawsze mnie zastawiały auta z programu Premium Selection. Z reguły te bardzo mocno doposażone mają jakiś szkopół. U mnie np. też M-pakiet i Navi CiC, skóry, etc. ale brak xenonów.

A u kolegi xenony, M-pakiet, etc. i nawi Bussiness.

 

Dziwni są Ci Niemcy :mad2:

Niemniej jednak zacne autko. Gratulacje :cool2:

 

Nawet nie myślałem nad innym autem niż BMW, a serią 3 jeździ mi się bardzo dobrze. Ustępujące 318dT to bardzo udany samochód, niemniej posiadał pewne braki w wyposażeniu, stąd decyzja o zmianie auta :) M-pakietem zostałem zainspirowany oglądając takie auto w edycji Sport w salonie BMW - alcantara wyglada na siedzeniach zawodowo, a poza tym same sportowe fotele bardzo mi spasowały.

Zdecydowałem się na 318i bo różnica w cenie do 318d raczej by mi się nie przekalkulowała, a osiągi 143 - konnej 318i są zdecydowanie lepsze niż dotychczasowej 318dT (od zera do setki 9,1 s zamiast 10,9 s). Zapewne różnica będzie w elastyczności, no ale to zawsze można nadrobić kręcąc wyżej silnik, a kultura pracy będzie na pewno wyższa :)

Co do wyposażenie to z ciekawych rzeczy oprócz nawigacji, automatu, M-pakietu oraz szyberdachu auto ma pakiet lusterek wstecznych, biksenony, zestaw HiFi, bluetooth, USB, pakiet dodatkowego oświetlenia, pakiet dodatkowych schowków, tempomat, worek na narty (co bardzo mnie cieszy), PDC z przodu i z tyłu, podgrzewane siedzenia i kilka innych drobiazgów. W ogóle to jak na 318i wersja wyjątkowo bogata :)

 

Co do braków w wyposażeniu - to moja teoria jest taka, że być może użytkownik ma pewną pulę do przeznaczenia na auto i w związku z tym musi poświęcić coś, kosztem czegoś. Widziałem też super skonfigurowane 320i i 318d - łącznie ze skórą, automatem, nawigacją pro, internetem, nagłośnieniem harmann-kardon, a bez felg aluminiowych - niby drobiazg bo można bez problemu dołożyć - niemniej taka konfiguracja zaskakująca :)

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

Opublikowano

bardzo ladne auto, gratuluje zakupu !

napisz kolego jak jezdzi sie automatem przy takiej mocy, bo to chyba nie czesto spotykana konfiguracja

 

pozdrawiam

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Auto już odebrane :) Zdjęcia porobię niebawem..niech tylko jakąś ładną scenerię dopadnę :)

Co do wrażeń - jak już wcześniej pisałem wyposażenie jest bardzo bogate. Szczególnie dobre wrażenie robi nawigacja pomimo, że to "niższa" wersja. Mapy są już na twardym dysku, więc nie trzeba mieć płyt. Ponadto trasa wyświetlana jest na mapie oraz za pomocą strzałek, które na większych skrzyżowaniach (przynajmniej jeżdżąc po Warszawie tak było) pokazują również, który pas należy zająć. Cały zaś system i-Drive ma już nowe menu i szatę graficzną (podobną do tej w pro).

Fantastycznie działa bluetooth, który bez problemów skonfigurowałem z SE xperia x10. Jedyny minus to brak dostępności adaptera do mojego telefonu, więc nie będzie mógł korzystać ze zintegrowanej anteny.

Ponadto samochód ma dwa wejścia USB - jedno w podłokietniku, drugie w schowku li tylko do sczytywania danych - niemniej chyba brak jest możliwości zgrania muzyki na dysk twardy, bo nie widzi pendriva...prawdopodobnie opcja ta działa tylko dla transferu danych do nawigacji przy tej opcji nawigacji.

Przechodząc do wyglądu - muszę przyznać, że auto prezentuje się lepiej niż na zdjęciach - z m pakietem wygląda zadziornie, ale jednocześnie elegancko - wystylizowano je z dużym smakiem. Olbrzymi plus również za wnętrze - ciekawa tapicerka z niebieską, mieniącą się w słońcu nicią, dobrze trzymająca w zakrętach alcantara, eleganckie wstawki z prawdziwego aluminium. Ciekawie wygląda również antracytowa podsufitka, zaś ogólne dobre wrażenie dopełniają listwy progowe m. Co ważne siedzenia są wygodne, a kierownica wręcz bajeczna - warto dopłacić do m-kierownicy nie zamawiając nawet całego pakietu - skora na niej jest naprawdę fantastyczna, miękka i delikatna.

Co do połączenia 143-konnego silnika z automatem. Zgodnie z zapewnieniami dilera samochód jest dosyć żwawy i ochoczo reaguje na kick-down :) Wiadomo, że 320i ze 170-konnym motorem byłaby lepsza...ale szczerze mówiąc nawet auta ze słabszym silnikiem nie można nazwać powolnym czy też leniwym.

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

Opublikowano

http://img683.imageshack.us/img683/5165/beztablic1.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

 

http://img580.imageshack.us/img580/3779/beztablic.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

a właśnie...dziś odkryłem polski akcent w swoim samochodzie :) opony Bridgestone Potenza są made in Poland :)

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

Opublikowano
Jest piękna, zrobił bym tylko ładną dwururkę i jest miód malina, czekamy na ładne foto :D

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano

Piękny wóz :wink: .

Oryginalny M-pakiet ze standardową tapicerką to jest to :!:

www.bmw-uzywane.com

http://img115.imageshack.us/img115/7632/88263882bl9cn0.jpg

M3 3.0 E36 '95 Turbo - okolice 500 KM

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.