Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 735
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Nie we wszystkich v8, u mnie alternator jest "normalny".

 

Racja, poprawka, ten alternator występował w rożnych wersjach wyposażenia w e65.

Poniżej lista wyposażenia dla Vinu:


For vehicles with

Steering wheel heater Yes S248A

Or

Active seat for driver and passenger Yes S455A

Or

Seat heating driver/passenger Yes S494A

Or

Seat heating, rear Yes S496A

Or

Coolbox Yes S525A

Or

Automatic air conditioning Yes S534A

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Mam mozliwosc wyrwania fajnej E65 (730d) i prosze o szybka rade.

Auto ma dwie usterki: reczny i 'srs tensioner' czyli chyba jakis czujnik od poduszki?

Zastanawiam sie, na ile powazne sa to powazne usterki.


Rocznik 2006 wiec chyba polift? Auto ma przejechane 227,000 km w UK (rejestracja FP06 XEX) - elegancko zadbane, przebiegi sie zgadzaja, historia przegladow calkiem przyzwoita, bez grubszych spraw. M57 akurat znam i nie mam obaw, ale zastanawiam sie jak tam jest z elektronika?

[2008 325d LCI E90]
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Elektronika to akurat bardzo slaba strona e65.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Cześć, szukam jakiegoś eksperta z Gdańska albo okolic, który byłby w stanie mi doradzić w sprawie zakupu BMW e60 735 z silnikiem 3.6? Jeżeli chodzi o samochody to mam zerowe doświadczenie z BMW i w ogóle z benzyniakami (tym bardziej w gazie) i chciałbym poprosić o pomoc przy kupnie... Wiem że elektronika tutaj to jeden wielki syf, ale nie chciałbym się wpakować z jaguarowych kosztów w koszty bmw...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie w bmw, w bmw e65, nie nagadal, z doswiadczenia wiem.
Opublikowano
trzeba by to sprostowac elektronika w e65 jest najbardziej rozwinieta z aut tamtych lat jednak niczym sie nie rozni od tej w e60 tam tez wedlug was jest syf?? opinia wziela sie poprostu od ludzi ktorzy kupili jakies rozbitki powypadkowe egzeplarze elektronika na swiatlowodach ktore jak reszta elektroniki nie znosi druciarstwa i dziwnego leczenia :wink:

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Opublikowano
trzeba by to sprostowac elektronika w e65 jest najbardziej rozwinieta z aut tamtych lat jednak niczym sie nie rozni od tej w e60 tam tez wedlug was jest syf?? opinia wziela sie poprostu od ludzi ktorzy kupili jakies rozbitki powypadkowe egzeplarze elektronika na swiatlowodach ktore jak reszta elektroniki nie znosi druciarstwa i dziwnego leczenia :wink:

 


:cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2:


BRAWO!!


:cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2:

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Witam poszukuje opini na temat bmw 740 benzyna z 2007 r,bo w tym temacie tylko diesel lub 745 750 i 760,jesli ktoś mógłby nspisać jak z awaryjnością itd .?
Opublikowano
to silnik n62 wiec trapia go te same problemy co braci czyli 4.4i4.8 :wink:

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Opublikowano
Witam poszukuje opini na temat bmw 740 benzyna z 2007 r,bo w tym temacie tylko diesel lub 745 750 i 760,jesli ktoś mógłby nspisać jak z awaryjnością itd .?

 

Wiesz co... tyle tematów co jest miedzy innymi TUTAJ o serii 7 BMW, że na pewno uzyskasz odpowiedzi na wszystkie swoje pytania

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam szanownych klubowiczów!

Potrzebuje porady od użytkowników E65, gdyż po sprzedaży swojej e91 chciałbym zostać posiadaczem właśnie e65

Zastanawiam się nad 730d a 730i/735i.

Autem będe dojeżdżał do pracy ok 80km w jedna stronę raz / dwa razy w tygodniu plus kilka dłuższych i podobnych km

Tras w roku plus wiadomo, przez jakiś czas zakupy w tygodniu w mieście, zanim będe śmigał po mieście autkiem żony.

Chciałbym się dowiedzieć czy 730d będzie faktycznie lepszym rozwiązaniem na takie użytkowanie?

Czy Koszty eksploatacji tych dwóch modeli różnią się znacznie?

Czy ewentualnie do 730i jest możliwość wrzucenia gazu w miejsce po kole, gdyż nie mogę sobie pozwolić na zabranie dużej przestrzeni z bagażnika, rodzinka 2+1 na ta chwile.

Jeżeli był już podobny temat będe wdzięczny za link, gdyż na ta chwile nie znalazłem.

Prosze o porady i opinie przed zakupem :)

Pozdrawiam!

Opublikowano
Witam szanownych klubowiczów!

Potrzebuje porady od użytkowników E65, gdyż po sprzedaży swojej e91 chciałbym zostać posiadaczem właśnie e65

Zastanawiam się nad 730d a 730i/735i.

Autem będe dojeżdżał do pracy ok 80km w jedna stronę raz / dwa razy w tygodniu plus kilka dłuższych i podobnych km

Tras w roku plus wiadomo, przez jakiś czas zakupy w tygodniu w mieście, zanim będe śmigał po mieście autkiem żony.

Chciałbym się dowiedzieć czy 730d będzie faktycznie lepszym rozwiązaniem na takie użytkowanie?

Czy Koszty eksploatacji tych dwóch modeli różnią się znacznie?

Czy ewentualnie do 730i jest możliwość wrzucenia gazu w miejsce po kole, gdyż nie mogę sobie pozwolić na zabranie dużej przestrzeni z bagażnika, rodzinka 2+1 na ta chwile.

Jeżeli był już podobny temat będe wdzięczny za link, gdyż na ta chwile nie znalazłem.

Prosze o porady i opinie przed zakupem :)

Pozdrawiam!

 

Z każdej dbanej siódemki będziesz zadowolony, czy to ON czy PB.

Co do kosztów utrzymania są w sumie podobne, jeśli ktoś mało dbał o wóz to licz się z kosztami od 10k do 20k rocznie.

Butlę spokojnie umieścisz w kole po zapasie. :)


Najgorsze dla Ciebie, że nie kupisz zadbanej E65 za mniej niż 50k (i TU też w sumie nie masz pewności).

A kupując kibel za ok 30-35k automatycznie przyszykuj drugie tyle na przygotowanie auta pod siebie.


Osobiście nabyłem jakiś czas temu 730D 218 KM ze zdrowym silnikiem i zdrową skrzynią za 30K a włożyłem grubo drugie tyle przez prawie 3 lata użytkowania, średnio około 15-20k rocznie.


To samo miałem w 4.4 333 KM. TO auto po prostu tyle kosztuje w utrzymaniu.

Mojego auta nie sprzedam za mniej niż 50-60k, oczywiście dając gwarancję na silnik.

Opublikowano

W takim razie będe musiał się poważnie zastanowić czy aby napewno 7 będzie dobrym wyborem.

Myślałem ze w kwocie ok 30 tys kupię nie najgorszy egzemplarz przed liftowy.

Mam kilku znajomych którzy maja e65 730d i fakt, włożyli w nie troche pieniędzy mimo ze jedna przed liftem 2003r w kwocie 20 kilka tys i druga po lifcie 2005r zakupiona za 50 kilka tys złotych. Ale, mimo to nie narzekają aż tak, gdyż to naprawdę kawał dużej luksusowej limuzyny.

Opublikowano
W takim razie będe musiał się poważnie zastanowić czy aby napewno 7 będzie dobrym wyborem.

Myślałem ze w kwocie ok 30 tys kupię nie najgorszy egzemplarz przed liftowy.

Mam kilku znajomych którzy maja e65 730d i fakt, włożyli w nie troche pieniędzy mimo ze jedna przed liftem 2003r w kwocie 20 kilka tys i druga po lifcie 2005r zakupiona za 50 kilka tys złotych. Ale, mimo to nie narzekają aż tak, gdyż to naprawdę kawał dużej luksusowej limuzyny.

 

Tak jak napisałem, za kwotę do 40k na bank kupisz skarbonkę a kupić coś, do czego nie będziesz zaglądał chyba 5-6 dych nie dasz, co ?

Opublikowano
kolego jesli kupisz egzemplarz zadbany nie masz sie czego obawiac i bzdury typu 10-20 rocznie to przesadzone chyba ze trafisz na kibla :wink: oczywiscie jakies zplecze na pakiet startowy musisz miec ale to ceka cie w kazdym aucie :wink: jesli szukasz to 730i o ile znajdziesz jest ich bardzo malo lub 3.0d odpusc v8 :wink:

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Opublikowano
jesli kupisz egzemplarz zadbany nie masz sie czego obawiac i bzdury typu 10-20 rocznie to przesadzone

 

Uzasadnij to skoro cokolwiek nie zrobić w tym aucie to trzeba przeznaczyć minimum 1000 PLN

Opublikowano
kupujac bmw auto premium musisz sie liczyc ze nie bedzie tanie w eksploatacji jak fiat :wink: zamiennikow na rynku nie brakuje kolega mial bmw wiec wie na co sie pisze i nie strasz ludzi ze trzeba wkladac 10-20tysi na rok chyba ze naprawde trafisz na mine seria7 to moje 4 bmw i sprawia puki co najmniej problemow

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Opublikowano
nie strasz ludzi ze trzeba wkladac 10-20tysi na rok chyba ze naprawde trafisz na mine seria7

 

To kup sobie serię 7 (jeszcze E65) i zobaczysz o czym piszę.

Opublikowano
ziomus takowe wlasnie posiadam :think:

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Opublikowano

Właśnie Panowie rozmawiałem dziś z dwoma kolegami którzy jak pisałem wyżej są użytkownikami BMW e65 i co dziwne kolega który jeździ e65 730d z 2005r po lifcie za kwotę 50 kilka tys włożył w swój samochód ok 25 tys przez 4 lata użytkowania gdzie drugi kolega posiadający 730d przed liftową z 2003r Kupiona za 20 kilka tys. Włożył na 5 lat użytkowania ok 10 tys. Nigdy nie wiadomo jak się trafi skoro taka rozbieżność potrafi wystąpić, ale co Ciekawe przeczytałem gdzies temat użytkownika co za 7ke dał 16tys i jeździ 2 rok bez wkładu :duh: prócz wymiany filtrów, olejów etc

Co do części to wiem jak jest z beemkami i jak podchodzą do sprawy mechanicy. Mam ten plus ze przyjaciel

Jest mechanikiem który sam jeździ BMW i naprawiał mi auta zawsze w dobrej cenie i rzetelnie jak nikt. Przykładowo w e91 za klimatyzacje w której spalona była cewka kilku mechaników w mieście wolało ode mnie od 2 tys do 3. Za wyciągnięcie sprężarki, wyminę odczynnika bo coś tam”? Itp itp a zrobiłem to za kilkadziesiąt złotych u w/w kolegi. Co mechanik to lepszy czarodziej, ale całe szczęście ze nie wszyscy.

Opublikowano

A wracając do tematu jeżeli zdecydowałbym się na e65, mówiąc szczerze chciałem już nie kupować diesla z uwagi na większe koszty eksploatacji wtryski, Dpf, dwumasa itp na rzecz benzyny ale po zmianie pracy gdzie muszę dojeżdżać raz w tyg dwa swoim autem dalej pozostał temat diesla. Co byście szanowni koledzy wybrali w takim

Przypadku? 730d o wiele więcej na rynku porównując do 730i przykładowo.

Opublikowano
Właśnie Panowie rozmawiałem dziś z dwoma kolegami którzy jak pisałem wyżej są użytkownikami BMW e65 i co dziwne kolega który jeździ e65 730d z 2005r po lifcie za kwotę 50 kilka tys włożył w swój samochód ok 25 tys przez 4 lata użytkowania gdzie drugi kolega posiadający 730d przed liftową z 2003r Kupiona za 20 kilka tys. Włożył na 5 lat użytkowania ok 10 tys. Nigdy nie wiadomo jak się trafi skoro taka rozbieżność potrafi wystąpić, ale co Ciekawe przeczytałem gdzies temat użytkownika co za 7ke dał 16tys i jeździ 2 rok bez wkładu :duh: prócz wymiany filtrów, olejów etc

Co do części to wiem jak jest z beemkami i jak podchodzą do sprawy mechanicy. Mam ten plus ze przyjaciel

Jest mechanikiem który sam jeździ BMW i naprawiał mi auta zawsze w dobrej cenie i rzetelnie jak nikt. Przykładowo w e91 za klimatyzacje w której spalona była cewka kilku mechaników w mieście wolało ode mnie od 2 tys do 3. Za wyciągnięcie sprężarki, wyminę odczynnika bo coś tam”? Itp itp a zrobiłem to za kilkadziesiąt złotych u w/w kolegi. Co mechanik to lepszy czarodziej, ale całe szczęście ze nie wszyscy.

 

Puenta jest jedna: Twoi koledzy po prostu kłamią lub nie dbają należycie o auto.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.