Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 735
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Cholera, zawsze mi się wydawało, że ceny części do F01 to kosmos :|
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Opublikowano
Nie przesadzajcie tak z tymi kosztami. Wszystko sprowadza sie do tego, jak dbał poprzedni właściciel. Jak wszystko robił na czas, to koszty będą znośne. A jak tylko lał paliwo i łatał usterki to samochód Cie zje. Podstawa przy zakupie to oczywiście omijanie komisów i chandlarzy. Nawet najpiekniejszy samochód przez nich sprzedawany to na 99% wyjebka. Bardzo prawdopodona jest naprawa chłodzenia i uszczelniaczy. Wymiana oleju w skrzyni, silniku itp podstawowe naprawy i juz masz kilka tys. do włożenia po zakupie. A dalej co będzie to się okaze. Pamiętaj, omijaj komisy i chandlarzy szerokim łukiem. Od nich można kupic samochod za pare tysiecy a nie e65.
Opublikowano
730d to nie jest zbyt slaby silnik na tak duży samochód? Pytam ponieważ obiło mi się to o uszy.. Możliwe ze ziomek sie zbyt nie zna. W benzynie nie znajdę nic godnego uwagi? E65 raczej odpadnie, z tego co słyszałem ten model ma problem po założeniu gazu.
Opublikowano

Tomek, problem to mają gazownicy nie samochód. Dobra instalacja, ja polecam prinsa, to koszt ok.8tys do V8. Mam ja w dwóch V8 i nie wiem, że mam gaz.

730d wcale nie jest taki drętwy jak by się to mogło wydawać.

Opublikowano

Tomek, nie ma czegoś takiego, ze E65 nie nadaje się do gazu.

Miałem instalację BRC w jednym i zrobiłem 200 000 km, nic się nie działo nawet CHECK nie wyskakiwał.

730D (218KM) jest najlepszym rozwiązaniem dieslowskim, 740D jest awaryjny a 745D to już kibel do potęgi.

 

... co do kosztów E65... są wysokie.

Opublikowano
A nie bierzesz pod uwagę, że to co wymieniłeś możecbyć zrobione przez poprzednich właścicieli? I co, każdemu kupującemu będzie się to psuło?Jeździłem Audi C6 i Phaetonem na pneumatyce i nie miałem z nimi żadnych poważniejszych przygód. Może poprostu trafiłeś na minę kolego.
Opublikowano
A nie bierzesz pod uwagę, że to co wymieniłeś możecbyć zrobione przez poprzednich właścicieli?

 

Buhahaa... dobry żart, obecnie w Polsce w ASO serwisuje się dosłownie kilka sztuk E65 (wiem, gdyż chciałem kupić E65 od Autoryzowanego Dealera).

Ludzie kupują siódemki bo można naprawdę tanio je nabyć lecz problem się zaczyna przy serwisowaniu... i jeżdżą takie śmietniki, zaniedbane mechanicznie, bez profilaktyki serwisowej dopóki się tak spier..... że aż nie jedzie.

Następny krok to "serwis" u jakiegoś JANA pod stodołą w stylu "panie, weź pan coś tam poklej żeby tylko jechał"... a jak chcesz potem zakupić E65 to właściciel opowiada bzdury jak to serwisował w ASO, i że ''nic nie stuka nic nie puka wsiadać jechać''.

 

Jeżeli kwestionujesz moje słowa to ja chętnie kupię E65 tylko pokaż mi gdzie/od kogo mam to kupić.

Poza tym, jestem w stałym kontakcie z ASO BMW jak również z warsztatem specjalizującym się w naprawach tylko tej marki i naprawdę wiem co piszę, widzę z jakimi problemami przyjezdzają własciciele BMW i jak wygląda rozmowa... :

- a czego tak drogo

- a po co to robić

- weź pan tylko cos tam zrob aby tylko się toczył

- a nie da się inaczej, taniej?

 

_______________________________________

Mogę pomóc, coś doradzić gdyż nie zdzierżam fałszywości tylko proszę o argumenty a nie gdybanki.

Ja stwierdzam fakty, niewygodne ale niestety takowe są.

 

;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zgadzam się, E65 zadbaną i w dobrym stanie kupić to dzis jak trafić w totka.

 

Chciałem coś wygodnego dla żony, miała sentyment do E65 (wtedy jeszcze mieliśmy przedlifotwe 745i 2x). Wybór padł na 750i i od razu szukałem najdroższych ofert na Allegro - pomijając pułap 40-50k i od razu celując w 60+. Okazało się to kolosalną stratą czasu. W porównaniu do moich aut (sprzedałem jednak przy 110 tys przebiegu, drugie 170 tys) straszne kible, widać że oszczędzano nawet na dywanikach już nie mówiąc o eksploatacji, a jak widziałem na dzień dobry że rezerwa świeci i pokazuje max 20-30km przebiegu na paliwie to tylko pogłębiało przekonanie, że mogłem czas na dojazd+pogadankę o aucie przeznaczyć na cos bardziej wartościowego.

 

Ładnych i zadbanych E65 nie ma juz na rynku albo kto takie ma, to trzyma i łatwo sie nie pozbywa, ew sprzedaje w dobre ręce.

 

Dla żony będę musiał poszukać jakiegoś F30 ostatecznie :cry2:

Opublikowano

730D (218KM) jest najlepszym rozwiązaniem dieslowskim, 740D jest awaryjny a 745D to już kibel do potęgi.

Użytkowałeś wszystkie te silniki, że masz taką opinię? Bzdury wypisujesz, a ludzie to czytają.

peace & love
Opublikowano
Panowie, ale to nie dotycz tylko e65 ale wszystkich samochodów. Szukając audi czy vw zjeździłem Polske od morza po góry. Nie róbcie z e65 nie wiem czego. Poprostu znaleźć dzisiaj zadbany samochód, czy to bmw, audi czy opel jest bardzo ciężko bo większosć ofert to komisy i chandlarze.
Opublikowano

730D (218KM) jest najlepszym rozwiązaniem dieslowskim, 740D jest awaryjny a 745D to już kibel do potęgi.

Użytkowałeś wszystkie te silniki, że masz taką opinię? Bzdury wypisujesz, a ludzie to czytają.

 

Po liftowe 730D (231KM) - rwanie łańcucha rozrządu

740D (258KM) - rwanie łańcucha rozrządu

745D (330KM) - BMW samo się przyznało, że ten silnik jest awaryjny i że go zjeb.....i

 

WŁAŚNIE dlatego, że Ludzie TO czytają to chcę uświadomić czy pomóc w ewentualnym wyborze E65.

Opublikowano
Panowie, ale to nie dotycz tylko e65 ale wszystkich samochodów. Szukając audi czy vw zjeździłem Polske od morza po góry. Nie róbcie z e65 nie wiem czego. Poprostu znaleźć dzisiaj zadbany samochód, czy to bmw, audi czy opel jest bardzo ciężko bo większosć ofert to komisy i chandlarze.

 

Nie robimy z E65 nie wiadomo czego, w Oplu wymiana rozrządu w ASO wynosi 10x mniej niż w BMW ASO wiec kupujący naprawdę sporo ryzykuje

Opublikowano

745D (330KM) - BMW samo się przyznało, że ten silnik jest awaryjny i że go [bAD].....i

Gdzie i kiedy BMW przyznało się do czegoś takiego? Podaj źródło. Nie podasz, bo nie możesz. BMW nigdy nic takiego nie ogłosiło. Nie wprowadzaj ludzi w błąd :!:

BMW zaprzestało produkcji tego silnika ponieważ koszty produkcji były wyższe niż flagowej 760, a druga rzecz ten silnik nie spełniłby normy Euro 5.

740D (258KM) - rwanie łańcucha rozrządu

WŁAŚNIE dlatego, że Ludzie TO czytają to chcę uświadomić czy pomóc w ewentualnym wyborze E65.

Zupełnie co innego było problemem tego silnika. Jeżeli naprawdę chcesz pomóc i kogoś tu uświadomić (najlepiej siebie), to dużo czytaj zamiast pisać bzdury.

peace & love
Opublikowano

Widzę, że to forum aż roi się od "znawców"...

... chcesz człowiekowi pomóc to zaraz oczywiście zleją pomyjami, że ''to nie ty lecz ONI mają rację" (jak każdy POLAK z resztą)

________________________________________

Opublikowano
Tu nie chodzi o rację lecz o podawanie rzetelnych informacji. Tylko w ten sposób można sobie pomagać... jak Polak Polakowi :cool2:
peace & love
Opublikowano
... więc za argumentuj swoje słowa RZETELNYMI INFORMACJAMI.

Nie do końca rozumiem ten dysgramatyczny wpis, więc zapytam. W czym ci pomóc? Czytając twoje wypowiedzi mam nieodparte wrażenie, że pisze to zupełny laik w temacie tej marki. W krótkim czasie "uświadomiłeś" rzesze użytkowników tego forum, że w Polsce serwisowanych jest kilka E65.

Buhahaa... dobry żart, obecnie w Polsce w ASO serwisuje się dosłownie kilka sztuk E65 (wiem, gdyż chciałem kupić E65 od Autoryzowanego Dealera).

_______________________________________

Mogę pomóc, coś doradzić gdyż nie zdzierżam fałszywości tylko proszę o argumenty a nie gdybanki.

Ja stwierdzam fakty, niewygodne ale niestety takowe są.

 

;)

Wynika z tego, że znam osobiście większość, jeśli nie wszystkich serwisujących swoje E65 w ASO BMW Polska. Zapoznałeś nas również z nowymi "faktami" dotyczącymi niektórych silników BMW:

740D (258KM) - rwanie łańcucha rozrządu

745D (330KM) - BMW samo się przyznało, że ten silnik jest awaryjny i że go [bAD].....i

Zrehabilituj się jakoś, bo temat brzmi "Zakup BMW 7 e 65 - na co zwrócić uwagę".

peace & love
Opublikowano

Panowie szanowni, ale żadne odkrycie to nie jest, że w segmencie aut luksusowych zawsze to wygląda w ten sposób:

1-szy właściciel - kupił auto drogo, stać go na ASO, dbane,

2-gi - auto nadal drogie w zakupie, ogólnie serwisowane,

wszyscy dalej to już festiwal oszczędności, bo auto było w zakupie tanie, a eksploatacja nadal "premium". Następnie widać takie S-ki, 7-tki jako wiejskie dupowozy, czarna szyba, duża felga z łysymi oponami itd :duh:

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Opublikowano
Ale co tu ma aso do rzeczy? To jest wyznacznik jakości? Przecież pracują tam tacy sami ludzie jak wszędzie. Po swoich doświadczeniach z aso uwazam, że mechanicy w niezależnych warsztatach znają się i naprawiają lepiej. A w aso pracują tylko wynieniacze części wymieniający je na zasadzie prób i błędów. Ludzie jeżdżący do aso po gwarancji dają sie naciągać płacąc dużo więcej za naprawy których poziom jest często niższy niż w niezależnych warsztatach. Dlatego niecdziwię się nikomu ze nie jeździ do aso. Pozatym serwisowanie samochodow typu 7, S czy A8 nawet poza aso jest drogie. Wiec albo ktos dba albo nie.
Opublikowano
Panowie szanowni, ale żadne odkrycie to nie jest, że w segmencie aut luksusowych zawsze to wygląda w ten sposób:

1-szy właściciel - kupił auto drogo, stać go na ASO, dbane,

2-gi - auto nadal drogie w zakupie, ogólnie serwisowane,

wszyscy dalej to już festiwal oszczędności, bo auto było w zakupie tanie, a eksploatacja nadal "premium". Następnie widać takie S-ki, 7-tki jako wiejskie dupowozy, czarna szyba, duża felga z łysymi oponami itd :duh:

 

 

BRAWO ! ! !

Opublikowano
Ale co tu ma aso do rzeczy? To jest wyznacznik jakości? Przecież pracują tam tacy sami ludzie jak wszędzie. Po swoich doświadczeniach z aso uwazam, że mechanicy w niezależnych warsztatach znają się i naprawiają lepiej. A w aso pracują tylko wynieniacze części wymieniający je na zasadzie prób i błędów. Ludzie jeżdżący do aso po gwarancji dają sie naciągać płacąc dużo więcej za naprawy których poziom jest często niższy niż w niezależnych warsztatach. Dlatego niecdziwię się nikomu ze nie jeździ do aso. Pozatym serwisowanie samochodow typu 7, S czy A8 nawet poza aso jest drogie. Wiec albo ktos dba albo nie.

 

_____________________________________________________________

 

Pisząc o ASO miałem na myśli CZĘŚCI a nie robociznę/usługę.

Opublikowano
W mojej wypowiedzi nie chodziło mi wyłącznie o ASO, lecz o serwisowanie, wymienianie części itd. Po drugim właścicielu z reguły jest już festiwal oszczędności, bo auto ma swoje lata, sporo rzeczy jest w nim zużytych, a wydać 1500-2000 na raz to już problem.

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.