Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 735
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

.... kupiłem to auto w linku z otomoto pare dni temu " stan idealny " hehe dobre . okazalo sie ze podczas ruszania dosc dynamicznego widac niebieski dym , na trasie tez po przejechaniu 400 km zeszla jedna kratka w komputerze z poziomu ....

 

obdzwonilem mechanikow w bydgoszczy wszyscy twierdza ze trzeba sciagnac glowice by zobaczyc co sie dzieje ... pomocy... spore koszty , a na chybił trafił wymieniac tylko uszczelniacze bez sciagania glowicy tez sie boje zeby nie okazalo sie cos innego

Opublikowano
dokładnie . zauwazylem tez ze po rozruchu szczegolnie na zimnym nierówno pracuje silnik , jutro jade na rozmowe , zastanawiam sie jeszcze co by było lepsze naprawa uszczelniaczy metodą bez ściągania głowicy , czy lepiej ściągnąć i sprawdzić od razu reszte ...
Opublikowano

oddałem auto do sprawdzenia do polecanego mechanika w Bydgoszczy na start 200 zł za diagnoze ale chociaz będe pewny co dokładnie jest.

 

Ps jezeli uszczelniacze będą tylko to slyszalem ze w jakims serwisie bosha bez sciagania mozecie cos polecic ?

Opublikowano

witam

 

jestem tu nowy i chciałbym sie oficialnie przywitac :)

 

mam kilka pytan bo kupiłem sobie e65 3.0d (zawsze marzyłem)

i niwstety zaswieciła sie czerwona kontrolka od poduszek(na kompie w aucie wyskakuje ze cos z poduszka pasazera) jak myslicie co to ?

druga sprawa ze po włozeniu kluczyka do stacyjki wyskakuje na wyswietlaczu ,,system safety" czy jakos tak co to moze byc od czego sie swieci

 

i dzisiaj swieci kontrolka niezapietych pasów zawsze gasła jak zapinałem a dzsiaj juz zgasła

 

 

prosze o jakies porady

Opublikowano
system fasefy - przejdz do tylniego bagaznika i wlacz wtyczke na ,,ON,, masz na OFF to zapobiega zbyt duzego pobory akulumatora czyli krotko mowiac oszczedzasz na akumult. Przelacz na ON i bedzie OK. Co do poduszki podlczayc do kompa
Opublikowano

mozliwe ze mam cos przełączone w bagazniku bo tam grzebałem :)

tylko gdzie jest ta wtyczka zeby ja przełączyc

 

jednak wydaje mi sie ze wyskakuje ,,system safety" z wykrzyknikiem

to jest własnie od tego co piszesz

Opublikowano

znalazłem przełaczyłem i nic nie pomogło

dalej po włozeniu kluczyka do stacyjki na liczniku pokazuje sie komunikat ,,system safety"

 

ty pisałes o komunikacie ,,system fasefy" wiec to nie jest to napewno

 

macie jakies inne sugestie :mrgreen:

 

 

ps. ciezko jest dołozyc jakies konkretne głosniki do tego auta

bo myslałem ze jest tam logic7 ale chyba nie ma bo gra przecietnie (jak na klase auta)

 

jak poznac ze jest logic7 ? w aucie

czy da sie go dołozyc?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Jak dlugo wytrzymuje zawieszenie w e65 po lifcie? Jakie sa wsteone koszty utrzymania ? Oleje, filtry, klocki itp

Wielkie dzieki za info. :cool2:

  • 5 tygodni później...
Opublikowano

Witajcie

Po długim zastanowieniu, które z luksusowych aut wybrać zdecydowałem się na BMW 7. Na ringu był jeszcze VW Pheaton, Audi A8, Mercedes S klasa W220, ale w tym wypadku tylko S500 było godne uwagi. Po obejrzeniu kilku aut na żywca, po to, aby wybrać staneło na E65. Do wydania mam max.45 tyś zł. Chciałbym kupić auto z pierwszych lat produkcji w ładnym stanie. Nie wiem na jaką wersję silnikówą się zdecydować. Czytałem trochę to forum i mówicie, żeby nie brać diesla bo wtryskiwacze bo duży moment obrotowy niszczy skrzynie a pali tylko 4 litry więcej. Nie ukrywam, że jestem w kropce bo szukałem trochę w internecie tych części ceny są różne. Za skrzynie np. trzeba dać 2500 zł, ponoć sprawna, wtryskiwacz 800 zł, turbo 2900 zł. Są to realne ceny? W sumie chcę diesla bo mimo, że suma sumaru bardzo dużo nie jeżdzę (max 25-30 tyś rocznie), ale czasem zdarzają się długie trasy, gdzie trzeba trochę podgonić i wtedy to, że benzyna pali o 4 litry więcej to można wsadzić miedzy bajki. Diesle jak jedziemy wolno spali 9-10 a jak szybko to 12, jest dość mały rozrzut. Benzyna jadąc wolno spali 11 a jak będzie jechali około 180-200 to spali wtedy 19. Na trasie 1200 km, różnica jest duża a jest o tyle większa, że mam auto ciężarowe i mogę odliczać cały Vat od paliwa. Mam przykład mojego obecnego auta, mam passata B6 2,0TDI, gdy jadę dość szybko auto pali max.8,5 l, jak wolniej to nawet 7. Kolega ma 1,8T w Audi i żeby mu paliło 8l to musi cały czas jechać max.110-120 km/h. Mnie taka jazda męczy. Do tego częste wyprzedzanie, silnik diesla ma duży moment obrotowy co pomaga.

 

Co byście zrobili na moim miejscu? Ogólnie jakich wersji silnikowych się trzymać? Z tego co słyszałem to najlepiej 745i, ponoć diesle 730d i 740d są całkiem udane, czytałem tylko o tym momencie obrotowym, który niszczy skrzynie, jednak kilka osobó w internecie pisze, że naprawiali E65, ale nigdy z zajechaną skrzynią, opinie opiniami, ale co wybrać Pany?

Opublikowano

No właśnie czytałem, że 730d jest udane, ale chyba trochę słaby do tej budy. Jaki są większe bolączki 740d? Generalnie nie wyczytałem złych opini o tym silniku, czytałem tylko, że duży moment może niszczyć skrzynie biegów. Może, ale nie musi, jak zniszczy to wsadzi się nową, trudno, liczę się z kosztami utrzymania auta, będą dużo wyższe od Passata B6.

 

Co do 745i, to jest udany silnik, czy będę stał co miesiąc w warsztacie? Ile 7-ka z takim motorem pali? Jak mi się nigdzie nie spieszy to utrzymuję prędkość w granicach 120-130 na autostradzie około 160-170. No i wiadomo, trochę miasta będzie (70% trasa, 30% miasto). Czego mogę spodziewać się w takim cyklu ? Wiem, że nie macie kryształowej kuli, ale pewnie ktoś takie auto ma/miał i może podpowie coś. Bo po prostu moze być tak, że diesle bedzie palił mniej, ale będzie częściej w warsztacie, w takim wypadku to wolę już tą kasę zostawić na stacji benzynowej i cieszyć się dźwiękiem V8 w benzynie.

Opublikowano
Jeśli zrobisz w 745i typowe usterki czyli uszczelniacze zaworowe i cieknąca słynna rurka(poczytaj o tym) to będzie ok. 745i to udany silnik. Z 740d nie miałem styczności ale gdyby coś padło (a w ponad 10letnim aucie już może) to naprawy są bardzo drogie bo większość rzeczy jest x2 w porównaniu do 730d.
Petrolhead
Opublikowano

Dzięki za odpowiedź. Gdzieś tu chyba na forum pisałeś, że miałeś kiedyś E65 740i? Jesli tak to pamiętasz ile to auto Ci paliło? Co do rurki to czytałem o tym, ponoć w ASO droga sprawa, ale można to zrobić dobrze tańszym kosztem.

 

Tak z czystej ciekawości pytam, ile pali Ci aktualne BMW? Znajomy ma S klase S500 W221 i bardzo sobie chwali, ponoć najlepszy silnik w Mercedesie i pali mu śmieszna wartości, w cyklu mieszanym na kompie miał 13,1l/100 na ostatnich 2400 kilometrów. Z tego co wyniuchał to komp przekłamuje 0,2-0,4, czyli ma około 13,5l/100. Wcale nie jeździ wolno, trochę jeździ po mieście bo mieszka w centrum dużego miasta, dla mnie super.

Opublikowano

Miałem podobny dylemat jak ty wahałem się nad tymi samymi autami ale po przeczytaniu nie zliczonej ilości opinii, forum itd. Decyzja stanęła na bmw 745i 2002 rok miałem troszeczkę mniejszy budżet bo ok 40 tys. Ale chyba się udało i zakupiłem  lecz nie ukrywam szukałem tego autka ok 4 miesięcy oglądając ogłoszenie w Niemczech i Szwajcarii i tak całe 4 miesiące! Nie jest łatwo trafić coś naprawdę ładnego i utrzymanego! Co do spalania i polecenia silnika to musisz sam wiedzieć czy zależy ci na dynamice czy nie …u mnie disel odpadł od razu…spalanie po mieście wychodzi obiektywnie ok 17 litrów (mam niestety krótkie dystanse, korki itd.) trasa spokojnie 11-12litrów na forum jest masa wpisów że autko może spalić ok 13litrów w mieście j szczerze jest to możliwe ale mi się jeszcze nie udało

Osobiście polecam silniki 4,4

Jak masz jeszcze jakieś pytanie to pisz

Opublikowano
Mój spokój skutecznie zmącił pewien program na TVNturbo zakup kontrolowany....Gościu dostał do wyboru S500 W221, Audi A8 D3 4,2TDI i BMW 750i E65. Wybrał Audi i powiedział, że moc BMW wcale nie rzuciła go na kolana, wręcz przeciwnie było w Audi. Fakt wyższości Audi nad tymi autami potwiedza to, że jako pierwsze auto zobaczył Mercedesa i powiedział, że jest zachwycony i nie ma juz nic lepszego. Jak usiadł w Audi, przejechał się nim, to zmienił diametralnie zdanie. A BMW 750Li E65 jest według niego daleko w tyle. Muszę chyba przemyśleć sprawę i też przejechać się Audi i BMW bo na Mercedesa nie mam wystarczającej ilości kasy, ale i tak bym go nie kupił bo to bardzo awaryjne auto. Dziękuję za odpowiedź i wybaczcie za zawracanie tyłka, ale muszę się jeszcze zastanowić bo tak naprawdę to Audi jest bardzo udanym modelem, nie ma tyle mankamentów co BMW E65.
Opublikowano
Też oglądałem ten program i niestety, ale mercedes bije na głowę wyglądem BMW. Poprzednia s i siódemka była na korzyść BMW. W tych modelach niestety zrobiło się na odwrót.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.