Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie kupuj takiego auta z gazem, najpierw uśmiercisz katalizatory, następny będzie sam silnik ! Znam 3 takie przypadki wśród znajomych, kolejność zawsze ta sama...
  • Odpowiedzi 735
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
głupoty kolego piszesz i tyle ci powiem.Do e65 jest sztuką założyć gaz a jeszcze większe wyzwanie stawia poprawne ustawienie parametrów na LPG.Nie każdy gazownik to potrafi poskładać do kupy i takie są potem efekty.Widziałem kiedyś jak w e65 był zaślepiony chek engin.Jak sie okazało to na gazie wywalało błedy o złej mieszance więc mądry gazownik zrobił taki myk,bo nie potrafił tego poustawiać.Jak masz kase to polecam 750 a jak troszke mniej to 745.Na instalke odrazu przeznacz ok 6-7tyś i będzie git.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
głupoty kolego piszesz i tyle ci powiem.Do e65 jest sztuką założyć gaz a jeszcze większe wyzwanie stawia poprawne ustawienie parametrów na LPG.Nie każdy gazownik to potrafi poskładać do kupy i takie są potem efekty.Widziałem kiedyś jak w e65 był zaślepiony chek engin.Jak sie okazało to na gazie wywalało błedy o złej mieszance więc mądry gazownik zrobił taki myk,bo nie potrafił tego poustawiać.Jak masz kase to polecam 750 a jak troszke mniej to 745.Na instalke odrazu przeznacz ok 6-7tyś i będzie git.

Najpierw napisałeś że pisze głupoty a następnie sam przyznałeś że niewielu mędrców od gazu to potrafi zrobić przy e65 a jeszcze mniej potrafi to ustawić, może Ci których znam nie mieli szczęścia trafić na takich superhiper gazowników, wszyscy trzej właściciele e65 mieli te same problemy ze swoimi autami, Ja ich nie miałem bo nigdy gazu w BMW mieć nie będę dlatego spierał się też nie będę. Gdybyś tylko był tak dobry i wyjaśnił mi co znaczy zaślepić check engine w e65 ? :norty:

Opublikowano
a nie lepiej kupic ropniaka niz wladowac sie w gazownie?......ale i tak benzyna to benzyna........
Opublikowano
Ja mam 745i z LPG i od pół roku zrobiłem 8000km i tylko raz mi wywaliło bład mieszanki i to tylko dlatego że po trasie zatankowałem jakiś niepewny gaz a takto wszystko działa jak trzeba nie zanika moc nie faluje silnik błędów brak. Poza tym dyskusja oblatana jak świat ale powrócę do argumentu który bije wszystko na głowę: cena gazu nadal jest bliska połowie ceny benzyny !!!
Opublikowano (edytowane)
ja od maja tego roku e65 745 na lpg zrobiłem 25tyś.km i nic sie nie dzieje. miałem b.dużo BMW na lpg i nigdy nie miałem problemu.Gazowałem już pare szt.V8,szt V12,M3 e36 i nawet alpine B10 e39 zagazowałem i bryknołem 100tyś na lpg i było git.I nigdy nie kupe diesla i nikt mnie do tego nie namówi.Poprostu nie znosze rechotu.Jak beda kiedys takie motorki w bmw co sie nie da zalozyc lpg to poprostu nie zaloze i tyle. Edytowane przez jaro629
Opublikowano
ja od maja tego roku e65 745 na lpg zrobiłem 25tyś.km i nic sie nie dzieje miałem b.dużo BMW na lpg i nigdy nie miałem problemu.Gazowałem już pare szt.V8,szt V12,M3 e36 i nawet alpine B10 e39 zagazowałem i bryknołem 100tyś na lpg i było git.I nigdy nie kupe diesla i nikt mnie do tego nie namówi.Poprostu nie znosze rechotu.Jak beda kiedys takie motorki w bmw co sie nie da zalozyc lpg to poprostu nie zaloze i tyle.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ja od maja tego roku e65 745 na lpg zrobiłem 25tyś.km i nic sie nie dzieje. miałem b.dużo BMW na lpg i nigdy nie miałem problemu.Gazowałem już pare szt.V8,szt V12,M3 e36 i nawet alpine B10 e39 zagazowałem i bryknołem 100tyś na lpg i było git.I nigdy nie kupe diesla i nikt mnie do tego nie namówi.Poprostu nie znosze rechotu.Jak beda kiedys takie motorki w bmw co sie nie da zalozyc lpg to poprostu nie zaloze i tyle.

a gdzie zakładałes instalacje?

Opublikowano
Poprawnie założona oraz dobrana instalacja to podstawa nie sprawia kłopotów oraz nie spowoduje wywalenia katów .Koszt instalacji np.BRC 6-7tys zł.Taniej się da ale potem mogą być problemy.Polak zawsze kombinuje żeby było taniej ze wszystkim ,wiec dalaczego miał by nie założyć taniej instalacji u jakiegoś druciarza,przecież to standard,a potem już tylko :cry2:
Opublikowano

Ta dyskusja, jak wszystkie poprzednie na ten temat, nie doprowadzi do niczego rozsadnego.

Faktem jest, ze im nowoczesniejszy i bardziej skomplikowany samochod, tym wieksze problemy z zalozeniem i pozniejsza eksploatacja instalacji gazowej - np. w pojazdach z bezposrednim wtryskiem

jest to juz praktycznie nieoplacalne.

Prawda jest tez, ze kazda, nawet najlepiej zalozona instalacja gazowa to dosc powazna ingerencja w uklad paliwowy samochodu.

Co do zakladania LPG w E65 - czy to sie oplaca, kazdy musi sobie odpowiedziec sam.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam,

 

Jestem użytkownikiem forum BMW jednakże innego działu E60 ;) niemniej jednak w imieniu kuzyna siedzącego w DE który zjechał na kilka dni do PL mam pytanie. Jak w temacie facet przeznaczył na samochód około 25.000 EUR i chce kupić BMW serii 7.... w benzynie i założyć gaz do tego (trend eko w DE + zwolnienia podatkowe + grune plakette + ekonomia). Celuje w wóz z roczników 2005-2006 czyli jak dobrze pamiętam po liftingu.

W związku z powyższym prosi o informację:

- czy siódemka po lifcie jest już dopracowana elektronicznie (ponoć bywały spore problemy do liftu)

- czy istnieje opcja aktywacji świateł dziennych DRL przy reflektorach bixenon dynamic

- czym się wyróżnia wersja Long od wersji bazowej (jakieś detale zewn. ?) czy warto szukać wersji "L" ze względu na bogatsze wyposażenie (nie wiem czy coś takiego istnieje że L'ka ma coś więcej w środku niż baza).

- jakieś specjalne bolączki modeli po FL ?

- sugestie od użytkowników ?

- w końcu jaki silnik wybrać pod LPG - 740i czy też 750i - jedne i drugie w ogłoszeniach pojawiają się z gazem na mobile.de.

 

Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w nowym roku.

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano

Witam

 

wszystko już było podejrzewam ale w skrócie wyglada to tak:

 

problemy z elektronika były do roku 2003 do marca (czyli od lat startowych 2001 do marca 2003) potem był upgrade elektroniki i wszystko jest wg mnie ok

 

światła dzienne da się aktywować w wersji bixenon

 

wersja long oznaczona literami LI w modelu e65 nosi nazwę rodzajową e66 czyli long - jest dłuzsza od standardowej o 14 cm

różnice ;

poza długością

chromowane listwy dachowe,

chrom na zderzakach,

oznaczenia na klapie typu 745LI 750LI 760LI

 

Co do bolaczek - zarówno silniki przed jak i po liftowe maja pewne bolączki ale za długo by tu o tym pisac - wystarczy poszukać

 

co do gazu - moje zdanie jest takie że nie gazować żadnego modelu ale jak juz koniecznie chcesz to wszystko zależy od dobrej instalacji i mądrego zamontowania

 

tyle ode mnie

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
witam , chcialbym kupic sobie BMW 7 e65 tez widze oznaczenia 730 D. chce kupic jednostke 3.0 D mozecie powiedziec na co zwrocic uwage , co oznaczenia znacza , jak z wyposażeniem , na co zwrocic uwage , jakie spalanie po mieście , czy wogole mile te auto , czy bardziej warto kupic 7 czy moze 5tke e60? prosze o pomoc , bo jestem w BMW laikiem a chce wejsc w ta marke mam juz dosc VW wyposażenie ? wszedzie prawie widze full czy to prawda? czy chwyt ? prosze o pomoc kazda wskazówka przyda sie napewno . Czy sa duze roznice pomiedzy tymi dwoma Bemami
Opublikowano

Na czesc pytan, ktore zadales, nie ma dobrej odpowiedzi, na pozostale sa juz odpowiedzi na forum, wystarczy poszukac.

Np. w BMW nie istnieje cos takiego jak 'pelna opcja' - np. niektore elementy wyposazenia sie wzajemnie wykluczaja (i nie chodzi tu o tapicerke welurowa lub skorzana).

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano

Jak e65 to od 2003r, gdyż są po lifcie elektroniki, miałam co prawda 745i, w tych autach uwaga na skrzynie, super auto na trasę, radość z jazdy czujesz przy 140/h

w tej chwili jeżdzę e60 520i i bardziej sprawdza mi się w jeżdzeniu po mieście,

Opublikowano
a ja diesla wogóle nie polceam, lepsze są duże a proste silniki. mialam pare diesli i pare duzych benzynowych silników i z dieslami zawsze był problem a z benzyną nie. z reszta teraz ropa w takiej samej cenie. teraz jezdze bmw serii 7 z silnikiem 4.4 w benzynie i spalanie w trasie jest bardzo przyjemne (jak i sama podróż) bo 10l, po mieście jest troche więcej, w zasadzie dwa razy więcej aaale jaka przyjemność z jazdy :)
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam mam pytanko odnosnie 730 w diselku interesuje mnie takie autko i chcial bym takie kupic ale zastanawiam sie czy w tych modelach sa probemy ze skrzynia biegow czy raczej sa one bez awaryjne ??
  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam, jestem na etapie poszukiwan e65 po liftingu 2005-2007r i zastanawiam sie nad awaryjnoscia silnika w modelu 745d, myslalem z poczatku o 730d ale czytajac opinie na temat roznicy spalania stwierdzilem ze lepszym wyborem bedzie 745D 330KM :) ktos z forum uzytkuje auto z tym silnikiem? Jak jest z obsluga, awaryjnoscia?

 

 

Z gory dziekuje na wasze odpowiedzi

http://imageshack.us/photo/my-images/190/95216545.jpg/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.