Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W mojej wypowiedzi nie chodziło mi wyłącznie o ASO, lecz o serwisowanie, wymienianie części itd. Po drugim właścicielu z reguły jest już festiwal oszczędności, bo auto ma swoje lata, sporo rzeczy jest w nim zużytych, a wydać 1500-2000 na raz to już problem.

 

______________

Skoro wydać 1500-2000 na serwis BMW jest problemem to polecam zakup Opla, Renault czy Skody i po problemie........ no ale nie siedzi się w "becie", co ?

  • 4 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 735
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Witam obecnie posiadam E60 po lifcie 2.5 benzyna, ogólnie jestem zadowolony z modelu ( chodz wtryski musiałem wymienić kilka miesięcy po kupnie , i ostatnio amory z przodu) ,ale chodzi mi po głowie zmiana autka. Może nie teraz ale albo jeszcze w tym roku albo na wiosnę. Podobają mi się E38 chodz jak zobaczyłem wnętrze to jednak czuć ,że to lata 90 te i jakoś mnie ten środek lekko odpycha dlatego pomyślałem na następca tak z roku 2007-2008 (bo raczej na Fke mnie nie będzie stać). Teraz pytanie jakie są polecane silniki głównie benzyna bo niestety ale do pracy mam koło 4 km i jakbym jechał autem to diselek dostanie w pupe a i rocznie nie robie dużych przebiegów w granicach 7.5 tyś. Warto się pakować w tą 7 bo wyczytałem ,że jednak są kosztowne w naprawie czy może zostać przy E60 z końcówki produkji ale poszukać z lepszym wyposażeniem i silnikiem ? Bo te 190 kucy już trochę mało jest heh no i nie ukrywam ,że trochę więcej miejsca by mi się przydało. Co o tym myślicie i za jakimi jednostkami się rozglądać ?

BMW czyli Bardzo Miły Własciciel

E60 523i 2007

(oo=[][]=oo)


Ex: BMW E-30 318iS M42 90'

Opublikowano
745i - zwróć uwagę na temat uszczelniaczy zaworowych i rurki chłodzenia.

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Opublikowano
Uszczelniacze + Rurka i tak nie ominą nabywcę ;)

 

Oczywiście, ale jeśli nabywca o tym wie przy oględzinach to może całkiem konkretną kwotę urwać :) Poza tym standardowo: zawias, roczniki na reflektorach, oryginalność szyb, zawiasy, śruby pod maską itd. Nie głupie byłoby też podpięcie jej pod kompa i sprawdzenie błędów.

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

Za 3 dni jadę obejrzeć dwie bunie . Chodzi mi głównie o silnik czy nie jest złomem drugim priorytetem jest skrzynią jak ja sprawdzić ? W e39 530d miałem tak ze wszystko było w porządku dopóki nie poczułem delikatnego szarpniecia z 2 na 3 bieg i wtedy gdy dałem w pizde na trójce od razu wyskakiwal błąd skrzynia wchodziła w tryb awaryjny Ale po wykasowaniu błędu wszystko wracalo do normy dopóki znowu sytuacja się nie powtórzyła . Wiecie może jeszcze jaką jazda można wywoływać te błędy ??? Bo co z tego ze ja pojadę z typem na komputer jak on dzień wcześniej wykasowal błędy . Jak sprawdzic resztę ? Co jest najbardziej awaryjne w 730d ? Na co zwrócić szczególną uwagę proszę o pomoc

Opublikowano
Z założenia nie jedź sam tylko z kimś kto ogarnia temat. Jeśli błędy na kompie skasuje to i tak pojawią się one ponownie, więc skasowanie przed sprzedażą odpada, bo niewiele kolesiowi da. O ile dobrze pamiętam to objaw skrzyni o ktorym pisałeś zwiastowal śmierć skrzyni :D motor 3 litrowy zasadniczo nie różnił sie od tego w piątkach chyba, że celujesz w młody rocznik. Bardziej byłbym się różnych magicznych sztuczek w samej instalacji żeby oszukać komputer przed sprzedażą
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam wszystkich!

 

Jestem nowy na forum także wybaczcie jeżeli zrobię coś nie tak.

Planuje zakup tego auta i mam pytanie o elektronikę w e66 czy jest poprawiona ponieważ słyszałem że w pierwszych modelach e65 miało spory problem z elektroniką a jak jest w e66 czy jest kapryśna? Czy jest duża różnica w elektronice miedzy e66 a e60? Jakie problemy mieliście z E66 ?

 

Z góry dziękuje za odpowiedź

Pozdrawiam

Opublikowano
Rzeczywiście elektronika w nowszych E65 czy też E66 została poprawiona ale to nie znaczy ,że nic się tam nie dzieje ani też ,że we wcześniejszych modelach dzieje się coś poważnego. To dość skomplikowany samochód i większość problemów wynika ze złego serwisowania,drutowania czy lutowania .Jak trafisz przedlifta niegrzebanego przez domorosłych elektryków to nie ma z nim żadnych problemów .To samo tyczy się poliftowych wersji gdzie jak ktoś w niej grzebał to będzie dawać w tyłek. W jednym i drugim przypadku praktycznie zawsze w systemie występują błędy :)
Opublikowano

no właśnie może ktoś coś podrzuci więcej na ten temat , a dokładniej jakie są różnicy pomiędzy E60 a E66 w zakresie elektroniki . Różnie słyszałem - min. że w E65/66 są użyte światłowody które są awaryjne , ale też słyszałem że E60 też ma światłowody .

kiedyś ktoś mi mówił że to jest jedno i to samo , i ja chyba też się do tego będę skłaniał no ale może ktoś coś napisze więcej na ten temat

 

I takie jeszcze pytanie ja będę miał :mam np. na wydanie 40 000 zł co kupię w lepszym stanie za te pieniądze E66 czy E60 ? mowa o 3.0d . Myślę że E60 mogą być mocniej wymęczone, i jednak ktoś tam mógł się nad nią poznęcać

 

 

pozdrawiam

cn_igi

:twisted:

Opublikowano

40 000zł na E65 to za mało.

Szukaj E60.

Od E65 bmw ma MOST-światłowody.

E60 je ma, E90 je ma.

Jest to wysoce odporne na zakłócenia medium transmisji danych.

Diagnoza MOST jest też łatwa w miarę, zworką lecimy każdy moduł prócz tych co mają GW.

Pamiętaj że E65 w zakupie było drogie, teraz jest tanie ale cena serwisowania i utrzymania nadal jest "premium"

E60 do 40k coś ciekawego 3.0d też łatwo nie będzie.

Opublikowano

ok , czyli elektronika na dobrą sprawę taka sama reszta kosztów serwisowych jest zbliżona do E60

 

znajomy posiadał oba te auta i twierdzi że ceny prawie to samo -o ile nie masz pneumatycznego zawieszenia w 7er

 

wygląda nieźle : [wiadomo świeżo sprowadzone itd. podwyższone ryzyko ] ale widziałem jakoś niedawno od pierwszego właściciela kupione w Polskim salonie także coś tam się trafia

 

http://allegro.pl/bmw-730d-231km-dociagi-bi-xenon-radar-full-i6539025595.html

Opublikowano
Instalacja E60 i E65 podobna z tym ,że do E65 wszelkie moduły kupisz za grosze czego nie można powiedzieć o 60. W kwocie 40 tys. prędzej kupisz niewymęczoną 7 niż 5 :)
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Tomek, nie ma czegoś takiego, ze E65 nie nadaje się do gazu.

730D (218KM) jest najlepszym rozwiązaniem dieslowskim, 740D jest awaryjny a 745D to już kibel do potęgi.

.

moze odgrzewam kotleta ale ktos bedzie chcial kupic e65 z 4 litrowym dieslem, przeczyta takie debilne wypociny i podejmie decyzje..

ten kibel, jak to kolego piszesz to najlepszy silnik diesla jakim do tej pory jezdzilem ..a jezdżę autkami 27 lat...

sprzedam iCom Next Ori
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
w 730D /218/ nie urywały się łańcuchy rozrządu natomiast w 740D już tak

 

kolejna bzdura nie poparta dowodami..skąd Ty to bierzesz..

przyjedz do mnie, pokaże Ci na podworku stoi 3 litrówka z tak wyciągnietym łąncuchem ze jakby pojezdzil jeszcze troche to by go szlag trafil na bank..

sprzedam iCom Next Ori
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Witam chciałbym kupić jakiś silnik diesla i zastanawiam się między 3.0L M57 lub M67 4.0L. Ten silnik będzie przeszczepiany do E28.Jakieś porady,testy,opinie.Dziękuję i pozdrawiam MAT.

BMW to:

images?q=tbn:ANd9GcRjZ9J1b4KGRKJ3PVqIcPYtH7J9I55YFlBpTgEMdMmJBr-LKX93tw

Opublikowano
Tutaj się kolego z tobą zgodzę.Mam w e38 M57 i jak na razie jest ok i spalanie na dobrym poziomie a w m67 to jest jednak V8 oczywiście spalanie wzrasta i nie daj boże coś się stanie a ceny części :roll:

BMW to:

images?q=tbn:ANd9GcRjZ9J1b4KGRKJ3PVqIcPYtH7J9I55YFlBpTgEMdMmJBr-LKX93tw

Opublikowano
Kolego był tam silnik m21d24 ale chcę coś większego z disla.

BMW to:

images?q=tbn:ANd9GcRjZ9J1b4KGRKJ3PVqIcPYtH7J9I55YFlBpTgEMdMmJBr-LKX93tw

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.