Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Pytanie czego oczekujesz. Najtańszy w jeździe z całego zestawienia wyjdzie Ci klasyczny 3.0d, nad drugim dieslem bym się nawet nie zastanawiał, bo dostęp do czegokolwiek w nim jest mocno utrudniony (zabudowany mocno silnik) i przez to kosztowny. Benzyna 4.5 bardzo przyjemny silnik pod warunkiem, że ma zrobioną rurkę od chłodzenia i uszczelniacze. Pytanie zasadnicze: to ma być auto na co dzień? Jakie przebiegi planujesz nim robić?

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

  • Odpowiedzi 735
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Nie napisałeś czego oczekujesz od auta, więc trudno Ci doradzić. Sam stałem do niedawna przed takim dylematem i powiem Ci, że żaden z tych silników nie jest w stanie zapewnić porządnego masażu pleców. Najbardziej zaskoczony byłem tym, że 750i nie jedzie, a teksty o wspaniałym brzmieniu V8 są nadużyciem. Jak dla mnie coś tam bzyczy za szybą auta. Może przechodnie coś słyszą. Zdecydowałem się w końcu na 745d 330km/750Nm pomimo, że nie wiem czy rocznie chociaż 10 tkm. zrobię. Ten motor tez nie jedzie pomimo momentu obrotowego jak w pociągu towarowym, ale podkręcę go i może jakoś będzie się toczył. Mało pali w trasie, a nie słychać go tak jak 3.0d, który jednak jak dla mnie jest zdecydowanie za słaby. Pewnie frajdę dałby 6.0, ale nie brałem jednak tego silnika pod uwagę. Sporo egzemplarzy z padniętym 6.0 jest na mobile.de i to mnie odstraszyło pomijając sprawę wyboru takich aut w PL. Nawet z 4.5d jest słaby wybór i szybko musiałem odpuścić wymagania odnośnie wyposażenia. Napiszę Ci stara prawdę, która jest powtarzana jak mantra. Kieruj się stanem technicznym auta przy wyborze przede wszystkim i jak takie auto trafisz to nie żałuj pieniędzy podczas zakupu. Powodzenia!
peace & love
Opublikowano
Nie napisałeś czego oczekujesz od auta, więc trudno Ci doradzić. Sam stałem do niedawna przed takim dylematem i powiem Ci, że żaden z tych silników nie jest w stanie zapewnić porządnego masażu pleców. Najbardziej zaskoczony byłem tym, że 750i nie jedzie, a teksty o wspaniałym brzmieniu V8 są nadużyciem. Jak dla mnie coś tam bzyczy za szybą auta. Może przechodnie coś słyszą. Zdecydowałem się w końcu na 745d 330km/750Nm pomimo, że nie wiem czy rocznie chociaż 10 tkm. zrobię. Ten motor tez nie jedzie pomimo momentu obrotowego jak w pociągu towarowym, ale podkręcę go i może jakoś będzie się toczył. Mało pali w trasie, a nie słychać go tak jak 3.0d, który jednak jak dla mnie jest zdecydowanie za słaby. Pewnie frajdę dałby 6.0, ale nie brałem jednak tego silnika pod uwagę. Sporo egzemplarzy z padniętym 6.0 jest na mobile.de i to mnie odstraszyło pomijając sprawę wyboru takich aut w PL. Nawet z 4.5d jest słaby wybór i szybko musiałem odpuścić wymagania odnośnie wyposażenia. Napiszę Ci stara prawdę, która jest powtarzana jak mantra. Kieruj się stanem technicznym auta przy wyborze przede wszystkim i jak takie auto trafisz to nie żałuj pieniędzy podczas zakupu. Powodzenia!

 

Nie obraź się, ale wg mnie masz bardzo mocno subiektywną opinię. 745i z 333KM idzie jak przeciąg, a co dopiero cała reszta.

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Opublikowano
Ja posiadam 740i - jest rewelacyjny. Kręcę się stale po mieście, dużo odpalania i gaszenia. A kiedy trzeba to i ze ścigaczem się pościgasz. 3.0d już mnie nie interesuje. Mam jeszcze X5 z 3.0d, ale wyjątkowo nie znosi ciągłej jazdy miejskiej.
Trzy największe litery w całym uniwersum: B M W
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
Dzisiaj zrobiłem traskę tak około 300 km, specjalnie dla potrzeb założyciela wątku zrobiłem test. auto 745i z 2002r

Zatankowałem do pełna i w jedną stronę jechałem 130-140 auto spaliło 12.5 l zalałem na miejscu u rodziny i

z powrotem jechałem 100-115 spalanie 9.8 l. czyli średnia niezła, dodam że traska nieautostradowa więc wyprzedzania i takie tam.

po mieście pali mi przy spokojnej jedzie 14 l.

Najgorzej jest jak używasz auto tylko na dojazdy do pracy, ja mam 5 km i jak nie jeżdzę w ciągu dnia tylko tam i z powrotem na zimnym silniku to spalanie dochodzi do 16 l.

Z tym audi z silnikiem 4.2 to nie do końca jest tak jak w tym programie, wspólnik ma dwa Audiki i ten z 4,2 w benzynie wcale się aż tak nie zbiera a chleje więcej niż 745i bo w mieście tak pod 20l. Drugiego ma 4,2 ale w dieslu model D4 i ten to smiga lepiej od benzyny i pali niedużo ale to już całkiem inna kasa.

 

Zgadza się tak jest trasa przy 110-120 to 9- 10 ale ciekawe mam 745 i CL63 silnik 6.2 (ciekawe dlaczego to 6.3 a motor 6208 i spalania są podobne :)

Opublikowano

Witam. Obecnie mam phaetona 4,2 w gazie i jestem z niego bardzo zadowolony ale szukam czegos nowszego. Niestety wybór phaetonow w benzynie powyżej 2005 roku jest praktycznie żaden, dlatego myślę nad e65. Rocznik 2006-2008. Tylko 740, 750, 760. Na bmw za bardzo się nie znam dlatego mam kilka pytań.

Jak te silniki znoszą gaz? Fajton ma lpg prinsa i wogole nie wiem, że mam gaz.

Czy w e65 jest pneumatyczne zawieszenie? Standard/opcja?

Czy dostęp bezkluczykowy jest w standardzie? Bo w ogłoszeniach nikt nie wymienia tej opcji bo może jest to oczywista oczywistość?

Może ma ktoś porównanie e65 do fajtka? Jestem z niego bardzo zadowolony. Pali 16l lpg, bardzo cichy w środku, miękki a fotele super wygodne. Na początku włożyłem w niego pare tys. ale teraz jest bezobsługowy. Chciałem kupić młodszego ale nie ma nic do wyboru. W e65 celuje 08r ale wybór mocno ograniczony. Napewno musi miec, aktywny tempomat i wentylacje i grzanie foteli bo świetnie się to sprawdza.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Witam mam prośbę chce zmienic moje e65 735 2002r na wersje po liście 730d i znalazłem coś za fajna cenę czyli 2007rok za 27tys ale net sporo do roboty przede wszystkim problemy z elektryka czyli ,wlasciciel mowi ze panel wyświetlacza nie można wejść w jego funkcje czyli tak jakby idrive nie działał tylne szyby jak się opuści to nie można podnieść trzeba rozebrać coś tam zamienić i podnosi ,dalej fotele przednie też dzialaja w jedna stronę też trzeba coś zamienić i dziala nie dziala zawieszenie dynamiczne jakis błąd ,ponadto silnik cholernie kopci na postoju i spala olej turbine wymienil i nic nie pomogło, rozumiem ze to wdrożenie z fusow ale chodzi mi tylko o jakieś porady czy wogule warto w to inwestować silnikiem się nie przejmuje z tym sobie poradzę ale boje się o elektronikę czy niema jakiegoś powodu ze swiatlowodem.
Opublikowano
"Zostawcie Titanica, nie wyciągajcie go" - gdyby to były takie pierdółki to sam właściciel by to zrobił i sprzedał auto po wyższej cenie. Skoro auto jest w takim stanie to prawdopodobnie przez długi czas nie było dbane w ogóle. Reasumując, elektryka szaleje, auto kopci, jedna zagadka i Ty jeszcze chcesz na to wydać 27 tysięcy? Na Twoim miejscu zostałbym przy przedlifcie. Wiesz co masz i przede wszystkim bez nowych kłopotów.

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Opublikowano
w sumie masz racje ale wlasciciel calkowicie sie na tym nie zna moze to nie jest nic powaznego uszkodzone jakies moduły cena jest atrakcyjna .
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Od roku jeżdzę phaetonem ale w piatek go sprzedaje i chciałem kupić e65 po lifcie do dzisiaj. Ok. 5-6lat temu jezdzilem e65 i wydawalo mi się ok. Dzisiaj ponownie zasiadłem bo jedną oglądałem i jak dla mnie ten samochód to porażka. Komfort dużo gorszy niż w fajtku a deska i tunel wyglądają jak jakaś stara szafa. Fotele jakieś twarde. Co prswda 7 była mocno zaniedbana ale i tak dupy nie urywa. Jutro jadę oglądać drugą. Jak bedzie taka sama to odpuszczam 7 i kupie nowszego fajtka. Bo bez porównania jest wygodniejszy i fajniejszy w środku.
Opublikowano
Od roku jeżdzę phaetonem ale w piatek go sprzedaje i chciałem kupić e65 po lifcie do dzisiaj. Ok. 5-6lat temu jezdzilem e65 i wydawalo mi się ok. Dzisiaj ponownie zasiadłem bo jedną oglądałem i jak dla mnie ten samochód to porażka. Komfort dużo gorszy niż w fajtku a deska i tunel wyglądają jak jakaś stara szafa. Fotele jakieś twarde. Co prswda 7 była mocno zaniedbana ale i tak dupy nie urywa. Jutro jadę oglądać drugą. Jak bedzie taka sama to odpuszczam 7 i kupie nowszego fajtka. Bo bez porównania jest wygodniejszy i fajniejszy w środku.

Jakbym czytał profil Mirka typowego handlarze na "twarzoksiążce" :D Kup fajtka czy tam pajtka w środę czy w sobotę, to może w końcu urwie dupę.

peace & love
Opublikowano
Wczoraj ogladalem kolejna 7 i roznica kolosalna. Jak niebo i ziemia. Przede wszystkim wstswki drewniane nie były matowe tylko w połysku. Zadnychnprzetarc czy popekanej skóry. Co prawda komfor i wykończenie troche gorszy od fajtka ale kierując sie wskazowkami z tego tematu sprawdzilem samochod i zostawilem zaliczke :D To będzie moje pierwsze bmw.
Opublikowano
I po co Ci to BMW skoro "fajtek" lepszy :mrgreen:

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Noszę się z zamiarem kupna e65/66, co doświadczeni użytkownicy sądzą o:

 

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-7-v12-6-0-li-445-km-individual-pelna-opcja-ID6ylXrJ.html

lub

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-7-5-0i-v8-408km-long-individual-skretna-os-tylna-ID6ym0fw.html

 

Szczerze powiedziawszy ja mam spore wątpliwości co do wskazywanych przebiegów... (<200kkm)... serio?

 

ew.

 

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-7-730-desel-podwojne-szyby-rolety-i-inne-dodatki-ID6ykWoT.html

 

to wygląda w miarę wiarygodnie... ale... może tylko tak wygląda...

 

Przed zakupem chciałbym skorzystać z usług rzeczoznawcy samochodowego, sam ekspertem motoryzacyjnym nie jestem, a takowy pewnie będzie wiedział na co zwrócić uwagę... Ale czego ja powinienem wymagać od takiego rzeczoznawcy? Ile może kosztować taka porządna diagnostyka tego typu auta? Z drugiej strony pewnie warto też zapytać o to czego nie mogę się po takiej opinii/ekspertyzie spodziewać (jak dużo jest potencjalnych typów usterek które ujawnić mogą się dopiero przy dłuższym użytkowaniu i jak kosztowna może się okazać ich naprawa)?...

 

Czy w pierwszym roku ewentualne "doinwestowanie" ma szanse zamknąć się w przedziale 3 000 - 30 000 (wariant niepomyślnej wtopy)?

Opublikowano

Którą drugą, tą od handlarza? Ludzie, nauczcie się, nie kujemy samochodów z komisów i od handlarzy 99% sprzedawanych przez nich samochodów to wyjeby.

A kolega Cyberrank ma fajne podejście. Kupuje samochód z myślą włożenia w niego 30tys. Przecież lepiej kupić młodszy, pewniejszy i droższy o te 20-30tys.

Opublikowano

ok, od wczoraj trochę doczytałem, ale do przyszłego tygodnia doczytam jeszcze więcej :)

ogólnie to całe to forum to niesamowita kopalnia wiedzy...

Pruszcz Gdański odpada (za małe przebiegi, za mało powycierane kierownice, za ładne te auta, na moje coś tu nie gra, a nie znam się na temacie tak żeby móc samemu określić gdzie w tych autach/opisach kończy się ściema...)

 

zamiaru oczywiście nie mam takiego żeby jeszcze 30kzł wrzucić w auto po zakupie, intencją mojego pytania było raczej uzyskanie info: czy przy założeniu że auto będzie wzięte do serwisu i przed kupnem porządnie przejrzane, a jednocześnie przy niefacie (może zdarzyć się że najlepszy specjalista czegoś nie wyłapie, a coś innego zacznie szwankować 2 tyg po zakupie...) to czy przy takim zadbaniu o sprawdzenie auta, wydatki powyżej 30kzł w pierwszych 2 latach są mało lub bardzo mało prawdopodobne...

 

Czy sprawdzenie auta w autoryzowanym serwisie to wystarczające uprawdopodobnienie tego, że wszystko raczej jest ok, czy u specjalisty/rzeczoznawcy/serwisanta można zamówić "super dokładny" przegląd i zgubne oszacowanie przyszłych najprawdopodobniejszych wydatków... (np. coś w stylu że "za 50 do 80kkm zużyje się to albo tamto a w każdej chwili może siąść jeszcze coś innego"), czy nie ma co liczyć na takie szczegółowe info?...

Opublikowano
Kolega Ziemba nie załapał ironii. Przecież to F01, a kolega cyberTank powinien kupować w salonie lub przynajmniej w BMW Premium Selection. Tylko tam dostaniesz jakąś gwarancję, a wygląda na to, że takowej potrzebujesz.
peace & love
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam. Od długiego czasu zastanawiam się nad zakupem 7-ki e66, chciłbym się tutaj doradzić odnosnie wyboru silnika, rozważałem nad 745iL, co o nim sądzicie? Jeśli nie ten to który jest godny uwagi. Kolejną sprawą jest utrzymanie takiego samochodu, z jak dużymi wydatkami eksploatacji musze się liczyć (tak w przybliżeniu, nie wliczając w to kosztów paliwa).

 

Hydroaktywne zawieszenie-DYNAMIC- DRIVE z EDC a zwykłe dynamic drive z edc, czym się różnią i jak przekłada się to na jakość jazdy? Z tego co wyczytałem to do tej pierwszej wersji amorki są warte 5000tyś+ zł, czy taki zakup jest wart swojej ceny?

 

Wybaczcie za te pytania, ale jestem zielony w tych sprawach, więc wolałem zapytać osoby które mają już doświadczenie odnośnie 7-ek

 

 

Jeśli wrzuciłem temat do złego działu to bardzo przepraszam i prosze o przeniesienie do tego właściwego.

Opublikowano

Mało.

Za 25-35 tys. kupisz kibel, w który spokojnie przez rok wrzucisz drugie tyle.

Stosowanie zamienników w E65/E66 mija się w ogóle z celem, pozostaje ASO.

Bankowo do roboty w silniku 4.4 jest rurka i uszczelniacze a jak za to się weźmiesz to pasowałoby wymienić wszystkie uszczelki, uszczeleczki,

rolki... (bez ściągania i planowania głowic).... - koszt ok. 6-8 tys. PLN, po chwili zacznie odzywać się:

 

a. Konwerter skrzyni lub sama skrzynia

b. Cewki (x8)

c. Pompa ABS`u

d. Maglownica

e. Układ chłodzenia (przewody, zbiorniczek)

f. Radio

g. Krzyżaki na wale (a nie wymienia się samych krzyżaków)

 

.... wiadomo, że trzeba zajrzeć w zawieszenie, hamulce a nie są to tanie rzeczy.

Jak pisałem, stosowanie zamienników nie wchodzi w grę gdyż nawet jeśli kupisz zamiennik z najwyższej półki to i tak nie spełni on swojej roli

i będziesz musiał kupić ORYGINAŁ.

Nie daj sobie wmówić, ze Lemforder to sztos zamiennik... pewnie do Skody lub Opla się nadaje ale nie do BMW.

Hamulce, tylko oryginał, żadne Textary, Zimmermany... pokrzywisz tarcze szybciej niż myślisz.

 

 

Miałem E65 4.4 wiec znam się na tym i wiem co piszę, w dwa lata samochód pochłonął 40 tys. PLN i kupiłem samochód, który był dbany przez poprzedniego właściciela.

Kupić serię 7 to nie problem lecz problem się robi kiedy serwis się zaczyna...

W moim aucie nie było zadnych patentow na tasme izolacyjną, plaster do opatrunków czy trytytki, dodatkowo mam u siebie serwis, który specjlizuje się

tylko w marce BMW (a to jest mega ważne).

Swoje E65 sprzedałem za 50 tys PLN w zeszłym roku i właściciel oprócz wymiany oleju i filtrów nic nie robi bo ja wszystko odrestaurowałem.

Spalanie: w silniku 4.4 nie zejdziesz poniżej 20l./100km, nie ma takiej opcji !! !! !!

 

W chwili obecnej mam E38 728i `98, kupiłem go za 12 tys. i w rok włożyłem 30 tys., głównie ASO.

Części do E38 są droższe niż do F01... także kwota przez Ciebie przeznaczona na E65/E66 jest niestety mała wiec nie napalaj się na BMW serii 7... no chyba, ze masz na oku coś co naprawdę warto kupić to naprawdę zyczę Ci zebys kupił sztos wóz.

Mogę Ci polecić również 730d z silnikiem 218 konnym, po zakupie od razu przeznacz ok 10 tys. PLN na doinwestowanie (m in. kolektor, turbo, wtryski + parę bzdur )

 

W razie innych pytań pytaj śmiało

 

___________________________________________________________________________________

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.